Hartnett ja juutalaiset

Mitäs P de Gr tähän sanoo?
x x x
The synagogue of Satan, which say they are Jews but lie (Revelation
2:9,3:9), are always at the heart of the communist takeover of every country
including the USA. Communism is an invention of the satanic Jews. Karl Marx
real name is Moses Mordecai Levi. The Jewish Bolsheviks have worked in every
western country to bring about global communism and one world government.
x x x
https://biblescienceforum.com/2023/05/20/the-iron-curtain-over-america/

Tai tähän?
y y y
Finally, the international cabal, "the synagogue of Satan who say they are
Jews and are not, but do lie"(Revelation 3:9), the banksters of the IMF and
World Bank, have launched their digital currency designed to enslave the
world.
y y y
https://biblescienceforum.com/2023/05/09/unicoin-or-unicorn-or-just-a-unicon/

Eikä kahta ilman kolmatta
z z z
This video documentary is 12 HOURS long. It is very disturbing showing an
alternative view of history around what happened in Russia, the US and the
reshaping of Europe up to and during WWII, starting with the Jewish
Bolshevik revolution to takeover and destroy Russia. In the early period of
the revolution the Jewish Bolsheviks, who were not Russians, brutally
murdered over 16 million civilians in Russia, Belarus, Ukraine and
Kazakhstan under the command of Lenin, Trotsky and Stalin, who were all
Jews,
z z z
https://biblescienceforum.com/2022/01/25/europa-the-last-battle/

Vaan löytyyhän näitä lisääkin
https://biblescienceforum.com/2023/04/24/judaism-is-false-religion/

https://biblescienceforum.com/2022/12/27/the-outrageous-statements-of-the-false-prophet-jewish-israeli-homosexual-transhumanist-vegan-yuval-noah-harari/

https://biblescienceforum.com/2022/12/26/the-birth-of-jesus-and-the-satanic-jewish-conspiracy-to-enslave-humanity/

https://biblescienceforum.com/2023/05/01/why-are-demons-manifesting-now/

https://biblescienceforum.com/2023/04/02/who-were-those-resurrected-after-jesus-resurrection/

https://biblescienceforum.com/2023/02/08/an-inconvenient-reality/

https://biblescienceforum.com/2023/01/13/closet-witches-jack-chicks-interview-with-dr-rebecca-brown-and-elaine-tape-ii/

https://biblescienceforum.com/2022/07/13/the-old-testament-belongs-to-christ-and-his-people-alone-why-there-can-never-be-a-judeo-christian-anything/

Oi että kun olen ruvennut enemmän ja enemmän inhoamaan/vieroksumaan koko
sanaa "mutaatio". Jos tämän sanan saisi kitkettyä pois..
- Kaj Stenberg, 19.11.19, s.k.e

Heikki Heinonen

Juutalaisten takana onkin ryssä! Ryssä on kaiken pahan alku ja juuri, jopa Israel on täynnä ryssiä jotka vain
teeskentelee olevansa juutalaisia. Israelissa esimerkiksi myydään sianlihaa kaupoissa koska sitähän ryssät
tykkää laittaa kaalikeittoonsa.

Heikki Heinonen wrote:
> On Sun, 21 May 2023 10:22:39 +0300, "TJT2"
>
> Juutalaisten takana onkin ryssä!

Ei vaan toisinpäin. Oletko katsonut tuon dokumentin? Sitä muistaakseni
mainostettiin aikoinaan Partisaanin tai PVL:n tmv foorumeilla...

> Ryssä on kaiken pahan alku ja juuri,

Venäjällä asuu lähes 200 erilaista kansaa, wiki sanoo "Russia is a
multinational state,[16] home to over 193 ethnic groups nationwide.", ketkä
heistä luokitettelet ryssiksi?

> jopa Israel on täynnä ryssiä jotka vain
> teeskentelee olevansa juutalaisia.

Neuvostoliitosta ja Venäjältä on toki muuttanut valtava määrä juutalaisiksi
luokiteltuja henkilöitä Israeliin.

> Israelissa esimerkiksi myydään
> sianlihaa kaupoissa koska sitähän ryssät
> tykkää laittaa kaalikeittoonsa.

Myynti on romahtanut
x x x
Farewell, Shrimp and Pork: Israel Really Is Becoming More Kosher
Although quite a few nonkosher restaurants still operate in Tel Aviv, where
shrimp, caviar and lobster are all available, even in Israel's most secular
city it's now increasingly hard to find pork products. Further investigation
reveals that the P-word is now almost a taboo subject.
x x x
https://www.haaretz.com/food/2023-04-20/ty-article-magazine/.premium/farewell-shrimp-and-pork-israel-really-is-becoming-more-kosher/00000187-9472-d484-adef-f6f6ed330000

Eikä mitään todisteita, että nimenomaan "ryssät" sitä söisi, Israelissahan
asuu ateistisia juutalaisia ja ties mitä porukkaa
https://en.wikipedia.org/wiki/Jewish_atheism

Heikki Heinonen

On Mon, 22 May 2023 11:10:34 +0300, "TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> wrote:

>Ei vaan toisinpäin. Oletko katsonut tuon dokumentin? Sitä muistaakseni
>mainostettiin aikoinaan Partisaanin tai PVL:n tmv foorumeilla...

Tuskin jaksan katsoa.

