Kaipaan neuvojanne ja todistajia minuun kohdistuneille tappouhkauksille 10.8.2005

Kokonainen miehittämätön Suomi

Kaipaan neuvojanne ja todistajia minuun kohdistuneille tappouhkauksille
10.8.2005 n. klo 14:15-14:30 Tampereen Korvatillikassa

Jouduin 10.8.2005 keskiikkona n. 14:15-14:30 mm. väkivaltaisen
päällekarkaus- ja tappouhkausten "I hit you Seppo Lehto, I kill you
Seppo Lehto" kohteeksi Tampereen Korvatillikassa. Myöskään
edesmennyt äitini ei säästynyt solvauksilta "I fuck your mother" ja
häpäisy-yrityksiltä. Onneksi paikalla oli riittävästi ihmisiä
turvakseni.

Portsarit ja poliisi tulivat paikalle ja poistivat tämän
väkivallalla uhkailleen afrikkalaisperäisen poliisimaijaan.

Tein asiasta jo rikosilmoituksen Tampereen poliisille. Katson, että
perusoikeuksiani mm. henkilökohtaista koskemattomuuttani ja vapaata
liikkumista loukataan ja rajusti, sekä mahdollisesti seurassani
liikkuvien osalta oli ne sitten lapsiani tai heidän äitinsä tai joku
muu viaton osapuoli.

Vetoomus:

Asiassa voi ilmottautua todistajaksi Tampereen poliisilaitoksen Ilkka
Lehdolle, joka otti rikosilmoitukseni vastaan. Lisää todistajia
kaivataan, jottei näyttö on selkeä siitä kuka on väkivaltainen
uhkailija ja päällekarkauksia yrittävä.

Kiittäen etukäteen yhteistyöstänne täyttäessänne
kansalaisvelvollisuutenne.

Tänään menen hakemaan lähestymiskieltoa ko. tahoa kohtaan vielä
erikseen Tampereen käräjäoikeudesta

Helge.Eskelinen

Sun pitää hommata ase turvaksesi tai ainakin pippurisuihke.
Kokeile poliisilaitoksella saatko ostoluvan pippurisuihkeelle koska näyttöä
on että uhkakuvia sinua kohtaan on olemassa.
Toisaalta, Tallinnastahan noita saa ilman ostolupia kai.

Tommi Raulahti

Kokonainen miehittämätön Suomi <lehto...@gmail.com> wrote:
> [...]
> edesmennyt äitini ei säästynyt solvauksilta "I fuck your mother" ja
> häpäisy-yrityksiltä. Onneksi paikalla oli riittävästi ihmisiä

Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan... Ei Seppo hyvä, ei ole
mikään ihme että saat ihmiset niskaasi kun itse provosoit sen minkä
kerkiät. Vilkaisu peiliin voisi auttaa joskus...

--
- Tommi -

Marko Koivuniemi

Sepon pitäisi hommata ainoastaan peili - jos etsii syyllisiä
tilanteeseen. Ehkä kannattaisi vakaumustaan perustella faktoilla ja
asiallisilla perusteilla - eikä suu vaahdossa joka paikassa päällään
tehdä lapsellisia tempauksia.

Toisaalta kyllähän se sopii hänen ajatuksiaan vastustaville (eli
enemmistölle ajattelevista ihmisistä) - Seppo on heidän tiiminsä
tehokkain lyömäase.

--
T:pi Marko, ~~~ http://marko.koivuniemi.info/ ~~~

Nikolas Mäki

Kokonainen miehittämätön Suomi wrote:

> Tänään menen hakemaan lähestymiskieltoa ko. tahoa kohtaan vielä
> erikseen Tampereen käräjäoikeudesta

Mikään laki ei sinua voi suojella ja se on omaa syytäsi.

Follarit asetettu.

Profeetta Tero

Marko Koivuniemi wrote:

Minusta ainakin on hauskaa, että on olemassa sellaisia henkilöitä kuin
Sepi, von Kermatölkki, Kippura, Turun mustalaisruhtinas ja mitä muita
tuossa sirkuksessa nyt onkaan ... minua ainakin huvittavat suuresti.

--
Tero
-----------------------------------

Project Hate MCMXCIX - Burn

Marko Poutiainen

In sfnet.keskustelu.politiikka Tommi Raulahti <drd...@modeemi.fi> wrote:

> Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan... Ei Seppo hyvä, ei ole
> mikään ihme että saat ihmiset niskaasi kun itse provosoit sen minkä
> kerkiät. Vilkaisu peiliin voisi auttaa joskus...

On se hupaisaa, että samainen tyyppi latelee uhkauksia muille ja valittaa,
kun viranomaiset eivät ihan sulata tätä, mutta kun tilanne kääntyy toisin
päin, niin ollaan ensimmäisenä huutamassa viranomaisia apuun. Tuollaiset
tohvelisankarit, jotka eivät osaa edes puolustaa itseään, pitäisi ottaa
tosissaan?

