Heinosen vapauttaja jaksossa 10 JiiPee huom

Feb 7, 2024, 3:01:40 AMFeb 7
Katsoin eilen Roses-sarjan osan Poroshenko II, jossa ne Heinosen väittämät
vapauttajat menivät vapauttamaan Slavianskia tjps. 17 naista ja 21 lasta
ilahtuivat tästä vapauttamisesta niin kovasti, että hommasivat bussin ja
lähtivät sillä kiireesti karkuun. Rajalla vapauttajat eivät halunneet
vapautettujen poistuvan, joten estivät bussin, mutta naiset ja lapset
onnistuivat livahtamaan rajan yli, jossa sen toisen valtion rajavartijat
tulivat kantamaan heidän laukkujaan.

Ja toisessa kohdassa toimittaja haastatteli nuorta miestä joka oli
liikkeellä henkilöautolla. Auton kyydissä nuori nainen ja vauva, mies kertoi
vievänsä naisen ja vauvan turvaan ja tulevan sitten takaisin (taistelemaan
niitä vapauttajia vastaan).

Heinoselle kysymys: Arvaatko minkä valtion rajavartijat kanniskeli laukkuja?
(Vihje: Tällä kertaa Suomi on väärä vastaus).

JiiPeelle kysymys: Ketkä kaikki edellämainituista henkilöitä olivat niitä
Venäjän armeijan sotilaita, joita sinä väität tuolla olleen vaikka kuinka
paljon??

Heinoselle toinen kysymys: Miksi ne vapautetut suhtautuivat noin nuivasti
niihin vapauttajiinsa??

Heikki Heinonen

Feb 7, 2024, 4:26:04 AMFeb 7
Ne oli laittomasti maassa oleskelevia ryssiä.

Feb 11, 2024, 5:00:07 AMFeb 11
Heikki Heinonen wrote:
> On Wed, 7 Feb 2024 10:01:51 +0200, "TJT2"

> Ne oli laittomasti maassa oleskelevia ryssiä.

Millä perusteella laittomasti??? Nehän ovat asuneet siellä paljon kauemmin
kuin se Ukrainan armeijan uusi komentaja !!

Mikäli edes villeimmissäsi hetkissäsi kuvittelet että ECM (Extracellular
matrix) liittyisi yhtään mitenkään epigenetiikkaan suosittelen että aloitat
alusta taikka myyt kirjan käytettyna.
- Kaj Stenberg, 17.11.2018, s.k.evoluutio

Heikki Heinonen

Feb 11, 2024, 11:48:30 AMFeb 11
On Sun, 11 Feb 2024 10:56:16 +0200, "TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> wrote:

>Millä perusteella laittomasti??? Nehän ovat asuneet siellä paljon kauemmin
>kuin se Ukrainan armeijan uusi komentaja !!

Ryssä painukoot helvettiin Ukrainasta tai muuten tulee niskalaukaus.

Feb 12, 2024, 3:15:09 AMFeb 12
Heikki Heinonen wrote:
> On Sun, 11 Feb 2024 10:56:16 +0200, "TJT2"
>
> Ryssä painukoot helvettiin Ukrainasta tai muuten tulee niskalaukaus.

Ei ole vastaus kysymykeeni. Ja mikä on tällä kertaa ryssän määritelmä?? Onko
esim Zelenskyy ryssä?? Hänhän muistaakseni puhuu venäjää äidinkielenään...
mutta geeneissä on kovasti juutalaisuutta. Ei vaan taida olla puhdasverinen
juutalainen?? Ja Ukrainassa asuu myös ihmisiä, jotka puhuvat unkaria ja
ilmeisesti ovat geneettisestikin unkarilaisia, pitäisikös heidänkin painua
helvettiin tai ainakin Unkariin Orbanin alamaisiksi?? Onko ylipäätään
sellaista kuin geneettisesti puhdas ukrainalainen olemassakaan?? Jos on,
niin paljonkohan Ukrainaan jäisi ihmisiä jos kaikki muita geenejä omaavat
karkotettaisiin tai tapettaisiin noilla niskalaukauksilla??

Joko muuten olet tilannut geenitestin? Ammutko itse itseäsi niskaan, jos
löytyy venäläisiä geenejä?? Ja pitäisikös sille uudelle komentajalla antaa
ylennyksen asemesta niskalaukaus?? Hänhän on niin selvä ryssä, että siihen
ei geenitestiä tarvita...

Feb 12, 2024, 7:21:27 AMFeb 12
"TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> writes:

> Ei ole vastaus kysymykeeni. Ja mikä on tällä kertaa ryssän
> määritelmä?? Onko esim Zelenskyy ryssä?? Hänhän muistaakseni puhuu
> venäjää äidinkielenään... mutta geeneissä on kovasti

Hän on Ukrainalainen, joten ei ole ryssä. Ennen Ukrainan
itsenäistymistä hänetkin ilmeisesti piti laskea ryssäksi, joskin silloin
ei niin paljoa ryssitelty kuin tänä päivänä.

* Edellinen sigu oli aika paska jostain viime vuosituhannelta *

Feb 13, 2024, 3:37:31 AMFeb 13
Ari Saastamoinen wrote:

> Hän on Ukrainalainen, joten ei ole ryssä.

