Mestari on hyvin, hyvin vihainen

Keke Ketonen

Feb 6, 2024, 12:22:40 PMFeb 6
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010208358.html

Kaikki eivät äänestäneet Mestaria tälläkään kertaa. Se sitten harmittaa
ja koskee kovasti pientä sielua.

JiiHoo

Feb 7, 2024, 11:32:15 AMFeb 7
Keke Ketonen pretended :
> https://www.is.fi/politiikka/art-2000010208358.html
>
> Kaikki eivät äänestäneet Mestaria tälläkään kertaa. Se sitten harmittaa ja
> koskee kovasti pientä sielua.

Kyllä sitä jälleen kerran kaikki muut tuntuvat ulisevan kuin mestari.
Valta näyttää nyt tältä, get over it.

Mukavasti Jussi on myös ravistellut instituutiota, vihervassari ovat
ihan raivoissaan. Ja silti niiden täytyy joka ikinen kerta puhutella
arvoisa herra puhemies.

Olen varma, että toi oli yksi suurimmista syistä miksi mestari otti
puhemiehen pestin vastaan.

--
JiiHoo:
"Ja uskottavuuden saa vain sillä, että oikeasti sanoo tekevänsä mitä

Turo Juurakko

Feb 7, 2024, 11:43:50 AMFeb 7
JiiHoo kirjoitti 07/02/2024 klo 18:32:
> Keke Ketonen pretended :

> Kyllä sitä jälleen kerran kaikki muut tuntuvat ulisevan kuin mestari.
> Valta näyttää nyt tältä, get over it.

Naamarit on nyt riisuttu ja vallan kylmät kasvot vain näkyvät. Onneksi
vain puhemiehenä, eikä esimerkiksi pääministerinä.

> Mukavasti Jussi on myös ravistellut instituutiota, vihervassari ovat
> ihan raivoissaan.  Ja silti niiden täytyy joka ikinen kerta puhutella
> arvoisa herra puhemies.

Muistuu omat inttiajat mieleen kun piti alikessuja herroitella. Parissa
viikossa ei tuntunut enää miltään ja olisin voinut herroitella vaikka
pikkuvauvaa, eikä sillä olisi ollut mitään merkitystä.

> Olen varma, että toi oli yksi suurimmista syistä miksi mestari otti
> puhemiehen pestin vastaan.

Kuinka pikkusieluiseksi ihminen voi mennä. Sinä tai mestarisi, en tiedä
kummasta nyt onkaan kyse.

--
Kirjoituksia kellarista

Keke Ketonen

Feb 7, 2024, 12:05:17 PMFeb 7
JiiHoo kirjoitti 7.2.2024 klo 18.32:

> [...]
> arvoisa herra puhemies.
>
> Olen varma, että toi oli yksi suurimmista syistä miksi mestari otti

Jos kommenttisi ei ollut vitsi, olet itse melkoinen vitsi.

JiiHoo

Feb 8, 2024, 2:55:26 AMFeb 8
Keke Ketonen has brought this to us :
Onhan se surullista ollut katsoa ihan reaaliaikaisesti sinun
liukumistasi täysin vihervassariksi.

Mutta iloitaan siitä kuinka olet ihan raivoissasi, kun Halla-aho on
puhemies. Boom boom boomeri, ota chillimmin.

--
#######################################
Kääk! Oletko nähnyt kamalampaa sigua?

Keke Ketonen

Feb 8, 2024, 8:38:23 AMFeb 8
JiiHoo kirjoitti 8.2.2024 klo 9.55:

> [...]
>
> Mutta iloitaan siitä kuinka olet ihan raivoissasi, kun Halla-aho on
> puhemies. Boom boom boomeri, ota chillimmin.

Todellisuudentajusi selvästikin on hämärtynyt, kun kuvittelet minun
olevan vihervassari ja raivoissani. Ei liene kovinkaan pitkän ajan
kysymys, kun löydät jonkun teeman, josta ryhdyt saarnaamaan - evoluutio
ja luotonlaajennus ovat jo varattuja, joten koeta jotain muuta.

JiiHoo

Feb 8, 2024, 9:11:43 AMFeb 8
Keke Ketonen explained :
Olenhan minä saarnannut vuosikausia kuinka neekeröinti tuhoaa Suomen.
Mutta ihan turha sitä on toitottaa, jokainen järkevä näkee sen itsekin
ja muita ei voi auttaa.

Mutta ajatella että olemme päässeet jopa siihen vaiheeseen, että itse
presidentti toteaa, että laissa on jotain vikaa, jos ei voi muka
laittaa rajoja kiinni ja heittää asylumia hokevat kelagoldhuijarit
takaisin rajalta.

Keke Ketonen

Feb 8, 2024, 9:59:10 AMFeb 8
Niinistö taisi myös mainita laillisesta järjestyksestä ja sen
vaalimisesta - ajatella, että itse presidentin pitää erikseen
tällaisesta mainita lainsäätäjille pitämässään puheessa.