>Venäjällä asuu lähes 200 erilaista kansaa, wiki sanoo "Russia is a
>multinational state,[16] home to over 193 ethnic groups nationwide.", ketkä
>heistä luokitettelet ryssiksi?

Ryssät.

>Neuvostoliitosta ja Venäjältä on toki muuttanut valtava määrä juutalaisiksi
>luokiteltuja henkilöitä Israeliin.

Suurella osalla on luultavasti väärät paperit.

>Myynti on romahtanut

Kaupoissa sitä silti vielä myydään.

> [...]
>
>Eikä mitään todisteita, että nimenomaan "ryssät" sitä söisi, Israelissahan
>asuu ateistisia juutalaisia ja ties mitä porukkaa

Aivan niin, juutalaiset on aivan tavallisia ihmisiä paitsi jos ovat ryssiä.

Heikki Heinonen wrote:
> On Mon, 22 May 2023 11:10:34 +0300, "TJT2"

> Tuskin jaksan katsoa.

Et siis ole vielä katsonut. Minä muistaakseni katsoin se jo silloin vuosia
sitten kun sitä mainostettiin.

> Ryssät.

Et siis osaa määritellä ryssää, mutta silti vihaat heitä.

> Suurella osalla on luultavasti väärät paperit.

Mihin he sellaisia tarvitsivat kun Israeliin saa muuttaa vapaasti jos on
juutalaiset geenit?
x x x
Genetic citizenship: DNA testing and the Israeli Law of Return
Abstract. The Israeli State recently announced that it may begin to use
genetic tests to determine whether potential immigrants are Jewish or not.
x x
Masha Yakerson, like many of her Jewish, college-age peers, attempted to
sign up for a Birthright Israel1 trip in the summer of 2013.2 Birthright
told Yakerson, whose family is from Russia, that to prove that she was
Jewish, and eligible for the trip, she would need to take a DNA test.
x x x
https://academic.oup.com/jlb/article/2/2/469/826237?login=false

> Kaupoissa sitä silti vielä myydään.

Olet siis käynyt äskettäin Israelissa?

> Aivan niin, juutalaiset on aivan tavallisia ihmisiä paitsi jos ovat
> ryssiä.

Henkilöllä voi siis olla yhtäaikaa juutalaisen DNA:n ja ryssän DNA??
Kuulostaa kovin oudolta genetiikalta... Voiko myös japanilaiset olla ryssiä?
Entä kiinalaiset? Australian aborginaalit? Voiko myös suomalainen olla
ryssä? Entä somalit? Tai USAn intiaanit, ovatko he kaikki ryssiä vai vain
osa?? Tai Grönlannin eskimot??

Heikki Heinonen

On Wed, 24 May 2023 09:26:47 +0300, "TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> wrote:

>Et siis ole vielä katsonut. Minä muistaakseni katsoin se jo silloin vuosia
>sitten kun sitä mainostettiin.

Veikkaan että katsojia on ollut korkeintaan 2-300.

>Et siis osaa määritellä ryssää, mutta silti vihaat heitä.

Rottamainen olemus, slaavikyykky ja feikki Adidakset.

>Mihin he sellaisia tarvitsivat kun Israeliin saa muuttaa vapaasti jos on
>juutalaiset geenit?

Ryssällä on aina väärät paperit.

> [...]
>told Yakerson, whose family is from Russia, that to prove that she was
>Jewish, and eligible for the trip, she would need to take a DNA test.

Israel on näköjään onnistunut siinä mihin natsit eivät pystyneet kallonmittauksillaan.

>Olet siis käynyt äskettäin Israelissa?

Ihan niin kuin sinäkin.

> [...]
>Entä kiinalaiset? Australian aborginaalit? Voiko myös suomalainen olla
>ryssä? Entä somalit? Tai USAn intiaanit, ovatko he kaikki ryssiä vai vain

Ryssäläisyyteen voi kääntyä aivan kuten uskontoihin.

Heikki Heinonen wrote:
> On Wed, 24 May 2023 09:26:47 +0300, "TJT2"
> Veikkaan että katsojia on ollut korkeintaan 2-300.

Youtubessa ennen kuin juutalaiset poisti koko kanavan? Vaikea tarkistaa,
mutta jossain archivessa
35K views
ja Vimeossa
1.6K views
Eikun hetkinen, kyllä sitä on vielä youtubessakin, eräänkin videon kohdalla
18K views
Tämä XP-koneeni ei vaan suostu toimimaan noiden linkkien suhteen... ja
uusiin koneisiin ei taida saada tätä nyytistintiä. Wiki sentään toimiin
tässäkin koneessa
x x x
The film promotes various antisemitic conspiracy theories, including claims
that communism was a Jewish ideology and that Jews control the world's money
supply.[4] It also engages in historical revisionism to claim that Jews
started World War I (and caused Germany's defeat, commonly referred to as
the stab-in-the-back myth) and World War II as part of a plot to establish
Israel, and claims that Adolf Hitler was fighting against a global Jewish
plot.[7]

Gregory Davis, a researcher at the U.K.-based anti-racism group Hope not
Hate, said that the film "denies the proven reality of the Holocaust whilst
providing justifications for the violent antisemitism that fuelled it",
x x x
https://en.wikipedia.org/wiki/Europa:_The_Last_Battle

Se on siis pelkkä salaliittoväite, että juutalaiset jotenkin kontrolloisivat
rahasysteemiä, siis sitä luotonlaajennusta. Ja varsinkin se, että kommunismi
olisi jotenkin juutalainen ideologia on pelkkä salaliitto, koska joku Davis
niin sanoo. Vai onko sittenkään...??

