Poliittisen lakko-oikeuden väärinkäyttö

Turo Juurakko

Jan 31, 2024, 3:46:46 PMJan 31
Jani Mäkelä (ps) juputti A-studiossa, että työntekijät väärinkäyttävät
poliittista lakko-oikeutta. Mä luulen vähän, että hänen mielestään tässä
on vähän sama asia kuin huumeiden kanssa, sellaista asiaa ei olekaan
kuin huumeiden oikeinkäyttö, vaan kaikki on väärinkäyttöä.

--
Kirjoituksia kellarista

JiiHoo

Feb 1, 2024, 2:41:16 AMFeb 1
Turo Juurakko formulated the question :
Jos olisit yrittäjänä ja työntekijäsi menisivät lakkoon, koska heidän
mielestään väärä puolue voitti vaalit, niin saattaisit miettiä
uudestaan poliittisten lakkojen mielekkyyttä.

--
#######################################
Kääk! Oletko nähnyt kamalampaa sigua?

Turo Juurakko

Feb 1, 2024, 3:40:39 AMFeb 1
JiiHoo kirjoitti 01/02/2024 klo 09:41:
> Turo Juurakko formulated the question :
>
> Jos olisit yrittäjänä ja työntekijäsi menisivät lakkoon, koska heidän
> mielestään väärä puolue voitti vaalit, niin saattaisit miettiä uudestaan
> poliittisten lakkojen mielekkyyttä.

Olipa taas jännä tulkinta asioista. Näkemyksesi on yhtä luotettavia kuin
TJT2:n.

Persut toivat suomalaiseen politiikkaan selkävoittoperiaatteen. Ne jotka
voittaa vaalit, sanelee kaiken ja muut saavat vikistä. Kokoomus toki
oli ykkönen, mutta käyttää nyt tyhmempää, mamukiimaista apupuoluettaan
hyväkseen. Persustanissa asiat hoidetaan ja asioista päätetään kuin
Paskastanioissa, joihin ei saada demokratiaa juurtumaan millään kun
siellä ollaan kans totuttu selkävoittoihin, eikä neuvotteluihin ja
sopimiseen jotta kaikilla olisi hyvä olla. Ehkä nähdään kaduilla piankin
kalashnikoveja heiluttelevia rättipäitä tukemassa vaalivoittajia.

--
Kirjoituksia kellarista

JiiHoo

Feb 1, 2024, 12:55:02 PMFeb 1
Eli kun persut voitti vaalit, niin sinä voit vetää sen takian vaikka
naapuriasi turpaan? Sitä se tarkoittaa, kun laitetaan täysin
ulkopuoliset kärsimään jonkun toisen touhuista.

--
JiiHoo:
"Ja uskottavuuden saa vain sillä, että oikeasti sanoo tekevänsä mitä

Turo Juurakko

Feb 1, 2024, 1:08:27 PMFeb 1
Yleisesti sinun puheistasi ja asenteistasi päätellen se on pikemminkin
juuri päinvastoin, persujen on luvallista vetää muita vaikka turpaan jos
mennään vain laillisen järjestyksen puitteissa ja voittamalla vaalit.
Tahtoa ainakin tuntuu olevan.

--
Kirjoituksia kellarista

JiiHoo

Feb 1, 2024, 1:33:10 PMFeb 1
Turo Juurakko presented the following explanation :
Ketä persut veti turpaan, vaikka edellinen hallitus oli sysipaska ja
teki vain paskoja päätöksiä joita jokainen persu vihasi?

Kyllä se on vassarit, jotka eivät hyväksy vaalitulosta ja tekevät
kaikkea demokratian vastaista, että saisivat omat paskat päätöksensä
läpi, vaikka hävisivät vaalit.

Turo Juurakko

Feb 1, 2024, 2:01:56 PMFeb 1
Et nyt ihan ymmärtänyt tota mun tekstiä oikein. Jotenkin ei yllätä.

