Kai te nyt sentään uskotte joulupukkiin?

Kokonainen Suomi

Kai te nyt sentään uskotte joulupukkiin?

Mahtaa muita ehdokkaita harmittaa kun Joulupukkikin on asettunut
tukemaan Arto Lahtea presidentiksi
http://joulupukkipalvelu.blogspot.com/

( Tämä ei ole edes kysymys, vaan faktaa )

Jarkko Nieminen

Nyt en uskalla enään joulupukkia Tampereen seudulla tilata.

George Saraiste Jr.

Jarkko Nieminen :

>Kokonainen Suomi :

Eipä taida uskaltaa tuo ArtoLahtikaan. On varmasti aivan otettu
osakseen tulleesta mainonnasta.
;-D

--gs--

Ilkka Kettunen

"George Saraiste Jr." <georges...@despammed.com> wrote:

>Eipä taida uskaltaa tuo ArtoLahtikaan. On varmasti aivan otettu
>osakseen tulleesta mainonnasta.

Väittää sfnetin kovin sapmmeri...

George Saraiste Jr.

Herra Mälliäinen wrote :

>Väittää sfnetin kovin sapmmeri...

Ehe..? Mikä vitun "sapmmeri"?

Kyllä Arto Lahti nyt on aivan innoissaan kun herra Mälliäinenkin on
liittynyt hänen holding company'yn.

Taitaa Arto olla melkoinen idiot-magnet. =D

Mälliäinen on näemmä jo löytänyt nyytsaristaan follarit-painikkeen,
mutta rymävalinnassa näyttää vielä olevan opeteltavaa, joten..
[jatkot ohjattu-> Mälliäisen nimikkoryhmään]

--gs--

iyl...@inorbit.com

Arto Lahti-Karjala takaisin Ruotsille !

George Saraiste Jr.

Mälliäinen ökelsi:

>Georgen tyylinäyte tässä.

Jehh. Muistaakseni siinä luki, että "Painu vittuun, pelle" t.j.m.
vastaavaa sinulle ja ruotsinmaalaisille häirikkökavereillesi
osoitettua onnentoivotusta. Ristiinpostailitte härskisti sfnet- ja
*.se-ryhmien kesken.

>ja tätä samaa sitten aina BI-arvoon 38 saakka.

EVVK. Omaan anokärpiö-agendanlevittämiseesi verrattuna tuo on peanuts.
Jos mm. Timo Salmi ja pari muuta fiksua ei olisi ollut kieltämässä
minua, olisin varmasti vittuillut sinulle ja niille ääliökavereillesi
aina BI-arvoon 1000 saakka. Minä kun luulin, että sinunlaisillesi
vittuileminen ja sinunlaistesi pommittaminen on kansalaisvelvollisuus.
Toivottavasti tuolta metsästys-ryhmästä joku päättää ampua sinut
paskanärhenä.

>Kyseessä on yksi suomen huipputuloksista
>nyyssispammaamisen saralla.

Ketä luulet kusettavasi. 'Helken' koiria?

Jonain päivänä henkilöllisyytesi paljastuu, sillä "nälkä kasvaa
syödessä". Ja jos vaikka sinua ei mistään voitaisi käräjillä
tuomitakaan, vaikka oletkin herjannut nimerkkiesi takaa sellaisia
kirjoittajia, jotka kirjoittavat omalla identiteetillään, niin
tuskinpa kovinkaan moni olisi väliin tulossa, kun sinua päräytetään
turpaan.

--gs--

George Saraiste Jr.

George Saraiste...

...otti yhteen erään tunnetun sfnet-häirikön kanssa, eikä huomannut,
että follarit metsästys-ryhmään olivatkin itsensä 'paska-mälliäisen'
käsialaa, joten viesti tuli väärillä spekseillä metsästysryhmään.

Täten haluankin esittää metsästys-ryhmälle nöyrimmät anteeksipyyntöni
ja samalla toivottaa parhainta jahtionnea alkaneelle vuodelle.

--George Saraiste--
--Helsinki--

Risto Lappalainen

>Ketä luulet kusettavasi. 'Helken' koiria?

Sinusta ainakin kusetettiin suomen menestynein
nyyssispammeri, ilman että tajusit mistään mitään.....

Kertoneeko jotain "Helken koirien" älykkyydestä vai
mistähän?

George Saraiste Jr.

Tiedätkös mitä, mälliäinen?

Sain juuri tietää, että olet entinen (ehkä nykyinenkin)
radioharrastaja.

Silmukka kiristyy, mälliäinen.

Joakim Bergman

"George Saraiste Jr." <georges...@despammed.com> wrote:

>Sain juuri tietää, että olet entinen (ehkä nykyinenkin)
>radioharrastaja.

3699:llä tavataan....