Narkkareita ja uusnatseja

Turo Juurakko

Jos Putin olisi pössyttelijä, olisi tämäkin sota luultavasti jäänyt
toteuttamatta.

--
Kirjoituksia kellarista

Keke Ketonen

Turo Juurakko kirjoitti 22.3.2022 klo 22.15:

> Jos Putin olisi pössyttelijä, olisi tämäkin sota luultavasti jäänyt
> toteuttamatta.

Jossittelemalla pääsee monenlaisiin tuloksiin. Mietipä, jos
pössyttelyjuttujen sijaan Venäjällä olisikin Navalnyin korruptiojuttujen
perusteella alettu korjata hallinnon touhuja - Venäjän armeijan
suorituskyky Ukrainaa vastaan olisi aivan eri tasolla kuin se korruption
ansiosta on nyt. Ukraina olisi jo osa Venäjää ja Suomessa, Moldovassa ja
Georgiassa jännitettäisiin, mikä niistä olisi seuraavana vuorossa.

Heikki Heinonen

On Tue, 22 Mar 2022 22:15:04 +0200, Turo Juurakko <tj...@valid.invalid> wrote:

>Jos Putin olisi pössyttelijä, olisi tämäkin sota luultavasti jäänyt
>toteuttamatta.

Hitler oli nisti ja miten kävikään.

Turo Juurakko

Nyt on vaarana, että Ukraina osoittaa, ettei se talvisodan ihme
ollutkaan niin... ihme.

--
Kirjoituksia kellarista

Turo Juurakko

Sillä oli väärä lääkitys...

--
Kirjoituksia kellarista

JiiHoo

Turo Juurakko päätti sitten kirjoittaa tälviisiin...
Ukraina tekee omaa ihmettään, toivottavasti onnistuu.
Kuitenkin, vaikka Venäjä sotilaat olisivat umpipaskoja, niin ryssillä on
ohjuksia ilmeisesti niin vitusti, että kykenee räjäyttämään kaikki
Ukrainan kaupungit tasaiseksi.
Sitten vielä sekin, että uskaltavatko koittaa taktisia ydinpommeja.
Tosin siellä on kai ns. perinteisenkin tapaisia pommeja, jotka ovat aika
jytkyjä.

Eli Ukraina on joka tapauksessa raunioina, vaikka jotenkin saattaisi
selvitä itsenäisenä.

Koska se on siis melko varmaa, että vaikka venäjä tekisi natsit ja
julkisesti teloittaisia miljoonia siviilejä, niin ei taida lännellä olla
munaa toteuttaa sloganiaan:" Ei koskaan enää.".

Se pitää muuttaa muotoon, että ei koskaan enää, jos siitä ei vaan
aiheudu mitään riskejä itselle.

--
JiiHoo:
" Ja uskottavuuden saa vain sillä, että oikeasti sanoo tekevänsä mitä

Heikki Heinonen

Ai että yksi huume on hyvä ja toinen paha? Tietysti se on hyvä mitä sinä käytät?

Turo Juurakko

JiiHoo kirjoitti 23/03/2022 klo 10:05:
> [...]
> Kuitenkin, vaikka Venäjä sotilaat olisivat umpipaskoja, niin ryssillä on
> ohjuksia ilmeisesti niin vitusti, että kykenee räjäyttämään kaikki

Venäläisten sotilaiden paskuuteen sen verran, että eipä taida olla
taistelumoraali yhtä korkealla kuin puolustajilla sen jälkeen kun ovat
havainneet kuinka yksin ja eksyksissä ovat ja silmät ja korvat täyteen
ahdettu Putinin hallinnon valheita.

> [...]
> munaa toteuttaa sloganiaan:" Ei koskaan enää.".
>
> Se pitää muuttaa muotoon, että ei koskaan enää, jos siitä ei vaan

Tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Johan nämä varaventtiilin
Jamo63725:t revittelivät leukojaan, ettei näistä lännen pakotteistakaan
ole mihinkään ennen kuin ne asetettiin. Varmaa on kuitenkin ettei
Putinilla ole tämän sodan jälkeen paluuta sivistyneen maailman pöytiin,
sitä syvemmälle kaivaa itseään mitä pitemmälle hän menee Ukrainassa.
Pakotteista tosin olen huolissani sen verran, että vaikka pakoterintama
kestäisikin sodan, niin kestääkö se rauhan? Mielestäni pakotteista ei
tulisi luopua ennen kuin Venäjällä valta vaihtuu. Pakoterintamaan
saattaa alkaa tulla säröjä kun jossain vaiheessa Putin vetäytyy
Ukrainasta, tapahtui se sitten häntä koipien välissä maailman nauraessa
päälle tai sitten oikeesti saavuttaen joitain tavoitteistaan, sillähän
ei ole Venäjän hallinnolle väliä, koska valehtelevat joka tapauksessa
kotiyleisölleen tapahtumista.