--
Kirjoituksia kellarista

Matti Lehtiniemi

Feb 2, 2024, 1:21:43 AMFeb 2
Orposta näkee että hän käy koko ajan neuvotteluja kulissien takana
helsinkiläisen eliitin kanssa.
Venäjä uhkaa ja inflaatio+ korkojen nousu on heikentänyt monen
helsinkiläisen talouden.
Nyt tilannetta pyritään parantamaan perinteisellä menetelmällä,
riistämällä kansaa.

Orpo saa sitä mitä tilaa.Tosin ei tämä työväestö lakkoile läheskään niin
paljon kuin mitä pitäisi, jos helsikiläisen eliitin
rahanpainantaoikeus(luotonlaajunnus) halutaan kieltää.

Nyt pitäisi vielä työläiset saada potentiaalisesti sotimaan , jotta
eliitti saisi pitää omaisuutensa.Häkkänen ehdotti jo reservistä
poistumisen estämistä.

Naisetkin pitäisi saada vielä sotimaan.
Kun annetaan kaikki valta heikkoälyisille ekonomeille, lakimiehille ja
tuomareille, on Suomesta tullut aivan ihme paikka.

--
https://mattile71.dy.fi/forum Keskustelua luotonlaajennuksesta.

Feb 22, 2024, 3:27:55 AMFeb 22
Turo Juurakko wrote:
> Olipa taas jännä tulkinta asioista. Näkemyksesi on yhtä luotettavia
> kuin TJT2:n.

Kukaan ei ole kyennyt kumoamaan näkemyksiäni, vaan nyttenkin valtamedia
näyttää Ukrainan ja Venäjän suhteen pikkuhiljaa kääntyvän minun näkemykseni
kannalle. Joten olisi sinunkin kannattanut uskoa minua eikä uhota miten
helposti UAF pääsee meren rannalle sitten kun on päässyt ekan
puolustuslinjan läpi (tai miten se sinun näkemyksesi sanatarkasti menikään,
en viitsi tarkistaa).

> Persut toivat suomalaiseen politiikkaan selkävoittoperiaatteen. Ne
> jotka voittaa vaalit, sanelee kaiken ja muut saavat vikistä.

Niinhän se on aina ollut, varsinkin silloin kun SDP tai KEPU on ollut
ykkösenä.

> Kokoomus toki oli ykkönen, mutta käyttää nyt tyhmempää, mamukiimaista
> apupuoluettaan hyväkseen.

Niin, eikä persut tunnu edes ymmärtävän että heitä käytetään härskisti
hyväksi vaan kuvittelevat että heillä on jotain valtaa.

> Persustanissa asiat hoidetaan ja asioista
> päätetään kuin Paskastanioissa, joihin ei saada demokratiaa

Ahaa, perinteinen stan-fiksaatio.

> juurtumaan millään kun siellä ollaan kans totuttu selkävoittoihin,
> eikä neuvotteluihin ja sopimiseen jotta kaikilla olisi hyvä olla.

Tuolla menetelmällähän saadaan lähinnä laihoja kompromisseja, joiden
jälkeen kenelläkään ei ole hyvä olla.

> Ehkä nähdään kaduilla piankin kalashnikoveja heiluttelevia rättipäitä
> tukemassa vaalivoittajia.

Ruotsissahan niitä jo on, tosin eivät vaalivoittajia tukemassa. Mutta toki
sitten kaukaisemmassa tulevaisuudessa, kun väestönvaihto on edennyt niin
pitkälle, että muuttajat määräävät vaalituloksen, voi jotain tullaistakin
tapahtua.

Oi että kun olen ruvennut enemmän ja enemmän inhoamaan/vieroksumaan koko
sanaa "mutaatio". Jos tämän sanan saisi kitkettyä pois..
- Kaj Stenberg, 19.11.19, s.k.e