Bodominjärven murhaaja

Arvailun loppu

Olen kristitty. Jumala kertoi minulle helluntaina 5.6.1960
Bodominjärven rannalla tehdyistä murhista tämän seikan:
- Bodominjärven veriteoista syytetyllä Nils Gustafssonilla ei ole
mitään tekemistä ko. murhien tekemisen kanssa. Syytöntä
syytetään. Nils Wilhelm Gustafsson on syytön.

Sillä ei mikään ole salattuna muuta varten, kuin että se tulisi
ilmi, eikä kätkettynä muuta varten, kuin tullakseen julki. (Mark.
4:22)
Sillä ei ole mitään salattua, mikä ei tule ilmi, eikä kätkettyä,
mikä ei tule tunnetuksi ja joudu päivän valoon. (Luuk. 8:17)
Ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään
salattua, mikä ei tule tunnetuksi. (Luuk. 12:2)

Ari Laitinen

"Arvailun loppu" <spo...@yahoo.com> kirjoitti
viestissä:1124365896.8...@g44g2000cwa.googlegroups.com...

> [...]
>mitään tekemistä ko. murhien tekemisen kanssa. Syytöntä
>syytetään. Nils Wilhelm Gustafsson on syytön.

Helleluja... Gustaffson todellakin on tällä hetkellä syytön. Syytön kun on
kunnes toisin todistetaan.

Perttuli Pikkarainen

"Ari Laitinen" <nospa...@arisoft.fi> kirjoitti
viestissä:jR_Me.9971$%L7....@reader1.news.jippii.net...

Paitsi, että poliisi kysyi kuulustelussa siltä: "Onko jokin seikka, joka
osoittaa sinun olevan syytön?"

PP

Heikki Heinonen

On 18 Aug 2005 04:51:36 -0700, "Arvailun loppu" <spo...@yahoo.com> höpisi että:

> [...]
>mitään tekemistä ko. murhien tekemisen kanssa. Syytöntä
>syytetään. Nils Wilhelm Gustafsson on syytön.

Ufot kertoi minulle että se on syyllinen! Jumalasi on törkeä valehtelija!

T. Koivula

In news:de2bfr$28d$1...@phys-news1.kolumbus.fi,
Perttuli Pikkarainen <pert...@gmail.com> typed:

> "Ari Laitinen" <nospa...@arisoft.fi> kirjoitti
> viestissä:jR_Me.9971$%L7....@reader1.news.jippii.net...
> Paitsi, että poliisi kysyi kuulustelussa siltä: "Onko jokin seikka,
> joka osoittaa sinun olevan syytön?"

Koska poliisi uskoo omaavansa riittävät todisteet syyllisyydestä.

--
T. Koivula

Kokonainen miehittämätön Suomi

Tampereella riittää kun joku väittää jtkn, ei tarvita näyttöä
syyllisyydestä, joten ei Bodomtapaus ole mitenkään ainutkertaista

Tiettyjä piirejä maamme hallituksessa ja puoluekoneistoissa on
tämän suomalaisperäistä / suomalaisperäisiä halveeraavan
lavastuksen takana, koska ovat havainneet joutuneensa suomettuneina
tahoina kritiikkini kohteeksi

"Törkeä tietoliikenteen häirintä, törkeä kunnianloukkaus,
kunnianloukkaus, kansankiihotus, pahoinpitely" - Unohtuu kovin helposti
se, että jokaista pitää kohdella syyttömänä kunnes toisin
todistetaan perustuslain mukaan.
Perusoikeudet ja perustuslaki muistettakoon viranomaistoiminnassa:
"Syyttömänä kunnes, nimenomaan toisin todistetaan". Tampereella ei
tarvitse todistaa mitään riittää kun vierasperäisten valheiden
kohteena, niin paukkuu syytteitä ja tuomioita, ilman todisteita.

