Juuri tulleen tiedon mukaan...

Turo Juurakko

Feb 2, 2024, 9:57:16 AMFeb 2
Kolmasosa äänestäjistä on homottelijoita, joille ehdokkaan puoliso on
kynnyskysymys äänestämiselle. Millainenhan Peksun kannatus olisi jos
hänellä ei olisi tätä rasitetta, ei taitais Stubukalla olla mitään mahiksia.

--
Kirjoituksia kellarista

JiiHoo

Feb 2, 2024, 10:44:47 AMFeb 2
Turo Juurakko explained :
> Kolmasosa äänestäjistä on homottelijoita, joille ehdokkaan puoliso on
> kynnyskysymys äänestämiselle. Millainenhan Peksun kannatus olisi jos hänellä
> ei olisi tätä rasitetta, ei taitais Stubukalla olla mitään mahiksia.

Peksillä on niin paljon rasitteita, että typerät yrittää uskotella
itselleen, että Peksi olisi pressa, ellei suomalaiset olisi niin
homofobisia.

--
JiiHoo:
"Ja uskottavuuden saa vain sillä, että oikeasti sanoo tekevänsä mitä

Turo Juurakko

Feb 2, 2024, 10:50:10 AMFeb 2
JiiHoo kirjoitti 02/02/2024 klo 17:44:
> Turo Juurakko explained :
>
> Peksillä on niin paljon rasitteita, että typerät yrittää uskotella
> itselleen, että Peksi olisi pressa, ellei suomalaiset olisi niin
> homofobisia.

Somen juoruämmät levittävät juttujaan ja Jiihoo piipertää joukon
hännillä. Eikö sua yhtään hävetä?

--
Kirjoituksia kellarista

Feb 2, 2024, 11:13:42 AMFeb 2
JiiHoo <ei....@invalid.com> writes:

> Peksillä on niin paljon rasitteita, että typerät yrittää uskotella
> itselleen, että Peksi olisi pressa, ellei suomalaiset olisi niin
> homofobisia.

Mua ainakaan ei se sen homous haittaa yhtään, mutta se tapa, jolla hän
kohteli alaisiaan Al-Hol -hässäkässä, niin se haittaa, ja näin ollen en
äänestä ainakaan Peksiä - ja yritin jo ekallakin kierroksella pudottaa
sitä äänestämällä seuraavaksi suosituinta, mutta jäi kyllä aika paljon
ääniä viä uupumaan, että Peksi olis pudonnu.

* Edellinen sigu oli aika paska jostain viime vuosituhannelta *

Heikki Heinonen

Feb 2, 2024, 11:28:23 AMFeb 2
On Fri, 2 Feb 2024 16:57:13 +0200, Turo Juurakko <tj...@valid.invalid> wrote:

>Kolmasosa äänestäjistä on homottelijoita, joille ehdokkaan puoliso on
>kynnyskysymys äänestämiselle. Millainenhan Peksun kannatus olisi jos
>hänellä ei olisi tätä rasitetta, ei taitais Stubukalla olla mitään mahiksia.

Minä voisin periaatteessa äänestää homoa tai naista mutta Haavistolla on ongelmana tuo Neuvvostoliiton
ystävyys takavuosina. Takinkääntäjää en äänestä, mistä sen tietää josko se kääntää takkiaan kohta uudestaan
jos ryssä rupeaa meitä painostamaan.

Turo Juurakko

Feb 2, 2024, 11:43:44 AMFeb 2
Virka ja todellisuus kasvattaa ihmistä. Keyboard warriorit haluavat
virkaan oman peniksenjatkeensa...

Mua suorastaan oksettaa tuo Stubbin yritys painella niitä nappeja jotka
kasvattaisivat hänen suosiotaan, mm. nyt kovan linjan puheillaan Venäjää
kohtaan. Se ei ilmeisesti häiritse monia.

--
Kirjoituksia kellarista

JiiHoo

Feb 2, 2024, 2:24:41 PMFeb 2
Turo Juurakko brought next idea :
Mulle riittää vastustamisen ihan viime hallituksessa tehdyt tempaukset.
Isis-terroristien lennätys, yritys saada helpotuksia Venäjän
viisumikäytäntöihin, vaikka jo silloin koko muu EU alkoi rajoittamaan
ryssien matkustelua, mutta silloin ei ne pyhät EU-määräysket peksiä
haitanneet.
Sen virkamiehen laiton kohtelu, josta peksin pelasti vain ministerin
korkeampi syytesuoja.

Ja noi on asiat, mitkä muistan ulkoa, löytyisi vaikka mitä lisää, jos
lakaisi kaivamaan peksin viime kauden hallitustyöskentelyä.