Matti Lehtiniemi

Feb 8, 2024, 10:38:13 AMFeb 8
Keke Ketonen kirjoitti 8.2.2024 klo 15.38:
> [...]
> kysymys, kun löydät jonkun teeman, josta ryhdyt saarnaamaan - evoluutio
> ja luotonlaajennus ovat jo varattuja, joten koeta jotain muuta.

Minun mielestäni olet vihainen.Ja se johtuu siitä ,että Helsinki on
kusessa työläisten lakkoilun takia.
Kun korkojen nousu ja inflaatio on tehnyt hankalaa teidän elämästä ja
sitä pyritään korjaamaan Orpon toimesta, työläiset tietysti lakkoilee.
Ja sehän ei teille sovi.

--
https://mattile71.dy.fi/forum Keskustelua luotonlaajennuksesta.

JiiHoo

Feb 8, 2024, 12:28:09 PMFeb 8
Keke Ketonen presented the following explanation :
On se kyllä kumma, että vieläkään ei ole saatu lakia kasaan. Marinin
hallitus sai kuulemma viikossa kasaan hoitajien pakkotyölain. En tiedä
onko totta, mutta uskotaan nyt sitten tällä kertaa vassareita.

Kun on kyseessä Suomen turvallisuus, niin kyllä nyt push back-lain
pitäisi olla jo valmis. Ja haluan että sen nimi olisi työnnetään
neekerit takaisin-laki.

Keke Ketonen

Feb 8, 2024, 2:02:19 PMFeb 8
Nythän valmistellaan rajamenettelypykäliä. Niistä Marinin hallitus teki
esityksen kesällä 2022 ja hallintovaliokunnan pj:t (ensin Purra, sitten
Rantanen) jarruttivat asian käsittelyä niin, että se ei koskaan tullut
ulos hallintovaliokunnasta ja lakiesitys raukesi 2023 eduskuntavaalien
myötä.

Ei se rajamenettely kaikki ongelmia ratkaise eikä paljonkaan, mutta jos
persut eivät olisi käyttäneet valiokunta-asemaansa tyhjänpäiväiseen
pelleilyyn maan edun kustannuksella, niin meillä olisivat olleet ko.
pykälät voimassa jo ajat sitten ja niitä voitaisiin edelleen hioa.

Push back on hyvin yksiselitteisesti Suomea sitovien kv-sopimusten
vastainen. Ja vaikka Suomi irtautuisi noista sopimuksista tai jättäisi
ne noudattamatta, niin mikä olisi toimeenpanokyky? Montako tyyppiä
pitäisi olla 1340 kilometrin rajalla päivystämässä, että missä tahansa
kohdassa olisi mahdollista työntää tulijat takaisin ennen kuin ne
ehtivät satoja metrejä Suomen puolelle.

Jos pistettäisiin varovaisesti jokaiselle kilometrille 12 hengen ryhmä,
niin se olisi 16 tuhatta jamppaa koko rajan pituudelta. Yhdessä vuorossa
siis. Kun lasketaan 24/7/365, niin määrä viisinkertaistuisi ja oltaisiin
suuruusluokassa 80 tuhatta. Rajavartiolaitoksen koko henkilöstövahvuus
on noin 3 tuhatta ja kaiken kaikkiaan Suomen valtion palkkalistoilla on
n. 80 tuhatta henkilöä. Edes jonkintasoisen "push back"-valmiuden
toteuttaminen koko maastorajalla vaatisi siis sitä, että
valtionhallinnon henkilöstömäärä tuplattaisiin.

Tuosta pitäisi jokaisen ymmärtää, että normaalioloissa push backia ei
pystytä toteuttamaan tehokkaasti koko maastorajan osalta ja jotta sillä
olisi ratkaisevaa merkitystä, se pitäisi toteuttaa koko maastorajan
osalta. Tulijat avustajineen kyllä nopeasti etsivät aukot, jos niitä
jätetään.

Todennäköisesti kesän aikana Venäjältä tullaan maastorajan yli niin,
että heilahtaa ja suuri osa tulijoista kulkee Suomen läpi ilman, että
viranomaiset edes huomaavat heitä. Menevät siis sinne Saksaan yms.,
minne varsinaisesti ovat muutenkin pyrkimässä. Kv-ihmiskauppiaiden
toimintahan ei pysähdy Suomen ja Venäjän valtiorajalle, vaan kyllä EU:n
sisälläkin rahalla löytyy apua liikkumiseen. Sen jälkeen alkaa tulla
noista kohdemaista valitusta, että Suomi on kykenemätön valvomaan
Schengen-ulkorajaa.

