Mielenosoituskoollekutsu- ja ilmoitus viranomaisille 2.8.2005 n. klo 11 eteenpäin Suomen Joutsenelle mieltä osoittamaan Vladimir Putinia ja hänen kansanmurhahallintoaan vastaan Turkuun

Kokonainen miehittämätön Suomi

Mielenosoituskoollekutsu- ja ilmoitus eri viranomaisille tiistaina
2.8.2005 n. klo 11 eteenpäin Turkuun Suomen Joutsenelle mieltä
osoittamaan Vladimir Putinia ja hänen kansanmurhahallintoaan vastaan
niin Tsetsenian, muiden Baltian maiden, Saksan, Japanin osalta, kuin
meidänkin alueriistojamme ja miehityshallintoamme kohtaan

Pyydämme palstalaisia välittämään tämän koollekutsun
mahdollisimman laajasti eri tahoille: Toivotamme paikalle myös
turkulaiset anarkistit jos he lupaustensa mukaan tulevat polttamaan
Ryssän lipun juhlistaaksemme kansanmurhaaja Vladimir Putinin Silvotun
tynkä-Suomen vierailua

Alustavasti paikalle ovat lupautuneet: mm. Panu Höglund, Markus
Jansson, Turun poliisi ( mahdollisesti muutama poliisimaija kuljetuksia
varten ), sotaveteraaneja, karkoitettuja suomalaisia, tsetseeneitä ja
lukuisa liuta erilaisia seksuaalivähemmistöjä, sekä maassamme
maanpaossa olevia vähemmistöjä, jotka ovat joutuneet Ryssälässä
vainon kohteeksi.

Koollekutsuja: Moskovan keskushallinnon eli Neuvostoliiton ja Venäjän
Federaation kansanmurhien ja sotarikosten korvaus- ja totuusyhdistys
r.y.
pj. Seppo Lehto

Ohessa nettisivut oikeutetun yhteisen asiamme puolesta tavoitteineen

http://www.kavkaz.fi/tavoitteet.html

Ulkoasiainministeriön erillislausunnollaan hyväksymät tavoitteemme:

Yhdistyksen nimi:

Moskovan keskushallinnon eli Neuvostoliiton ja Venäjän Federaation
kansanmurhien ja sotarikosten korvaus- ja totuusyhdistys r.y.

Sääntöjen 2 §:stä Tarkoitus ja toiminta:

1. Vaadimme tunnettujen ja tiedettyjen "neuvostopartisaanien"
luovuttamista Suomeen tuomioharkintaa varten epäillyistä
sotarikoksistaan Suomea ja suomalaisia kohtaan.

2. Vaadimme Suomelta ryöstettyjen ns. sotakorvausten eli
ryöstösaaliin takaisinmaksatusta kaikkine pääomineen ja laillisine
korkoineen, sekä miehitettyjen alueidemme palautusta välittömästi
ja siinä yhteydessä 14.10.1920 Tarton rauhansopimuksen
uudelleenratifioimista kaikkine artikloineen.

3. Vaadimme Moskovan alueen edustajilta eli Kremlin hallinnolta
täysimittaista sotakorvausrahastojen synnyttämistä, siinä
mittakaavassa kuin mitä Saksa ja Itävalta ovat tehneet toisen
maailmansodan jäljiltä.

4. Vaadimme Tsetsenian kansanmurhaan 1994-1996 ja vuodesta 1999
uudelleen käynnistetyn kansanmurhan ja joukkotuhon Moskovan Kremlin
hallinnon vastuullisia kuten esim. Vladimir Putinia Haagiin
syytettäviksi samoilla perusteilla, kuin Slobodan Milosevicia
esikuntineen. Viittaamme mm. Jelena Bonnerin lausumiin Timo
Hämäläisen artikkelissa "SIVUSILMIN" HS:ssa 1.3.2001 s.B7: "Jelena
Bonner ja Venäjän demokratia": "Uuden Venäjän suurin turmio ja
häpeä ovat kaksi Tsetsenian sotaa ja Tsetsenian kansan tosiasiallinen
kansanmurha". Mahdollisuuksien mukaan pitää Tsetsenialle taata sen
kansalliset rajat sen mukaan mitä ne olivat ennen Stalinin
hirmutöitä ja etnisiä karkoituksia 1940-luvulla, sekä korvauksia
ko. silloisista ihmisoikeusrikoksista nykyiseltä Moskovan oblastin eli
alueen Kremlin hallinnolta vähintään samassa mittakaavassa, kuin
Saksa on maksanut Kolmannen Valtakunnan vainokohteille ja heidän
omaisilleen.

5. Kremlin hallinnoimat ulkomaiset rahavarat ja sijoitukset vaadimme
jäädytettäviksi, kunnes sitova poliittinen ja juridisesti pätevä
sopimus on tehty korvausrahastosta eri kansallisuuksien hyväksi
vastaavallalailla, kuten ns. Kolmannen Valtakunnan ajan
pakkotyöläisille v. 1999. Neuvosto-Venäjän perikunta ei ole
maksanut vielä mitään sotarikoksistaan ja miehityksistään, vaan on
päätynyt tekemään uusia Tsetseniassa.

6. Kulttuuriperinnön vaaliminen tuleville sukupolville kokonaisessa
ja ehyessä Suomessa, samoin kuin muillakin Kremlin rikoksista
kärsineillä kohteilla ja kansoilla ilman leninismi-stalinismin ja
isovenäläisyyden rikosten hyväksyntää ja miehitystä.

Viitteet:
Ulkoasiainministeriön lausunto HEL1011-13

Tervetuloa Turkuun Suomen Joutsenen luo haistattamaan pitkät
Tsetsenian kansanmurhahallinnon edustaja ja aluemiehittäjällemme
herra itse iljettävyys Vladimir Putinille ja n. 200:lle
miehittäjä-Ryssän hallinnon edustajalleen

pjeminen

Kokonainen miehittämätön Suomi wrote:

No aika tiukkaa jutustelua. Ei voikuin ihmetelleen miten voi toimia, asiat
kun asiat on valmiiksi valmiit.
Yritys vaikuttaa miten tai tahoin, ei toimi varmaan oletuksenakaan hel/
posti. Ainahan on ollut hallitsijoita kun olleet omaa etua vain omaaa kan/
saa vastaa.

No Putin varmaan ajattelee oman kansansa eteen, kuka siihen kuuluukaan.

Me pohjoinen ulottuvuus ollann , baltia mukana ilman muita kuvitelmia.

