Tili tuli, tili meni kiinni

Keke Ketonen

https://yle.fi/a/74-20032403

Venäläiset ryhtyivät laittamaan Suomen taloutta kuntoon ja Suomea
nousuun estämällä lähetystöjen holtittoman ja vähemmänkin holtittoman
rahankäytön sekä arvatenkin myös luotonlaajennuksen.

JiiHoo

Keke Ketonen formulated on keskiviikko :
Suomi on Natossa, mutta edelleen jatketaan matelua.

--
#######################################
Kääk! Oletko nähnyt kamalampaa sigua?

Heikki Heinonen

On Wed, 17 May 2023 21:51:01 +0300, JiiHoo <ei....@invalid.com> wrote:

>Keke Ketonen formulated on keskiviikko :

>Suomi on Natossa, mutta edelleen jatketaan matelua.

Vanhempi sukupolvi haluaa edelleen pitää kiinni puolueettomuudesta.

JiiHoo

Heikki Heinonen has brought this to us :
Eikös just jotkut "rauhanpuolustajat" antanut taas jonkun
Nato-vastaisen lausunnon.

Mua alkaa yhä enemmän vituttamaan tuo rahantuhlaus kaiken maailman
paskajärjestöille. Eikö noita oikeasti saa millään perattua?

Matti Lehtiniemi

Eiköhän suurimpia esteitä Suomen talouskasvulle tällä hetkell ole nämä
uudet 7 miljardin euron puunielumaksut, jotka Euroopan luotonlaajentajat
määräsivät Suomelle ,kun keksivät että Suomella on rahaa Olkiluoto 3:sen
käynnistymisen seurauksena.

Rahan painaminen itselle on rikos, ja tämä järjestelmä pitää kaataa.

--
https://mattile71.dy.fi/forum Keskustelua luotonlaajennuksesta.

Heikki Heinonen

On Thu, 18 May 2023 07:36:25 +0300, JiiHoo <ei....@invalid.com> wrote:

> [...]
>
>Mua alkaa yhä enemmän vituttamaan tuo rahantuhlaus kaiken maailman
>paskajärjestöille. Eikö noita oikeasti saa millään perattua?

Sorakuoppaan koko porukka, ei siinä muu auta.

Heikki Heinonen

On Thu, 18 May 2023 07:42:28 +0300, Matti Lehtiniemi <ma...@jotain.fi> wrote:

> [...]
>käynnistymisen seurauksena.
>
>Rahan painaminen itselle on rikos, ja tämä järjestelmä pitää kaataa.

No eikö se ole hyvä asia että rahaa on enemmän?

Matti Lehtiniemi

Heikki Heinonen kirjoitti 18.5.2023 klo 9.48:
> No eikö se ole hyvä asia että rahaa on enemmän?

Onhan se.Mutta miksi minulla ei ole konetta jolla painaa rahaa kotona,
miksi jollain muulla on se ?

Antakaa mulle kone jolla painaa rahaa tänne kotiin, vaikka 1000 euroa
päivässä.

Heikki Heinonen

On Thu, 18 May 2023 11:58:18 +0300, Matti Lehtiniemi <ma...@jotain.fi> wrote:

>Onhan se.Mutta miksi minulla ei ole konetta jolla painaa rahaa kotona,
>miksi jollain muulla on se ?
>
>Antakaa mulle kone jolla painaa rahaa tänne kotiin, vaikka 1000 euroa
>päivässä.

Käänny juutalaisuuteen niin DHL tuo koneen suoraan kotiisi.