Halla-aho hyytävä natsitonttu??

TJT2

Ei, vaan ihan mestarinatsitonttu, väittää Varisverkoston joulukalenteri
x x x
24. Mestarinatsitonttu

Viimeisenä kalenteristamme kurkistelee Eirassa lymyävä natsitonttujen
Mestari, Jussi Halla-aho, jonka naama on tullut kaikille liiankin tutuksi
antisemitistisillä ja hyytävän rasistisilla kirjoituksillaan. Jussi-tonttu
johtaa kylmäävän suosittua Perussuomalaisten puoluetta, joten häntä ja koko
tätä äärioikeistolaista, seksististä ja rasistista puoluetta on syytä pitää
tarkasti silmällä.

Koska Jussi-tontun tuhmien ajatusten ei tulisi kuitenkaan viedä yhtään
enempää palstatilaa, haluamme tässä luukussa laulun voimin toivottaa
kaikille hyville tontuille rauhallista joulua! Natsitontut, parantakaa pahat
tapanne, ja voitte vielä tulevaisuudessa päästä mukaan iloiseen
joulunviettoon.
x x x
https://varisverkosto.com/2020/12/koko-suomen-kamalin-joulukalenteri-2020/

Luukussa 7 itse Jesse T, luukussa 10 Teemu Torssonen, luukussa 14 Terhi K,
luukussa 17 Sally Enare... Kovin mielenkiintoiseen porukkaan ovat Halla-ahon
yhdistäneet, vai mitä sanoo JiiHoo ja muut persufanit??

Ja se paljon hauskempi ja asiallisempi joulukalenteri löytyy tietysti
https://www.partisaani.com/
jossa viimeinen luukku
https://www.partisaani.com/news/enemies/2020/12/24/suomen-aarivasemmiston-joulukalenteri-henkirikoksesta-tuomittu-onni-leppanen/

--
--TJT--

JiiHoo

In article <rs7nhl$6kd$1...@dont-email.me>, holo...@hopocausti.invalid
says...

> [...]
> luukussa 17 Sally Enare... Kovin mielenkiintoiseen porukkaan ovat Halla-ahon
> yhdistäneet, vai mitä sanoo JiiHoo ja muut persufanit??

Sanon että odotetaan sitä aikaa, kun Halla-aho on pääministeri ja
varisverkostot ja muut kommarit joutuvat poliisin tutkinnan alle.
Kaivetaan aivan kaikki mahdollinen samalla hartaudella kuin nykyinen
valtakunnansyyttäjä etsii syitä syyttää vihapuheesta.

--
Kansalainen Heikki Heinonen:
" Ennen vanhaan heiteltiin tomaatteja ja kananmunia, mutta kenellä

Lume Hoppalong Laipio

JiiHoo

>Kaivetaan aivan kaikki >mahdollinen samalla >hartaudella kuin nykyinen >valtakunnansyyttäjä etsii syitä >syyttää vihapuheesta.

Vihapuhe saattaa kääntyä
vihapuhujaa vastaan.
Semmoinen kohtalo on
vasemmiston lakeijoilla
ennenkin ollut.

--
L. H. L.

----Android NewsGroup Reader----

Turo Juurakko

Pikkusieluisten ihmisten unelmia...

--
Kirjoituksia kellarista

Heikki Heinonen

On Sat, 26 Dec 2020 20:55:53 +0200 (GMT+02:00), Lume Hoppalong Laipio <sora...@gmail.com> wrote:

>JiiHoo

>Vihapuhe saattaa kääntyä
>vihapuhujaa vastaan.
>Semmoinen kohtalo on
>vasemmiston lakeijoilla
>ennenkin ollut.

Vihapuhe ei ole rikos mutta voidaanhan vassarit silti ampua.

JiiHoo

In article <i4pftc...@mid.individual.net>, tj...@valid.invalid
says...
Täytyy sitä edes jotain unelmia olla. Mikään ei ole ihanampaa kuin
maksaa potut pottuina, kun aletaan tutkimaan poliittisten vastustajien
vihapuhetta ja minkä porukan kanssa on oltu valokuvissa.

Lume Hoppalong Laipio

JiiHoo

>Mikään ei ole ihanampaa kuin >maksaa potut pottuina, kun
>aletaan tutkimaan poliittisten >vastustajien vihapuhetta ja
>minkä porukan kanssa on oltu >valokuvissa.

