Purra

Turo Juurakko

Feb 3, 2024, 12:25:53 PMFeb 3
Narttu hymyilee sitä herttaisemmin ja vaikuttaa sitä tyynemmältä, mitä
suurempaan kaaokseen saa maailman ympärillään...

--
Kirjoituksia kellarista

Keke Ketonen

Feb 3, 2024, 1:47:07 PMFeb 3
Turo Juurakko kirjoitti 3.2.2024 klo 19.25:

> Narttu hymyilee sitä herttaisemmin ja vaikuttaa sitä tyynemmältä, mitä
> suurempaan kaaokseen saa maailman ympärillään...

Orpo oli vakuuuttelemassa, kuinka duunareiden pitäisi neuvotella
hallituksen asettamissa prosesseissa, mutta samaan hengenvetoon totesi,
että hallitus ei muuta päätöksiään vaikka kuinka lakkoiltaisiin. Jätti
sanomatta, että neuvotteluvaraa ei ole koska sponsoreiden maksut ovat jo
tulleet tilille ja ne odottavat vastinetta sponssirahoilleen.

Keke Ketonen

Feb 3, 2024, 2:03:37 PMFeb 3
Sinänsä on mielenkiintoista, että pitkän aikaa työnantajajärjestöt ovat
moittineet tupoa ja osa on jopa irtautunutkin siitä ja sitten ne lopulta
kirjoittavt Orpon hallitukselle ohjelman, jossa käytännössä tehdään
lakisääteiseksi tupo-ratkaisuille tyypillinen "vientialat määrittävät
linjan"-systeemi. Meillä siis kaikkein pro-markkinatalouspuolueet ovat
ajamassa lakiin palkkasaääntelyä.

Feb 16, 2024, 2:57:00 AMFeb 16
Turo Juurakko wrote:
> Narttu hymyilee sitä herttaisemmin ja vaikuttaa sitä tyynemmältä, mitä
> suurempaan kaaokseen saa maailman ympärillään...

Hymyilee herttaisesti????????? Edes minä en kykene kuvittelemaan millä
logiikalla joku voi väittää Purran irvistelyä edes hymyilemiseksi,
herttaisuudesta puhumattakaan...

Don’t accept the mass media version of events; read, and judge for yourself.

Turo Juurakko

Feb 16, 2024, 3:14:20 AMFeb 16
TJT2 kirjoitti 16/02/2024 klo 09:50:

> Hymyilee herttaisesti????????? Edes minä en kykene kuvittelemaan millä
> logiikalla joku voi väittää Purran irvistelyä edes hymyilemiseksi,
> herttaisuudesta puhumattakaan...

No, hymyilee niin herttaisesti kuin kykenee. Eihän ne suupielet ylöspäin
käänny edes rautakangella, mutta silmät tuikkivat sitä kirkkaammin,
etten sanoisi ilkikurisemmin, mitä suuremmassa kaaoksessa Suomen tilanne on.

--
Kirjoituksia kellarista