Miksi ihmiset uskovat litteään maahan?

TJT2

Feb 19, 2024, 3:05:19 AMFeb 19
Anon lisäksi Annekin alkanut epäillä maapalloa, kun Annen striimillä oli
vieraana joku Riku Suoraan Meksikosta. Fanaattinen flättäri, joka tosin ei
hyväksy termi "flättäri", mutta ei siinä striimillä sitten mitään
parempaakana termiä esittänyt. Ja Slimmi tunnettu litteän maan kannattelija,
ja Ano saanut "tietonsa" erään flättäriblogin pitäjältä ja eräiden muiden
flättäreiden videoilta.

Ja mitäs opettaja Kaj Stenberg sanoo siihen, että Annen lapsi oli yhden
vuoden kotikoulussa? Ja nyt kun lapsi on koulussa, Anne on lukenut
oppikirjoja yms ja kauhistellut kun niissä höpistään ilmaston lämpenemiestä
yms??

Sinänsä mielenkiintoista, että Anoa lukuunottamatta kukaan noista ei ole
ottanut mitään kantaa evoluutioteoriaan, joten Anoa lukuunottamatta taitavat
kaikki olla evolutionisteja. Joten mitäs mieltä te sfnetin evolutionistit
olette, onko maa pallo vai lätty??

--
--TJT--

Heikki Heinonen

Feb 19, 2024, 3:24:09 AMFeb 19
Jos Maa on litteä niin onko sitten myös Kuu ja Aurinko litteitä? Kysy tätä flättäreiltä jos joskus saat
tilaisuuden.

Turo Juurakko

Feb 19, 2024, 12:28:08 PMFeb 19
Heikki Heinonen kirjoitti 19/02/2024 klo 10:24:
Nää on vissiin niitä itsenäisiä ajattelijoita, jotka ottavat asioista
itse selvää. Tässä asiassa vapaat tontit on aika vähissä, tarjolla on
vain palloa ja littanaa, joten lopputulos on tässä kun ollaan
viralliselle totuudelle allergisia. Näkeehän sen täällä
varaventtiilissäkin, ettei näillä itsenäisillä ajattelijoilla mene kovin
häävisti ja lääkkeetkin on kaikesta päätellen loppu.

--
Kirjoituksia kellarista

JiiPee

Feb 19, 2024, 12:50:09 PMFeb 19
On 19/02/2024 10:24, Heikki Heinonen wrote:
> Jos Maa on litteä niin onko sitten myös Kuu ja Aurinko litteitä? Kysy tätä flättäreiltä jos joskus saat
> tilaisuuden.

jos maa olisi litteä ja pannukakun toisella puolella ei ole elämää, niin
silloinhan varmasti esim. lentokoneet tai avaruusalukset olisi nähneet
sille toiselle puolelle, ja nähneet että se on tyhjä elämästä tai autio.

JiiPee

Feb 19, 2024, 12:50:40 PMFeb 19
vai onko se väite että pannukakun molemmilla puolilla on elämää?

Heikki Heinonen

Feb 19, 2024, 1:41:20 PMFeb 19
Eiköhän siellä ole ainakin Australia.

JiiPee

Feb 20, 2024, 1:14:32 AMFeb 20
On 19/02/2024 20:41, Heikki Heinonen wrote:
> Eiköhän siellä ole ainakin Australia.

haha, mutta siis flat earth uskovien kautta?

TJT2

Feb 20, 2024, 2:45:18 AMFeb 20
Heikki Heinonen wrote:
> On Mon, 19 Feb 2024 19:50:38 +0200, JiiPee

Ja siinäkin taas oiva todiste, että JiiPee on joko trolli tai pahasti
päästään vialla. Lentokoneethan lentävät sen lätyn YLÄpuolella, joten eihän
lentokoneesta voi nähdä toiselle puolelle kun siinä on se maa välissä !!! Ja
litteään maahan uskovat eivät usko mihinkään avaruuteen, Ano jne ovat
kovasti todisteelleet ihan Raamatun avulla että se lätyn päällä on kupu,
siis kansi, ja tähdet ovat lamppuja tässä kannessa, "katossa", ja Aurinko ja
Kuu ovat sen kannen ALApuolella. Ja se kansi tietysti estää lentokoneiden
lentämisenkin reunan yli toiselle puolelle, koska kannen reunahan on
tietysti kiinni maassa !!

> Eiköhän siellä ole ainakin Australia.

Flättäreillähän on kartta jossa kaikki tunnetut mantereet ovat ihan sen
lätyn yläpuolella
https://bostonraremaps.com/inventory/alexander-gleason-flat-earth-1892/
ja
https://www.leventhalmap.org/digital-exhibitions/bending-lines/power-belief/3.1.3/
ja varsinkin Slimm on väittänyt, että olisi olemassa muitakin mantereita,
jotka ovat sen etelänavaksi väitetyn muurin toisella puolella.

--
--TJT--

TJT2

Feb 20, 2024, 2:45:18 AMFeb 20
Heikki Heinonen wrote:
> On Mon, 19 Feb 2024 09:07:18 +0200, "TJT2"
>
> Jos Maa on litteä niin onko sitten myös Kuu ja Aurinko litteitä?

Ei ole vastaus kysymykseeni. Joten kysytään nyt sitten näin: Onko maa pallo
vai lätty SINUN mielestäsi?

> Kysy tätä flättäreiltä jos joskus saat tilaisuuden.

Minulla ei ole tapana kysyä asioita joihin jo tiedän vastauksen, Ano jne
ovat kovasti todistelleet että Kuu on niin litteä että sen läpi näkee.
Aurinko sen sijaan ainakin yhden flättäriln mielestä plasmaPALLO. Etkö sinä
ole katsonut niiden videoita?? Paljon hauskempaa trollausta kuin JiiPeen
trollaukset... tai jos flättärit ja JiiPee uskovat oikeasti juttuihinsa,
niin huolestuttavaa, todella huolesttavaa. Vai mitä mieltä sinä olet??

--
--TJT--

Heikki Heinonen

Feb 20, 2024, 5:41:38 AMFeb 20
On Tue, 20 Feb 2024 08:04:45 +0200, "TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> wrote:

>Ei ole vastaus kysymykseeni. Joten kysytään nyt sitten näin: Onko maa pallo
>vai lätty SINUN mielestäsi?

Jos se on lätty vaadin mansikkahilloa ja kermavaahtoa.

> [...]
>trollaukset... tai jos flättärit ja JiiPee uskovat oikeasti juttuihinsa,
>niin huolestuttavaa, todella huolesttavaa. Vai mitä mieltä sinä olet??

Sama porukka uskoo Jumalaan, kannattaa Putinia ja vastustaa rokotuksia. Mihin porukkaan sinä kuulut?