--
Marko Poutiainen | These are my principles.
m...@paju.oulu.fi | If you don't like them, I have others.

Kokonainen miehittämätön Suomi

Oman käden oikeus on kielletty; ) ... niin hyvässä kuin pahassa -
pöljille tiedoksi

Seppo Lehto - pöljien opastaja http://www.kavkaz.fi
( esim Marko Poutiainen, joka ei taida tuntea lakia? )

Nisse

Kokonainen miehittämätön Suomi kirjoitti:

Itse lietsot muukalaisvihaa, sekä netissä, että ihan avoimesti kaduilla.
Entinen mutiaismuijasikin haluaa tehdä sinuun selvän pesäeron. Syytät
siitä Suomen neuvostomielistä hallitusta, että sinulle määrättiin
lähestymiskielto ko. tapauksessa. Olet muutaman kerran yrittänyt jopa
rikkoa sitä ja saanut viranomaiset kimppuusi. Nyt sitten soitat suutasi
kaduilla ja kapakoissa, ja yllätys yllätys saat jonkun ei suomessa
syntyneen provosoitua tappeluun kanssasi. Nyt sinulle kelpaa kuitenkin
heti nämä "neuvosto-Suomen" viranomaispalvelut sinun "oikeusturvasi"
nimissä.

Mitä tulee tämän tapauksen muihin osallisiin, kuten äitiisi ja muihin
viattomiin osapuoliin, niin on pakko todeta seuraavaa. Äitisi on
syyllinen mitä suurimmassa määrin kun on mennyt synnyttämään sinut, ja
vielä hengissä. Siis sinut hengissä. Maailma olisi päässyt paljon
helpommalla päinvastaisessa tapauksessa.

Odotan, jos ei nyt ihan innolla, niin mielenkiinnolla kuitenkin, koska
toteat, että kaikki kanssaihmisesi ovat ihan perseestä, eivätkä he
ymmärrä sinua. Jolloin löydät asiaan ainoan oikean ratkaisun ja julistat
itsesi Suomen valtakunnankansleriksi, joka oikeasti alkaa päättämään
missä Suomessa mennään. Ja palauttaa Karjalan takaisin. Putinista
huolimatta.

Heil Lehto!!!

Lopeta tuo mukamas valenimimerkeillä esiintyminen, kun heti kun on
lukenut newssistä kaksi ensimmäistä riviä, tietää kuka senkin sonnan on
kirjoittanut.

Ja jos sinulla on samanlaista siviilirohkeutta, mitä muiltakin peräät,
ilmoitat täällä sfnet.keskustelu.laki osastolla niiden nimet ketkä ovat
sinulle avoimesti tukeaan antaneet. Ihan vaan sen vuoksi, että tietää
mihin luokkaan heidän vastauksensa pannaan.

Valitettavasti en tule näkemään sinun vastaustasi tähän viestiin, sillä
lisäsin sinut jo "blonk-listaan" ennenkuin aloin kirjoittamaan tätä
vastinetta omasta mielestäsi kokemillesi epäoikeudenmukaisuuksille.

--
Nisse

Kiina ei voi olla vaikeata, koska pienet lapsetkin osaavat puhua sitä.
Paitsi Lehto, joka ei osaa edes suomea. Edes Tampereeksi.

PS. Haista pitkä vittu. Ai, anteeksi. Unohdin että et saa nykyään
haistella et pitkää etkä lyhyttä.

PSS. Olen alkanut epäillä ettet kuitenkaan ole Mansesta, vaan olet ihan
aito ja oikea Helsinkiläinen Åke Tyvi. Ja jos et ole, niin siinä on
sinulle kohtalontoveri. Mutiaismuija nakkasi hänetkin pellolle.

PSSS. Kukaan tavallinen työssäkäyvä ihminen ei ole viettämässä aikaansa
arkena iltapäivällä kapakassa niin sinä. Ettet vaan olisi itse joku
vitun sosiaalipummi kuitenkin.

<clip> Jouduin 10.8.2005 keskiikkona n. 14:15-14:30 mm. väkivaltaisen

päällekarkaus- ja tappouhkausten "I hit you Seppo Lehto, I kill you
Seppo Lehto" kohteeksi Tampereen Korvatillikassa.

</clap>

Kokonainen miehittämätön Suomi tavoitteenamme

Oikeasti:/ 15.8.2005

Kaipaan neuvojanne ja todistajia minuun kohdistuneille tappouhkauksille
10.8.2005

Tässä ei ole kysymys "muukalaisvihamielisyyden lietsomisesta",
sitähän taasen tekee laittomia uhkauksia ja päällekarkauksia
harrastava taho, sekä edesmenneen äitini hautarauhaa uhkaava taho, en
minä. Edesmenneen äitini solvaaminen kertoo, ettei sinullakaan
kotikasvatus ole ollut kohdallaan. ( Siltä osin hautarauhan
häiritseminen ja edesmenneen äitini kunnian loukkaaminen on
harkinnassa myös "nissen" kohdalta ).