Varsinaisestihan ongelma ei kuitenkaan ole turvapaikanhakijat itsessään,
vaan se, että kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneita ei kovinkaan
usein kyetä palauttamaan lähtömaihinsa. Jos paskanistanista lähtenyt
aina palautuu pienellä viiveellä paskanistaniin, niin aika äkkiä siinä
loppuu sukulaisilta kiinnostus ja kyky rahoittaa turvapaikanhakumatkoja.
Jos meillä olisi ajan tasalla oleva ulkoministeri, niin hän tekisi koko
ajan aktiivisesti töitä palautussopimuksiin liittyen sellaisten maiden
kanssa, joista nyt tulee Venäjän kautta tp-hakijoita ja joihin ei tällä
hetkellä pystytä palauttamaan jengiä.

Jos (ja todennäköisesti kun) et ole perillä, mitä on tulossa, niin
muistutan, että EU:ssa tullaan kevään aikana nykyhallituksen tuella
hyväksymään ns. migration pact, mihin liittyy muiden asioiden ohella
myös ns. taakanjako ja turvapaikanhakijoiden uudelleensijoitus eli
itärajan ylittäjien lisäksi jengiä alkaa tulla meillekin myös Välimeren
yli soutaneista. Yleensä noissa EU-jutuissa on kahden vuoden
toimeenpanoaika eli ensimmäiset uudelleensijoitetut ehtivät tulla vielä
tämän vaalikauden aikana.

Keke Ketonen

Feb 8, 2024, 3:06:32 PMFeb 8
Matti Lehtiniemi kirjoitti 8.2.2024 klo 17.38:

> [...]
> Kun korkojen nousu ja inflaatio on tehnyt hankalaa teidän elämästä ja
> sitä pyritään korjaamaan Orpon toimesta, työläiset tietysti lakkoilee.

Vau! Sinä olet varsinainen selvännäkijä.

Turo Juurakko

Feb 8, 2024, 3:10:46 PMFeb 8
Matti jätti viinakset, niin ajatukset soljuvat vuoristopuron kirkkaudella.

--
Kirjoituksia kellarista

Keke Ketonen

Feb 8, 2024, 4:15:11 PMFeb 8
Vielä Matilla on matkaa Stubbin kaukonäköiseen, viileään
analyyttisyyteen ja arvopohjaiseen realismiin.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/alexander-stubb-sanoo-cnbc-lle-nyt-ei-ole-oikea-aika-liittya-natoon-kotivakuutusta-ei-voi-ostaa-kun-talo-on-tulessa/8372590#gs.4qzv2f

Jukka Lahtinen

Feb 8, 2024, 4:40:08 PMFeb 8
Keke Ketonen <keke.k...@kekemail.com.invalid> writes:

> [...]
> vuorossa siis. Kun lasketaan 24/7/365, niin määrä viisinkertaistuisi
> ja oltaisiin suuruusluokassa 80 tuhatta. Rajavartiolaitoksen koko

Ainakaan Suomessa ei sitten taitaisi enää olla työttömiä.
Voi olla että tuottaviin töihinkään ei enää riittäisi tarpeeksi väkeä,
eikä kaikille näille uusille rajavartijoille palkanmaksajia.

--
Jukka Lahtinen

Keke Ketonen

Feb 8, 2024, 5:26:11 PMFeb 8
No, nuo luvut ovat tietysti vain hihasta ravistettu esimerkki, mutta
niiden perusteella voi kuitenkin nähdä, että "työnnetään neekerit
takaisin"-politiikan nostaminen muka realistiseksi toimintamalliksi
turvapaikanhakijavirran tyrehdyttämisessä on retorista kalastelua
vähä-älyisten pösilöiden valtaamissa vesissä.

Matti Lehtiniemi

Feb 8, 2024, 8:56:54 PMFeb 8
Keke Ketonen kirjoitti 8.2.2024 klo 22.06:

> Vau! Sinä olet varsinainen selvännäkijä.

Raivoat menemään.
Helsinkiläiläisille kriminaaleilla alkaa lopun ajat koittamaan.

JiiHoo

Feb 9, 2024, 3:12:06 AMFeb 9
> [...]

> hallintovaliokunnasta ja lakiesitys raukesi 2023 eduskuntavaalien myötä.

Olisi pitänyt hyväksyä joku paska laki? Nyt sitten saadaan
toivottamasti kunnollinen.

> Push back on hyvin yksiselitteisesti Suomea sitovien kv-sopimusten vastainen.

Paskat. Puola, Latvia ja muut jotka ovat sitä käyttäneet eivät ole
saaneet mitään seurauksia, koska kaikki tieätyvät että se oli pakko
tehdä.

> [...]
> tulijat takaisin ennen kuin ne ehtivät satoja metrejä Suomen puolelle.

Suomihan ei pysty käyttämään vesitykkejä ja muita apuvälineitä?
Ja jos menee tosi kovaksi, niin aina voi ampua kovilla, nin uskovat.

Ei sieltä rajan yli tule kukaan, jos ollaan tosissaan.

