Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Kalenteri on aukaistu

0 views
Skip to first unread message

Black Stetson

unread,
Dec 1, 2008, 1:31:19 PM12/1/08
to
Venttiilin koville jätkille
http://www.riemurasia.net/joulukalenteri/tonttutytot/

Tää on sit Fannylle ja Pipille
http://www.riemurasia.net/joulukalenteri/tonttupojat/

USB-jouluvalot tietokoneen näytön ympärillä tuovat jouluisen tunnelman
http://tinyurl.com/5qmhhg

--
Ympyrän täytyy olla pyöreä, myös nurkista!

Pippi L.

unread,
Dec 1, 2008, 4:11:56 PM12/1/08
to

Black Stetson wrote:

> Tää on sit Fannylle ja Pipille
> http://www.riemurasia.net/joulukalenteri/tonttupojat/

Tänx! IhQ <3 :-P Rok rok. :D

--
quaint.spice(miuku)gmail.com


Heikki Heinonen

unread,
Dec 1, 2008, 4:27:31 PM12/1/08
to
On Mon, 01 Dec 2008 23:11:56 +0200, "Pippi L." <esca...@ctrl.alt.del.invalid>
höpisi että:


>
>Black Stetson wrote:
>
>> Tää on sit Fannylle ja Pipille
>> http://www.riemurasia.net/joulukalenteri/tonttupojat/
>
>Tänx! IhQ <3 :-P Rok rok. :D

Pipille joululahjaksi puinen dildo.

John Smith

unread,
Dec 1, 2008, 4:30:01 PM12/1/08
to
Heikki Heinonen naputteli:

Eikäko puinen perse tai sikspäkki.

--
En ole täydellinen idiootti, joitain osia edelleenkin puuttuu.

Pippi L.

unread,
Dec 1, 2008, 5:37:52 PM12/1/08
to

John Smith wrote:
> Heikki Heinonen naputteli:
>> On Mon, 01 Dec 2008 23:11:56 +0200, "Pippi L."
>> <esca...@ctrl.alt.del.invalid>
>> höpisi että:
>>
>>> Black Stetson wrote:
>>>
>>>> Tää on sit Fannylle ja Pipille
>>>> http://www.riemurasia.net/joulukalenteri/tonttupojat/
>>> Tänx! IhQ <3 :-P Rok rok. :D
>>
>> Pipille joululahjaksi puinen dildo.
>
> Eikäko puinen perse tai sikspäkki.

Vaikutanko mä tosiaan _noin_ yksinkertaiselta?
Heti jos jossain näkyy yläosaton mies, mun housut
tippuu automaagisesti jalasta?

En ihmettele enää mitään..

(Miks muuten kakkosluukku ei aukee vieläkään,
vaikka on jo ihan selvästi joulukuun toinen..?)

--
quaint.spice(miuku)gmail.com


Heikki Heinonen

unread,
Dec 1, 2008, 5:48:54 PM12/1/08
to

Kakkos luukku on tiukka? :O

John Smith

unread,
Dec 2, 2008, 1:00:18 AM12/2/08
to
Pippi L. naputteli:

>
> John Smith wrote:
>> Heikki Heinonen naputteli:
>>> On Mon, 01 Dec 2008 23:11:56 +0200, "Pippi L."
>>> <esca...@ctrl.alt.del.invalid>
>>> höpisi että:
>>>
>>>> Black Stetson wrote:
>>>>
>>>>> Tää on sit Fannylle ja Pipille
>>>>> http://www.riemurasia.net/joulukalenteri/tonttupojat/
>>>> Tänx! IhQ <3 :-P Rok rok. :D
>>>
>>> Pipille joululahjaksi puinen dildo.
>>
>> Eikäko puinen perse tai sikspäkki.
>
> Vaikutanko mä tosiaan _noin_ yksinkertaiselta?
> Heti jos jossain näkyy yläosaton mies, mun housut
> tippuu automaagisesti jalasta?
>
Onks tää joku kompa?

> En ihmettele enää mitään..
>
> (Miks muuten kakkosluukku ei aukee vieläkään,
> vaikka on jo ihan selvästi joulukuun toinen..?)
>

Oisko niillä ollut serverin kello eri ajassa?

Junnu Kangas

unread,
Dec 2, 2008, 1:46:20 AM12/2/08
to
"Pippi L." <esca...@ctrl.alt.del.invalid> wrote

> John Smith wrote:
>> Heikki Heinonen naputteli:
>>> On Mon, 01 Dec 2008 23:11:56 +0200, "Pippi L."
>>> <esca...@ctrl.alt.del.invalid>
>>> höpisi että:
>>>
>>>> Black Stetson wrote:
>>>>
>>>>> Tää on sit Fannylle ja Pipille
>>>>> http://www.riemurasia.net/joulukalenteri/tonttupojat/
>>>> Tänx! IhQ <3 :-P Rok rok. :D
>>>
>>> Pipille joululahjaksi puinen dildo.
>>
>> Eikäko puinen perse tai sikspäkki.
>
> Vaikutanko mä tosiaan _noin_ yksinkertaiselta?
> Heti jos jossain näkyy yläosaton mies, mun housut
> tippuu automaagisesti jalasta?