Suomen oikeuslaitoksessa on
menossa eräänlainen murros-
vaihe, kun syyttäjälaitos on
politisoitunut vain korkeimmal-
ta asteeltaan, ja tutkinta laahaa
vielä vanhakantaisessa rehelli-
syysperiaatteessa, jonka mu-
kaan viranomaistoiminnan pi-
täisi olla avointa, tasapuolista
ja oikeudenmukaista.
Selvintä olisikin tehdä tästä
koko järjestelmästä nykyisen
eurooppalaisen oikeusvaltio-
periaatteen mukainen, jossa
hallitseva poliittinen johto aivan
laillisesti ja häpeilemättä sane-
lisi ne teot ja puheet, joita kul-
loisellakin poliittisella hallinto- kaudella tullaan käsittelemään
lainvastaisina, riippumatta kir-
joitetusta laista.
Nykyisellään järjestelmä on
sekava, eikä tyydytä sellaisten
kansalaisten vaatimuksia, jotka
eivät halua elää sattumanvarai-
selta vaikuttavassa puolipoliit-
tisessa mielivallassa.

Otto J. Makela

JiiHoo <e...@ole.com> wrote:

> Täytyy sitä edes jotain unelmia olla. Mikään ei ole ihanampaa kuin
> maksaa potut pottuina, kun aletaan tutkimaan poliittisten vastustajien
> vihapuhetta ja minkä porukan kanssa on oltu valokuvissa.

Onko persuilla mitään varsinaista poliittista ohjelmaa,
paitsi oman alemmuudentunnon pohjalta nouseva kostonhalu
sekä maahanmuuton vastustaminen koska "alemmat rodut"?
--
/* * * Otto J. Makela <o...@iki.fi> * * * * * * * * * */
/* Phone: +358 40 765 5772, ICBM: N 60 10' E 24 55' */

Heikki Heinonen

On Mon, 28 Dec 2020 10:16:24 +0200, o...@iki.fi (Otto J. Makela) wrote:

>Onko persuilla mitään varsinaista poliittista ohjelmaa,
>paitsi oman alemmuudentunnon pohjalta nouseva kostonhalu
>sekä maahanmuuton vastustaminen koska "alemmat rodut"?

Neekerit vittuun Suomesta, Karjala takaisin, sananvapaus takaisin, homot takaisin kaappiin, bensan ja viinan
verot alas, aseita kaikille, rikolliset vankilaan, kehitysapu nollaan.

JiiHoo

In article <87wnx2x...@tigger.extechop.net>, o...@iki.fi says...

> Onko persuilla mitään varsinaista poliittista ohjelmaa,
> paitsi oman alemmuudentunnon pohjalta nouseva kostonhalu
> sekä maahanmuuton vastustaminen koska "alemmat rodut"?

Minunko luulet päättävän persujen linjan?

Persuilla on vaikka kuinka paljon ties mitä ohjelmia. Itse en niitä ole
edes lukenut, koska en välitä mitä puolueet väittävät tekevänsä, vaan
katson mitä ne oikeasti tekevät.
Tällä menetelmällä olen saanut tarpeekseni kaikista noista nykyisistä
valtapuolueista, täysiä pellejä kaikki.

Mutta jos jotain nyt muka kiinnostaa, niin siitä vaan tavaamaan:
https://www.perussuomalaiset.fi/tietoa-meista/puolueohjelma/

Lume Hoppalong Laipio

otto

>Onko persuilla mitään >varsinaista poliittista >ohjelmaa,paitsi oman >alemmuudentunnon pohjalta >nouseva kostonhalusekä >maahanmuuton >vastustaminen koska >"alemmat rodut"?

Jos minun ruokapöytääni
tulisi aito valkoihoinen Idahon
jenkki, joka söisi purukumia
ja hyräilisi kantria, mutta
tarkoituksenaan olisi istua
pöydässäni loppu ikänsä, teke-
mättä asiansa hyväksi mitään
muuta, niin paheksuisin lähinnä
sitä oikeutta, minkä nojalla hän pöytääni on ilmestynyt norkoile- maan.
En voisi erityisesti paheksua
tuota tyyppiä, koska maailma
on täynnä siipiveikkoja;
valkoisia, mustia, keltaisia jne.

Mutta; sinun päässäsi tuo
muuttuu neekerivihaksi.
Erikoinen vipaus, joka on
mahdollinen vain teikäläisille.

Tiedän, ettei tuo valaissut
sinulle mitään, kunhan kirjoi-
tin. Olet yhtä pihalla kuin
ennenkin.

Otto J. Makela

> [...]