Ja holocaustikin on ihan todistettu, "proven reality", kummallista kun minä
en vaan ole nähnyt mitään todisteita vaikka Pekka de Groot niitä uhosi
esittävänsä kun minä esittelin hänelle reviosionismin todisteita, joita hän
ei sitten kyennyt torppaamaan.

> Rottamainen olemus, slaavikyykky ja feikki Adidakset.

Natalia Samoilovalla ei ole rottamaista olemusta, hän ei ole kyykyssä vaan
ammuskelee kiikarikiväärillä yms, ja aidot korkokengät tai armeijan saappaat
tms videosta riippuen. Shamaanikaan ei ole kyykyssä
https://www.youtube.com/watch?v=FAPwIEWzqJE
eikä ole rottamaista olemusta, ja jotkut bootsit hänelläkin, ja 34 MILJOONAA
katselukertaa tuolla "I am Russian" biisillä. Kannattaa muuten katsoa
loppuun, aikaleimasta 4:12 eteenpäin hauska loppukohtaus.

> Israel on näköjään onnistunut siinä mihin natsit eivät pystyneet
> kallonmittauksillaan.

Niin, kovasti on Kolmannella Valtakunnalla ja Israelilla yhtäläisyyksiä
joissakin asioissa, mutta tätä ei kuulemma saa sanoa tai juutalaiset
suuttuvat. Sen sijaan lienee sallittua sanoa, kun YLElläkin sanoivat, että
saksalaiset kopioivat rotulait ja eugeniikan USAsta.

> Ihan niin kuin sinäkin.

En ole koskaan käynyt, tuskin edes pääsisin, nehän tietää että olen
holocaustirealisti, kun ihan perinteisen paperisen kirjeen aikoinaan
kirjoitin, niiden sähköpostien lisäksi.

> Ryssäläisyyteen voi kääntyä aivan kuten uskontoihin.

Wikipedia on siis väärässä, kun listailee haploryhmiä ja kertoo muutakin
genetiikkaa venäläisistä??
https://en.wikipedia.org/wiki/Genetic_studies_on_Russians
Ja ihan tiedelehdessäkin
https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0058552

Heikki Heinonen

Jos rahaa voi tehdä luotonlaajennuksella miksi sitä ei sitten tee kaikki?

> [...]
>katselukertaa tuolla "I am Russian" biisillä. Kannattaa muuten katsoa
>loppuun, aikaleimasta 4:12 eteenpäin hauska loppukohtaus.

Ryssä on luonteeltaan näyttelijä ja osaa tarvittaessa esittää länsimaista ihmistä.

> [...]
>suuttuvat. Sen sijaan lienee sallittua sanoa, kun YLElläkin sanoivat, että
>saksalaiset kopioivat rotulait ja eugeniikan USAsta.

Minä luulin että Ruotsista.

>En ole koskaan käynyt, tuskin edes pääsisin, nehän tietää että olen
>holocaustirealisti, kun ihan perinteisen paperisen kirjeen aikoinaan
>kirjoitin, niiden sähköpostien lisäksi.

Voi voi, et pääse nyt suutelemaan Jeesuksen hautakiveä.

>Wikipedia on siis väärässä, kun listailee haploryhmiä ja kertoo muutakin
> [...]

Eikös ryssä ole rappeutunut versio ihmisestä? Vai onko se enemmän apinan sukua?

Heikki Heinonen wrote:
> On Thu, 25 May 2023 09:04:26 +0300, "TJT2"

Korjaus: Kun tarkistin toisella koneellani, ne Youtubeen viittaavat
Battle-linkit johtavatkin ihan muihin Last Battle videoihin, tuo
"antisemiittinen" dokumentti on ilmeisesti poistettu kokonaan Youtubesta.
Sen sijaan eräältä toiselta alustalta löytyi, innostuinkin eilen katsomaan
putkeen kolme ekaa jaksoa (jaksoja yhteensä yhdeksän) mutta nyt ainakaan
tämä XP-kone ei näytä kyseistä alustaa, kahdella eri selaimella kokeilin.
Tosin minullehan tuokaan ei itse sarjan suhteen ongelma, kun tarkistin myös
ulkoisen kiintolevyni, ja siellähän se, ollut jo vuodesta 2017. Kannattaa
siis tallentaa kaikki mielenkiintoiset videota, internetistä katoaa koko
ajan valtavasti kovaa kamaa, vaikka joku idiootti aikoinaan keksi väittää
"kun jotain laittaa nettiin, sitä ei sitten saa sieltä koskaan pois" tjsp.

(siirsin kommenttisi oikeaan kohtaan)
> Jos rahaa voi tehdä luotonlaajennuksella miksi sitä ei sitten tee
> kaikki?

Käsittääkseni vain pankeilla on oikeus tuohon rahan luomiseen tyhjästä,
mutta kysy tarkemmin Lehtiniemeltä, tai mieluummin vaikkapa Pasi J.
Matilaiselta.

Kummallista että et kommentoinut tuota kohtaa ollenkaan (vaan olit jostain
mystisestä syystä sijoittanut laajennuskysymyksesi tähän).

> Ryssä on luonteeltaan näyttelijä ja osaa tarvittaessa esittää
> länsimaista ihmistä.