--
Kirjoituksia kellarista

Turo Juurakko

Pikemminkin kannattaa ajatella sopiva/sopimaton-akselilla. Ei ihme,
ettei sun ajatukses taivu ymmärrykseen jos tollaisilla leimoilla
ajattelet. Jos oikeista lääkkeistä puhutaan, niin eihän niistäkään
käytetä hyvä ja paha termejä.

> Tietysti se on hyvä mitä sinä käytät?

Ei, sinä ajattelet noin, en minä. Katsoitko Heikki muuten juuri
telkkarista tulleen mielenkiintoisen kolmiosaisen dokkarin Suomen
kieltolaista? Sampo Terho näytti olleen kirjoittamassa ja tuottamassa
sitä. Varmaankin edelleen Areenassa katsottavissa.

--
Kirjoituksia kellarista

Heikki Heinonen

On Wed, 23 Mar 2022 11:59:08 +0200, Turo Juurakko <tj...@valid.invalid> wrote:

> [...]
>ettei sun ajatukses taivu ymmärrykseen jos tollaisilla leimoilla
>ajattelet. Jos oikeista lääkkeistä puhutaan, niin eihän niistäkään

Suomessa nistit on yleensä sekakäyttäjiä jotka vetää mitä tahansa mitä vain sattuvat saamaan ja päälle vielä
viinaa ja röökiä. Toivottavasti sinä et kuulu tähän porukkaan.

> [...]
>kieltolaista? Sampo Terho näytti olleen kirjoittamassa ja tuottamassa
>sitä. Varmaankin edelleen Areenassa katsottavissa.

Empä ole vielä ehtinyt. Kerrotaanko siinä että kieltolaki oli SDP:n projekti joka periaatteessa jatkuu
vieläkin?

Turo Juurakko

Joo, kyllä siinä jotain tuollaista taidettiin kertoa ja myös sitä, että
kieltolain ja sen aikaisen rotuopin ("suomalaisten huono viinapää", joka
ei kuitenkaan koskenut ruotsinkielistä eliittiä) vaikutukset näkyvät
edelleen vielä tänäkin päivänä päihdepolitiikassa. Lopussa vielä
viitattiin nykyään käytävään kannabiskeskusteluun.

--
Kirjoituksia kellarista

Turo Juurakko

Vaikkakin oli sen kieltolain takana suurin osa ellei kaikki puolueet,
paitsi rkp, joiden mielestä kieltolailla puututtiin liikaa
yksilönvapauksiin. Sen mä muistan, että se tuli puolueille yllärinä, kun
naiset allekirjoittivat adressin jossa vaadittiin kieltolain kumoamista.
Sitä ennen puolueet eivät olleet uskaltaneet ottaa kieltolain vastaista
kantaa kun olivat pelänneet, että kaikki naiset ovat sen takana. Tämä
siis kieltolain loppuaikoina.

--
Kirjoituksia kellarista

JiiHoo

> [...]
> päälle tai sitten oikeesti saavuttaen joitain tavoitteistaan, sillähän
> ei ole Venäjän hallinnolle väliä, koska valehtelevat joka tapauksessa

Toivoa sopii, mutta aika heikosti lännen rintama on ennen pitänyt.
Nyttenkin Saksa venkoilee niiden Venäjän kaasuostostensa kanssa, vaikka
rahalla siitä selviää ja kaasuputken katkaisu sattuisi Venäjään paljon
enemmän. Samoin kun öljynkin oston lopettaminen.

Jos Venäjä aiotaan laittaa polvilleen, niin kyllä siinä länsikin sitten
vähän kärsii.

Turo Juurakko

Sen verran on tunnuttu ymmärtävän, ettei tästä sotatilasta länsikään
selviä ilman kustannuksia. Poikkeustila on yltänyt tänne Suomeenkin,
niin taloudellisesti kuin pakolaistilanteenkin osalta. Tänään
uutisoitiin, että vuoden aikana on odotettavissa Suomeenkin arviolta
40.000-80.000 ukrainan pakolaista. Ihmeen vähän on kuulunut
vastalauseita. Saas nähdä missä pisteessä tulee rajat vastaan
yhteiskunnan vastaanottokyvyssä nyt kun on lähdetty pohjattoman
auttamishalun tielle.