Tänään nytkähti tarkennusten kera lähestymiskieltohakemukseni
päällekarkaajaani kohtaan. Fakta se on joka ratkaisee, eikä
"Nisse"-tyyliset kieroutuneet ennakkoasenteet omaa kansaansa kohtaan.

PS: Harkintaan on laitettu avopuolisoni solvaaminen. En ole vielä
päätettänyt katsotaanko vain kehittymättömän mielen ja
Suomentaudin oireeksi kuten vastaavissa tapauksissa valitettavan usein
on jopa korkean tason poliisiviranomaisilla, joiden mielestä Ryssän
edustajia ei saa häiritä edes laulamalla, mutta suomalaista saa
uhkailla ja suomalaisen päälle saa käydä ihan ilman seuraamuksia,
jos päällekarkaaja on neekeri. Tälläinen johtopäätös tuppaa
tulemaan ihan väkisin mieleen.

Seppo Lehto de jure alkuperäkansojen oikeuksien puolesta

Tommi Raulahti

Kokonainen miehittämätön Suomi tavoitteenamme <lehto...@gmail.com> wrote:
> Oikeasti:/ 15.8.2005
>
> Kaipaan neuvojanne ja todistajia minuun kohdistuneille tappouhkauksille
> 10.8.2005

Lässyn lässyn... mene nyt jo sinne tynnyriisi takaisin, ei tälläistä
oikeasti jaksa. Jos olet niin *vetin tyhmä ettet tajua, että tuo
kaikki on ihan suoraa seurausta _SINUN_ omista tekemisistäsi.

En jaksa uskoa, että tästä viisastut ollenkaan... ehkä joku päivä joku
toteuttaa uhkauksensa ja ongelmaa poistuu kuin itsestään. Sitä
odotellessa..

--
- Tommi -

Kokonainen miehittämätön Suomi

Stalinistinen kulttuuri ja miehittäjään / vierasperäisiin
samaistuminen korreloivat

Tommi Raulahti antoi idiotisminsa loistaa:) Tuli tässä jälleen
mieleen vastaava juttu kun vastaavalla lailla 1993 tulin kesällä hkin
yliopistolaisnarkkareita aukomaan päätään vastaavalla nuotilla kun
olin tullut miehitetyiltä aluiltamme ja odottelin Tampereelle
menevää junaa Hkin aseman hollilla. Kyselivät ja mistä , miksi jne.
Kerroin niin kuin oikein on ja annoin näytteeksi silmien välliini
ryssää-laulun soida ko. julkisella paikalla. Siinä aikani kuluksi
virittelin Äänislinnasta ostamaani haitaria ja alkoivat nämä
komujen jälkikasvut aukomaan päätään samoin kuin tämä
Raukkalahti Tommi.
Yht`äkkiä paikalle tuli useita isänmaallisia skinejä ja alkoivat
vetämään pataan näitä komulässyttäjiä. Vieläpä yrittivät
karkuunkin juosta nämä Tommi Raukkaparkakloonit. Pisti naurattamaan,
ihan itse kerjäsivät turpaansa aukomalla ryssäläisesti pataansa
lauottuaan stalinistisia valheitaan. Kyllä se oli kummaa peliä kun
eivät jääneet suosiolla ottamaan kunnolla turpaansa moisesta
törynheitosta.

No minä jatkoin hanurin levittelyä ja kysyin vielä piruuttani, että
mihin teille tuli kiire kun palailivat jonkin ajan päästä haukkumaan
helsinkiläisiä isänmaallisia nahkapäitä. Totesin että tehän
auoitte päätänne kuten haukkumanne suomalaiset talvisodan alla,
ettekä suostuneet ottamaan turpaan kunnolla vaan lähditte vieläpä
karkuun. Logiikanne mukaan teidän olisi pitänyt nyt ottaa pataan
kunnolla ja antaa vielä rahnaakin. Lähtivät vitutellen nämä tommi
raukkaparkakloonit paikalta ilmeisesti tajuten itsekkin vihdoin ja
viimein olevansa tyhmiä. Miten on Tommi Raukkaparka;) sinun laitasi:)?

Niin logiikka se on arvaamaton;) .. kun pilkka tulee omaan nilkkaan;)?
.. uhkauksissakin;)?

Ystävällisesti Tommi KGB-Raukkaparka koita nyt vielä jaksella kun
elonpäivistämme ei kukaan tiedä:) ... tässä juuri luin kuinka
eräskin tuttavani oli kuollut ihan juuri oli hautajaiset, vaikka oli
varmasti asiallisempi henkilö kuin tämä Tommi Rassukka.