No meneepäs tämä vaikeaksi. Mikä on tämä mystinen "länsimainen ihminen", ja
mistä tiedämme, että jos se onkin niinpäin, että jotkut länsimaiset ihmiset
vain näyttelevät rottamaista olemusta feikki-adidakset jalassa
slaavikyykyssä??

> Minä luulin että Ruotsista.

Lue enemmän, luule vähemmän. Ja jos tarkkoja ollaan, eugeniikka tuli
alunperin Englannista, Charles Darwinin serkku
https://en.wikipedia.org/wiki/Francis_Galton
evoharhoissaan sitä kaikille tuputti, ja Englannista sitten levisi USAan,
Ruotsiin, Suomeen ja useaan muuhunkin valtioon, mutta varsinkin USAssa
oltiin rotutietoisia jo ennen tuota, ja ne varsinkin USAssa nuo sitten
liitettiin toisiinsa, ja saksalaiset sitten kopsasivat sen liitoksen, tosin
sitten korostivat enemmän juutalaista rotua kuin neekerirotua. Ruotsissa sen
sijaan olivat kiinnostuneita lähinnä lappalaisista aka saamelaisista noissa
rotuasioissa (tosin saattovat luokitella meidät suomalaiset samaan kastiin
ryssien kanssa, tjsp...).

> Voi voi, et pääse nyt suutelemaan Jeesuksen hautakiveä.

Kummallinen fiksaatio sinulla tuohon pussailemiseen, siitä puhe mistä
puute??

> Eikös ryssä ole rappeutunut versio ihmisestä? Vai onko se enemmän
> apinan sukua?

Ihmiset eivät edelleenkään ole sukua apinoille. Ja koska et kykene
määrittelmään eksaktisti että mitä sinä tarkoitat ryssällä, vaikea ottaa
kantaa tuohon ekaan kysymykseesi. Mutta jos venäläisistä puhutaan, toki
hekin ovat rappeutuneet alkuperäisestä archaebaraminista, mutta
todennäköisesti vähemmän rappeutuneita kuin ne mystiset "länsimaiset
ihmiset". Varsinkin jos otetaan geneettisen rappeutumisen lisäksi huomioon
muutkin rappeutumisen muodot.

Heikki Heinonen

On Fri, 26 May 2023 08:20:04 +0300, "TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> wrote:

> [...]
>"kun jotain laittaa nettiin, sitä ei sitten saa sieltä koskaan pois" tjsp.

Ja kannattaa muistaa että niitä vanhoja kiintolevyjä ei saa kiinni uuteen koneeseen, liittimet vaihtui joskus
10 vuotta sitten.

>(siirsin kommenttisi oikeaan kohtaan)
>
>Käsittääkseni vain pankeilla on oikeus tuohon rahan luomiseen tyhjästä,
>mutta kysy tarkemmin Lehtiniemeltä, tai mieluummin vaikkapa Pasi J.
>Matilaiselta.

Mutta jos kuka tahansa voi perustaa pankin niin miksi kaikki ei tee niin?

>Kummallista että et kommentoinut tuota kohtaa ollenkaan (vaan olit jostain
>mystisestä syystä sijoittanut laajennuskysymyksesi tähän).

En tiedä mitä Pekka de Groot on uhonnut.

> [...]
>mistä tiedämme, että jos se onkin niinpäin, että jotkut länsimaiset ihmiset
>vain näyttelevät rottamaista olemusta feikki-adidakset jalassa

Se olisi Oscarin arvoinen suoritus.

> [...]
>rotuasioissa (tosin saattovat luokitella meidät suomalaiset samaan kastiin

Ruotsalaiset todisti meidät mongoleiksi. Venäläisiä ne ilmeisesti arvosti enemmän.

>Kummallinen fiksaatio sinulla tuohon pussailemiseen, siitä puhe mistä
>puute??

Voisinkin ehkä alkaa lukea Raamattua homopornona.

> [...]
>todennäköisesti vähemmän rappeutuneita kuin ne mystiset "länsimaiset
>ihmiset". Varsinkin jos otetaan geneettisen rappeutumisen lisäksi huomioon

Voisiko olla niin että apinat ovat rappeutuneet neekereistä ja ryssät ihmisistä?

Heikki Heinonen wrote:
> On Fri, 26 May 2023 08:20:04 +0300, "TJT2"
>
> Ja kannattaa muistaa että niitä vanhoja kiintolevyjä ei saa kiinni
> uuteen koneeseen, liittimet vaihtui joskus
> 10 vuotta sitten.

Ilmeisesti et ole koskaan nähnytkään oikeasti vanhaa kiintolevyä, jos jo 10
vuotta on sinusta vanha. Minulla oli jo joskus 1980-luvun ja 1990-luvun
vaihteessa kiintolevyjä, ST-506 vai mikä se silloinen standardi olikaan,
sitten tuli IDE, niitäkin oli erilaisia, PC-koneissa yleensä 3,5 tuumaiset,
joissakin kannettavissa 2,5 tuumaiset, ja jostain syystä Commodore valitsi
jälkimmäisen vaihtoehdon kun suunnitteli Amija A1200:n. Jotkut sitten keksi
adapterin, jolla sai 3,5 tuumaisen kiinni tuohonkin. Ja toki SCSI:lla
varustettukin levy tuli omistettua, jne. Tuo ulkoinen, jolla puheena olevat
videot, on varustettu USB-liittimellä, joten sen ilmeisesti saisi kiinni
telkkariinkin, en ole uskaltanut kokeilla mitä tapahtuu...