=:|

Markus Jansson

Kokonainen miehittämätön Suomi wrote:
> Alustavasti paikalle ovat lupautuneet: mm. Panu Höglund, Markus
> Jansson,

Valitettavasti en pääse paikalle työkiireiden vuoksi.

--
My computer security & privacy related homepage
http://www.markusjansson.net

George Saraiste Jr.

Seppo Lehto:
>Mielenosoituskoollekutsu- ja ilmoitus...

> 1. Vaadimme...
> 2. Vaadimme...
> 3. Vaadimme...
> 4. Vaadimme...
> 5. ...vaadimme...
> 6. Kulttuuriperinnön... (kaiketi vaatimus tämäkin)

Saahan sitä vaatia vaikka Kuun taivaalta, mutta etpä poika onnistu
noissa vaatimuksissasi, vaikka kuinka rähjäisit.

>Tervetuloa Turkuun...

Just juu... Turkuun putkaan. Tosi fiksua hei.

--gs--

George Saraiste Jr.

Markus Jansson :

>Valitettavasti en pääse paikalle työkiireiden vuoksi.

Noh? Menikö kana housuun?

Kokonainen miehittämätön Suomi

Ryssäläisillä vellit housuissa jo etukäteen, kun pitäisi vain
nuolla miehittäjää, eikä kritisoida ollenkaan, vaikka
http://www.kavkaz.fi sivujen tavoitteista näkyy että kritiikillä
miehittäjä-Ryssää vastaan on sijaa jopa Ulkoministeriön
suosituksin

Miehittäjä-Ryssän nuolijoilla on tapana ottaa yhteyttä aina näihin
aikohin, että voisitteko järjestää Seppo Lehdon taas häkkiin. Saas
nähdä miten käy tiistaina 2.8.2005 Turun Suomen Joutsenen luona.
Laitetaanko polisimaijaan muita kuin Seppo Lehto? ... vai
kunnioitetaanko perusoikeuksia ja Seppo Lehto saa tuoda oikeutettuja
vaatimuksiaan kyltin ja megafonin keinoin ilmi:)?

Seppo Lehto - kansankunnalinen herättäjäjuhlien järjestäjä;)

Kokonainen miehittämätön Suomi tavoitteenamme

Täydennys : Turun yliopiston eteen mielenosoituskoollekutsu- ja
ilmoitus viranomaisille 2.8.2005 n. klo 11 eteenpäin, koska Ryssän
edustajat ovat muuttaneet ohjelmaansa niin muutamme mekin;) tällä
pienellä lisäyksellä

Seppo Lehto

Vladimir Putin hirteen silvotussa tynkä-Suomessa miehityksistä ja
ihmisoikeusrikoksistaan:) http://www.kavkaz.fi kertoo lisää

Kai Ruuska

Kokonainen miehittämätön Suomi tavoitteenamme kirjoitti:

> [...]
> ilmoitus viranomaisille 2.8.2005 n. klo 11 eteenpäin, koska Ryssän
> edustajat ovat muuttaneet ohjelmaansa niin muutamme mekin;) tällä

Eikös kaikista helpointa olisi, kun siirtäisit sen suoraan Kupittaan
sairaalan eteen? Veikkaan, etä useimmat osallistujat tuntisivat paikan
huomattavasti paremmin kuin yliopiston.

--
Kai

olutt...@hotmail.com

Katselin tuota television uutislähetystä mtv:llä, olivat suomeksi
kirjoittaneet pyyntöä, kai se hyvä olisi olla myös venäjän
kielellä ihan varmuuden vuoksi ? Itse en kyllä osaisi venäjää
kirjoittaa mutta ehkä joku kääntäisi ?

Marko Poutiainen

Kai Ruuska <sob...@luukku.com> wrote:

> Eikös kaikista helpointa olisi, kun siirtäisit sen suoraan Kupittaan
> sairaalan eteen? Veikkaan, etä useimmat osallistujat tuntisivat paikan
> huomattavasti paremmin kuin yliopiston.

Tulikohan ne kaikki Sepon kaverit samalla tilataksilla paikalle?

--
Marko Poutiainen | These are my principles.
m...@paju.oulu.fi | If you don't like them, I have others.

Kai Ruuska

Marko Poutiainen kirjoitti:

> Tulikohan ne kaikki Sepon kaverit samalla tilataksilla paikalle?

Eivät kai he samaan taksiin mahdu? Olen ymmärtänyt, että suomalaisessa
äärioikeistossa joka jeppe haluaa olla Führer.

--
Kai

Kokonainen miehittämätön Suomi tavoitteenamme

Ilmaisunvapautta loukattiin rajusti perusoikeuksia leikaten
kansanmurhaaja ja miehittäjä Vladimir Putinin vierailulla Suomen
Joutsenelle 2.8.2005

HALLINTOVALITUS 2.8.2005 JA UUTINEN MIELENOSOITUKSESTAMME PUTINISMIA JA
ALUEMIEHITYKSIÄMME VASTAAN

Saavuin 2.8.2005 freelancer toimittajan kanssa ko. Turkusen Suomen
Joutsenelle n. klo 11 pintaan. Paikalla oli nuoria ja perheitä ennen
Suomen Joutsenta. Alkoi hillitön valokuvaus ja videointi T-ristiin
hirtetystä Ryssälän kansanmurhaaja ja sotarikollinen Vladimir
Putinia symboloivasta apinasta ja aluepalautuskarttajulisteestamme.

Symboliikka ja mielenosoitusmateriaali oli tismalleen sama mikä oli
Lahden miehitetyn Karjalan juhlilla 19.6.2005.

Nuorison kuvausvimman hellittäessä poliiseja alkoi tihkua Suomen
Joutsenelta paikalle supisten korvakepuhelimiinsa "nyt ne Karjala
takaisin miehet tuli".

Ensimmäinen roteva karpaasi poliisi tunnusti, että: "Joo teiltähän
on mielenosoitusilmoituksetkin tulleet, nyt me vaan ohjataan sellaiseen
paikkaan missä voitte sitä mieltänne osoittaa".
Otettiin edelleen taustoista muutama valokuva ja edettiin ryhmän
poliiseja saattaessa. Ko. poliisi kieltäytyi tulemasta samaan kuvaan,
mutta ilmeisesti pääsi sittenkin kuvagalleriaamme mukaan:)

KUVASALDOA 2.8.2005 SUOMEN JOUTSENELLA MIELENOSOITUKSESTA:

http://www.kavkaz.fi/uutiset.html osiosta voitte tarkistella kuvasaldoa
tästä Suomen Joutsenella olevasta Miehitettyjen Alueiden Liitto r.y:n
Isänmaan Asialla r.y:n ja Moskovan keskushallinnon eli Neuvostoliiton

ja Venäjän Federaation kansanmurhien ja sotarikosten korvaus- ja

totuusyhdistys r.y:n johtamasta mielenilmaisusta.