Turo Juurakko

Feb 9, 2024, 4:41:50 AMFeb 9
Miltähän tuo olisi näyttänyt vaaliohjelmassa, "lupaamme murhata ihmiset
rajalle Suomen pulustamiseksi". Olisiko ambulanssi tuonut ja vienyt
ehdokkaan saman tien pöpilään? Tuossa jälleen yksi syy, miksi Soinin
jälkeisiä persuja ei kannata missään tapauksessa äänestää, heillä ei
tunnu olevan mitään rajaa kuinka pitkälle he ovat valmiita menemään.
Epäilemättä persujen arvostelun kriminalisointikin olisi jatkossa
keinovalikoimissa jos se haittaisi "Suomen pulustamista" ja julistetun
poikkeustilan varjolla vaalejakin voitaisiin lykätä hamaan tulevaisuuteen...

--
Kirjoituksia kellarista

Sartsa

Feb 9, 2024, 5:32:35 AMFeb 9
Ei täällä selvää nähdä, venttiilissä meinaan.
Tosin mulla ei nyt ole viinaa, Viron satsi loppui.

--
Vectum vestrum tenete!

JiiHoo

Feb 9, 2024, 6:13:43 AMFeb 9
Turo Juurakko expressed precisely :
Jokainen joka kannattaa Suomen armeijaa, kannattaa sitä, että tulijat
ollaan tarvittaessa valmniita ampumaan.

Ja minä en edelleenkään kuuku persuihin enkä päätä heidän
vaaliohjelmista enkä muistakaan ohjelmista.

Feb 9, 2024, 6:28:51 AMFeb 9
JiiHoo <ei....@invalid.com> writes:

> Ei sieltä rajan yli tule kukaan, jos ollaan tosissaan.

Kyllä esim. Pohjois-Koreastakin aina välillä menee loikkareita etelän
suuntaan, vaikka ne melko tosissaan ilmeisesti sitä pyrkivät estämään.

* Edellinen sigu oli aika paska jostain viime vuosituhannelta *

Turo Juurakko

Feb 9, 2024, 6:47:22 AMFeb 9
JiiHoo kirjoitti 09/02/2024 klo 13:13:
> Turo Juurakko expressed precisely :

> Jokainen joka kannattaa Suomen armeijaa, kannattaa sitä, että tulijat
> ollaan tarvittaessa valmniita ampumaan.

Mä jotenkin arvasinkin, että lavennat keskustelun
pakolaisista/siirtolaisista vieraan vallan armeijaan...

--
Kirjoituksia kellarista

Keke Ketonen

Feb 9, 2024, 7:24:27 AMFeb 9
JiiHoo kirjoitti 9.2.2024 klo 10.12:

> Keke Ketonen has brought this to us :

> Olisi pitänyt hyväksyä joku paska laki? Nyt sitten saadaan toivottamasti
> kunnollinen.

Vaihtoehdot 2022:
1) epätäydellinen, mutta osin toimiva laki 2022ja korjattu, parempi laki
ehkä kahden vuoden päästä
2) ei mitään lakia nyt ja parempi laki ehkä kahden vuoden päästä

Kuka tahansa järkevä, isänmaan etua ajatteleva poliitikko olisi valinnut
vaihtoehdon 1, mutta omaan sisäpoliittiseen piirileikkiinsä isänmaan
edun sijaan keskittyvät persut valitsivat vaihtoehdeon 2.

> Paskat. Puola, Latvia ja muut jotka ovat sitä käyttäneet eivät ole
> saaneet mitään seurauksia, koska kaikki tieätyvät että se oli pakko tehdä.

Niinistö puheessaan eduskunnalle alleviivasi laillisuutta. On toki
maita, joissa laillisuudesta ei niin välitetä. Samanlaistahan se on
ihmisyksilöilläkin. Toiset pyrkivät noudattamaan lakeja ja toiset eivät
laeista niin välitä, jos lainrikkomisesta ei jää kiinni tai siitä ei
muuten tule seuraamuksia.

> Suomihan ei pysty käyttämään vesitykkejä ja muita apuvälineitä?
> Ja jos menee tosi kovaksi, niin aina voi ampua kovilla, nin uskovat.
>
> Ei sieltä rajan yli tule kukaan, jos ollaan tosissaan.

Kuulostaa tyhmältä, että ryhdytään laittamaan miljardeja siihen, että
tojutaan miljoonien kululisäyksiä ja muka torjutaan
paskanistanisoitumista sillä, että aletaan itse toimia kuin paskanistanit.

Keke Ketonen

Feb 9, 2024, 7:35:36 AMFeb 9
Ari Saastamoinen kirjoitti 9.2.2024 klo 13.28:

> Kyllä esim. Pohjois-Koreastakin aina välillä menee loikkareita etelän
> suuntaan, vaikka ne melko tosissaan ilmeisesti sitä pyrkivät estämään.

Keväällä 1942 Pärmin pataljoonassa jotkut miehistä sairastuivat
pilkkukuumeeseen. Pataljoona määrättiin karanteeniin, ja divisioonan
lääkäri epäili taudin kulkeutuneen täiden mukana vihollisen puolelta.