> Mutta jos kuka tahansa voi perustaa pankin niin miksi kaikki ei tee
> niin?

Käsittääkseni kuka tahansa ei voi perustaa pankkia. Pitää saada toimilupa
Finanssivalvonnalta ja täyttää EU:n direktiivit jne.
https://finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2014/20140610

> En tiedä mitä Pekka de Groot on uhonnut.

Vaikka lähes 10 vuotta täällä keskusteltiin... Tosin tänne varaventtiilin
taisi tulla vähemmän, kun hän suosi Politiikka-ryhmää, joka vielä tuolloin
aktiivinen, ja minä puolestani evoluuritioryhmää. Tosin yritin siirtää
keskustelua ryhmään sfnet.tiede.historia, mutta jostain syystä ei kelvannut
de Grootille. Ja ryhmää sfnet.keskustelu.historia ei ilmeisesti ole koskaan
ollutkaan. Se alkuperäinen uho oli muistaakseni sanatarkasti "Torppaan
uusnatsien argumentit holokaustista sitä mukaa kuin niitä esität", mutta
siinähän kävi sitten krisalliyönkirkkaaksi heti alussa, että uusnatseilla
hän viittasi revisionisteihin, kun jossain juutalaisissa harhoissaan
kuvitteli että kaikki holocaustirevisionisit ovat kansallissosialisteja.

> Se olisi Oscarin arvoinen suoritus.

Edelleenkin epäselvää, että keitä kaikkia sinä tarkoitat ryssillä, ja keitä
venäläisiä siihen ryhmään ei kuulu, ja mites ei-venäläiset, jos intiaanikin
voi kääntyä ryssäksi...!?

> Ruotsalaiset todisti meidät mongoleiksi. Venäläisiä ne ilmeisesti
> arvosti enemmän.

Voi olla, en ole niin syvällisesti perehtynyt ruotsalaisten harhoihin. Se
Ruotsin armeijan pakoonpötkiminen Suomesta noituuden takia hupaisa juttu,
mutta vielä hupaisampaa ne ruotsalaisten jutut lehmillä lentävistä noidista.
JK Rowlings ei ilmeisesti ole koskaan kuullutkaan, kun laittoi Harry
Potterin ja kumppanit lentelemään luudilla ja niillä ihmeotuksilla, mutta ei
ylösalasin olevilla lehmillä. Ruotsissa ne lehmät siis lentelivät selällään
ja noidat ja niiden kaappaamat lapset istuivat utareiden päällä.

> Voisinkin ehkä alkaa lukea Raamattua homopornona.

Raamatussa tuomitaan homostelu.

> Voisiko olla niin että apinat ovat rappeutuneet neekereistä ja ryssät
> ihmisistä?

Apinoilla oli omat archaebaraminit.
https://creationwiki.org/Baraminology_Study_Group

"TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> writes:

> Käsittääkseni kuka tahansa ei voi perustaa pankkia. Pitää saada
> toimilupa Finanssivalvonnalta ja täyttää EU:n direktiivit jne.
> https://finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2014/20140610

Ei tuossa laissa ainakaan sanottu yrityksen omistuspohjasta muuta kuin,
että voi olla osakeyhtiö, osuuskunta tai hypoteekkiyhdistys, joten miksi
muka ei voi? Mikä estää sitä kukatahansa-tyyppiä perustamasta
osakeyhtiön, täyttämästä noi vaatimukset ja sitten hakemasta toimilupaa?
Ja tuossa laissa jopa sanotaan, että lupa on myönnettävä mikäli
vaatimukset täyttyvät.

* Edellinen sigu oli aika paska jostain viime vuosituhannelta *

JiiHoo

Ari Saastamoinen submitted this idea :

> [...]
> osakeyhtiön, täyttämästä noi vaatimukset ja sitten hakemasta toimilupaa?
> Ja tuossa laissa jopa sanotaan, että lupa on myönnettävä mikäli

Ehkä TJT2 tarkoitti, että ei voi vain perustaa pankkia. Siihen pitää
olla luvat. Ja täyttää kaikki pankkimääräyksetkin.
Perhana, siinä meni sekin suunnitelma, että tallettaisin rahoja
muovikassissa autotallissa.

--
JiiHoo:
"Ja uskottavuuden saa vain sillä, että oikeasti sanoo tekevänsä mitä

Heikki Heinonen

On Sun, 28 May 2023 10:08:16 +0300, "TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> wrote:

> [...]
>videot, on varustettu USB-liittimellä, joten sen ilmeisesti saisi kiinni
>telkkariinkin, en ole uskaltanut kokeilla mitä tapahtuu...

Juu ei kannata kokeilla, voi mennä sekaisin koko levy.

>Käsittääkseni kuka tahansa ei voi perustaa pankkia. Pitää saada toimilupa
>Finanssivalvonnalta ja täyttää EU:n direktiivit jne.
>https://finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2014/20140610

Missään ei vaadita että pitäisi olla juutalainen.

> [...]
>hän viittasi revisionisteihin, kun jossain juutalaisissa harhoissaan
>kuvitteli että kaikki holocaustirevisionisit ovat kansallissosialisteja.

Muistan seuranneeni keskustelua.

>Edelleenkin epäselvää, että keitä kaikkia sinä tarkoitat ryssillä, ja keitä
>venäläisiä siihen ryhmään ei kuulu, ja mites ei-venäläiset, jos intiaanikin
>voi kääntyä ryssäksi...!?

