Tää on sit Fannylle ja Pipille
http://www.riemurasia.net/joulukalenteri/tonttupojat/
USB-jouluvalot tietokoneen näytön ympärillä tuovat jouluisen tunnelman
http://tinyurl.com/5qmhhg
--
Ympyrän täytyy olla pyöreä, myös nurkista!
> Tää on sit Fannylle ja Pipille
> http://www.riemurasia.net/joulukalenteri/tonttupojat/
Tänx! IhQ <3 :-P Rok rok. :D
--
quaint.spice(miuku)gmail.com
Pipille joululahjaksi puinen dildo.
Eikäko puinen perse tai sikspäkki.
--
En ole täydellinen idiootti, joitain osia edelleenkin puuttuu.
Vaikutanko mä tosiaan _noin_ yksinkertaiselta?
Heti jos jossain näkyy yläosaton mies, mun housut
tippuu automaagisesti jalasta?
En ihmettele enää mitään..
(Miks muuten kakkosluukku ei aukee vieläkään,
vaikka on jo ihan selvästi joulukuun toinen..?)
--
quaint.spice(miuku)gmail.com
Kakkos luukku on tiukka? :O
> En ihmettele enää mitään..
>
> (Miks muuten kakkosluukku ei aukee vieläkään,
> vaikka on jo ihan selvästi joulukuun toinen..?)
>
Oisko niillä ollut serverin kello eri ajassa?
> John Smith wrote:
>> Heikki Heinonen naputteli:
>>> On Mon, 01 Dec 2008 23:11:56 +0200, "Pippi L."
>>> <esca...@ctrl.alt.del.invalid>
>>> höpisi että:
>>>
>>>> Black Stetson wrote:
>>>>
>>>>> Tää on sit Fannylle ja Pipille
>>>>> http://www.riemurasia.net/joulukalenteri/tonttupojat/
>>>> Tänx! IhQ <3 :-P Rok rok. :D
>>>
>>> Pipille joululahjaksi puinen dildo.
>>
>> Eikäko puinen perse tai sikspäkki.
>
> Vaikutanko mä tosiaan _noin_ yksinkertaiselta?
> Heti jos jossain näkyy yläosaton mies, mun housut
> tippuu automaagisesti jalasta?
Kai sen verran nyt joulumieltä pitäisi ihmisellä olla?
--
Se nyt kuitenkin on silleen, että yli 6.000.000.000 miljardin
ihmisen pallolla ei voida käyttää rahayksiköitä, joilla
maailmantaloutta voisi mielekkäillä määrillä nollia kuvata
- Rauno Kangas s.k.talous 18.11.2008 -
Mulla aukes ja kuvaa kun klikkasi aukes myös video!
Nyt aukes mullakin!
On kyllä vähän ylibodattuja jätkiä. Ei tippuis
housut, jos tuollaisia tulisi vastaan (lisäys
Nilliä varten: ja vaikka olisin vapaa ja bodarikimppu
olis vapaa). Jos jokainen lihas alkaa erikseen
erottua, niin alkaa olla jo pikkasen vastenmielinen
näky. Valokuvassa näyttävät vähän normaalimmilta
kuin videolla..
--
quaint.spice(miuku)gmail.com
Joulumieltä - venttiilissä?
Joulumieli venttiilissä on vähän niinkuin
kanarialintu pohjoisnavalla (tai Nilli
heterobaarissa - diudidiu...)
--
quaint.spice(miuku)gmail.com
Eiku palautetta panimoille! Sex-pakkien lisäksi nine-packit!
--
Jouni Nordlund
Pitäisiköhän vaihtaa sigua...
Eiku palautetta panimoille! Sex-pakkien lisäksi nine-packit!
Kolmas luukku avattu ja nyt tais riittää.. Ei pysty
enempää. Liian hapokasta.
Kai mun on jatkettava aina vaan venttiilissä, kun
tonttupojatkin oli pettymys..
--
quaint.spice(miuku)gmail.com
Noi oli varppina kaikki håmåja!
Selvästi lähteneet hälytyksen sattuessa håmåilemaan jonnekin piiloon ja
sotkivat itsensä jollain kenkälankilla etteivät kärähdä siitä.
Juu uskotaan me ettet muka "kato", mä ainakin katon
kaikki doorikset ja osan videoistakin.
Venttiilissä on vain vanhoja tonttu-ukkoja joilla ei kulkuset kilise.