Poliisit ohjasivat lippusiima- ja kehikkorajoitteiseen paikkaan Suomen
armeijan Karjala-laivan linjalle. Kas kummaa kun ei ko. laivan
kyljessä samantien mallikkaasti lukenut Karjala logon ja nimen
lisukkeena Karjala takaisin;)?

Matkaa Suomen Joutsenelta häkkiaidalla rajatun aidan taakse oli
vastoin 2.8.2005 radiouutisten kertomaa oli n. 200 - 300 m, eikä 100
m.
Paikalle ryhmittyi tasaisin välein kymmenittäin poliiseja. Paikalla
oli useampia poliisimaijoja, sekä myös suojelupoliisin edustajia
ainakin 2 kpl Helsingistä, toinen oli Heikki Maijala (ex-boxari ja
laulaja Pave Maijasen veli ja tahotonta komiikkaa kun takanaan näkyi
poliisimaijojen rivi), toinen oli ulkoilmassa heikosti kuullen "Jorma
Liljendahl"(?) ( ruotsinkielisten nimien ymmärtämiseni on heikohko
sen tunnetun pakkoruotsin takia ) Tampereelta Hkin Supoon oman
kertomansa mukaan muuttanut. Tapasimme aikanaan Pirkkahallissa parisen
vuotta sitten Hulabalooba-messuilla nyt jo eläkkeellä olevan Haralan
esiteltyä toisemme toisillemme.

Supon Heikki Maijala käveli rivakasti ohitse, mutta pysähtyi
kuitenkin ja palasi hollille heittämään huulta haasteestani:)
silmissään vekkuli kimallus, kun kyselin että onko hän niitä
kuorolaisia, jotka on lupautuneet tulla laulamaan kanssamme Vladimir
Putinille "Silmien välliin ryssää"-laulua. Kerroin hänelle uutena
tietona muistoja aiemmasta Vladimir Putinin vierailusta 3.9.2001 ja
siitä kuinka oli tullut suorana tv:stä läpi "silmien välliin
ryssää"-laulumme ko. päivänä ja iltaversioista ko. laulu oli
leikattu pois. Supon Heikki Maijalaa laulumuistelut nauratti ja hän
muisteli, että kyllä sitä vielä 1950- ja 1960-luvuilla
poliisikuorotkin lauleli. Täytyy sanoa, että Heikki Maijala on
reipashenkinen isänmaallinen suojelupoliisin edustaja, josta
nuoremmatkin poliisit saisivat ottaa mallia kuinka voidaan suhtautua
reippaasti yhteisen isänmaamme asioihin.
Ehdotan näin julkisesti Heikki Maijalalle nostettavaa kolminkertaista
eläköönhuutoa "Kuolema miehittäjä-Ryssällemme! - merkeissä ja
Marskin ryyppyä nostettavaksi seuraavassa Supon ylijohdon palaverissa.

Olimme ensin äärimmäisenä vasemmalla lähimpänä ko. rakennuksia
parkkialueella, mistä hinattiin mm. auto/autoja pois, samoin kuin
roskalava. Alueelle jäi lopulta miehittäjä-Ryssän autoja, joissa
ramppasi käyden muutamia suomeakin puhuvia ryssiä, joille esittelin
hirttettyä sotarikollista esimiestään Vladimir Putinia kaulakiikussa
kokonaisen miehittämättömän Suomen kartan vierellä. Tuntui
Tehtaankadun / Pietarin / Moskovan KGB-ryssiä ottavan pattiin pikku
huulenheittoni: Occupied territories back to Finland, Chesnya etc! Maja
tavarits, baboondog capaka Putin! .. Kyselin ymmärrättekö suomea
homohtavalta ryssäkaksikolta joka kävi autoillaan. "Kyllä mje
pjuhumme suomea" tuli nuoremmalta ryssältä sujuvasti.
"Ymmärrätkö sinä venäjää?" tuli vastakysymyksenä. Vastasin:
"Da, capaka;)" Tuntui seisahtavan ja räjähtävän paikalleen:),
pyörähtäen kantapäillään. Lähti tämän toisen mahdollisen, ei
välttämättä ilmeisen, KGB-homon tai mahdollisen parittajaryssän
Tehtaankadulta kanssa pois, paikalla kävi viittelöimässä taustalla
mustaryssiä ( Petroskoissa 1992-1993 ryssien käyttämä termi
mustatukkaisista ) kiivaasti mielenosoituskylttiäni ja minua kohtaan
siviilipukuisille Suomen Ulkoministeriön edustajille ( tunnistin
aiemmmin UM-merkistään ).
Arvasin, että joudutaan kohta lähtemään toiseen paikkaan ja
lähdimme lähemmäs rantaa, missä oli Aluepalautus r.y:n edustajia
kolmisen miestä: Klaus Hemanus ( osoite: Pukinkatu 9, 24100 SALO ),
Raimo Kivelä ja jokin ruotsinkielisen nimen omaava tukevahko mies,
joka tuli äkkiä ujoksi, kun yritin tarkentaa nimeään.

Paikalla tepasteli myös hevonen ja ratsupoliisi. Sääliksi kävi
hevosta kun piti kovalla alustalla tepastella, kun viherikköäkin
olisi ollut lähempänä miehittäjäryssien reittiä. Olisi voinut ko.
valakka käydä töräyttämässä haisevan vastalauseensa Suomen
poliisihevosten puolesta maassamme syöttiläinä käyvien
miehittäjäryssien kenkille:)? - Olisi sillä suunnalla ollut varmaan
enempi tarvetta:)?
- Toisaalta hevosenpaska on niin hyvää lannoitetta, ettei sitä
ilmatteeksi pidä miehittäjille luovuttaa edes vierailun kunniaksi.
Sianpaska olisi kenties helikopterista varistettuna ollut anteliaan
kansakuntamme paras kiitos miehittäjillemme aluemiehityksistämme ja
rosvosaaliskusetuksemme jatkuvuudesta mm. Saimaan kanavamaksuina, mutta
ilmeisesti siihen ei voitu ohjata vastikkeetonta
lähialueyhteityömäärärahaa edes muutamaa tuhatta euroa?

