Oli karkkia, mutta ei enää ole karkkia

Keke Ketonen

Liski on taas kaivellut asioita:

https://www.iltalehti.fi/talous/a/92604be7-0fd0-4632-8448-6619bc0360bc
https://www.iltalehti.fi/talous/a/c7c79d2b-e93e-4a04-b0f8-82a731ef8052
https://www.iltalehti.fi/talous/a/af690446-b6a5-497c-957d-40d4753672cb

Kun muistaa vielä aiemman vaalirahoitusjutun (Jonnet ei muista mutta
avaintermit: Kehittyvien maakuntien Suomi), niin aika avoimet ovet
meillä on erilaisille epämääräisille "liikemiehille" päästä huseeraamaan
poliittisen elämän huipulla asti - etenkin, jos tuovat tullessaan vähän
kampanjarahaa.

JiiHoo

Keke Ketonen expressed precisely :
Olihan toi Harkimon Jokerit kuvio niin täysin avoimesti täydellisesti
Putinin nukkkien hallussa ja lähes kaikki nimet on alusta asti ollut
ihan avoimesti lehdissä.

Mutta ei mitään ongelmaa. Ryssien touhuamisessa Suomessakaan ei ollut
mitään ongelmaa.

Suomen ryssäongelmasta ei tule kyllä ikinä mitään kunnollista
läpivalaisua, koska persuja lukuunottamatta kaikki muut puolueet ovat
olleet täysin ryssien taskussa.

--
JiiHoo:
"Ja uskottavuuden saa vain sillä, että oikeasti sanoo tekevänsä mitä

Keke Ketonen

Se on hemmetin hyvä, että persut eivät ole olleet sellaisissa
valta-asemissa kuin ns. vanhat puolueet. Persuissa ja sen
hang-around-pienpuoleissa on vielä edelleenkin iso putinistijoukko, kun
muissa puolueissa on jo otettu etäisyyttä. Ja sitten ovat myös
Niikko-tyyppiset Kiinan asiamiehiltä näyttävät.

JiiHoo

Keke Ketonen has brought this to us :
Mikä iso joukko? Tosi pieni porukka, pari häiritsevää tyyppiä.
Ihmettelen miksei toi Eerola saanut vaaleissa kenkää, kun muuten
putinisteilla meni huonosti.

Voit varmaan antaa nykyisen eduskunnan persujen putinistit. Laitan ylös
ja tarkastan sekä seuraan mitä ne puhelee tai kirjoittaa.

Heikki Heinonen

"Otettu etäisyyttä" eli Putinilta saatu kunniamerkki lensi roskiin. Rahoja ei kuitenkaan ole palautettu.

JiiHoo

Heikki Heinonen explained :
Justahan Lipponen oli jossain tilaisuudessa kunniavieraana puhumassa
kuinka hienosti hoiti asiat.
Yleisönhän olisi pitänyt heittää sen päälle kananmunia ja buuata se
ulos.

Keke Ketonen

JiiHoo kirjoitti 28.5.2023 klo 16.49:

> [...]
>
> Voit varmaan antaa nykyisen eduskunnan persujen putinistit. Laitan ylös
> ja tarkastan sekä seuraan mitä ne puhelee tai kirjoittaa.

Puolue on muutakin kuin eduskuntaryhmä. Minä muistan vielä senkin ajan,
kun sinä täällä hehkutit MV-lehteä.

Keke Ketonen

Rahaa on hankala palauttaa, koska siihen on usein ehtinyt jo muodostua
vahva tunneside.

Keke Ketonen

JiiHoo kirjoitti 28.5.2023 klo 17.27:

> Heikki Heinonen explained :

> Justahan Lipponen oli jossain tilaisuudessa kunniavieraana puhumassa
> kuinka hienosti hoiti asiat.
> Yleisönhän olisi pitänyt heittää sen päälle kananmunia ja buuata se ulos.

Lipponen ja Aho olivat maamme uljaat soturit taistelemassa järjestelmän
sisällä Venäjän mädännäisyyttä vastaan.

JiiHoo

Alkuperäinen MV-lehti julkisti aika paljon valtamedian ulkopuolelle
jääneitä juttuja. Lähti se Janitskinin aikana lähtemään väärille
lijoille, kun jossain vaiheessa Desantti Bäckman alkoi tekemään ryssän
juttuja ja sitten se olikin täysryssäläisyyttä, kun Anus Putkonen otti
sen hallintaansa.

Ja edelleen sitä mieltä, että joillain MV-lehdillä ja vastaavilla ei
olisi mitään elinmahdollisuuksia, jos valtamedia tekisi työnsä eikä
piilottelisi tiettyjä uutisia tai uutisoisi perästi täysin päin
persettä.

Vaikkapa Kakka-Valtterin touhut paljastettiin aika perusteellisesti
Homma-foorumilla. Lyhyesti ulkomuistista. Äiti koitti saada aikaan
jonkun pahoinpitelyjutun, jossa valkoiset vanhemmat lapset olisi
hakanneet Valtterin. Paljastui että Valtteri itse oli tapellut lasten
kanssa ja ne oli kaiken lisäksi muistaakseni tyttöjä.

Sitten kun se jäi pysäkille, niin selvitettiinkö sitä peräti niin
paljin, että oli ollut mamu-kuski vuorossa eikä ollut huomannut mitään?
Mutta kuitenkin täysin naurettavaa, että jossain hesassa bussikuskit
jättäisi yksinäisiä lapsia tahallaan pysäkille.

Ihmeellisintä tässä kakka-Valtterin saagassa on, että se loppui sen
bussiepisodin jälkeen kokonaan, vaikka äiti oli useamman kerran
koittanut saada jotain rasismijuttua aikaiseksi. Saattoi olla jopa joku
kolmaskin juttu, jonka olen unohtanut.

JiiHoo

It happens that JiiHoo formulated :
> Vaikkapa Kakka-Valtterin touhut paljastettiin aika perusteellisesti
> Homma-foorumilla.

Ja se vielä, että homma-foorumikin muuttui sen verran pahasti
ryssäläiseksi, että lopetin sen seuraamisen kokonaan. Lisäksi kun
käyttäjämäärät ovat laskeneet kuin lehmän häntä, niin ei sieltä enää
edes saa tuollaisia salpoliisijuttuja, jossa eri tyypit selvittää
asioiden oikean tolan.

JiiHoo

After serious thinking JiiHoo wrote :
> [...]
> laskeneet kuin lehmän häntä, niin ei sieltä enää edes saa tuollaisia
> salpoliisijuttuja, jossa eri tyypit selvittää asioiden oikean tolan.

Niin ja älköön kukaan epäilkö sisälläni vellomaa syvää vihaa ja
halveksuntaa kaikkea ryssämäisyyttä kohtaan.

Vaikkapa toi persujen Laura Korpinen on kyllä sen verran paha ryssä,
että miten Halla-aho voi sietää sitä Helsingin valtuustossa?

Olin jo unohtanutkin ton. Eli kyllä mä sen myönnän, että yksittäisi
ryssiä persuissa löytyy, mutta kyllä persujen linja on Halla-ahon ja
Purran jyrkän ryssäläisyyden vastainen linja.