Naamiot on riisuttu

Keke Ketonen

Kaikkien sateenkaaren värien sijaan lippuun jäi jäljelle vain punaista
ja vähän vihreää.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009603540.html

Kepu ja kokkarit ei ole riittävän homoja - tai eivät ainakaan niin
homoja, että suvaitsevaisto niitä suvaitsisi.

Prideläisille tosin kelpaavat mainiosti rahat firmoilta, joilla on
aktiivista liiketoimintaa maissa, joissa homosteteluhommat on kielletty
ja naiset säkitetty.

JiiHoo

Keke Ketonen presented the following explanation :
Tottakai myöskin kaikilla yhteistyökumppaneilla pitää koko henkilökunta
olla priden takana. Onko aivan varma ettei siellä ole ainuttakaan, joka
on sitä mieltä, että jos naisella on kyrpä, niin se ei ole nainen?

Entä onko ihan ok, että vaihtaa sukupuoltaan kerran vuodessa?

--
JiiHoo:
"Ja uskottavuuden saa vain sillä, että oikeasti sanoo tekevänsä mitä

Keke Ketonen

JiiHoo kirjoitti 23.5.2023 klo 16.14:

> [...]
> olla priden takana. Onko aivan varma ettei siellä ole ainuttakaan, joka
> on sitä mieltä, että jos naisella on kyrpä, niin se ei ole nainen?

Aikoinaan eräs maalaisisäntä harmitteli esikoistyttärensä synnyttyä,
että olisi saanut olla toisenlaiset värkit jalkovälissä. Synnytyksessä
apuna ollut kylän lapsenpäästäjä lohdutti, että ei tarvitse kuin
parikymmentä vuotta odotella, niin kyllä siellä varmaan sitten aina
välillä onkin.

> Entä onko ihan ok, että vaihtaa sukupuoltaan kerran vuodessa?

Ei kai vaihtamisesta sentään pakollista olla tekemässä?

JiiHoo

Keke Ketonen laid this down on his screen :

> Ei kai vaihtamisesta sentään pakollista olla tekemässä?

En menisi vannomaan ettei noin kävisi.

Että on ollut hieno päivä twitterissä, olen vittuillut kokoomuslaisille
niin että tuntuu. Siellä ne itkee kuinka ovat olleet edistämässä sitä
ja tätä, mutta nyt tuntuu pahalta kun ei kelpaa Prideen.

Minusta tuntuu, että tästä hetkestä alkaen ei ole kovinkaan
paheksuttavaa todeta ettei ole menossa Prideen eikä muutenkaan
kommunismi kiinnosta.

Keke Ketonen

JiiHoo kirjoitti 23.5.2023 klo 17.05:
> [...]
>
> Minusta tuntuu, että tästä hetkestä alkaen ei ole kovinkaan
> paheksuttavaa todeta ettei ole menossa Prideen eikä muutenkaan

Pridehän on epäpoliittinen juttu, joka nyt vain hieman saattaa ottaa
kantaa politiikkaan. Vähän samalla tapaa epäpoliittisia siis kuin ns.
tavalliset venäläiset.

Turo Juurakko

JiiHoo kirjoitti 23/05/2023 klo 17:05:
> [...]
>
> Minusta tuntuu, että tästä hetkestä alkaen ei ole kovinkaan
> paheksuttavaa todeta ettei ole menossa Prideen eikä muutenkaan

Että sä oletkin säälittävä tapaus. Jätä se some joskus tauolle ja lähde
ihmisten ilmoille, vaikkapa sinne prideen, sehän on kai taas tulossa.

--
Kirjoituksia kellarista

JiiHoo

Turo Juurakko used his keyboard to write :
Siis mitä ihmettä? Turo tulee varaventtiiliin selittämään, että
vittuilu on väärin.
Se on ihan oikein, että kokareille kerrotaan kuinka tyhmiä ne ovat, kun
matelevat vihervassariwokettajien talutushihnassa ja kerjäävät
hyväksyntää, mitä ei tule.

Mutta onhan tässä tapahtunut ihan yllätyuksiäkin. Panu Laturi kirjoitti
suoraan, että Priden päätös on täysin paska ja halusivat sitten
näpäyttää niitä, jotka ovat olleet heidän puolellaan.

--
#######################################
Kääk! Oletko nähnyt kamalampaa sigua?

Turo Juurakko

JiiHoo kirjoitti 24/05/2023 klo 06:44:
> Turo Juurakko used his keyboard to write :

> Siis mitä ihmettä? Turo tulee varaventtiiliin selittämään, että vittuilu
> on väärin.