"Duoda duoda, pärkkele! Ensin meillä on piikkilankaesdeed, sidden
miinakenddä ja sidden konepisdoolimiehed kuulovardiossa.", Pärmi huusi.
"Se on sidden vasda helvedin iso valhe, eddä yksikään däi selviäisi
sieldä elävänä läpi."

https://pkymasehist.fi/parmi.html

JiiHoo

Feb 9, 2024, 1:31:14 PMFeb 9
Keke Ketonen formulated the question :

> [...]
> vaihtoehdon 1, mutta omaan sisäpoliittiseen piirileikkiinsä isänmaan edun
> sijaan keskittyvät persut valitsivat vaihtoehdeon 2.

Jokainen joka on hiukankin seurannut politiikkaa tietää ettei paskaa
lakia voida muuttaa vuosikausiin. Esimerkkinä vaikka tämä taksilaki,
jota on kirottu siitä päivästä lähtien kuin se tuli, mutta yhtään
mitään sille ei tehty ennenkuin media jostain kumman syystä alkoi
kirjoittaa viikottain kaikista kivoista jutuista mitä taksi-alalla
tapahtuu.

Keke Ketonen

Feb 9, 2024, 1:56:59 PMFeb 9
Lain muuttaminen on pitkälti kiinni vastuuministerin aktiivisuudesta.

Sitä kautta nykyinen taksilakikin alun perin tuli, kun Berner halusi
uudistaa taksilain, pisti johtamansa ministeriön töihin ja sai muutoksen
läpi eduskunnassa.

Totta kai on ministerille aina helpompaa, että ei lähde tekemään mitään
omaehtoista, vaan hoitelee ainoastaan ministeriönsä keskeneräisiä
hankkeita eteenpäin ja toteuttaa sitä, mitä ministeriön johtavat
virkamiehet haluavat viedä eteenpäin - yes, minister!

Keke Ketonen

Feb 9, 2024, 2:57:31 PMFeb 9
Ainakin kannattajakunnassa näyttää olevan valmius luopua länsimaisista
oikeusvaltiokäytännöistä ja siirtyä täyteen mielivaltaan. Toki vastaavia
"kuopan reunalle ammuttavaksi"-juttuja on aina Essojen baareissa
viljelty, mutta aiemmin ne jutut ovat jääneet niihin baareihin. Persujen
tapauksessa samat puheet ovat siirtyneet korkean tason puolueaktiivien
ja puoluejohdon ynnä muiden "riikkojen" kielenkäyttöön.

> [...]
> keinovalikoimissa jos se haittaisi "Suomen pulustamista" ja julistetun
> poikkeustilan varjolla vaalejakin voitaisiin lykätä hamaan

Fasistiksi sanomisesta tulee ankara tuomio: 200e sakkoa
kunnianloukkauksesta ja 4v istumista valtiosalaisuuden paljastamisesta.

JiiHoo

Feb 10, 2024, 3:28:33 AMFeb 10
Keke Ketonen was thinking very hard :
> [...]
> samat puheet ovat siirtyneet korkean tason puolueaktiivien ja puoluejohdon

Sinä olisit valmis ottamaan rajan yli vyöryvät miljoonat ja todeta
vain, että harmittavasti Suomi tuhoutuu samalla, mutta ei voi mitään.
Kansainvälinen laki velvoittaa.

Keke Ketonen

Feb 10, 2024, 4:12:12 AMFeb 10
JiiHoo kirjoitti 10.2.2024 klo 10.28:

> Keke Ketonen was thinking very hard :
>
> Sinä olisit valmis ottamaan rajan yli vyöryvät miljoonat ja todeta vain,
> että harmittavasti Suomi tuhoutuu samalla, mutta ei voi mitään.
> Kansainvälinen laki velvoittaa.

Jos Suomi johonkin tuhoutuu, niin persujen ja heidän kannattajakuntansa
piittaamattomuuteen ja ilmeiseen ymmärtämättömyyteen
oikeusvaltioperiaatteista. Sitä kautta Suomesta tulee samanlainen
paskanistan kuin niistä maista, joista tänne on pyrkijöitä.

Mitä tulee "miljooniin", niin joitain yksittäisiä piikkejä
lukuunottamatta vuotuiset turvapaikanhakijamäärät ovat olleet muutamia
tuhansia. Ja isoin ongelma on se, että kielteisen turvapaikkapäätöksen
saaneita henkilöitä ei useinkaan pystytä palauttamaan lähtömaihinsa, kun
ei ole saatu tai edes yritetty saada aikaan palautussopimuksia ko.
maiden kanssa.

Jos koetaan, että kv-sopimukset, joihin Suomi on sitoutunut, rajoittavat
liikaa turvapaikanhakijoiden käsittelyä, esim. ehdottamaasi ampumista
rajalla, niin silloin tietysti kannattaa joko pyrkiä muuttamaan
sopimuksia tai sanoutumaan irti niistä. Ei se sen monimutkaisempaa ole
vapautua kv-velvoitteista.