Ryssät pitäisi velvoittaa pitämään punaista tähteä rintapielessään jotta sinäkin voisit tunnistaa ne.

> [...]
>ylösalasin olevilla lehmillä. Ruotsissa ne lehmät siis lentelivät selällään
>ja noidat ja niiden kaappaamat lapset istuivat utareiden päällä.

Suomen kohtalo oli joutua kahden imperialistisen valtion väliin. Suo siellä vetelä täällä.

>Raamatussa tuomitaan homostelu.

Noudatatko kaikkia Raamatun käskyjä?

>Apinoilla oli omat archaebaraminit.
>https://creationwiki.org/Baraminology_Study_Group

Jos ihmislajin rappeutuminen jatkuu niin olemmeko kohta jossain kehitysvammaisten tasolla? Ja olemmeko joskus
tuhansien vuosien päästä jotain torakoita ja lopulta jotain yksisoluisia? Onko tämä tosiaan Jumalan
suunnitelma?

Heikki Heinonen wrote:
> On Sun, 28 May 2023 10:08:16 +0300, "TJT2"
>
> Missään ei vaadita että pitäisi olla juutalainen.

Paitsi Israelissa...?? Ainakin veikkaan, että jos joku kansallissosialismia
kannattava arabi hakisi lupaa Jerusalemin Hitler-pankille, se hakemus
revittäisiin jo ekalle luukulla ja kyseisen arabi löytäisi itsensä
kaltereilla varustetusta luukusta.

> Muistan seuranneeni keskustelua.

Muistaakseni myös osallistuit keskusteluun vastaamalla Pekan viesteihin.

> Ryssät pitäisi velvoittaa pitämään punaista tähteä rintapielessään
> jotta sinäkin voisit tunnistaa ne.

Vaan mistä tietäisimme kenen pitäisi pitää sitä tähteä ja kenen ei?
Keski-Euroopassakin oli aikoinaan ihmisiä, jotka eivät pitäneet keltaista
tähteä, vaikka eräiden toisten ihmisten mielestä olisi pitänyt pitää. Ja
toisaalta, jotkut sitten saivat pitovapauksen jopa itse Adolfilta, eräs
kenttämarsalkkakin oli juutalainen, ja se rautaristilla palkittu
naispuolinen lentäjä, ja kenraaleista alaspäin aina rivisotilaisiin. Tosin
huomattava osa näistä oli puoli- tai neljäsosajuutalaisia, ja tuostahan ne
tutkijat sitten saivat aiheen pohtia että kuka loppujen lopuksi on
juutalainen ja kuka ei ole. Juutalaisen määritteleminen ei siis ole kovin
helppo, ja nyt näyttää että ryssän määritteleminen on vähintäänkin yhtä
vaikeaa.

> Suomen kohtalo oli joutua kahden imperialistisen valtion väliin. Suo
> siellä vetelä täällä.

Siksipä Suomi on nimenomaan SUOmi.

> Noudatatko kaikkia Raamatun käskyjä?

Kaikkia käskyjä ei edes ole tarkoitettu kaikille, joten sehän olisi syntiä
noudattaa kaikkia.

> Jos ihmislajin rappeutuminen jatkuu niin olemmeko kohta jossain
> kehitysvammaisten tasolla?

Kyllä.

> Ja olemmeko joskus
> tuhansien vuosien päästä jotain torakoita ja lopulta jotain
> yksisoluisia?

Kuolemme sukupuuttoon kauan ennen tuota, tietääkseni prof Sanford ei ole
perunut sitä ennustustaan että 8 sukupolven päästä, vaikka se Antti Härtsiän
linkittämä tutkimus antoikin mutaatioin määräksi hieman alle sata, ja
ennustus perustuu tasan sataan.

> Onko tämä tosiaan Jumalan
> suunnitelma?

Ei tietenkään ole, johan minä kerroin sinulle sen suunnitelman, joka
kerrottu Ilmestyskirjassa. Siis siinä Raamatun viimeisssä, selvästikään et
ole lukenut Raamattua loppuun asti. Ja kuten jo totesin, myöskään
peruskoulussa, rippikoulussa jne ei lueta, vaan vain soitellaan häämarssia
ja piirrellään luopiokirkon organisaatiokaaviota yms. Suurin osa ns.
kristityistä ihan pihalla, mitä kristinusko ja Raamattu oikeasti opettavat.
Oivina esimerkkeinä teologit Junkkaala ja Koponen.

Ari Saastamoinen wrote:

> Ei tuossa laissa ainakaan sanottu yrityksen omistuspohjasta muuta
> kuin, että voi olla osakeyhtiö, osuuskunta tai hypoteekkiyhdistys,
> joten miksi muka ei voi?

Koska kuka tahansa ei täytä niitä vaatimuksia.

> Mikä estää sitä kukatahansa-tyyppiä
> perustamasta osakeyhtiön, täyttämästä noi vaatimukset ja sitten
> hakemasta toimilupaa?