Paikalla kävi tämä Hkin Supon poliisi vetoamassa, etten laulaisi tai
huutelisi, ettei pojat joudu minua poistamaan. Totesin tässä olevan
nyt moraalieturistiriidan, sillä olen naisille luvannut laulaa
tilaisuudessa, kun näen Vladimir Putinin. Väitti ymmärtävänsä
näkökantani, mutta sanoi, että pojat on saaneet ohjeet ja niitä
noudatetaan. Varmemmaksi vakuudeksi kaksi poliisia alkoi toistelemaan
hokemana, toinen ilmeisesti tampereen poliisista ja toinen jostain
muualta. Tästä keskustelusta ohessa linkki - - - (tulee
myöhemmemin)- -, mikä kertonee missä hengessä kiellettiin 200-300
metrin päässä olevan Putinin vierailun takia lailliselta
mielenilmaisultamme mielenilmaisun välineet: Huudot ja isänmaallinen
laulu.
Oleellista oli tuo pikkasen hätkähdyttävä tietoinen perusoikeuksia
rikkova uho mikä kumpusi näistä itseäni nuoremmista poliiseista:
"Jos ääntä nostetaan puheääntä korkeammalle niin otetaan talteen
ja viedään paikalliselle poliisiasemalle ja annetaan sakko poliisin
määräysten rikkomisesta. Olette kuulleet määräykset", viittasivat
Supon Hkin edustajan laulu- ja huutokieltoon. Nauhoitteesta saatte osan
ko. keskustelusta livenä, mikä vahvistaa väitteeni, että nyt
rikottiin ko. kiellolla vahvasti perusoikeuksia useiden poliisien ja
aluepalauttajien toimiessa todistajina. En usko, että ko. kiellon
takana olisi ollut isänmaalliselta vaikuttanut Heikki Maijala, vaan
tosiryssäläinen isänmaan petturi, joka on jollain puoluekirjalla
päässyt määräävään asemaan poliisiorganisaatiossa, niin että
on valmis miehittäjä-Ryssän vierailun aikaan kieltämään jopa
tietoisesti kokoontumis- ja ilmaisunvapauksia koskevat perusoikeutemme.

Hallintokantelu 2.8.2005 Turun satamassa Suomen Joutsenen ja
Karjala-aluksen luona tehdystä perusoikeuksien loukkaamisesta

Vaadin tällä kirjelmällä näiden perusoikeuksien rikkomisen osalta
tutkintaa laillisessa mielenosoituksessamme. Vaadin poliisijohdon
toimien ja vastuiden selvittämiseksi ko. kiellon osalta, kuin myös
eduskunnan oikeusasiamiestä tutkimaan tätä julkista virallisesti
ilmoitetun mielenosoituksen sabotointia poliisijohdon käskyin ja
määräyksin, niin että alempana komentoketjussa korvan taustat
märkinä toimivat poikaset (ainakin sellaiselta vaikutti tämä
tamperelaispoju ) eivät lankea retostelemaan ja myhäilemään
perusoikeuksia rikkovien määräysten edessä vaan kieltäytyvät
niistä välittömästi väärän komennon saatuaan.
Tulee herkästi mieleen olisiko tässä ollut nyt sellaisia Hitlerin
"Friwillige" murhaajia, jotka eivät osaa erottaa väärää käskyä
oikeasta? Poliisikoulutukseen ilmeisesti pitää panostaa lisää
koulutusmäärärahoja perusoikeuksien näkökulmasta?

Seppo Lehto - miehitettyjen alueidemme palauttaja kansakunnallemme ja
perusoikeuksien loukkauksen kohteeksi joutunut kansalainen 2.8.2005

http://www.kavkaz.fi lisää Isänmaan ja miehitettyjen alueidemme
asiaa

http://www.poliisi.fi sivuilla on oheiset ohjeet, niiden mukaan
toimitaan:

Poliisin toiminnasta valittaminen - Ohjeeksi myös muille, jotka
joutuvan vastaavan miehittäjä-Ryssää suosivan kusetuksen uhreiksi
poliisin taholta:

Poliisin palveluista voi antaa palautetta suullisesti ja kirjallisesti.
Kirjallista palautetta voi antaa myös www-sivujen kautta. Poliisi
kerää myös itse palautetta toiminnastaan erilaisilla kyselyillä ja
tutkimuksilla niin paikallisesti kuin valtakunnallisestikin. Joka
toinen vuosi poliisin ylijohto teettää Poliisin turvallisuusbarometri
-tutkimuksen, jonka tuloksia hyödynnetään toiminnan
kehittämisessä.

Jos joku katsoo, että poliisimies tai poliisihallinnon muu virkamies
on virkatoimessaan menetellyt virheellisesti tai laiminlyönyt
virkatehtäviensä suorittamisen, hänen toimintansa voi saattaa
tutkittavaksi tekemällä ns. hallintokantelun.

Jos joku puolestaan epäilee, että poliisimies on syyllistynyt
rikokseen, niin hänestä voi tehdä rikosilmoituksen. Poliisi on
velvollinen kirjaamaan ilmoituksen ilmoittajan antamien tietojen
perusteella. Ilmoitus lähetetään viipymättä toimivaltaiselle
syyttäjäyksikölle tutkinnanjohtajan määräämiseksi.
Poliisimiestä koskevassa rikosepäilyssä, vain syyttäjällä on
toimivalta ratkaista, onko asiassa syytä epäillä rikosta ja
toimitetaanko esitutkinta.

Marko Poutiainen

Kai Ruuska <sob...@luukku.com> wrote:

> Eivät kai he samaan taksiin mahdu? Olen ymmärtänyt, että suomalaisessa
> äärioikeistossa joka jeppe haluaa olla Führer.

Ei tuo taida olla mitenkään rajoittunut suomalaisiin. Mutta totta,
hölmösti ylenkatsoin tuon faktan.

Mikko

> [...]
>
> Saavuin 2.8.2005 freelancer toimittajan kanssa ko. Turkusen Suomen
> Joutsenelle n. klo 11 pintaan. Paikalla oli nuoria ja perheitä ennen

Montako teitä oli? 1 mies?

Onko laissa määritelty montako ihmistä tarvitaan mielenosoitukseen?

> Alkoi hillitön valokuvaus ja videointi T-ristiin
> hirtetystä Ryssälän kansanmurhaaja ja sotarikollinen Vladimir
> Putinia symboloivasta apinasta ja aluepalautuskarttajulisteestamme.