Edelleen jäisi toki ratkaistavaksi aiemmin mainitsemani resurssiongelma:
jotta itäraja pystyttäisiin pitämään oikeasti kiinni, se vaatisi
melkoisen suurta panostusta. Venäjä kyllä kykenee halutessaan ohjaaman
turvapaikanhakijoita koko maastorajalle. Ja varmasti Putin ihan
mielellään näkisi, että Suomi pistäisi resurssinsa rajavalvontaan
taloudellisen hyvinvoinnin tai sotilaallisen suorituskyvyn kehittämisen
tai Ukrainan avustamisen sijaan.

JiiHoo

Feb 10, 2024, 4:49:58 AMFeb 10
Keke Ketonen wrote :

> [...]
> oikeusvaltioperiaatteista. Sitä kautta Suomesta tulee samanlainen paskanistan
> kuin niistä maista, joista tänne on pyrkijöitä.

Mitä lakeja persut ovat hallituksessa olleet rikkoneet etkä ilmeisesti
muista Marinin laittomia rajasulkuja. Joista piti huomauttaa, että
Suomen kansalaisella on aina oikeus tulla maahan. Taisikos se
uudenmaansulukin olla täysin laiton ja loppujen lopuksi taisi mennä
niin, että jokainen sai mennä, kun oli "hyvä syy". Ketään ei oikeasti
uskallettu estää menemästä, koska poliisi tiesi sulun olevan laiton.
Uskoteltiin vai ihmisille, että ei saa mennä.

> [...]
> useinkaan pystytä palauttamaan lähtömaihinsa, kun ei ole saatu tai edes
> yritetty saada aikaan palautussopimuksia ko. maiden kanssa.

Mitään muuta ei tarvitse kuin heittää tyypit ulos maasta. Menkööt minne
huvittaa. Lähtöä helpottaa huomattavasti, että matkat pois maksetaan,
niin kauan kuin on maassa, niin ei saa kuin kasarmimajoituksen ja
noppasoppaa eikä saa liikkua minnekään eli on vankilassa.

> [...]
> näkisi, että Suomi pistäisi resurssinsa rajavalvontaan taloudellisen
> hyvinvoinnin tai sotilaallisen suorituskyvyn kehittämisen tai Ukrainan

Eli meidän kannattaa vaan antautua emme voi yhtään mitään, jos neekeri
tulee rajan yli. Ja niille on ihan pakko antaa kelagold käteen kaikilla
eduilla. Mitenkään ei voida todeta, että ette saa yhtään mitään.

Keke Ketonen

Feb 10, 2024, 5:18:32 AMFeb 10
Siinähän persuministereillä hankala paikka onkin, kun joutuvat
noudattamaan lakeja, mutta samalla kannattajakunta älämölöää, että
pitäisi tp-hakijat ampua rajalle tai laittaa vankilaan tms.

> [...]
> niin kauan kuin on maassa, niin ei saa kuin kasarmimajoituksen ja
> noppasoppaa eikä saa liikkua minnekään eli on vankilassa.

Heittää mihin? Jos mikään maa ei ota vastaan, niin luuletko, että Suomen
voimilla on mahdollista dumpata jengiä jonnekin noin vain?

Suomessa on tällä hetkellä muistaakseni noin 3000 vankipaikkaa
suljetuissa laitoksissa. Turvapaikkaprosessissa olevien ja ns.
paperittomien määrää en tiedä, mutta veikkaisin sen olevan helposti
10-kertainen verrattuna vankipaikkoihin. Tarvittaisiin ensinnäkin
hitosti lisää vankilarakennuksia ja niihin vartijoita. Kun pistetään ne
lisäkustannukset tehokkaan itärajan valvonnan päälle, niin puhutaan
jostain 15 miljardin vuosikustannuksista pelkkinä henkilöstökuluina.

Sinun ratkaisuehdotuksissasi näyttää olevan syrjää myöten vikana se,
että ne ovat toteuttamiskelpoisuutensa osalta samaa tasoa kuin
viisivuotiaiden suunnitelmat hiekkalaatikolla.

> Eli meidän kannattaa vaan antautua emme voi yhtään mitään, jos neekeri
> tulee rajan yli. Ja niille on ihan pakko antaa kelagold käteen kaikilla
> eduilla. Mitenkään ei voida todeta, että ette saa yhtään mitään.

Sinä saat antautua ihan miten huvittaa sillä aikaa, kun aikuiset ihmiset
etsivät toteuttamiskelpoisia ratkaisuja erilaisten ryönäfoorumeiden
"ammutaan ne rajalle ja heitetään vankilaan"-fantasioiden sijaan.