Kaikella vakavuudella ja terveyttäsi vaalien ystäväsi Seppo Lehto

PS: Miten kävi inkakoille ymv:lle jotka erehtyivät vastaavaan
logiikkaan, että alkoivat kumartamaan vierasperäisiä?

Marko Poutiainen

In sfnet.keskustelu.politiikka Kokonainen miehittämätön Suomi <lehto...@gmail.com> wrote:

> [...]
> lauottuaan stalinistisia valheitaan. Kyllä se oli kummaa peliä kun
> eivät jääneet suosiolla ottamaan kunnolla turpaansa moisesta

Juu, ja on se kumma kun muuan Seppo Lehto juoksee karkuun kun on ensin
aukonut päätään monille ihmisiryhmille.

> No minä jatkoin hanurin levittelyä ja kysyin vielä piruuttani,

Niille skineillekö levittelit hanuria? Kelpasiko?

> Niin logiikka se on arvaamaton;) .. kun pilkka tulee omaan nilkkaan;)?
> .. uhkauksissakin;)?

Niinpä niin. Aivan kuten muuan Seppo Lehto, joka itkee heti poliisia
apuun.

Kokonainen miehittämätön Suomi

Tsuhanalan oikeasti: Marko Poutiaisenkin stalinistinen kulttuuri ja
miehittäjäänvierasperäisiin samaistuminen korreloivat
oksennuksessaan tälle palstalle

Onko Marko Poutiainen vain tyhmä vai leikkiikö tyhmää, jollei
tiedä, ettei suomalainen saa itseää puolustaa neekeriä vastaan,
sillä sehän on rasismia;)?
Sitä varten on virkamieskunta ja järjestysmiehet jotka ammattilaisina
laittavat lakia ja oikeusjärjestystä vastaan häiriköivät
bongorumpalit säilöön kuten tässä taannoin Tuuli Ikosenkin murhan
jälkeenkin. Ei sitä isänsä käynyt kostamassa vaan toimi kuten
minäkin. Selkosuomella ei pidä koskea paskaankaan edes tikulla, vaan
lapiolla;)

Mikäli Marko Poutiainen kirjoitti:) oikein niin hän varmaan omaa
hurriverta mikäli hän ko. tilanteessa innostuu vielä hanuriaankin
tarjoamaan;)?

Seppo Lehto ei itke vaan toimii, sen mukaan, että ne jotka saavat
palkkaa siitä, että laittavat väkivaltaiset ebolavirukset kuriin,
niin saavat myös jtkn palkkansa eteen tehdä.
Laki taas sulkee pois omankäden oikeuden ja jopa itsepuolustusoikeuden
näissä uusissa afrikkalais- ja aasialaisperäisissä
conquistadortapauksissa. Heille on suotu Suomessa ja jopa laajemminkin
"Pyhän Lehmän"-status. Vaikka paskoisivat autosi pelleille, niin
sinä vain kiität tai muuten syyllistyt pyhäinhäväistykseen.

Vain ne jotka ovat palkattu näiden pyhien lehmien vartijoiksi saavat
käydä siivoamassa häiriintyneitä pyhiä lehmiämme tai taluttaa
niitä sivummalle?

Mielenkiinnolla odottelen sitä kun lakuneekeri ei enää maistu
sinullekaan vaan hässii sinua sinne minne viestisi mukaan on palava
tarve;)?

Ystävällisesti kansakunnan röörivahtimestari Seppo Lehto

markus_fin

"Kokonainen miehittämätön Suomi" <lehto...@gmail.com> kirjoitti
viestissä:1124135673.2...@o13g2000cwo.googlegroups.com...

> [...]
>laittavat lakia ja oikeusjärjestystä vastaan häiriköivät
>bongorumpalit säilöön kuten tässä taannoin Tuuli Ikosenkin murhan

Tiedustelen onko sinulla asiapohjaista tietoa a) mikä oli lopullinen
lainvoimainen tuomio mahdollisen valitustien päätyttyä, ja b) istuuko vielä,
ja c) jos ei, niin kauanko istui ennen ehdonalaiseen tai vapauteen
päästämistä. Kiitos. En huomannut silloin aikoinaan lehdissä lopullista
tuomiota.

Lisäksi yleinen kysymys: Oikeuden langettamat tuomiot lienevät julkisia
asiakirjoja, mutta onko vangin vapauteen tai ehdonalaiseen päästäminen myös
julkinen tieto, ts. pitääkö viranomaisen antaa siitä kysyttäessä tieto?

m_f

comment

Etkös sinä itsekin ole par'aikaa käräjäoikeudessa haastettuna lapseen
kohdistuneesta väkivaltaisuudesta?