RIP Navalnyi

Sartsa

Feb 16, 2024, 8:28:04 AMFeb 16
Olinko eka? Parempi kai kuolla kuin virua 30 vuotta Siperiassa.
Armoa ei, Siperiaan! Armoa, ei Siperiaan!

--
Vectum vestrum tenete!

Turo Juurakko

Feb 16, 2024, 8:52:13 AMFeb 16
Sartsa kirjoitti 16/02/2024 klo 15:28:
> Olinko eka? Parempi kai kuolla kuin virua 30 vuotta Siperiassa.
> Armoa ei, Siperiaan! Armoa, ei Siperiaan!

Hyvä että sotahullusta sadistista päästiin. Uhkasi ja uhmasi maailman
suurinta ja väärinymmärretyintä humanistia ja messiasta (Trumpin
jälkeen) Vladimir Putinia.

--
Kirjoituksia kellarista

Heikki Heinonen

Feb 16, 2024, 10:05:55 AMFeb 16
Siperia opettaa. Opettajana toimii kasvatustieteiden maisteri V. Putin.

Keke Ketonen

Feb 16, 2024, 11:44:40 AMFeb 16
Jos Putin ymmärtäisi jotain kasvatustieteestä, se ei olisi alle
170-senttinen hukkapätkä.

Feb 16, 2024, 12:46:57 PMFeb 16
Keke Ketonen <keke.k...@kekemail.com.invalid> writes:

> Jos Putin ymmärtäisi jotain kasvatustieteestä, se ei olisi alle
> 170-senttinen hukkapätkä.

On sekin muuten kumma, että kun lapsena laitetaan kasvatuslaitokseen, ja
sitten vanhempana katkaisuhoitoon.

* Edellinen sigu oli aika paska jostain viime vuosituhannelta *

Heikki Heinonen

Feb 16, 2024, 3:06:04 PMFeb 16
On Fri, 16 Feb 2024 19:46:55 +0200, Ari Saastamoinen <oh3mq...@hyper.fi> wrote:

>On sekin muuten kumma, että kun lapsena laitetaan kasvatuslaitokseen, ja
>sitten vanhempana katkaisuhoitoon.

Sopiva pituus on noin 180-190, kaikki muut pitäisi kyssata armosta.

Jukka Lahtinen

Feb 16, 2024, 5:08:52 PMFeb 16
Sartsa <sa...@iki.fi> writes:

> Olinko eka? Parempi kai kuolla kuin virua 30 vuotta Siperiassa.
> Armoa ei, Siperiaan! Armoa, ei Siperiaan!

Epäily: Yrittivät ensin defenestroida, mutta kun eivät saanet mahtumaan
kalterien välistä niin myrkyttivät.

--
Jukka Lahtinen

Keke Ketonen

Feb 16, 2024, 5:15:31 PMFeb 16
Ihmisoikeuksista huolehtivien ihmisten on nyt syytä selvittää,
pidettiinkö Navalnyia epäinhmillisen kauan ikkunattomassa kopissa. Ei
kai voi olla muutakaan selitystä sille, miksi hän ei kuollut
luonnollisella tavalla, mikä Putinin vastustajien kohdalla tarkoittaa
juurikin ikkunasta putoamista.

Feb 19, 2024, 3:05:20 AMFeb 19
Heikki Heinonen wrote:
> On Fri, 16 Feb 2024 15:52:11 +0200, Turo Juurakko
>
> Siperia opettaa. Opettajana toimii kasvatustieteiden maisteri V.
> Putin.

Kyllä hän ymmärsi jo ennen Siperiaan joutumista, että Krimi kuuluu
Venäjälle.
x x x
Navalnyin siirtolaisvastaiset puheet olivat syynä siihen, että vuoden 2021
alussa Amnesty ei suostunut kutsumaan Navalnyitä mielipidevangiksi.[42] ..
Navalnyi piti Krimiä de facto osana Venäjää,
x x x
ja Venäjälläkin paperille kirjoitetut tuomiot on ihan eri asia kuin mitä
käytäntö
z z z
Navalnyi tuomittiin heinäkuussa 2013 viiden vuoden vankeuteen kavalluksesta.
Syytteen mukaan hän kavalsi 400 000 euroa kirovilaiselta metsäyhtiöltä. ..
Navalnyi ehti kärsiä tuomiotaan vain päivän ennen kuin hänet vapautettiin
ehdonalaiseen.
z z z
ja natsikin tuntuu olleen
x x x
Lokakuussa 2022 hän sai jälleen uusia syytteitä, tällä kertaa terrorismista,
ekstremismistä ja natsismista
x x x
wiki.

Oi että kun olen ruvennut enemmän ja enemmän inhoamaan/vieroksumaan koko
sanaa "mutaatio". Jos tämän sanan saisi kitkettyä pois..
- Kaj Stenberg, 19.11.19, s.k.e

Feb 19, 2024, 3:05:20 AMFeb 19
Turo Juurakko wrote:

> Hyvä että sotahullusta sadistista päästiin.

Potkivat pois jo vuonna 2007 liiallisen kansallissosialismin takia:
"Vuonna 2007 Navalnyi erotettiin Jablokosta liiallisen kansallismielisyyden
takia."

> Uhkasi ja uhmasi maailman
> suurinta ja väärinymmärretyintä humanistia ja messiasta (Trumpin
> jälkeen) Vladimir Putinia.

Mielenkiintoista kuinka te Putinia vihaavat holtitonta maahanmuuttoa
kannattavat suvakit puolustatte nyt fanaattista maahanmuuttokriitikkoa joka
haaveili Suur-Venäjästä
z z z
Navalnyin vuonna 2007 perustama "Ihmiset"-liike kannatti "demokraattista
nationalismia".[37] "Ihmiset" perusti vuonna 2008 kahden puolueen, erään
maahanmuuttoa vastustavan ja toisen Suur-Venäjää kannattavan liikkeen kanssa
ryhmittymän nimeltä "Venäjän kansallinen liike".
z z
Navalnyi oli myös mukana "Venäjän marssilla".[39][40] Navalnyi puhui useaan
otteeseen tiukemman maahanmuuttopolitiikan puolesta. Hän toivoi "laittomien"
maahanmuuttajien karkotusta ja kannatti viisumijärjestelmän asettamista
Keski-Aasian maille.[41]
2000-luvun ensimmäisen vuosikymmenen puolivälissä Navalnyi näytti vertaavan
Pohjois-Kaukasian muslimikapinallisia torakoihin ja kärpäsiin.
z z z
wiki

Sorry, evolutionists, you were wrong all the time.