Vääriä tuomioita eli kyseenalaista asiaa auttaa jos vastapuolena on
rasismilla ratsastavat aito, eikä mikään lakuneekeri, agressiivinen
harjoitellut vapaaottelija afgaani ja antisaksalainen saksalaisniminen
syyttäjä Ulf Reimers, joka mahdollisesti kokee käänteisrasismia
valkoista rotuaan ja saksalaisjuuriaan kohtaan, kuten niin monet
saksalaisuudestaan syyllistetyt ja kollektiivista syyllisyyttä kokevat
saksalaisperäiset. Asianomainen syyttäjä Ulf Reimers on oikeusturvaa
loukaten pokalla niin asianomistajana, kuin syyttäjänä unohtaen
esimiehensä Jouko Nurmisen avustamana esteellisyyssäännökset ja
syyttäjän velvollisuudet toimia tasapuolisesti ja perusoikeuksia
kunnioittaen.

Saksalaisperäiset unohtavat autuaasti, että 1945 jälkeen ns. rauhan
jo tultua, ne joihin vaino kohdistui oli nimenomaan saksalaiset: n.
12.5 miljoonaa karkoitettua idästä länteen, n. 3 miljoonaa
siviiliuhria ja satojatuhansia sotavankeja menehdytettiin.

Viime kesänä 2005 paukahti 3 kk ehdollista vankeutta
kunnianloukkauksesta toteennäyttämättömillä väitteillä, mistä
valitin välittömästi. Asiasta kertoi ainana lehtineekerilehtenä
Alibin heinäkuun numoro 2007. Lehtineekeri Alibi-lehden
päätoimittaja Mika Lahtoselle kiitos asiantuntevasta artikkelistaan
ja julkineekeröinnin paljastavasta artikkelistaan.

Ko. Alibi 7/2005 3-sivuinen artikkeli kertoo osan näistä minuun
kohdistetuista perättömistä kunniaani loukkaavista julkivalheista,
joista olen tehnyt jälleen kerran rikosilmoitukset heinäkuulla 2007
Tero Juojärvelle ja elokuulla Ilkka Lehdolle. Myös netissä on Olli H
kirjoittanut asiasta raportin näihin uutisryhmiin ko. oikeusturvaani
härskisti loukanneesta 20.6.2005 tapahtumista.

Asian tiimoilta on lähiaikoina lähestymiskielto-oikeudenkäynti:
Todistajiksi olen haastanut ko. asiassa syyttäjä Jouko Nurmisen,
tuomari Anja Aulomaan ja käräjäoikeuden jäsenet mm. Markku Mattilan
tunnetun rotuhygieenikon Tampereen yliopistosta, Supon entisen
poliisin, ravintolahenkilökuntaa portsareista alkaen. Jospa tällä
kertaa myös rikosoikeudenkäynti päällekarkaajaani ja kunniaani jo
vuoden loukannutta vierasperäistä kohtaan.
Tässä tapauksessa älkää sanoko: "Fazer", kun haluatte hyvää;),
vaan totuus, kiitos.

Seppo Lehto http://home.thirdage.com/religion/slehto/
Tampere Natojäsenyyden puolesta jo vuodesta 1991

Alkuperäkansan edustaja liki raivoraitis, savuton, eikä mikään
elämäntapaintiaani, vaan hallitusohjelmien unohtama tyypillinen
kyykytetty ja vierasperäisten orjaksi yritetty suomalainen, eikä
mikään somalimaan sotarikoksiaan pakeneva kommunistihallinnon somali
tai Kongon vastaava sotarikollinen neekeri ( muistanette tämän
tunnetun tapauksen? )

Isänmaan asialla http://www.kavkaz.fi sivuilta havaitsette arvoni
mitkä eivät liene ristiriidassa kansainvälisten lakien, mutta
kylläkin ryssäläisen hallintomme ja sen farisealaisten Kremlin
koirien eli orjakansanedustajiensa kanssa.

