Julkinen haaste Turo Juurakolle

Jan 25, 2024, 10:58:52 PMJan 25
Ateistinen evotoverisi TW oli aikoinaan holocaustiuskossa ja kävi
kommentoimassa blogissani ollutta holocaustikirjoitusta hieman
pilkallisesti, mutta ei sentään väittänyt minun puhuvan paskaa, toisin kuin
sinä. Vähän myöhemmin hän kääntyi holocaustirevisionistiksi, siis ymmärsi
että minä puhun asiaa. Ja ateistinen evotoverisi JL piti Mattogon kirjaa
niin kovana kamana että kävi lukemassa sitä poliisiasemalla. Harri "minä
juon nyt kahvia" Holkeria plagioiden sanoi "minä luen nyt kirjaa" kun joku
typerä kyttä esitti jotain typeriä kysymyksiä. Evotoverisi TW oli samaan
aikaan toisessa kuulusteluhuoneessa vastaamassa toisen kytän kysymyksiin, ja
kun hänen kuulustelunsa loppui aikaismmin, hän ryntäsi, kytän kiellosta
huolimatta, sinne toiseen kuulusteluhuoneeseen ja näki että evotoverisi JL
lukee Mattognon kirjaa.

Siis kirjaa, jota minä olen copypastannut tänne sfnettiin, koska minunKIN
mielestäni se on täyttä ASIAA, kun taas Pekka de Grootin mielestä sitä
väittämääsi paskaa, vaikka en muistakaan hänen käyttäneen juuri tuota sanaa.
Ja kuten sinäkin ehkä kenties muistat, yli 10 vuotta sitten P de G tuli
uhoamaan, että kumoaa kaikki revisionistien argumentit sitä mukaa kun niitä
esitän, ja sitten esittelin niitä noin 8 vuoden ajan kunnes P de G luikki
karkuun. Ja tuli sitten myöhemmin takaisin nolaamaan itsensä Suchomelin
avulla.

Joten olepas kerrankin asiallinen ja
JOKO
1. Selitä, miksi ateistiset evotoverisikin eheytyivät holocaustiuskosta ja
kääntyivät olemaan samaa mieltä minun kanssani siitä, että Mattognolla ja
muilla siteeraamillani revisionistisilla huippututkijoilla on ASIAA ja
teikäläisen holocaustitutkijoilla (ateistitoverisi jopa tekivät mukin, jossa
pilkataan erästä suomalaisten tutkijaanne) on pelkkiä paskapuheita?? Ja
2. OSOITA minun olleen väärässä ja Pekka de Grootin olleen oikeassa edes
yhden argumentin kohdalla, siis osoita että minulla paskaa ja hänellä asiaa.
Pitäisi olla helppoa kun noiden noin 8 vuoden aikana kävin läpi Auschwitzin
pääleirin, Birkenaun, Chelmnon, Majdanekin, Sobiborin ja Treblinkan, ja
niiden ulkopuolella väitetyt yli 3 miljoonan juutalaisen murhaamiset,
kirjalliset dokumentit, todistajien puheet, jne, siis jopa useita satoja
argumentteja.
TAI
3. tunnusta, että esitit täysin perättömän syytöksen, myönnä että minä olen
koko ajan ollut oikeassa, siis puhunut ASIAA, kun taas evotoverisi Pekka de
Groot on ollut koko ajan väärässä, siis puhunut pelkkä PASKAA, ja pyydä
anteeksi käytöstäsi. Ja selitä, mikä saa sinut käyttäytymään noin
törkeästi?? Miksi et voi olla niinkuin edesmennyt ateistien evotoverisi TW,
joka kykeni eheytymään holocaustiuskosta nöyrtymällä minunKIN esittämieni
faktojen edessä??

Shermer admitted to Cole in private that revisionists have the truth on
their side in some regards, but when speaking out or writing publicly, he
said the exact opposite.

Turo Juurakko

Jan 26, 2024, 5:37:08 AMJan 26
Olet persona non grata, mutta ilmeisesti sulla ei yksinkertaisesti ole
eväitä vihjeen ymmärtämiseksi tai olet muuten vain liian kovakalloinen.

--
Kirjoituksia kellarista

Sartsa

Jan 26, 2024, 5:40:33 AMJan 26
Turo Juurakko kirjoitti 26.1.2024 klo 12.37:
> Olet persona non grata, mutta ilmeisesti sulla ei yksinkertaisesti ole
> eväitä vihjeen ymmärtämiseksi tai olet muuten vain liian kovakalloinen.

Älä nyt karkoita kaikkia kirjoittelijoita usenetistä, kun ollaan
sukupuuttoon kuolemassa. Vaikkakin kannatan sukupuuttoa.
Onhan se totta, ettei TJT2:n kirjoituksia jaksa lukea, mutta pääasia
että kirjoittaa.
Eihän näitä kukaan lue muutenkaan.