Eikös tuollainen hirtetty apina jossa lukee "Putin" ole kunnianloukkaus
ja lainvastaista? (mahdollisesti laiton uhkauskin)

Jos joku selvästi rikkoo lakia, kohteena vieraileva päämies, eikö olisi
päinvastoin poliisin velvollisuus korjata putkaan moiset häiriköt? =)

Miikka Lahti

Mikko wrote:

> [...]
>
> Jos joku selvästi rikkoo lakia, kohteena vieraileva päämies, eikö olisi
> päinvastoin poliisin velvollisuus korjata putkaan moiset häiriköt? =)

Se, mitä tuolla tapahtui on sivuseikka, kaikenlaiset hallintokantelut
olisivat lähteneet joka tapauksessa. Saa nähdä koska viranomaiset
kyllästyvät lopullisesti tuohon ja räppäävät M1-lähetteen. Toisella
samanhenkiselle, Grewendorpille, näin kuulemma jo tehtiin.

Kokonainen miehittämätön Suomi tavoitteenamme

Kunniaton Vladimir Putin on tunnettu sota- ja ihmisoikeusrikollinen =
hänellä ei ole kunniaa, jos se on joillekin silvotun tynkä-Suomenkin
pösilöille jäänyt epäselväksi, se nyt vielä kerran tiedoksi
annettakoon.

Katso loput: http://www.kavkaz.fi sivuilta.

Kokonainen miehittämätön Suomi tavoitteenamme

Kokonainen miehittämätön Suomi tavoitteenamme

Kukaa muu kuin äidinmaidossa marxismileninismistalinismia saanut ei
voi olla noin pösilö, että käyttää kansallisia
aluepalautushankkeitamme koskevissa hankkeissa "äärioikeisto"-leimaa.

Ihmettelen minne on unohtunut retoriikastanne aiemmin suosittu leima:
"Neuvostovastainen". Sitä käyttivät Ilkka Kanerva, Erkki Tuomioja
ymv:t jaakko laaksot, joiden etu oli / on Moskovan etu

Seppo Lehto http://www.kavkaz.fi Suursuomaisuus kunniaan: )

Kokonainen miehittämätön Suomi

Yhdyn oheiseen saamaani palautteeseen ja kiitän niitä jotka ovat
sitä antaneet:

Ohessa saamaani palautetta:

"Alpo Rusi ja Seppo Lehto vaativat miehitettyjä alueita takaisin
esimerkillisesti

Poliisi munasi rajusti putininnuoleskelullaan kuten Miikka Lahti omassa
vastineessaan - hyi hitto: Ryssän jammusedät suojelukohteina eri
tilanteissa oikein juhlavieraina:

Poliisin olisi pitänyt antaa kunnolla pamppua miehittäjää
edustaville FSB-ryssillle mitkä olivat vetelehtimässä
satama-alueella ja antaa Lehdon laulaa silmien välliin kunnolla:)

http://www.kavkaz.fi/20050803.html

Kyllä mahtoi Miehittäjä-ryssien ryssänmuna maistua paskalle
Arajärven suupielestä valuvan ruskean vanan perusteella"

Tero

Miikka Lahti wrote:

Tuskin vapaassa maassa sentään mielipiteiden vuoksi ketään lanttulaan
kärrätään, eri asia sitten on mikäli maassa ei vapautta ole. Oletko sitä
mieltä, että yhteiskunnan pitäisi kieltää väärien mielipiteiden julkinen
esittäminen?

--
Tero
-----------------------------------

Project Hate MCMXCIX - Burn

Vesa Turkia

Tero wrote:

> [...]
> kärrätään, eri asia sitten on mikäli maassa ei vapautta ole. Oletko sitä
> mieltä, että yhteiskunnan pitäisi kieltää väärien mielipiteiden julkinen

Ei se ole yhteiskunnan tehtävä. Kaikilla vain ei ole arvostelukykyä joko
kasvatuksen tai geenivirheen takia, ja tällaisia henkilöitä tulisi
valvoa viranomaistoimin. Supo tai järjestyspoliisi on tässä hyviä, kuten
nähtiin ;)

--
----------------------Vesa Turkia------------------------
--- vesa....@pp.inet.fi -- the....@gmail.com ---

Miikka Lahti

Tero wrote:

> Tuskin vapaassa maassa sentään mielipiteiden vuoksi ketään lanttulaan
> kärrätään, eri asia sitten on mikäli maassa ei vapautta ole.

Tuskin mielipiteiden, mutta jatkuvan silmäätekeviinkin kohdistuvan
sähköpostihäiriköinnin ja kalliiden, typerien oikeusjuttujen
järjestämisen takia ehkä. Kukas muu kuin viranomainen sen M1-lähetteen
laatii? Toisten viranomaisten täytyy vain konsultoida toisia
viranomaisia (esim. poliisi sosiaaliviranomaisia) ja homma on sillä selvä...

> Oletko sitä
> mieltä, että yhteiskunnan pitäisi kieltää väärien mielipiteiden julkinen
> esittäminen?

En suinkaan, kannatan täydellistä sananvapautta jota ei saa rajoittaa
millään verukkeella. Tämä ei tietenkään koske häiriköitä, jotka pyrkivät
vastuuttomasti murentamaan Suomen ja ystävällismielisen naapurimme
Neuvos.. öh Venäjän lämpimiä keskinäisiä suhteita. Sellaiset sopii
kärrätä putkaan ja sen jälkeen lataamoon.

Tero

Vesa Turkia wrote:

> [...]
> kasvatuksen tai geenivirheen takia, ja tällaisia henkilöitä tulisi
> valvoa viranomaistoimin. Supo tai järjestyspoliisi on tässä hyviä, kuten

Minusta sinuakin tulisi valvoa.

Tero

Miikka Lahti wrote:

> [...]
> laatii? Toisten viranomaisten täytyy vain konsultoida toisia
> viranomaisia (esim. poliisi sosiaaliviranomaisia) ja homma on sillä

Eihän tuo Lehtokaan yksin niitä oikeusjuttuja ole järjestänyt, kyllä
siinä olleet viranomaiset, germaaniset "aatelismiehet" ja neekerit
avuliaina mukana.

> [...]
> Neuvos.. öh Venäjän lämpimiä keskinäisiä suhteita. Sellaiset sopii
> kärrätä putkaan ja sen jälkeen lataamoon.

Ja häiriköiksi leimataankin sitten kaikki ne, jotka uskaltavat julistaa
Vääriä Mielipiteitä.