> joka on mahdollinen vain teikäläisille.
>
> Tiedän, ettei tuo valaissut sinulle mitään, kunhan kirjoitin. Olet

Kuten aiemminkin olen todennut, monille ihmisille tuntuu olevan erittäin
tärkeää jakaa maailma "meikäläisiin" ja "teikäläisiin", ja liittää
jälkimmäisiin kaikki pahana pitämänsä attribuutit. Missään tapauksessa
omat ongelmat eivät liity omiin valintoihin, syyt ovat aina muissa.

https://i.imgur.com/FsBIHsG.jpg

En kuitenkaan suostu uskomaan aivan omasta päästäni keksineeni tuota
"neekerivihaa", koska aivan samaan tekstiini jostakin pompsahti vastaus:

JiiHoo

In article <874kk3b...@tigger.extechop.net>, o...@iki.fi says...

> En kuitenkaan suostu uskomaan aivan omasta päästäni keksineeni tuota
> "neekerivihaa", koska aivan samaan tekstiini jostakin pompsahti vastaus:

Ettei sinulla vaan olisi jotain ennakkoluuloja ja rasistisesti niputat
persut johonkin negaiitiseen mielikuvaasi?

Jostain syystä vaikkapa demerien riveissä olevat lukuisat rikolliset
eivät ole demariutta, vaikka niiden jatkuva virta voisi olettaa niiden
olevan demariuden ydintä.

TJT2

JiiHoo wrote:
> In article <rs7nhl$6kd$1...@dont-email.me>, holo...@hopocausti.invalid
>
> Sanon että odotetaan sitä aikaa, kun Halla-aho on pääministeri ja
> varisverkostot ja muut kommarit joutuvat poliisin tutkinnan alle.

Siinä vaiheessa rikos lienee jo vanhentunut, Halla-ahon kannattaisi tehdä
rikosilmoitus jo nyt. Vai onko jo tehnyt? Jos ei, pitäisikö siitä päätellä
jotain...!?

> Kaivetaan aivan kaikki mahdollinen samalla hartaudella kuin nykyinen
> valtakunnansyyttäjä etsii syitä syyttää vihapuheesta.

Eihän se mitään etsi, vaan reagoi kansalaisten lähettämiin valituksiin.
Normaali prosessihan menee niin, että joku tekee rikosilmoituksen esim
kansanedustaja Päivi Räsäsestä, poliisi tutkii ja toteaa, että ei Päivi ole
tehnyt mitään rikosta, jonka jälkeen joku valittaa poliisin toiminnasta
valtakunnansyyttäjälle. Joka sitten tutkii saamansa asiakirjat, ja ilmoittaa
poliisille, että hänen mielestään Päivi on saattanut syyllistyä rikokseen,
joten kutsukaapas Päivi uudestaan kuulusteltavaksi. Joten poliisi sitten
kuulustelee Päiviä uudestaan.

Sen sijaan jos esim joku toinen tekee valituksen esim sen imaamin
tapauksesta, valtakunnansyyttäjä tutkii saamansa asiakirjat, ja toteaa, että
poliisi on toiminut ihan oikein kun ei ole löytänyt rikosta, joten imaamia
ei tarviste kutsua kuulusteluun. Siinäkään tapauksessa, että imaamin puhe
olisi oikeasti vihapuhetta homoja vastaan, toisin kuin Päivin puhe. Joten
jos sama valtakunnansyyttäjä jatkaa Halla-ahon pääministerikaudella, ei sitä
varisverkostoa tutkita...

--
--TJT--

TJT2

Otto J. Makela wrote:

> Onko persuilla mitään varsinaista poliittista ohjelmaa,
> paitsi oman alemmuudentunnon pohjalta nouseva kostonhalu
> sekä maahanmuuton vastustaminen koska "alemmat rodut"?

ROTFLMAO !!! Otto on todella hauska koomikko, kannattaisi ruveta
tubettamaan, vai jokos Otolla on kanava...!? Telkkarin viihdeohjelmiinkin
noilla kyvyillä varmasti pääsisi.

--
--TJT--

JiiHoo

In article <rshf5l$jpe$1...@dont-email.me>, holo...@hopocausti.invalid
says...

> Siinä vaiheessa rikos lienee jo vanhentunut, Halla-ahon kannattaisi tehdä
> rikosilmoitus jo nyt. Vai onko jo tehnyt? Jos ei, pitäisikö siitä päätellä
> jotain...!?

Etkös sinä nyt sen vertaa ole asiaan perehtynyt, että vanhenemisaika
lähtee kulumaan vasta siitä hetkestä lähtien, kun viesti poistetaan
netistä?

Eli jos vaikka se Halla-ahon kauhea jumalanpilkkakirjoitus olisi
huomattu vasta nyt, niin siitä tulisi tuomio, vaikka se on varmaan yli
20 vuotta vanha.