Tonttu

Kokonainen miehittämätön Suomi raapusteli:

> [...]
> päätoimittaja Mika Lahtoselle kiitos asiantuntevasta artikkelistaan
> ja julkineekeröinnin paljastavasta artikkelistaan.

Paluu tulevaisuuteen???

> [...]
> kirjoittanut asiasta raportin näihin uutisryhmiin ko. oikeusturvaani
> härskisti loukanneesta 20.6.2005 tapahtumista.

Tyvi katosi, Lehto palasi, kummaa.....

--
T.T.J

Jukka-Göran von Fittenborg

"Perttuli Pikkarainen"

> Paitsi, että poliisi kysyi kuulustelussa siltä: "Onko jokin seikka, joka
> osoittaa sinun olevan syytön?"
>
> PP

Suomessa on poliisin mielestä käännetty syyllisyystaakka. Kaikki ovat
syyllisiä kunnes toisinonnistut todistamaan.

Onneksi oikeuslaitos ei (vielä) ole nielaissut tuota Neuvostoliittolaista
ajattelumallia oikeusjärjesteyksestä.

Kokonainen Suomi

Tampereella nimenomaan olet syyllinen vaikka todistaisit että olet
syytön

Tampereen käräjäoikeuden päätös 206.2005 oiva esimerkki
käännetystä todistustaakasta ja senkin riittämättömyydestä.

Todisteena mm. KRP:n raportti mikä todisti, ettei voida todistaa minua
vastaan, todistajani hylkääminen, kirjallisten todisteideni
hylkääminen jne.

Seppo Lehto http://www.kavkaz.fi kyllä täällä menee yhtä lujaa
kuin Sovjet-aikoina. Surkuhupaisemmillaan muistanemme, että Viron
sanotaan vapautuneen laulaen, mutta Putinin vierailun aikaan minulta
tultiin henkilökohtaisesti kieltämään Supon Hkin edustajan ja
poliisin sakko- ja paikaltavientiuhkauksin sekä laulu-, että että
muu äänenkäyttö, mikä ylittää puheäänen.

Eläköön Ryssälä, eläköön Sovjet ja sen perintöä kunnioittavat
virkamiehemme

Profeetta Tero

Arvailun loppu wrote:

> [...]
> mitään tekemistä ko. murhien tekemisen kanssa. Syytöntä
> syytetään. Nils Wilhelm Gustafsson on syytön.

Taisi Sebaot jutella väärälle henkilölle, tutkinnanjohtaja tahi syyttäjä
lienisivät tehoisammat vaihtoehdot. Tämän perusteella voisi Herraa
Sebaotia pitää melkoisen tyhmänä.

--
Tero
-----------------------------------

Project Hate MCMXCIX - Burn

Profeetta Tero

Ari Laitinen wrote:

Mikä lienee melkoisen hankalaa, varsinkin kun tuo on kyllin viisas
ollakseen tunnustamatta.

J.Kilpinen

"Profeetta Tero" <prof...@ppREMOVETHISSHIT.inet.fi> kirjoitti
viestissä:9F8Ne.641$2G3...@read3.inet.fi...

> Taisi Sebaot jutella väärälle henkilölle, tutkinnanjohtaja tahi
> syyttäjä lienisivät tehoisammat vaihtoehdot. Tämän perusteella voisi
> Herraa Sebaotia pitää melkoisen tyhmänä.

:D :D :D :D

J.K.

Jukka-Göran von Fittenborg

"Kokonainen Suomi" <lehto...@gmail.com>

>Tampereella nimenomaan olet syyllinen vaikka todistaisit että olet
>syytön

Muuta pois sieltä Leninstadista.

>Eläköön Ryssälä, eläköön Sovjet ja sen perintöä kunnioittavat
>virkamiehemme

No niin tulihan se Seppo Lehdon salainen agenda sieltä.

Jukka-Göran von Fittenborg

"Profeetta Tero"

> Mikä lienee melkoisen hankalaa, varsinkin kun tuo on kyllin viisas
> ollakseen tunnustamatta.

