Tänään sitten tulee viisut

Sartsa

Lähetys alkaa vasta 22, minulla on jo nukkumaanmenoaika mennyt sitten.
Toivottavasti Käärijä menestyy.

--
Pitäkää tunkkinne.

Keke Ketonen

Sartsa kirjoitti 13.5.2023 klo 14.57:

> Lähetys alkaa vasta 22, minulla on jo nukkumaanmenoaika mennyt sitten.
> Toivottavasti Käärijä menestyy.

Menestystä se on heikkokin menestys.

Käärijän biisiä en ole kuullut, mutta minkä tahansa nettijulkaisun
etusivulta löytyy kuvia Käärijästä ja oblerojuttuja on siellä täällä.
Youtubesta ei löytynyt Käärijän Boleroa, Ravelin Bolero löytyi.
https://www.youtube.com/watch?v=r30D3SW4OVw

Sartsa

Käärijällä on ollut avanne ja nyt sillä on joku J-pussi. Saa nähdä
ollaanko samixii, minullakin suolisto brakaa niin joskus voi tulla
avanne eteen.

--
Pitäkää tunkkinne.

Sartsa

Keke Ketonen kirjoitti 13.5.2023 klo 15.08:
Torissa on myynnissä kaikkea vihreää Käärijä-teemalla.

--
Pitäkää tunkkinne.

JiiHoo

Keke Ketonen expressed precisely :
En kyllä tiedä miten kaikki on euroopassakin niin Käärijää, vaikka ei
se mikään Verka Serducha kuitenkaan ole.

Enkä mä usko että sen esiintymistä kuitenkaan yhtä innolla muistellaan
kuin Verkan.

Josta tulikin mieleen, että mites toi Loordi on niin vaipunut
unholaan?En nyt jokaista minuuttia noista lähetyksistä ole katsonut,
mutta kun ollaan jotain puhuttu vanhoista viisuista, niin kukaan ei ole
maininnut Loordia. Tosin se toinen semifinaalin loppu jäi multa
kokonaan katsomatta, lopetin kun kaikki piisit oli kuultu.

--
#######################################
Kääk! Oletko nähnyt kamalampaa sigua?

JiiHoo

JiiHoo explained on 13.5.2023 :
> [...]
> toinen semifinaalin loppu jäi multa kokonaan katsomatta, lopetin kun kaikki

Mutta laitetaas nyt tänne, kun en muista onko joku jo laittanut.
Käärijä oli Spotifyn global top-50 viral listan ykkösenä.
Ja nousi myös ihan oikealle global-50 listalle sijalle 10.

En tiedä, mutta veikkaisin ettei yksikään suomalainen bändi tai artisti
ole ennen tehnyt tuota.

Ja vielä suomenkielisellä piisillä. En kyllä käsitä nyt ollenkaan. Ei
se sinne ainakaan mun kuuntelukerroilla ole noussut.

--
JiiHoo:
"Ja uskottavuuden saa vain sillä, että oikeasti sanoo tekevänsä mitä