Holovalhetta YLElta

Rauno Viljanen

On 19.01.2015 08:40, TJT2 wrote:
> Näyttää tulevan tänään TV1:ltä jotain juttua Treblinkasta, joten
> kannattaa verrata esim näihin

Jaaha, nyt Treblinka vuorossa?

Sehän oli tunnettu kuolemanleiri joka oli toiminnassa vain vähän aikaa.
Se oli naamioitu tavalliseksi, harmittomaksi rautatieasemaksi.
Siellä oli myös "sairaala" joka oli todellisuudessa teloituslaitos.
Natseilla oli kokemuksia "parantoloista" aikaisemminkin. Niitä oli
varsinkin kuolemanleireillä. Teloitukset yleensä ampumalla isoon kuoppaan.

Että noin tekivät vain natsit. Että ketkä hakivat suojaa, siellä ei
ollutkaan mitään lääkäreitä sen enempää kuin hoitajiakaan. "Tiskillä"
oli konekivääri tai muu ase ja ampuja. Koko "sairaalaa" ympäröi
lautaseinä ja näkyvät tekstit "Sairaala", "punainen risti" tai vastaavaa.

Varsinainen teloituslaitos oli kahdeksan kaasukammion ryväs.

Se sammui vankien kapinaan. Treblinkan tarina oli lyhyt, vain vajaan
vuoden. Vapautuneet taistelivat sitten vastarintaliikkeissä Saksaa vastaan.

Paavo Väisänen

Näin kirjoitti Rauno Viljanen Usenetin ryhmään
sfnet.keskustelu.politiikka,sfnet.keskustelu.uskonto.kristinusko:

> [...]
> Natseilla oli kokemuksia "parantoloista" aikaisemminkin. Niitä oli
> varsinkin kuolemanleireillä. Teloitukset yleensä ampumalla isoon

Ilmeisesti huomattiin, että teloitetuilla oli ollut piilossa
kultasormuksia ym.
suussa, tai peräsuolessa? koska kuivuneita raatoja poltettiin uuneissa ja
saatiin kulta talteen.

> Että noin tekivät vain natsit. Että ketkä hakivat suojaa, siellä ei
> ollutkaan mitään lääkäreitä sen enempää kuin hoitajiakaan.

Unohdit tri Mengelen, joka sai tehdä "kokeitaan" miten huvitti, potilaat
sai
kärsiä ja kuolla....

> [...]
vastaavaa.

> Varsinainen teloituslaitos oli kahdeksan kaasukammion ryväs.

Jussi Talvi novellissaan "Ystäviä", kertoo saksalaisesta sotilaasta
Syvärin
rintamalla, 'sotilas otti kiikarikiväärin, esettui sopivaan kohtaan josta
näki taisteluhaudat,ja ampui kaikkea mikä liikkui'(niin hän oli oppinut
tekemään keskitysleirissä)

> Se sammui vankien kapinaan. Treblinkan tarina oli lyhyt, vain vajaan
> vuoden. Vapautuneet taistelivat sitten vastarintaliikkeissä Saksaa
vastaan.

v.1943. Stalinille ehdotti Churchill Teheranissa;'yhteyden pitoa Puolan
vapausrintaman kanssa jonka Päämaja oli Lontoossa.
Stalin ilmoitti: 'Vapautusrintaman edustajat ovat ilmiantaneet meidän
hyväksemme toimineita partisaaneja Natzeille.'
Sitten Stalinille tuotiin sahviaani päällysteinen laukku, hän otti sieltä
Pilapiirroksen, Januskasvot Stalin-Hitler, painettu nähtävästi Lontoossa?
Stalin ojensi kuvan Churchille, tämä otti sen kahdensormen välissä ja
ojensi Rooseveltille.
Näin "politisoitunutta" oli yhteistyö Puna-armeijan ja puolalaisten
Armia Krajowan kesken. Tuo järjestö teki Bagration operaation menestyksen
johdosta virhe-arvion, ja aloitti kapinan 1.8.-44 Varsovassa. Saksa
siirsi
reservejään Galitziasta Varsovaan ja kapinassa lienee kuollut noin 200
000?
Stalin antoi luvan kahdelle puolalaisista kootulle Divisioonalle luvan
hyökätä Varsovalaisten avuksi, mutta silloin kapina jo loppui
Oli Gwardia Ludowa. Armia Ludowa, Bataljone Cholopske. Armia Krajowa
pysyi
syrjässä, neuvotteluissa ilmoitettiin: "Emme taistele puna-armeijaa
vastaan,
mutta emme tahdo olla missään tekemisessä sen kanssa" (Meitä auttaa
Lontoo)
Armia Krajowan johtajat kenr Bor-Komorowski ja Monter pyysivät apua
sitten
kun englannin "ilmasilta" epäonnistui 80 pommikoneen avustuslennossaan,
apu
jäi yhteen kertaan, sekin 4 kilometrin korkeudesta putoili saksalaisten
alueelle.
Rokossovskin mukaan "syyskuun 11:sta olisi ollut sopiva päivä kapinalle
Varsovassa", Kyse oli siitä kuka saa määrätä alueella, eikä sen vapautta-
misesta miehittäjästä