JiiHoo

Feb 10, 2024, 12:52:22 PMFeb 10
> [...]
> ovat toteuttamiskelpoisuutensa osalta samaa tasoa kuin viisivuotiaiden

Eli annetaan terroristien hillua täysin vapaana siviiliväestön
keskuudessa, sekö on se sun ratkaisu?

Keke Ketonen

Feb 10, 2024, 2:08:40 PMFeb 10
JiiHoo kirjoitti 10.2.2024 klo 19.52:

> Keke Ketonen was thinking very hard :

> Eli annetaan terroristien hillua täysin vapaana siviiliväestön
> keskuudessa, sekö on se sun ratkaisu?

Tähän mennessä Suomessa on tapahtunut kai yksi terroriteko. Sinun
mielestäsi siis pitäisi kymmenet tuhannet pistää vankilaan varmuuden
vuoksi, koska sattuvat olemaan mutiaisia niin kuin ko. puukottaja.

Eli jos sinun ja muiden persuöyhöjen mukaan elettäisiin, niin täällä
ammuttaisiin turvapaikanhakijat rajalle ja jos jotkut pääsisivät
tulemaan, niin ne pistettäisiin vankilaan. Lisäksi jätettäisiin
noudattamatta niitä sopimuksia, joihin Suomi on tällä hetkellä
sitoutunut ja pistettäisiin 80000 jamppaa rajalle push-back touhuihin ja
kymmeniä tuhansia vanginvartijoiksi. Vielä mukaan persuöyhöjen huutamat
tiedonvälitystä koskevat rajoitukset ja ministeriöiden "puhdistukset"
ei-persumielisistä virkamiehistä. Sitten vielä ihmettelette, miksi teitä
pidetään fasisteina.

JiiHoo

Feb 11, 2024, 1:54:48 AMFeb 11
Keke Ketonen submitted this idea :

> Tähän mennessä Suomessa on tapahtunut kai yksi terroriteko. Sinun mielestäsi
> siis pitäisi kymmenet tuhannet pistää vankilaan varmuuden vuoksi, koska
> sattuvat olemaan mutiaisia niin kuin ko. puukottaja.

Kuinka monta murhaa päälle alkaen ihan siitä, kun se somali puukotti
sen 15 vuotiaan tytön bussipysäkillä.

Keke Ketonen

Feb 11, 2024, 4:00:23 AMFeb 11
Länsimaiseen oikeuskäytäntöön ei normaaliaikoina kuulu ihmisten
vangitseminen tai ampuminen ennaltaehkäisevästi - ei edes sen vuoksi,
että he sattuvat kuulumaan sellaiseen ryhmään, joka on rikostilastoissa
yliedustettu väestömääräänsä nähden tai ovat vaikkapa "Tehtaanpuiston
homoja". Paskanistaneissa tuollainen saattaa olla arkipäivää, mutta ei
Suomesta tule tehdä paskanistania, vaikka suuri joukko teistä persujen
kannattajista sitä tuntuukin haluavan.

JiiHoo

Feb 11, 2024, 5:42:40 AMFeb 11
Keke Ketonen brought next idea :
Mutta jokainen maa päättää ketä ottaa alueelleen ja voidaan ihan hyvin
kategorisesti päättää ettei ainuttakaan kehitysmaalaista enää elämään
kelagoldin varassa. Mitään hyötyä yhdestäkään paskastanialaisesta ei
ole, mutta helvetin kovia ne on tekemään rikoksia.

Keke Ketonen

Feb 11, 2024, 5:52:59 AMFeb 11
Sinähän totesit itse jokunen viesti aiemmin, kun puhuttiin
push-backista, että sopimuksia/lakeja voi rikkoa aivan hyvin - etenkin,
jos siitä ei tule seuraamuksia. Et ole kovin uskottava moralisoinnissasi.

JiiHoo

Feb 11, 2024, 10:37:00 AMFeb 11
Keke Ketonen formulated on sunnuntai :
Jokainen maa rikkoo noita "kansainvälisiä" lakeja, jos siitä on itselle
vain haittaa. Lukuisia esimerkkejä vuosien saatossa.

Heikki Heinonen

Feb 11, 2024, 11:57:24 AMFeb 11
Kannatan tiettyjen etnisten ryhmien ennaltaehkäisevää vangitsemista tai ampumista.

Keke Ketonen

Feb 11, 2024, 12:02:28 PMFeb 11
Hyvin valikoivaa näyttää olevan teillä persuöyhöillä se, mitä lakeja
kenenkin pitäisi noudattaa. Peruspointti näyttäisi olevan se, että
mamujen (ja vihervassareiden tietysti myös) pitää noudattaa kaikkia
lakeja pilkulleen ja esiintyä muutenkin nöyrästi, mutta persuöyhöt
voivat itse päättää, mitä lakeja heidän tarvitsee noudattaa.

Keke Ketonen

Feb 11, 2024, 12:06:14 PMFeb 11
Tiedetään, mutta sinähän kerrotkin rehellisesti olevasi fasisti ja rasisti.