Miksi Halla-ahon pitäisi mitään rikosilmoitusta tehdä? Sitä varten on
olemassa nämä valtakunnansyyttäjät ja vihapuhepoliisit, jotka kyllä
tutkivat ja syyttävät, kun on löydetty oikea tyyppi, joka pitää saada
rangaistavaksi. Syy kyllä löydetään, kun tarpeeksi tutkitaan.

Lume Hoppalong Laipio

Otto

>Kuten aiemminkin olen >todennut, monille ihmisille >tuntuu olevan erittäintärkeää >jakaa maailma "meikäläisiin" ja >"teikäläisiin", ja >liittääjälkimmäisiin kaikki >pahana pitämänsä attribuutit.

Vastasin kirjoitukseesi, jossa
sinä jaoit ihmiset persuihin ja
parempiin ihmisiin.
Etkö todellakaan huomannut,
että koko juttu lähti tästä?
Omituista.

Et varmaan ole tuon ongelmasi
kanssa yksin, jos se sinua
lohduttaa.
Teikäläisiä on paljon.

JiiHoo

In article <rshhbj$1tha$1...@gioia.aioe.org>, sora...@gmail.com says...

> Otto

> Vastasin kirjoitukseesi, jossa
> sinä jaoit ihmiset persuihin ja
> parempiin ihmisiin.
> Etkö todellakaan huomannut,
> että koko juttu lähti tästä?
> Omituista.
>

> Et varmaan ole tuon ongelmasi
> kanssa yksin, jos se sinua
> lohduttaa.
> Teikäläisiä on paljon.

Olen myös huomannut sellaisen ihmeellisen jutun,?että nämä
ihmisoikeuspuolustajat ja vihapuhevastustajat ovat sitä mieltä, että
eihän persuilla ole ihmisoikeuksia ja kyllä niitä saa haukkua miten
vaan. Kaikkein parhaimpia ovat nämä "feministimiehet", jotka
huorittelevat persunaisia.

Lume Hoppalong Laipio

JiiHoo

>Syy kyllä löydetään, kun >tarpeeksi tutkitaan.

Oikeudenkäyttö perustuu
aina tiettyyn kaavaan:
-On olemassa ihmisiä, jotka
ansaitsevat rangaistuksen,
mutta eivät sitä saa.
-Sitten on olemassa ihmisiä,
jotka saavat rangaistuksen,
vaikka eivät sitä ansaitse.
Tämä "ansainta" riippuu
valtakunnassa vaikuttavista
poliittisista suhdanteista.

--
L. H. L.

Otto J. Makela

> [...]

> Vastasin kirjoitukseesi, jossa sinä jaoit ihmiset persuihin ja
> parempiin ihmisiin. Etkö todellakaan huomannut, että koko juttu lähti

Avauksessani kysyin persujen poliittisesta ohjelmasta.
Se että koit tämän jaoksi "me" ja "ne", on lähinnä oma ongelmasi.

> Et varmaan ole tuon ongelmasi kanssa yksin, jos se sinua lohduttaa.
> Teikäläisiä on paljon.

Ja sieltähän se jako taas tuli. Ilmeisesti "ne" ovat kaikki ei-persut?

Allekirjoittaneena,
Se kaiken pahan juuri.

Otto J. Makela

> [...]

> tästä? Omituista.

Avauksessani kysyin persujen poliittisesta ohjelmasta,
kysymys johon et suvainnut millään lailla vastata vaan
jotenkin koit tärkeämmäksi yrittää mennä henkilööni.

Se että tulkitset suoran kysymyksen jaoksi "me" ja "ne",
on kyllä lähinnä oma ongelmasi.

> Et varmaan ole tuon ongelmasi kanssa yksin, jos se sinua lohduttaa.
> Teikäläisiä on paljon.

Ja sieltähän se jako taas tuli.

Allekirjoittaneena,
Se kaiken pahan juuri.

PS. Millä ihme laitteella vastailet näihin viesteihin kun
rivinpituutesi on jotain luokkaa 30 merkkiä?

Lume Hoppalong Laipio

>Avauksessani kysyin persujen >poliittisesta >ohjelmasta,kysymys johon et >suvainnut millään lailla vastata >vaan jotenkin koit >tärkeämmäksi yrittää mennä >henkilööni.Se että tulkitset >suoran kysymyksen jaoksi >"me" ja "ne",on kyllä lähinnä >oma ongelmasi.

Älä lässytä joutavaa.
Lue se puolueohjelma ja
jatka elämääsi.

--