Kai sen verran nyt joulumieltä pitäisi ihmisellä olla?

--
Se nyt kuitenkin on silleen, että yli 6.000.000.000 miljardin
ihmisen pallolla ei voida käyttää rahayksiköitä, joilla
maailmantaloutta voisi mielekkäillä määrillä nollia kuvata
- Rauno Kangas s.k.talous 18.11.2008 -

Black Stetson

unread,
Dec 2, 2008, 2:57:20 AM12/2/08
to
Pippi L. kirjoitti:

Mulla aukes ja kuvaa kun klikkasi aukes myös video!

Pippi L.

unread,
Dec 2, 2008, 3:30:12 AM12/2/08
to

Nyt aukes mullakin!

On kyllä vähän ylibodattuja jätkiä. Ei tippuis
housut, jos tuollaisia tulisi vastaan (lisäys
Nilliä varten: ja vaikka olisin vapaa ja bodarikimppu
olis vapaa). Jos jokainen lihas alkaa erikseen
erottua, niin alkaa olla jo pikkasen vastenmielinen
näky. Valokuvassa näyttävät vähän normaalimmilta
kuin videolla..

--
quaint.spice(miuku)gmail.com


Pippi L.

unread,
Dec 2, 2008, 3:35:11 AM12/2/08
to

Junnu Kangas wrote:
> "Pippi L." <esca...@ctrl.alt.del.invalid> wrote
>
>> John Smith wrote:
>>> Heikki Heinonen naputteli:
>>>> On Mon, 01 Dec 2008 23:11:56 +0200, "Pippi L."
>>>> <esca...@ctrl.alt.del.invalid>
>>>> höpisi että:
>>>>
>>>>> Black Stetson wrote:
>>>>>
>>>>>> Tää on sit Fannylle ja Pipille
>>>>>> http://www.riemurasia.net/joulukalenteri/tonttupojat/
>>>>> Tänx! IhQ <3 :-P Rok rok. :D
>>>>
>>>> Pipille joululahjaksi puinen dildo.
>>>
>>> Eikäko puinen perse tai sikspäkki.
>>
>> Vaikutanko mä tosiaan _noin_ yksinkertaiselta?
>> Heti jos jossain näkyy yläosaton mies, mun housut
>> tippuu automaagisesti jalasta?
>
> Kai sen verran nyt joulumieltä pitäisi ihmisellä olla?

Joulumieltä - venttiilissä?

Joulumieli venttiilissä on vähän niinkuin
kanarialintu pohjoisnavalla (tai Nilli
heterobaarissa - diudidiu...)

--
quaint.spice(miuku)gmail.com


Jouni Nordlund

unread,
Dec 2, 2008, 6:44:43 AM12/2/08
to
Pippi L. kirjoitti viestissä <4934f210$0$4783$4f79...@news.tdc.fi>:

Eiku palautetta panimoille! Sex-pakkien lisäksi nine-packit!

--
Jouni Nordlund
Pitäisiköhän vaihtaa sigua...

Jouni Nordlund

unread,
Dec 2, 2008, 6:45:06 AM12/2/08
to
John Smith kirjoitti viestissä <tHYYk.179$In6...@read4.inet.fi>:

> Heikki Heinonen naputteli:
> > On Mon, 01 Dec 2008 23:11:56 +0200, "Pippi L." <esca...@ctrl.alt.del.invalid>
> > höpisi että:
> >
> >> Black Stetson wrote:
> >>
> >>> Tää on sit Fannylle ja Pipille
> >>> http://www.riemurasia.net/joulukalenteri/tonttupojat/
> >> Tänx! IhQ <3 :-P Rok rok. :D
> >
> > Pipille joululahjaksi puinen dildo.
>
> Eikäko puinen perse tai sikspäkki.
>

Eiku palautetta panimoille! Sex-pakkien lisäksi nine-packit!

Pippi L.

unread,
Dec 2, 2008, 6:44:34 PM12/2/08
to

Pippi L. wrote:
>
> Black Stetson wrote:
>
>> Tää on sit Fannylle ja Pipille
>> http://www.riemurasia.net/joulukalenteri/tonttupojat/
>
> Tänx! IhQ <3 :-P Rok rok. :D

Kolmas luukku avattu ja nyt tais riittää.. Ei pysty
enempää. Liian hapokasta.

Kai mun on jatkettava aina vaan venttiilissä, kun
tonttupojatkin oli pettymys..

--
quaint.spice(miuku)gmail.com


John Smith

unread,
Dec 2, 2008, 7:33:17 PM12/2/08
to
Pippi L. naputteli:

Noi oli varppina kaikki håmåja!
Selvästi lähteneet hälytyksen sattuessa håmåilemaan jonnekin piiloon ja
sotkivat itsensä jollain kenkälankilla etteivät kärähdä siitä.

Black Stetson

unread,
Dec 3, 2008, 9:49:34 AM12/3/08
to
Pippi L. kirjoitti:

Juu uskotaan me ettet muka "kato", mä ainakin katon
kaikki doorikset ja osan videoistakin.

Venttiilissä on vain vanhoja tonttu-ukkoja joilla ei kulkuset kilise.

0 new messages