JiiHoo

Feb 11, 2024, 3:24:23 PMFeb 11
> [...]

> esiintyä muutenkin nöyrästi, mutta persuöyhöt voivat itse päättää, mitä

Kummallisesti just maahanmuuttoon liittyen moni maa tuntuu rikkovan
noita "kansainvälisiä" lakeja, kun sitä porukkaa vaan tulee liikaa.

Keke Ketonen

Feb 11, 2024, 3:50:06 PMFeb 11
JiiHoo kirjoitti 11.2.2024 klo 22.24:

> Keke Ketonen formulated on sunnuntai :

> Kummallisesti just maahanmuuttoon liittyen moni maa tuntuu rikkovan
> noita "kansainvälisiä" lakeja, kun sitä porukkaa vaan tulee liikaa.

Eli sinun mielestäsi on ihan jees, että hiekkapuhallettu raiskaa
suomalaisia blondeja, kun niin moni muukin hiekkapuhallettu raiskaa
suomalaisia blondeja.

JiiHoo

Feb 12, 2024, 9:31:19 AMFeb 12
Keke Ketonen presented the following explanation :
Minun mielestäni ne hiekkaneekerit pitäisi tappaa.

Feb 16, 2024, 2:56:59 AMFeb 16
JiiHoo wrote:
> Keke Ketonen pretended :
> Mukavasti Jussi on myös ravistellut instituutiota, vihervassari ovat
> ihan raivoissaan. Ja silti niiden täytyy joka ikinen kerta puhutella
> arvoisa herra puhemies.

Ei täydy, eilenkin kyselytunnilla ainakin eräs käytti puheensa keskellä
pelkkää "puhemies" termiä, ja aloituksissakin on usein "Herra puhemies"
ilman mitään arvoisaa, ja joskus vastaavasti "Arvoisa puhemies" ilman mitään
herroittelua. Itseasiassa vihervassarithan eivät voi käyttää sanaa "herra"
koska se olettaa sukupuolen...

> Olen varma, että toi oli yksi suurimmista syistä miksi mestari otti
> puhemiehen pestin vastaan.

Olen varma, että ei ollut.

...henkilö joka joutuu turvautumaan konekäännökseen ruo->suo on täysin
pihalla!
- Kaj Stenberg, 27.9.2018, turvauduttuaan itse kyseiseen konekäännökseen.

Feb 22, 2024, 3:27:54 AMFeb 22
Turo Juurakko wrote:

> Miltähän tuo olisi näyttänyt vaaliohjelmassa, "lupaamme murhata
> ihmiset rajalle Suomen pulustamiseksi". Olisiko ambulanssi tuonut ja

Olkiukko. Kukaan ei ole puhut Suomeen pyrkivien ihmisten murhaamisesta
rajalle, eikä muuallekaan. Tai ehkä joku hysteerinen russofobi jossain
somessa...!?

> [...]
> Soinin jälkeisiä persuja ei kannata missään tapauksessa äänestää,
> heillä ei tunnu olevan mitään rajaa kuinka pitkälle he ovat valmiita

Tosin tässäkään asiassa ongelmana ei ole se määrä vaan SUUNTA. Kaikissa
asioissahan pitäisi mennä niin pitkälle että päästään perille, mutta eihän
sinne perille pääse pitkälle menemälläkään jos mennään väärään suuntaan.

> [...]
> keinovalikoimissa jos se haittaisi "Suomen pulustamista" ja julistetun
> poikkeustilan varjolla vaalejakin voitaisiin lykätä hamaan

Ennustan, että seuraavissa eduskuntavaaleissa persuille käy huonosti, vaikka
nykyiset gallupit jostain syystä näyttävät kovaa kannatusta.

Myers had myriads of opportunities to make a fool of himself, and he missed
not a single one of them.

Feb 22, 2024, 3:27:55 AMFeb 22
JiiHoo wrote:
> Turo Juurakko expressed precisely :
>
> Jokainen joka kannattaa Suomen armeijaa, kannattaa sitä, että tulijat
> ollaan tarvittaessa valmniita ampumaan.

Ai te puhuttekin jostain Venäjän armeijan hyökkäyksestä, minä luulin että
puhe oli niistä pakolaisista, jotka eivät olleet mikään ongelma 2015 kun
tulivat Ruotsista länsirajan yli Suomeen, mutta nyt ovat joku ongelma kun
yrittävät tulla itärajan yli turvapaikkaa anomaan.

> Ja minä en edelleenkään kuuku persuihin enkä päätä heidän
> vaaliohjelmista enkä muistakaan ohjelmista.

Mikset liity jäseneksi ja pääse päättämään, kun noin kovasti heitä kuitenkin
fanitat, kannatat, ihailet jne??

So Satan, listen up In God's name I rebuke you (ah) I stand up in his name,
Look you in the eye and laugh in your ugly face (ha, ha, ha)