David Irwing rip

Heikki Heinonen

Feb 20, 2024, 6:43:12 PMFeb 20

Niin että väittävät että olisi rip.

Turo Juurakko

Feb 21, 2024, 5:53:33 AMFeb 21
Heikki Heinonen kirjoitti 21/02/2024 klo 01:43:

> Niin että väittävät että olisi rip.

Tuntematon suuruus. Joku holokaustin kiistäjä?

--
Kirjoituksia kellarista

Heikki Heinonen

Feb 21, 2024, 10:33:03 AMFeb 21
On Wed, 21 Feb 2024 12:53:29 +0200, Turo Juurakko <tj...@valid.invalid> wrote:

>Tuntematon suuruus. Joku holokaustin kiistäjä?

Se juuri. Tosin se ei ehkä olekaan ripannut eli postasin valeuutisen. Huonossa hapessa se kuitenkin on.

Feb 22, 2024, 3:27:54 AMFeb 22
Turo Juurakko wrote:
> Tuntematon suuruus.

Vaikka olen yli 10 vuotta täällä mainostanut hänen kirjojaan ja evotoverisi
Pekka de Grootkin ottanut häneen kantaa. Kirjoittanut mm. erinomaisen
teoksen Hitlerin elämästä ja toisen Nurnbergin niinsanotusta
oikeudenkäynnistä. Kumpaakin teosta olen copypastaillut tänne vuositolkulla.

>Joku holokaustin kiistäjä?

Vaikea sanoa, kun hän on muuttanut kantaansa niin monta kertaa, mutta
ainakin eräässä vaiheessa hän uskoi holocaustiin yhtä lujasti kuin
evotoverisi Pekka de Groot, sillä pienellä erolla että hänen mukaansa
Himmler toteutti sen salaa Hitleriltä.

The only thing that appears to be evolving is 'evolution,' and it's becoming
more and more absurd.

Feb 22, 2024, 3:27:54 AMFeb 22
Heikki Heinonen wrote:

> Se juuri.

Eipäs valehdella. Yksikään niistä noin 50:sta Holocaust Handbooks
kirjasarjan kirjasta EI OLE hänen kirjoittamansa, eikä hän tietääkseni ole
julkaissut missään muuallakaan kirjaa jossa kiistäisi. Sen sijaan hänellä
ainakin yhdessä vaiheessa oli teoria, että holocausti nimenomaan tapahtui,
mutta Hitler ei tiennyt koko asiasta mitään koska Himmler toteutti sen salaa
omalla luvallaan.

> Tosin se ei ehkä olekaan ripannut eli postasin valeuutisen.

Ahaa, olet siirtynyt täysin pieneen menevien ennustusten tehtailusta
valeuutisten toistamiseen.

> Huonossa hapessa se kuitenkin on.

Ottiko hän "koronarokotteet"??

Totuus kuulostaa vihalta niiden korvissa, jotka vihaavat totuutta.

Heikki Heinonen

Feb 22, 2024, 5:33:58 AMFeb 22
On Thu, 22 Feb 2024 09:30:01 +0200, "TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> wrote:

> [...]
>mutta Hitler ei tiennyt koko asiasta mitään koska Himmler toteutti sen salaa

Toteutti? Myönnät siis että holokausti tapahtui?

>Ahaa, olet siirtynyt täysin pieneen menevien ennustusten tehtailusta
>valeuutisten toistamiseen.

Kaikki ennusteeni ovat toteutuneet.

>Ottiko hän "koronarokotteet"??

Valeuutinen pitää tässä tapauksessa tulkita ennusteeksi. Irwing kuolee viikonlopun aikana.