Koska ne vaatimukset on niin tiukkoja, että ei niitä kuka tahansa voi
täyttää. Vertailun vuoksi, poliisilla on, tai ainakin oli aikoinana,
pituusvaatimus, joten poliisiksi ei todellakaan päässyt kuka tahansa vaan
ainoastaan ne jotka ylittivät tietyn senttimäärän. Tai vaikkapa
ABCDE-ajokortti, ei sellaisenkaan hankkiminen onnistu keneltä tahansa, kun
siinä on paljon tiukemmat vaatimukset kuin pelkässä B-kortissa. Jota
sitäkään jotkut eivät saa, jossain uutisessa taisi olla että joku reputtanut
inssin 18 kertaa tjps, en ole varma tuosta luvusta, mutta todella iso,
ihmettelin että saako sitä edes yrittää niin montaa kertaa?

> Ja tuossa laissa jopa sanotaan, että lupa on
> myönnettävä mikäli vaatimukset täyttyvät.

Niin, MIKÄLI täyttyvät. Jo tuo mainitsemasi osakeyhtiön perustaminen voi
olla vaikeaa jos liiketoimintakiellossa tai ulosotossa tai mielisairaalassa
tai holhouksen alaisena tai jotain...

JiiHoo

It happens that TJT2 formulated :
> Niin, MIKÄLI täyttyvät. Jo tuo mainitsemasi osakeyhtiön perustaminen voi olla
> vaikeaa jos liiketoimintakiellossa tai ulosotossa tai mielisairaalassa tai
> holhouksen alaisena tai jotain...

Haluaisitko sinä todella asioida pankissa, jonka omistaja on holhouksen
alaisena mielisairaalassa ja liiketoimintakiellossa?

JiiHoo wrote:
> It happens that TJT2 formulated :
>
> Haluaisitko sinä todella asioida pankissa, jonka omistaja on
> holhouksen alaisena mielisairaalassa ja liiketoimintakiellossa?

En tietenkään. Miksi esität noin absurdeja kysymyksiä??

JiiHoo

TJT2 presented the following explanation :
Miksi sitten vastustat, että pankin perustamisen ehdoissa on, että
omistaja ei saa olla tuollainen?

Heikki Heinonen

On Mon, 29 May 2023 09:22:39 +0300, "TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> wrote:

> [...]
>kannattava arabi hakisi lupaa Jerusalemin Hitler-pankille, se hakemus
>revittäisiin jo ekalle luukulla ja kyseisen arabi löytäisi itsensä

Israel on virallisesti sekulaarinen valtio vaikka se ei aina sitä käytännössä ehkä ole. Siellä on myös arabi
pankki.

https://en.wikipedia.org/wiki/Arab_Israel_Bank

>Muistaakseni myös osallistuit keskusteluun vastaamalla Pekan viesteihin.

Trollasin lähinnä.

> [...]
>juutalainen ja kuka ei ole. Juutalaisen määritteleminen ei siis ole kovin
>helppo, ja nyt näyttää että ryssän määritteleminen on vähintäänkin yhtä

Nykyään ryssäläisyys voidaan selvittää geenitestillä. Ehkä joillekin puoliryssille voitaisiin myöntää
kunnia-arjalaisen asema mutta kenellä olisi siihen valtuudet.

>Siksipä Suomi on nimenomaan SUOmi.

>Kaikkia käskyjä ei edes ole tarkoitettu kaikille, joten sehän olisi syntiä
>noudattaa kaikkia.

Kukas se sanoikaan että "Minä en ole tullut tänne kumoamaan lakia"?

>Kyllä.

Ja toiset on siinä pitemmällä kuin toiset.

> [...]
>linkittämä tutkimus antoikin mutaatioin määräksi hieman alle sata, ja

Eikös viimeiset profeetat seikkailleet Raamatussa vai olenko saanut väärää tietoa? Ja jos Raamatussa on kaikki
mitä uskova tarvitsee niin mihin yleensä tarvitaan uusia profeettoja? Raamattu taisi jopa varoittaa vääristä
profeetoista.

> [...]
>kristityistä ihan pihalla, mitä kristinusko ja Raamattu oikeasti opettavat.
>Oivina esimerkkeinä teologit Junkkaala ja Koponen.

Eli ihminen taantuu lopulta niin alas että ei osaa edes lukea Raamattua? Ompa kumma suunnitelma jos tarkoitus
on pelastaa ihmiset.

Heikki Heinonen wrote:
> [...]
>
> Israel on virallisesti sekulaarinen valtio vaikka se ei aina sitä
> käytännössä ehkä ole. Siellä on myös arabi

Luetko sinä ollenkaan linkittämiäsi tekstejä? Tuollahan sanotaan "It is
owned by Bank Leumi", ja kun katsotaan
https://en.wikipedia.org/wiki/Bank_Leumi
niin juutalainen pankkihan se, ja lisäksi perustettu jo vuonna 1902 jolloin
nykyistä Israelin valtiota ei vielä edes ollut. Siis ei tuo sinun "arabi
pankki" ole arabien omistama, vaan se vain palvelee arabeja, ilmeisesti
juutalaiset katsovat arabit niin ali-ihmisiksi, että niitä ei voi päästää
asioimaan juutalaisille tarkoitettuihin pankkeihin. Ihan niinku aikoinaan
USAn etelävaltioissakin oli eri palvelut valkoisille ja mustille. Jota
sitten nimenomaan juutalaiset vastustivat...

> Trollasin lähinnä.

Oletkin siis oikeasti holocaustiin uskova kuten Pekkakin? Miten voit uskoa
niin naurettavaan juttuun??

> Nykyään ryssäläisyys voidaan selvittää geenitestillä.