Kokonainen miehittämätön Suomi tavoitteenamme

Taitaa tällä palstalla olla monilla toive saada itse M1 lähete
vanhojen neuvostoaikojen muistoksi. Sopisi kaltaisilleen
leninismistalinismin lakeijoille.

Lääkitysteen jälkeen tosin eivät ymmärtäisi mitä,
miksi-kysymyksiä, vaan todennäköisesti kaataisivat itsensä
lähimmältä parvekkeelta niskoilleen, toisin kuin Seppo Lehto joka
jatkaa taisteluaan ryssäläisyyttä = suomettuneisuutta vastaan ajasta
ja paikasta huolimatta kelillä kuin kelillä; ) :

http://www.freephpbb.biz/phpBB/viewtopic.php?t=98&mforum=kavkaz&sid=f7ce8c0d45982e6037e003c0c9053715

Lehto Seppo iskee rajummin kuin "Korkeajännitys"

Vituttaako; )?

Message has been deleted

Markus Jansson

Kokonainen miehittämätön Suomi tavoitteenamme wrote:
> [...]
> armeijan Karjala-laivan linjalle. Kas kummaa kun ei ko. laivan
> kyljessä samantien mallikkaasti lukenut Karjala logon ja nimen

Tuo on aika hupaisi yhteensattuma kieltämättä. Mitäpä olisit maksanut,
Seppo, jos Suomen Joutsen ja Putin olisi ollut Karjalan toisella
puolella ja olisit päässyt vilkuilemaan Putinia tykkivene Karjalan 120mm
tykkitornin tähtäimen läpi? :) :D

> Paikalla kävi tämä Hkin Supon poliisi vetoamassa, etten laulaisi tai
> huutelisi, ettei pojat joudu minua poistamaan.

Justiinsa. Mistähän lähtien mielenosoituksessa ei ole saanut laulaa tai
huutaa? Kummallista että kommareiden, viherhörhöjen ja muiden vastaavien
mielenosoituksissa saa vapaasti melskata ja meuhkata, mutta jos nyt
Halosta tai Putinia vastaan osoitetaan mieltä niin sitten pitää olla
hiljaa ja niin kaukana ettei varmasti viesti näy?!?

Käsittämätöntä.

Kuulostaa tyypilliseltä Valko-Venäjän tai Venäjän touhulta. Eläköön vaan
tämä "demokraattinen" Suomi.

Turha toivoa että kukaan tosin valitukseesi suhtautuisi vakavasti tai
että sillä olisi mitään vaikutusta. Viranomaistahot ovat niin
mädäntyneitä Suomessa että...

Markus Jansson

Mikko wrote:
> [...]

> Eikös tuollainen hirtetty apina jossa lukee "Putin" ole kunnianloukkaus
> ja lainvastaista? (mahdollisesti laiton uhkauskin)

Ei ole, koska poliitikon ajamasta politiikasta saa olla melkein mitä
mieltä tahansa julkisesti ilman pelkoa syytteistä.

Tero

Markus Jansson wrote:

> Ei.

> Ei ole, koska poliitikon ajamasta politiikasta saa olla melkein mitä
> mieltä tahansa julkisesti ilman pelkoa syytteistä.

Näin siis maissa jotka sallivat valtavirrasta poikkeavien mielipiteiden
julkisen esittämisen. Natsi- ja komukkadiktatuureissa näin ei kuitenkaan
ole.

Markus Jansson

Tero wrote:

> Näin siis maissa jotka sallivat valtavirrasta poikkeavien mielipiteiden
> julkisen esittämisen. Natsi- ja komukkadiktatuureissa näin ei kuitenkaan
> ole.

Syytettä ei tarvitse asettaa kun kerran poliisi voi mielivaltaisesti
"kerätä pois häiritsemästä" jokaisen joka tekee jotain tuollaista. Siinä
kun sitten "vastustaisi kiinniottoa" niin johan saisikin syytteet ja
päätyisi vaikka vankilaan saakka. Että silleen.

Ero on käytännössä...missä?

Kokonainen miehittämätön Suomi tavoitteenamme

Tunnustan, että jos olisi ollut valta ja mahti niin neutronipommilla
olisi hävittänyt koko ryssäkeskittymän Suomen Joutsenelta kaikkine
esikuntineen ja Tarja Halosen ryssänkielisinelipukieliyhteisöineen

Tykkilaiva Karjalan 120 mm:llä ei olisi tullut yhtä varmaa jälkeä,
kyllä siinä olisi pitänyt miinottaa koko helvetin purkki. Olisi
Suomen Joutsenkin laulanut viimeisen joutsenlaulunsa tyylikkäästi ja
lunastanut laivana itsellensä taivasosuuden laivojen Valhallassa ja
jokaisen suomalaisen, tsetseenin ymv:n lipaston päällä ikonina.

Seppo Lehto http://www.kavkaz.fi lisää aiheesta uutiset palstalla

PS: Markus Janssonilta korreloivat ajatukset kuin itselläni tästä
Suomen ihmisoikeustilanteesta. Pamputus vain puuttuu vielä näistä
mielenilmaisujen sensuroinneista. Saa nähdä koska sekin otetaan
keinovalikoimaan Valko-Venäjän ja Ryssälän esikuvia noudattamaan?

Sitten vaan Uraa-huudoin kiitokset kansakuntamme pettureille?

George Saraiste Jr.

Seppo Lehto:
>Tunnustan, että jos olisi ollut valta ja mahti...

Vaan kun ei ole. Ähä-ähä.
Onneksi se on Suomessa annettu niille, joilla vielä edes himpun verran
on älyä jäljellä.

>...niin neutronipommilla olisi hävittänyt koko ryssäkeskittymän
>Suomen Joutsenelta kaikkine esikuntineen ja Tarja Halosen..

Niinpä niin. Olisit siis aloittanut sodan, jolla Suomi olisi
lopullisesti tuhottu. Juuri sinunlaistesi --järkensä menettäneiden,
mielisairaiden omaan napaansa tuijottelijoiden-- vuoksi joutuvat
maailmassa useat miljoonat ihmiset tälläkin hetkellä kärsimään sodan
kauhuista.

Kaikki sinuun verrattavat sairaat uhoajat voitaisiin kyllä minun
puolestani kuskata lopbotomialeikkaukseen, mitä pikimmin sen parempi.
Tai, ehkä olisi viisaampaa amputoida koko pää, niin ei tarvitsisi
yhteiskunnan kustantaa sitäkään vihannesmaata.

--gs--

George Saraiste Jr.

Markus Jansson :

Seppo Lehto:

>Justiinsa. Mistähän lähtien mielenosoituksessa ei ole saanut
>laulaa tai huutaa?

