Maapallon todisteet?

Feb 22, 2024, 2:20:04 AMFeb 22
Ja miksi ette esitä niitä flättereille? Itse olen jo keksinyt useita, mutta
ei minun aikana riitä jokaisen harhaopin kumoamiseen, varsinkin kun te
harhaoppiset olette niin uppiniskaisia että ette usko sanaakaan mitä sanon.
Olen kertonut teille miten kehitysoppi aka evoteoria on huuhaata, olen
kertonut teille holocaustista, ilmastosta, Ukrainan historiasta ja
nykytilanteesta, Torinon käärinliinasta, Palestiinasta, kolminaisuusopista
ja monista muista asioista, mutta silti vaan jatkatte kehitysoppiin yms
harhoihin uskomista aivan kuin ette olisi koskaan kuulleetkaan mitään faktaa
niitä vastaan.

No, Ukrainan tapauksessa ilmeisesti olette vähän kääntyilleet kun ihan
valtamediakin on nyt viime päivinä uutisoinut Venäjän armeijan etenemisestä.
Mutta siinäkään ette vieläkään tunnusta CIA:n osuutta vuoden 2014
tapahtumiin ettekä monia muitakaan historiallisia totuuksia.

Kreationismia yms totuuksia vastaan aikoinaan suurella vimmalla hyökännyt
Skepsis ry ja etenkin sen edustaja Otto J Makela tuntuvat olevan kovin
hiljaa maapallosta, ettei vaan olisi jokin flättäriyhdistys ja Otto litteän
maan kannattaja??

Heikki Heinonen

Feb 22, 2024, 5:47:28 AMFeb 22
On Thu, 22 Feb 2024 09:19:53 +0200, "TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> wrote:

> [...]
>harhoihin uskomista aivan kuin ette olisi koskaan kuulleetkaan mitään faktaa

Esitä jokin todiste yliluonnollisesta, mikä tahansa todiste kelpaa.

> [...]
>Mutta siinäkään ette vieläkään tunnusta CIA:n osuutta vuoden 2014
>tapahtumiin ettekä monia muitakaan historiallisia totuuksia.

No eikö CIA toiminut ihan oikein? Kohta sama Moskovassa.

> [...]
>hiljaa maapallosta, ettei vaan olisi jokin flättäriyhdistys ja Otto litteän

Minä voisin ehdottaa kompromissina kuution muotoista Maata.