Niin, minä kerroin sinulle geeneistä, haploryhmistä yms jo monta päivää
sitten. Vaan kun siinä geenitestin tuloslistassa ei näytä olevan sanaa
"ryssä". Siis siinä listassa, joka kertoo mitkä kaikki etnisyydet se
tunnistaa. Löytyy toki sana "venäläinen", mutta sehän on ihan eri sana...

> Kukas se sanoikaan että "Minä en ole tullut tänne kumoamaan lakia"?

Jeesus. Mutta edelleenkin fakta, että eihän nykyäänkään kaikki lait ole
tarkoitettu kaikille, vaan esim Poliisilaki määrittelee mitä poliisin on
tehtävä tietyissä tilanteissa, joten ei koske ollenkaan niitä ihmisiä jotka
eivät ole poliiseja. Myös kansanedustajia, ministereitä, presidenttiä,
lääkäreitä, sotilaita, lakimiehiä yms varten on olemassa lakipykäliä, jotka
eivät koske tavallisia kansalaisia. Itseasiassa tavallinen kansalainen voi
syyllistyä vakavaankin rikokseen, jos rupeaa niitä noudattamaan siinä
luulossa, että koskee myös häntä.

> Ja toiset on siinä pitemmällä kuin toiset.

Niin, yksilöiden välillä on eroja. Saksassakin kaasutettiin
kehitysvammaisia, kunnes eräs taho osoitti, että lakia ei hyväksytty
muotovaatimumusten mukaisesti, ja Adolf peruutti eutanasiaohjelman. Joka
siis oli alunperin hyväksytty nimenomaan kansalaisten vaatimuksesta. Tätäkin
tietyt tahot käyttävät kansallissosialistien demonisointiin, vaikka samat
tahot kannattavat eutanasian laillistamista !!

> Eikös viimeiset profeetat seikkailleet Raamatussa vai olenko saanut
> väärää tietoa?

Tieteellisen ennustuksen tekeminen ja profeettana toimiminen ovat 2 eri
asiaa. Ja olet saanut väärää tietoa, profetoimisisen armolaja tunnetaan
nykyäänkin
https://raamattuajassamme.fi/profetian-tarkoitus-ja-tehtava/

> Ja jos Raamatussa on kaikki
> mitä uskova tarvitsee niin mihin yleensä tarvitaan uusia profeettoja?

Selitetty tuolla linkittämässäni.

> Raamattu taisi jopa varoittaa vääristä
> profeetoista.

Niin varoittaa, ja neuvoo koettelemaan, siis testaamaan.

> Eli ihminen taantuu lopulta niin alas että ei osaa edes lukea
> Raamattua? Ompa kumma suunnitelma jos tarkoitus
> on pelastaa ihmiset.

Luetko sinä ollenkaan tekstejä, joihin vastaat? Olen jo monta kertaa
kertonut, että ei ole. Ihmiset pelastetaan tuhatvuotiseen valtakuntaan. Ja
tuomitaan tekojensa mukaan. Siis aika pitkään ja perusteellisesti tarjotaan
pelastusta, mutta jos ihminen on niin uppiniskainen, että ei vaan ota
pelastusta vastaan, niin ei pelasteta väkisin vaan tuomitaan ikuiseen
kadotukseen, koska kyseinen tuomittu sinne selvästikin haluaa.

JiiHoo wrote:
> TJT2 presented the following explanation :

> Miksi sitten vastustat, että pankin perustamisen ehdoissa on, että
> omistaja ei saa olla tuollainen?

Miten niin vastustan??? Enhän minä ottanut mitään kantaa siihen, että onko
pankin perustamisen ehdot hyviä vai huonoja, vaan ainoastaan oikaisin
evotovereittesi Heinosen ja Saastamoisen harhakäsityksen, että kuka tahansa
voi perustaa pankin, ja koko keskustelu tästä lähti kun Heinonen kyseli,
ilmeisesti Lehtiniemeen viittaten "Jos rahaa voi tehdä luotonlaajennuksella
miksi sitä ei sitten tee kaikki?" ja "Mutta jos kuka tahansa voi perustaa
pankin niin miksi kaikki ei tee niin?".

Minä tarkistin faktat, ja totesin että kuka tahansa EI VOI perustaa pankkia,
ja vielä 28.5. sinä näytät ymmärtäneen vastaukseni koska toistit sen Ari
Saastamoiselle.

Sitten ymmärryksesi katosi jonnekin, 29.5. kyselit "Haluaisitko sinä todella
asioida pankissa, jonka omistaja on holhouksen
alaisena mielisairaalassa ja liiketoimintakiellossa?" ja nyt jossain
harhoissasi väität minun vastustavan niitä ehtoja... Millä aineella oletkin
saanut itsesi noin sekaisin, LOPETA SEN KÄYTTÖ VÄLITTÖMÄSTI, se aine ei
selvästikään tee sinulle hyvää.

JiiHoo

TJT2 used his keyboard to write :

> [...]
> miksi sitä ei sitten tee kaikki?" ja "Mutta jos kuka tahansa voi perustaa

Kyseessä on vähän samanlainen periaatteellinen oikeus kuin, että kuka
tahansa Suomessa voi opiskella vaikkapa oikeustieteen professoriksi,
mutta käytännössä erittäin monelta puuttuu siihen tarvittava älykkyys
ja kyky tehdä tarvittavan paljon työtä.

Tai vastaava juttu, että kuka vain Suomessa voi ostaa Kartanon, mutta
useimmilla ei riitä siihen rahat.