Jos kaveri on syytön, niin aika keljua olisi "tunnustaa".

Kokonainen Suomi

Hallitus- ja kansakunnallinen ohjelmamme ei ole mikään salainen
agenda vaan aivan julkinen http://www.kavkaz.fi/tavoitteet.html

Jollei Vittulinna ymmärrä ironiaa, niin haistakoon huilistin huilua;
) hyvää päivänjatkoa kansakunnalliset tavoitteet mielessämme

Seppo Lehto - Von Laatokka nach Mari und Chesnya

ahmed ahne

"Arvailun loppu" <spo...@yahoo.com> wrote in message

[...]

Pelastakaa poliisin maine ja tuomitkaa NG. Hän on elossa olevista paras
vaihtoehto syylliseksi.

AA

Profeetta Tero

Jukka-Göran von Fittenborg wrote:

Tarkoitinkin tetysti siinä tapauksessa, että sattuisi olemaan syyllinen.
Syyttomän tietenkin on tyhmää tunnustaa ... kuten myös syyllisen, mikäli
tunnustamatta jättämällä välttyy tuomiolta.

Hemis

Hei ohimennen huomauttaisin että nimimerkissäsi on kirjoitusvirhe. Siinä
on 'm' kun pitäisi olla 'l'.

Hemis

Profeetta Tero wrote:

> Taisi Sebaot jutella väärälle henkilölle, tutkinnanjohtaja tahi syyttäjä
> lienisivät tehoisammat vaihtoehdot. Tämän perusteella voisi Herraa
> Sebaotia pitää melkoisen tyhmänä.

seaboat?

Kokonainen Suomi

Herätys: Stasi- ja kgb-taustaiset pois valtionhallinnosta
poliisijohtoa myöden

Seppo Nevalakin oli Kalevi Sorsan tunnetun stasi- ja kgb-miehen apuri,
mistä ylennettiin myöhemmin Supon johtoon.
- Osoituksena KGB-johteisesta kusetuksesta mm. Bodomtutkimukset vs.
Partisaanimurhaajien tutkimuksen hautaaminen 1999.

Totuus on raakaa KGB-eversti Tarja Halosen vittukuvan taustoituksessa
http://finlandsrights.blogspot.com/

Tarja Halosessa on nimenomaan parasta ajatteleville alaston
ryssäläisyytensä, mikä ilmenee mm. Ottawan miinasopimukseen
yhtymisessä, samoin kuin on ilmennyt kansanmurhaaja Vladimir Putiniin
ja sotarikollisen tekoihin mm. laittamalla valtiovaltammme rahoittamaan
öljy- ja maakaasuvaroiltaan ja tuloiltaan rikasta maata, sekä oman
kansan tuhon käynnistämisenä erilaisina projektisommitelmina
aasialais-ja afrikkalaisperäisten maahamme soluttautumisen
sallimisessa kansakuntamme eläteiksi. Samaan aikaan omaa kansaa elää
kurjuudessa toimeentulon alapuolella ilman toivoakaan paremmasta.
Sitten vielä ihmetellään äänestysprosenttienkin hiipumista?

Voitaisiinko Suomessakin puhua asioista oikeilla nimillä?

Suomen alueet takaisin + vahingonkorvauksia = sota- ja
miehityskorvauksia Suomelle.

http://finlandsrights.blogspot.com/
Halosen vittu irvistää oheisessa blogissa

Arto Lahti pressaksi; ) siinä on mies, eikä Ryssännuolija
http://www.prokarelia.net/fi/?x=artikkeli&article_id=632&author=65

Arto Lahti presidentiksi stasi- ja kgb-tahojen sijaan
http://neekeroinnillestop.blogspot.com/

Aluepalautuksiin potkua; )

Seppo Lehto in action alike Gandhi Tampere

Iltahuuto viimeinen : Muistakaa!