Vinkki venttiilirunkkareille

Keke Ketonen

Kasvattakaa saksalaistyyppiset 70-luvun pornoviikset, niin pildeä tulee
niin paljon, että lehdissä kirjoitellaan.

Yks Matias kasvatti ja heti kohta oli juttu lehdessä:

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009371074.html

Tehkää kuten Matias.

Älkää tehkö niin kuin Pekka. Pekka ajoi viiksensä pois ja sen jälkeen
tarjolla on ollut vain B-rappua.

https://www.is.fi/presidentinvaalit2012/art-2000000454737.html

Lume H. Laipio

Keke Ketonen kirjoitti:

> Älkää tehkö niin kuin Pekka. Pekka ajoi viiksensä pois ja sen jälkeen
> tarjolla on ollut vain B-rappua.
>
> https://www.is.fi/presidentinvaalit2012/art-2000000454737.html

Pekka on vain kaukonäköinen:
Olisihan se ikävää, jos Suomen tasavallan presidentin ja hänen puolisonsa
viikset sotkeutuisivat itsenäisyyspäivän wienervalssin pyörteissä toisiinsa!
-Adjutanteilta vaadittaisiin poikkeuksellisen hovikelpoista hienotunteisuutta
ja pokerikasvoisuutta, jottei heidän ilmeensä saksia käytellessä värähtäisikään!

Keke Ketonen

Tämä on tärkeä näkökulma erityisesti, kun tiedetään nykyisen
adjutanttikunnan olevan varsin huono pitämään pokerinsa. Alkaa kai olla
adjutantteina jo sitä sukupolvea, jolle ei varusmiesaikana tullut "Hymy
pyllyyn"-komento tutuksi.

Keke Ketonen

Jukka Lahtinen kirjoitti 3.2.2023 klo 23.45:

> Toisaalta taas, itse pidin viiksiä ensin siitä asti kun rupesivat
> kasvamaan, ajaen pois vain armeija-ajaksi (1985) kun siellä niitä ei
> saanut pitää. Reserviin päästyä viikset saivat taas kasvaa.
> Sitten joskus 2004 pääsiäisen aikoihin kyllästyin viiksiin ja päätin
> ajaa ne pois, ja kesällä tutustuin naiseen, joka nyt naputtelee omaa
> läppäriään tuossa viereisen pöydän ääressä. Tämän vuoden kesällä
> vietämme yhteistä 18-vuotishääpäivää.

Nyt en ihan täysin pääse kiinni ajatukseen, että oliko tarkoituksesi
esittää, että ilman pornoviiksiäkin elämä voi rullata vai että kuinka
pitkäkestoisiakin seurauksia pornoviiksettömyydestä voi aiheutua. :)

Lume H. Laipio

Keke Ketonen kirjoitti:
> [...]

> esittää, että ilman pornoviiksiäkin elämä voi rullata vai että kuinka
> pitkäkestoisiakin seurauksia pornoviiksettömyydestä voi aiheutua. :)

Jukkahan kirjoitti ihan selvästi, että kun pääsiäisenä ajelee viikset pois,
niin kesällä tutustuu naisiin!