Kannatan: Nimimerkin takaa kuranheitto kielletty - toimi omalla nimelläsi sala-ampujat hirteen

Kokonainen Suomi

Kannatan: Nimimerkin takaa kuranheitto kielletty - toimi omalla
nimelläsi = sala-ampujat hirteen

Kyllä minun kotisivuni on tiedossa http://www.kavkaz.fi ja
http://www.kavkaz.fi/ru sekä ko. uutisosiot
http://www.kavkaz.fi/uutiset.html joilta voitte ihailla vuoden 2005
mielenosoituskuvia, sekä vaalisivusto seuraavia kirkollis-, kunnallis-
ja eduskuntavaaleja varten yhteydenottoja varten
http://home.thirdage.com/religion/slehto/ mistä käy ilmi että
olen jo vuonna 1996 liikkunut vappuna Nato-jäsenyyden puolesta.

Seppo Lehto tamperelainen historioitsija ja aktiivinen ajattelija
aluepalautuksiemme puolesta