--
Kirjoituksia kellarista

MR2

Näillä pakolaisilla ei ole halua eikä tarkoitusta jäädä tänne pysyvästi
vaan he haluavat palata takaisin kotimaahansa, viljellä ja
uudelleenrakentaa tuhottua maataan. Sellainen ero elintasopakolaisiin
verrattuna.

--
MR

Keke Ketonen

Jukka Lahtinen kirjoitti 23.3.2022 klo 23.34:

> Mahdollisesti.
> Toinen mahdollisuus, että Putin olisi jo ajat sitten työnnetty syrjään
> ja maailma olisi parempi.
> Emme voi tietää, kumpi olisi toteutunut.
> Vai ehkä jokin muu.

Tulevaisuudella on ominaisuus, että se tapaa muuntua nykyisyydeksi usein
hyvinkin ennustamattomilla tavoilla. Ainoastaan Venäjällä tämä on osattu
huomioida täysimääräisesti.

Venäjällä asiat menevät täysin suunnitelmien mukaan, koska venäläisessä
suunnittelufilosofiassa on laitettu suuri paino ns.
takaisinkytkentäiselle suunnittelumetodille, jossa perusidea on se, että
suunnitelmia jatkuvasti päivitetään vastaamaan jo tapahtunutta. Tämä on
oikeastaan ainoa varma tapa välttää kokonaan tunnetut ennustamista ja
erityisesti tulevaisuuden ennustamista koskevat yleiset hankaluudet.

Heikki Heinonen

Nyt kun vassarit ei saa enää rahoitusta Venäjältä kannabiskeskustelukin varmaankin laantuu.

JiiHoo wrote:
> Turo Juurakko päätti sitten kirjoittaa tälviisiin...
>
> Koska se on siis melko varmaa, että vaikka venäjä tekisi natsit ja
> julkisesti teloittaisia miljoonia siviilejä, niin ei taida lännellä

Natsit teloittaneet julkisesti miljoonia siviilejä?? Missä?? Milloin??

> olla munaa toteuttaa sloganiaan:" Ei koskaan enää.".

Ei tehdä uudestaan asiaa jota ei ole koskaan aikaisemmin tehty....!??

Lume H. Laipio

TJT2 kirjoitti:

> Natsit teloittaneet julkisesti miljoonia siviilejä?? Missä?? Milloin??

> Ei tehdä uudestaan asiaa jota ei ole koskaan aikaisemmin tehty....!??

> --TJT--

Mitä jos sinä TJT uskottelisit itsellesi, ettei juutalaisia ole
olemassakaan? Luulisin sen olevan sinulle helppoa, kun
otat sen sydämenasiaksesi.
Tällä saisit ajatuksiisi väljyyttä ja voisit keskittyä vaikkapa
johonkin uuteen, omatekoiseen ja älyttömään teoriaan.
Kuinka olisi esim. Atlantiksen tuhoutuminen muinaisten
kyproslaisten suorittamassa ydinhyökkäyksessä?

Jaakko Jaakkima

Mutta eikö se ottanut vain lääkkeeksi?

https://www.youtube.com/watch?v=zINY8L1SnVw

Lume H. Laipio wrote:

> Mitä jos sinä TJT uskottelisit itsellesi, ettei juutalaisia ole

Yritätkö sanoa että JiiHoo väittää natsien teloitteneen nimenomaan
juutalaisia JULKISESTI ??? Holocaustisadun mukaanhan ne massamurhaleirit oli
huippusalaisia, ja koko toiminta evotoverisi Pekka de Grootin mukaan niin
super-hyper-salaista, että Himmler ja kumppanit käyttivät keskinäisessä
salaisessa kirjeenvaihdossaankin niitä eufemismeja... siis kiertoilmaisuja.

> olemassakaan? Luulisin sen olevan sinulle helppoa, kun
> otat sen sydämenasiaksesi.

Ateistinen evotoverisi puhui juutalaisista uusimmassakin kivassa, joten
vaikea niitä on unohtaa kun koko ajan muistutetaan.

> Tällä saisit ajatuksiisi väljyyttä ja voisit keskittyä vaikkapa
> johonkin uuteen, omatekoiseen ja älyttömään teoriaan.

Jos tekisin jonkin oman teoria, se olisi tietysti erittäin älyllinen eikä
suinkaan älytön. Toisin kuin tuo sinun JiiHoon suuhun tunkemasi väite.

> Kuinka olisi esim. Atlantiksen tuhoutuminen muinaisten
> kyproslaisten suorittamassa ydinhyökkäyksessä?

Eikös siinä UFO-tutkijoiden dokumenttisarjassa jo esitetty joku
tuollainen...?