Se on kuule Jansson sillä lailla, että jos Seppo Lehto päästetään
laulamaan ja/tai huutamaan, on teksti sitä luokkaa, että sellaisen
litanian latelija poistettaisiin mistä tahansa paikalta, ja missä
tahansa olosuhteissa.

>Kummallista että kommareiden, viherhörhöjen ja muiden vastaavien
>mielenosoituksissa saa vapaasti melskata ja meuhkata,

Jaa jaa, niin niin... Sehän on niin, että Lehdollahan siinä sitten
loppujen lopuksi meni itseltään kana housuun, kun ei uskaltanut laulaa
ja huutaa poliisien kielloista huolimatta. Teko, johon sentää kaiken
maailman "kommarit ja viherhörhötki" uskaltautuvat, vaikka puolet
niistä on tyttöjä. Joten Lehto jäi siis viher-kommari-tyttöjäkin
heikommaksi asiansa julistajaksi. Että silleen.

>Turha toivoa että kukaan tosin valitukseesi suhtautuisi vakavasti
>tai että sillä olisi mitään vaikutusta.

Ja hyvä niin. Räävittömyyksien huuteleminen ei kuulu suomalaiseen, ei
edes turkulaiseen, katukuvaan.

>Viranomaistahot ovat niin mädäntyneitä Suomessa että...

...niin "mädäntyneitä", että saivat Seppo Lehdon vaikenemaan pelkällä
kauniilla puheella.

Voi vittu jätkät, että te ootte päästänne sekaisin.

--gs--

Erkki Aalto

In sfnet.keskustelu.politiikka George Saraiste Jr. <georges...@despammed.com> wrote:

Hoitoon kaikki nekin, jotak eivät killaa S***o L***oa.

--
Erkki 'Örkki' Aalto "Life is divided up into
Internet: Erkki...@Helsinki.FI the horrible and the miserable"

Kokonainen miehittämätön Suomi

Kysymys tämän palstan Ryssäkäelle - mitenkä kukunta sujuu?

George Saraiste Jr. varmaan huutaa ja laulaa sujuvasti n. 300 metrin
päähän ilman megafonia ilman että näkee ko. saastaista
miehittäjä-Ryssän kätyriä lautapinojen takaa vain arvaamalla koska
mikkihiiri Ryssän edustaja on paikalla.
Toista oli 3.9.2001 kun Kolera-altaan takaa oli estetön näkyvyys
saastaiseen miehittäjä-Ryssän ja nuoleskelijoihinsa.

Joten tuotakin taustaa vasten ko. laulu- ja huutokielto oli todella
kummeksuttavaa Valko-Venäjän / Saddam Husseinin ajan Irak ja Stalinin
ja nyky-Ryssälän meiningin mukaista.

Laulu- ja huutokieltovaatimus on tehty todistajien läsnäollessa
useamman poliisin toimin, joten ko. toimella uhkailleet on saatettava
vastuuseen vastaisen varalta, jotta voi vedota ko. päätökseen, että
taitaapi sakot jatkossa napsua sinne sinivuokkojen suuntaan.

Minulla ei ole kyllä minkäänlaista minkäläinen lysäniska ko.
George Saraiste jr on, joten ihmettelen miten ko. lysäniska tekee
arvioita minusta;)?

Kauniista puheesta ei ole kyse kun aseistauneita poliiseja on
ympärilläsi kymmenittäin ja luvataan viedä välittömästi
poliisiasemalle äänen noustessa puheäänen yläpuolelle ja lisäksi
luvataan sakot. Oikeusjärjestelmässämme riittää se tieto, että
yrityksestä, uhkailusta rangaistaan monasti kuin teosta.

Ei minulla ole aikaa leikkiä putka-automaattia, kun viesti tuli
välitettyä ja saatua vastaisen varalle perusoikeuksia yrittävät
nalkkiin.
Minua ei ole edes vihamieheni George Saraiste jr:ää lukuunottamatta
luulemaan tyhmäksi:) mutta sehän on hänen häpeänsä:).

Seppo Lehto kansankunnallinen herättäjänne;) http://www.kavkaz.fi
oppaananne

Kokonainen miehittämätön Suomi

George Saraiste jr paljasti jälleen tyhmyytensä

Jos minun terminologiani on noin tehokasta, kuin väität eli sama kuin
hevonen veteen paskantaisi, niin pääsen Tsingis Kaanin jalanjälkiin
laakista. Vanhimpia sodankäynnin taitoja on ollut vastustajien
mahdollisten vedenottopaikkojen myrkyttäminen paskalla ja myrkyillä
tai raadoilla; )

Seppo Lehto kansakunnallinen opastajanne

http://www.kavkaz.fi/20050803.html kuvaraportti putinismista 2.8.2005
Suomen Joutsenen läheisyydessä

http://www.suomensisu.org/content/view/142/9/lang,fi/ Spasiba

Kai Ruuska

Markus Jansson kirjoitti:

> [...]
> kun sitten "vastustaisi kiinniottoa" niin johan saisikin syytteet ja
> päätyisi vaikka vankilaan saakka. Että silleen.

Ei mitään eroa. Elämme täydessä totalitariassa. Perustakaamme äkkiä
minarkia, jossa saamme olla vapaita ottamaan vastaan niskalaukauksia
rangaistukseksi perustuslain muuttamisen ajattelusta.

--
Kai

Markus Jansson

George Saraiste Jr. wrote:
> [...]
> laulamaan ja/tai huutamaan, on teksti sitä luokkaa, että sellaisen
> litanian latelija poistettaisiin mistä tahansa paikalta, ja missä

Just. Mutta jos joku muu laulaa ja huutaa, eipä sillä väliä,
"osoittakoot mieltään vaan kuten demokratiassa on kansalaisoikeutena".
Mutta autas armias jos SEPPO LEHTO (tai joku muu poliittisesti
epämieluisa taho) niin sitten sitä ei pidäkkään sallia.

Vähän sama kuin että diktatuurivaltiossa diktaattori kertoo, että kaikki
mielenosoitukset jne. ovat tietysti sallittuja ja suorastaan koko
valtion toiminnan edellytys...ja samaan aikaan mainitsee, että niin, ja
jos joku osoittaa mieltä asiasta jota en hyväksy niin sitten se
heitetään vankilaan.

Etkö tosiaan tajua tätä ristiriitaa?

> [...]
> niistä on tyttöjä. Joten Lehto jäi siis viher-kommari-tyttöjäkin
> heikommaksi asiansa julistajaksi. Että silleen.