--
Vectum vestrum tenete!

Jan 30, 2024, 2:32:35 AMJan 30
Sartsa wrote:
> Älä nyt karkoita kaikkia kirjoittelijoita usenetistä, kun ollaan
> sukupuuttoon kuolemassa.

Turo Juurakko haluaa tehdä tästä ikioman keskustelupalstansa, pyrkii yhtä
epätoivoisesti kalifiksi kalifin paikalla kuin Ahmed Ahne, ollenkaan
huomaamatta että eihän täällä anarkiassa edes ole mitään kalifia.

> Vaikkakin kannatan sukupuuttoa.

Prof Sanfordin ennustuksen mukaan ihmiskunta kuolee sukupuuttoon alle 10:ssä
sukupolvessa.

> Onhan se totta, ettei TJT2:n kirjoituksia jaksa lukea,

Jopa JiiPee jaksaa lukea, ja Pekka de Groot vastasi tunnollisesti
viesteihini lähes 10 vuoden ajan, kunnes tajusi että viesteihin vastaamisen
lisäksi pitäisi vastata niihin argumentteihinkin eikä alkaa aina mölistä
jostain ihan toisesta asiasta tmv. Myös Antti Härtsiä oli kova poika
keskustelemaan, ja hänellä oli toisinaan jotain asiaakin, onhan hän sentään
sieltä teknillisestä korkeakoulusta, tai mikä se alan ykkösmesta aikoinaan
olikaan nimeltään, valmistunut. Nykyään kai osa jotain Aalto-opistoa?? Sinä
tietänet minua paremmin, etkös sinä itsekin ollut jossain tuolla...??

> mutta pääasia että kirjoittaa.

Siitäs kuulitte !

> Eihän näitä kukaan lue muutenkaan.

Niin, ihmettelin jo yli 20 vuotta sitten, miksi evoluutioryhmässä oli useita
ihmisiä, jotka eivät vaivautuneet lukemaan sitä ryhmää, vaan tivasivat
minulta ja muilta kreationisteilta jatkuvasti vastauksia kysymyksiin, joihin
olimme jo toisissa ketjuissa vastanneet. Vaan jos ette jaksa lukea edes yhtä
ruudullista, miksi olette täällä?? Miksi ette mene jonnekin someen lukemaan
onelinereitä??

Mikäli edes villeimmissäsi hetkissäsi kuvittelet että ECM (Extracellular
matrix) liittyisi yhtään mitenkään epigenetiikkaan suosittelen että aloitat
alusta taikka myyt kirjan käytettyna.
- Kaj Stenberg, 17.11.2018, s.k.evoluutio

Jan 30, 2024, 2:32:35 AMJan 30
Turo Juurakko wrote:
> Olet persona non grata, mutta ilmeisesti sulla ei yksinkertaisesti ole
> eväitä vihjeen ymmärtämiseksi tai olet muuten vain liian
> kovakalloinen.

Et siis kyennyt ottamaan haastettani vastaan, kuinka "yllättävää".

I know no greater pleasure, no deeper satisfaction than to speak the truth.

Turo Juurakko

Jan 30, 2024, 2:44:58 AMJan 30
TJT2 kirjoitti 30/01/2024 klo 08:32:

> Turo Juurakko haluaa tehdä tästä ikioman keskustelupalstansa

Minkä ihmeen keskustelupalstan? Eihän näissä sinun postauksissasi ole
edes kyse keskustelusta vaan venäjämielisen disinformaation levityksestä
ja julistuksista.

--
Kirjoituksia kellarista

Feb 16, 2024, 2:56:59 AMFeb 16
Turo Juurakko wrote:

> Minkä ihmeen keskustelupalstan?

Korjaan: Turo Juurakko haluaa tehtdä tästä ikioman julistuspalstansa, jossa
kaikkien muiden tulee vain kiltisti lukea Turon viisauksia niitä mitenkään
kritisoimatta.

> Eihän näissä sinun postauksissasi ole
> edes kyse keskustelusta vaan venäjämielisen disinformaation
> levityksestä ja julistuksista.

Et ole kyennyt osoittamaan mitään dis, ja toiseksi, evoteorian
virheellisyydestä, holocaustin valheellisuudesta, ilmastorealismista,
autoista, juustoista ja monista muista vastaavista asioistahan minä olen
tänne sfnettiin kirjoitellut kymmeniä vuosia. Kannattaisi LUKEA niitä
viestejäni niin tietäisit mistä aiheista olen oikeasti postaillut.

Oi että kun olen ruvennut enemmän ja enemmän inhoamaan/vieroksumaan koko
sanaa "mutaatio". Jos tämän sanan saisi kitkettyä pois..
- Kaj Stenberg, 19.11.19, s.k.e