Varaventtiilihän on jo menetetty paikka. Puhe oli somesta (twitteristä),
josta sinunlaiset tyypit ovat tehneet niin vittumaisen paikan. Toki on
siellä kai paremmat keinot myös blokata idiootteja ja muita tappelijoita.

--
Kirjoituksia kellarista

JiiHoo

Turo Juurakko was thinking very hard :
Twitter on pahinta paskaa mitä olen ikinä nähnyt ja ihan vaan siitä
syystä, että jos menet jonnekin ylilaudalle, niin et edes odota mitään
asiallista keskustelua.

Mutta twittrissä voi tulla ihan jäätävän uskomatonta paskaa joltain
demarien tai vasemmistoliiton paikalliselta mahtipoliitikolta.
Tai professorilta, AY-pampulta jne.

Jotkut julkisuudessa itketyt persut eivät ole yhtään mitään niihin
verrattuna. Tokihan se on aivan hirvittävää, kun joku persu kommentoi
mamuhen joukkoraiskausuutisoinnin yhteydessä, että kaikki ählämit
pitäisi viedä saunan taakse. Paljon sivistyneempää, kun se joku
vassaripoliitikko sanoo että Jani Mäkilä on maailman suurin kusitumppu,
joka pitäisi nussia uudessaan. Se yksi vassari hekumoi tappamisillakin,
mutta se oli sen verran liikaa, jopa sille porukalle, että sen piti
sulkea tilinsä.

Vihreistä voi toki sen verran sanoa, että ne ovat ainoa tosta
vihervassariporukasta, joka on antanut paikallispoliitikoile kenkää,
kun on vähän avauduttu. Oikeastaan ainoa puolue persujen lisäksi, jotka
antavat edes pahimmille kenkää.

Keke Ketonen

Miksi pitää änkeä jonnekin venttiiliin tai twitteriin, jos kokee ne
kovin vittumaisiksi?

Turo Juurakko

Somea en ole edes harkinnut, koska näen millaisia ihmisiä se kasvattaa.
Kekekin saa pitää somensa ihan omiin kakkaleikkeihinsä, älä pelästy, en
minä sitä ole sinulta viemässä.

Varaventtiilikin on alkanut päivä päivältä mietityttämään, että mitä
pointtia on roikkua täällä. On täällä vielä joitain tolkullisiakin
ihmisiä. Muut näyttävät pulikoivan omissa paskoissaan kuin kalat
vedessä. Nyyssit on jääneet mulla perinteeksi ajoilta, jolloin täällä
oli vielä muitakin ihmisiä kuin persereikiä. Jos olisin uusi
kirjoittaja/lukija, tuskin vaivautuisin tännekään.

--
Kirjoituksia kellarista

Keke Ketonen

Jätä se netti joskus tauolle ja lähde ihmisten ilmoille, vaikkapa sinne

Matti Lehtiniemi

Turo Juurakko kirjoitti 24.5.2023 klo 13.16:
> [...]
> oli vielä muitakin ihmisiä kuin persereikiä. Jos olisin uusi
> kirjoittaja/lukija, tuskin vaivautuisin tännekään.

Minusta kuulostat kyllästyneeltä.Tuskin siihen syynä on venttilöitsijät.
Yritin hiljattain ottaa tiedepalsta.fi :n keskusteluun kun täältä on
keskustelut kuihtuneet venttiiliä lukuunottamatta.
Sekin on sellaista typerää mölinää.

Minun mielestä johtojengi Suomessa keskittyy venäjän vastaiseen
taisteluun.NATOn myötä luotonlaajentajat ovat saaneet entistä suuremman
vallan Suomessa, eikä kansaa kuunnella.Ei siis myös sinuakaan, kuten ei
tietenkään minua.

--
https://mattile71.dy.fi/forum Keskustelua luotonlaajennuksesta.

JiiHoo

Jukka Lahtinen used his keyboard to write :

> Jaa, kyllähän kokoomuskin erotti Wille Rydmanin, jonka persut sitten
> ottivat heti vastaan, ja nyt hän on persujen kansanedustaja.

Teknisesti Wille lähti itse.
Kokoomus laittoi sen vaan odotushuoneeseen venaamaan, jos kokoomus
luottaisi taas siihen. Ehdokkaaksi ei olisi päässyt ainakaan näihin
eduskuntavaaleihin.

Kertoo myös tosta kokkarien jämäkkyydestä.
Mieluummin odotellaan, jos ongelma ratkeaisi itsekseen kuin tehtäisiin
jotain.

Heikki Heinonen

Nih! Mars kaikukammioon jossa olet omiesi parissa. Se on nykyaikaa.