Sana "ukrainalainen" kirjoitetaan pienellä uulla. Mutta sinä siis
määrittelet asian passin perusteella, siis muodollisen kansalaisuuden
perusteella?? Afrikasta tulleet matutkin siis muuttuvat sinun mielestäsi
aidoiksi suomalaisiksi kun saavat turvapaikan ja Suomen kansalaisuuden??
Entä kaksoiskansalaiset?? Suomessahan asuu runsaasti henkilöitä, joilla on
sekä Suomen että Venäjän passi.

> Ennen Ukrainan
> itsenäistymistä hänetkin ilmeisesti piti laskea ryssäksi,

Niin, jos on geneettisesti venäläinen, syntynyt Venäjällä ja muuttanut
Ukrainaan vasta aikuisena, kyllä hän silloin on venäläinen, vai mitä sanoo
Heinonen??

> joskin
> silloin ei niin paljoa ryssitelty kuin tänä päivänä.

Niin, niitähän haukuttiin coloradoiksi, ne Odessan massamurhaajatkin
muistaakseni elvistelivät kuinka monta coloradoa tappoivat. Heinonen voinee
kertoa, että onko "colorado" ja "ryssä" synonyymeja, vai onko olemassa
coloradoja jotka eivät ole ryssiä, tai onko ryssiä jotka eivät ole
coloradoja??

Feb 13, 2024, 5:31:17 AMFeb 13
> [...]

> määrittelet asian passin perusteella, siis muodollisen kansalaisuuden
> perusteella?? Afrikasta tulleet matutkin siis muuttuvat sinun

Ryssähän on haukkumasana, joka ei 100% vastaavasti välttämättä vastaa
mitään kansalaisuutta, vaan ryssäksi pääsääntöisesti haukutaan noita
ryssämielisiä, jotka mm. tukee tota Putinin sotaa.

> [...]
> voinee kertoa, että onko "colorado" ja "ryssä" synonyymeja, vai onko
> olemassa coloradoja jotka eivät ole ryssiä, tai onko ryssiä jotka

Ikinä kuullutkaan coloradoa (tuollaisessa asiayhteydessä). Ja
googleenkaan en keksinyt mitään hyviä hakusanoja, joilla olisi löytänyt
tuon ryssäsynonyymin. Lähimmäs osu ukrainalainen bändi Los Colorados

Heikki Heinonen

Feb 13, 2024, 10:48:50 AMFeb 13
On Tue, 13 Feb 2024 12:31:15 +0200, Ari Saastamoinen <oh3mq...@hyper.fi> wrote:

> [...]
>googleenkaan en keksinyt mitään hyviä hakusanoja, joilla olisi löytänyt
>tuon ryssäsynonyymin. Lähimmäs osu ukrainalainen bändi Los Colorados

Luultavasti se viittaa Koloradonkuoriaiseen joka on ikävä perunatuholainen.

Feb 15, 2024, 3:51:44 AMFeb 15
Ari Saastamoinen wrote:

> Ryssähän on haukkumasana, joka ei 100% vastaavasti välttämättä vastaa
> mitään kansalaisuutta, vaan ryssäksi pääsääntöisesti haukutaan noita
> ryssämielisiä, jotka mm. tukee tota Putinin sotaa.

Ahaa, siis pelkkä mielisyys määrittää etsisyyden?? Siis jos on
juutalaismielinen, niin on sitten juutalainen?? Tai jos on gazalaisten
puolella, niin on sitten itsekin palestiinalainen arabi??

> Ikinä kuullutkaan coloradoa (tuollaisessa asiayhteydessä). Ja

Olisit kuullut jos olisit vaivautunut katsomaan linkittämäni videon !!!

> googleenkaan en keksinyt mitään hyviä hakusanoja, joilla olisi
> löytänyt tuon ryssäsynonyymin. Lähimmäs osu ukrainalainen bändi Los
> Colorados

Sinähän taidat olla pahemmin pihalla kuin JiiPee, joka on pahemmin pihalla
kuin Kirsi Pihan pihakoivu !!!

When atheists complain about quote mining, they usually are actually
complaining about using evolutionists as hostile witnesses against the
theory of evolution.

Feb 15, 2024, 3:51:44 AMFeb 15
Heikki Heinonen wrote:
> On Tue, 13 Feb 2024 12:31:15 +0200, Ari Saastamoinen
>
> Luultavasti se viittaa Koloradonkuoriaiseen joka on ikävä
> perunatuholainen.

Sinulla on selvästi enemmän aivotoimintaa kuin Ari Saastamoisella. Mutta
ilmeisesti ei kuitenkaan niin paljon, että olisit osannut vastata "jos on
geneettisesti venäläinen, syntynyt Venäjällä ja muuttanut
Ukrainaan vasta aikuisena, kyllä hän silloin on venäläinen, vai mitä sanoo
Heinonen??!"

I know no greater pleasure, no deeper satisfaction than to speak the truth.

Heikki Heinonen

Feb 15, 2024, 11:15:21 AMFeb 15
On Thu, 15 Feb 2024 10:20:37 +0200, "TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> wrote:

> [...]
>geneettisesti venäläinen, syntynyt Venäjällä ja muuttanut
>Ukrainaan vasta aikuisena, kyllä hän silloin on venäläinen, vai mitä sanoo

Ehkä jonkinlainen mutaatio voi muuttaa ihmisen. Onhan monet suomalaisetkin muuttuneet ryssiksi, esimerkisi Ano
Turtiainen ja Janus Putkonen. Ja ehkä sinäkin olet joku mutantti.