Heikki Heinonen

Feb 2, 2024, 2:36:30 PMFeb 2
Stubbi on jonkinlainen rangaistus siitä miten suomalaiset on aina kumartaneet ulkomaisia herrojaan.
Presidentti voisi olla tavallinen suomalainen mutta ei, ruotsinkielinen suuri herra on taas meidän johtajamme
ja se on ihan omaa syytämme.

Keke Ketonen

Feb 2, 2024, 3:24:34 PMFeb 2
Turo Juurakko kirjoitti 2.2.2024 klo 18.43:

> Mua suorastaan oksettaa tuo Stubbin yritys painella niitä nappeja jotka
> kasvattaisivat hänen suosiotaan, mm. nyt kovan linjan puheillaan Venäjää
> kohtaan. Se ei ilmeisesti häiritse monia.

Huonojen vaihtoehtojen kesken vähemmän oksettava on enemmän miellyttävä.

Feb 15, 2024, 3:51:44 AMFeb 15
JiiHoo wrote:
> Turo Juurakko explained :
> Peksillä on niin paljon rasitteita, että typerät yrittää uskotella
> itselleen, että Peksi olisi pressa, ellei suomalaiset olisi niin
> homofobisia.

Sen verran tiukalla tuo toisen kierroksen tulos meni, että Turon kysymys on
kerrankin ihan validi.

Shermer admitted to Cole in private that revisionists have the truth on
their side in some regards, but when speaking out or writing publicly, he
said the exact opposite.

Feb 15, 2024, 3:51:44 AMFeb 15
JiiHoo wrote:
> [...]
> Ja noi on asiat, mitkä muistan ulkoa, löytyisi vaikka mitä lisää, jos
> lakaisi kaivamaan peksin viime kauden hallitustyöskentelyä.

Kyllä kyllä, mutta vaalituloksesta päätellen huomattava osa äänestäjistä ei
joko muistanut tai ei välittänyt. Ja koska noita käsiteltiin
vaalitenteissäkin, ainakin jotkut selvästikin äänestivät pakoputkipekkaa
noista huolimatta, koska jostain syystä pitivät häntä parempana vaihtoehtona
kuin CIA-stubbia. Levelin Slimmikin äänesti Haavistoa vaikka juuri Slimm
tuon termin "pakoputkipekka" minulle opetti...

Topologi on matemaatikko, joka ei erota kahvikuppia munkkirinkilästä.
- John Kelley (In N. Rose, Mathematical Maxims and Minims)

Feb 15, 2024, 6:50:02 AMFeb 15
"TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> writes:

> Kyllä kyllä, mutta vaalituloksesta päätellen huomattava osa
> äänestäjistä ei joko muistanut tai ei välittänyt. Ja koska noita

Yllättävän kova äänestysprosentti oli (ainakin ekalla kierroksella), kun
ihan oikeasti tuolla tuloksella ei kauheasti ollut väliä, ne kaikki
olisivat hoitaneet pressan homman ihan mallikkaasti. (Tai no Harkimoa
ehkä pitäisi harkita, kun sen artikulaatio on melko epäselvä, ja
kommunikaatio tuossa hommassa on melko oleellinen osa. Vaikka kyllä
siitäkin selvää saa, että ei se nyt niin huono kuitenkaan ole)

Turo Juurakko

Feb 15, 2024, 6:59:30 AMFeb 15
Ari Saastamoinen kirjoitti 15/02/2024 klo 13:50:

> [...]
> kommunikaatio tuossa hommassa on melko oleellinen osa. Vaikka kyllä
> siitäkin selvää saa, että ei se nyt niin huono kuitenkaan ole)

Höh, Suomen presidenttien historiaa katsomalla tulee pikemminkin tunne,
että puhevika tai kierrellen ja kaarrellen äkistelty
itsestäänselvyyksien pudottelu on pikemminkin pätevyysvaatimuksena. En
tosin muista vetikö Niinistö samanlaista fundeeraajan roolia ennen
presidentiksi tuloaan vai tuliko hänestä sellainen vasta presidenttinä.
Näistä kakkoskierroksen ehdokkaista onneksi molemmat olivat
sujuvasanaisia ihmisiä. Tuppi tosin veti presidentillistä roolia (mikä
meni osaan kansasta ilmeisen täydellisesti).

Olen kyllä eri mieltä siitä, että esim. Urpilainen olisi pärjännyt
pressana. Vaikuttaa niin iskulauseiden kollaasilta koko ihminen, että
mahtaako hänellä olla ensimmäistäkään originaalia ajatusta päässä.

--
Kirjoituksia kellarista