Tietääkseni Seppo nimenomaan lauloi jne. ja päätyi putkaan. Kai ne
viherhörhöt ja komukat uskaltavatkin laulaa ja mekastaa kun EIVÄT JOUDU
SIITÄ PUTKAAN toisin kuin Sepon kaltaiset tyypit jotka joutuvat!

> Ja hyvä niin. Räävittömyyksien huuteleminen ei kuulu suomalaiseen, ei
> edes turkulaiseen, katukuvaan.

...paitsi silloin kun sen tekee joku poliittisesti korrektiin
näkökantaan kuuluva ihminen. Minusta esim. Putinin kutsuminen
murhaajaksi tms. ei ole mitään "räävittömyyttä" btw.

Gc

Ei Suomi ole mikään Neuvostoliitto. Grewendorp oli oikeasti
psykoosissa, muttei edes M1-lähetteen saanut ole vailla oikeuksia jos
niin luulet. Jos joku lääkäri määrää M1 lähetteen ilman kunnon
perusteluja, usko pois sillä on seuraamuksia. Sillä ainahan on
potilasasiamies, jolle valittaa ja senhän herra Lehto varmasti osaaa.
Eivätkä myöskään sairaalan psykiatritkaan katso hyvällä, että
heidän työtään häiritään politikoinnilla.

Jori Mantysalo

Mikko <eipo...@invalid.net> kirjoitti:

> Onko laissa määritelty montako ihmistä tarvitaan mielenosoitukseen?

Laissa ei ole käsitettä "mielenosoitus" vaan "yleinen kokous".

Kokoontumislaki 22.4.1999/530, 2 §: "Yleisenä kokouksena ei kuitenkaan
pidetä sellaista mielenosoitusta, joka on tarkoitettu ainoastaan
yksittäisten henkilöiden mielipiteen ilmaisemista varten."

Ks. myös ko. lain esityöt, niissä otetaan nimenomaisesti kantaa
yhden hengen mielenosoituksiin.

Jatkot vain ryhmään s.k.laki.

--
"Sillä on pieni pippeli mutta ISOT munat"
-- Eerika 7v, nähdessään pikkuveljen ensimmäistä kertaa

George Saraiste Jr.

>Kysymys tämän palstan Ryssäkäelle -
>mitenkä kukunta sujuu?

Luuletko, että oikeasti luin vastaustasi tuon pidempään?

En lukenut.

Hajoa, Lehto. Olet sekaisin.

George Saraiste Jr.

Markus Jansson :

>Just. Mutta jos joku muu laulaa ja huutaa, eipä sillä väliä,

Pahh..! Pitäkööt päänsä kiinni kaikki huutajat.
Maailmaa ei ole koskaan ennenkään huutamalla paremmaksi muutettu.
Hankaluuksia sillä kyllä on hankittu. Etenkin huutajalle itselleen.

--gs--

Kai Ruuska

Markus Jansson kirjoitti:

> [...]
> valtion toiminnan edellytys...ja samaan aikaan mainitsee, että niin, ja
> jos joku osoittaa mieltä asiasta jota en hyväksy niin sitten se

Puerto Janssonissahan taas perustuslain muuttamisen suunnittelukin on
rangaistavaa. Että saapi kyllä olla ihan mitä tahansa mieltä, mutta
auta armias, jos sanot sen ääneen. Paitsi, jos perustuslain muuttaja
on itse Johtaja Jansson, silloinhan mitään seuraamuksia ei näköjään
tule. Niin se vapaus etenee kun siirrytään minarkiaan. Ja sitten
jätkällä on vielä pokkaa kysellä, eiätkö MUUT näe ristiriitaa. LOL

--
Kai

Markus Jansson

Kai Ruuska wrote:
> Puerto Janssonissahan taas perustuslain muuttamisen suunnittelukin on
> rangaistavaa.

Vitun ääliö, puhuimme nyt ihailemastasi demokraattisesta
"hyvinvointivaltio" Suomesta. Kerrohan, kannatatko mielipiteen vapautta
vaiko et, koeta nyt päättää?

> Että saapi kyllä olla ihan mitä tahansa mieltä, mutta auta
> armias, jos sanot sen ääneen.

Saa PJ:ssä sanoa mielipiteensä ääneen vitun debiili.

musti2

"Markus Jansson" <seemyh...@katsokotisivuilta.ni> wrote in message
> Kai Ruuska wrote:
blonk

Kai Ruuska

Markus Jansson kirjoitti:

> Vitun ääliö, puhuimme nyt ihailemastasi demokraattisesta
> "hyvinvointivaltio" Suomesta.

No miksi sitten haukut sitä sellaisesta ominaisuudesta joka mielestäsi
tulisi ihannevaltiolla olla? Olet ihan itse, omin, pullein pikku
kätösin, sorvannut Puerto Janssonin perustuslain ihannevaltion
malliksi ja sen mukaan perustuslain muuttamisen suunnittelu on
rangaistavaa.

> Kerrohan, kannatatko mielipiteen vapautta
> vaiko et, koeta nyt päättää?

Kannatan tietysti. Sinä sen sijaan näytät kannattavan mielipiteen
vapautta vain halveksimassasi demokratiassa, mutta heti kun päästään
ihannevaltioosi minarkiaan, moinen hörhöily voidaankin unohtaa ja
niskalaukauksia alkaa ropsahdella.

> Saa PJ:ssä sanoa mielipiteensä ääneen vitun debiili.

Saa Suomessakin. Erona on tietysti se, että Suomessa saa myös ilman
rangaistuksen pelkoa vaatia muutosta perustuslakiin.

--
Kai

"Always be yourself. Unless you suck."

Markus Jansson

Kai Ruuska wrote:
> No miksi sitten haukut sitä sellaisesta ominaisuudesta joka mielestäsi
> tulisi ihannevaltiolla olla?

Mistä?

> Olet ihan itse, omin, pullein pikku
> kätösin, sorvannut Puerto Janssonin perustuslain ihannevaltion malliksi
> ja sen mukaan perustuslain muuttamisen suunnittelu on rangaistavaa.

Olkinukke.

> Kannatan tietysti.

No miksi sitten sinusta on OK että Seppo Lehto ei saa osoittaa mieltään?

> [...]
> vapautta vain halveksimassasi demokratiassa, mutta heti kun päästään
> ihannevaltioosi minarkiaan, moinen hörhöily voidaankin unohtaa ja

Ei saa, kuten Seppo Lehdon esimerkki todisti hyvin.