--
Puakki

Rauno Viljanen

On 20.01.2015 20:31, kiukkol...@gmail.com wrote:
> [...]
> kultasormuksia ym.
> suussa, tai peräsuolessa? koska kuivuneita raatoja poltettiin uuneissa ja

Kulta otettiin talteen heti kaasutuksen jälkeen. Leireillä oli
patologeja jotka hoitivat sen osuuden.

> Unohdit tri Mengelen, joka sai tehdä "kokeitaan" miten huvitti, potilaat
> sai
> kärsiä ja kuolla....

En minä häntä unohtanut, mutta koska näitä hulluja oli rajattomiin, niin
niistä kaikista on turha paisuttaa jutun pituutta.

Rauno Viljanen wrote:

> Jaaha, nyt Treblinka vuorossa?

Niin, YLEltä on tullut viime aikoina useita holocaustivalhetta tuputtavaa
"dokumenttia", liittyy kuulemma siihen että 2015 - 1945 = 70.

> Sehän oli tunnettu kuolemanleiri joka oli toiminnassa vain vähän
> aikaa.

Siis tunnettu kauttakulkuleiri, kuten ne leirin kautta kulkeneet juutalaiset
siinä videollakin todistavat. Siis ne juutalaiset, jotka olivat vielä tuossa
vuosituhannen vaihteessa hengissä, vaikka kulkivat jopa usean
"kuolemanleirin" kautta.

> Se oli naamioitu tavalliseksi, harmittomaksi rautatieasemaksi.

Monenko hehtaarin avohakkuuaukko siinä ympäröivässä metsässä oli?

> Siellä oli myös "sairaala" joka oli todellisuudessa teloituslaitos.

Eikös niitä teloitettukaan suihkuhuonerakennuksessa??

> Natseilla oli kokemuksia "parantoloista" aikaisemminkin. Niitä oli
> varsinkin kuolemanleireillä. Teloitukset yleensä ampumalla isoon
> kuoppaan.

No mihinkäs ne väitetyt kaasutukset erilaisilla pakokaasuilla ja
ZyklonBeellä (jota on edelleenkin vain yhdenlaista) unohtuivat??

> Että noin tekivät vain natsit.

Myös USAssa ja muuallakin ruiskuteltiin sekä ihmisiä että vaatteita
kauttakulkuleirillä, ja Ellis Islandilla oli krematoriokin. Voisitko pistää
kyseisen leirin ja jonkin natsileirin pohjapiirrokset vierekkäin ja kertoa,
mikä niissä on se ero, joka todistaa toisen kauttakulkuleiriksi ja toisen
murhaleiriksi??

> [...]
> oli konekivääri tai muu ase ja ampuja. Koko "sairaalaa" ympäröi
> lautaseinä ja näkyvät tekstit "Sairaala", "punainen risti" tai

Miltä tiskiltä sitä leipää jaettiin?

> Varsinainen teloituslaitos oli kahdeksan kaasukammion ryväs.

No missä se leipää saanut nainen sitten sai sen VESIsuihkutuksen, joka häntä
niin kovasti hämmensi?

> Se sammui vankien kapinaan. Treblinkan tarina oli lyhyt, vain vajaan
> vuoden. Vapautuneet taistelivat sitten vastarintaliikkeissä Saksaa
> vastaan.

Niin, tuossa YLEn esittämässä "dokumentissa" kovasti kostonhimoaan
esittelivät ja taistelukokemuksillaan elvistelivät. Kyseistä "dokumenttia"
on käsitelty mm
x x x clip x x x
On 15 August 2012 the BBC showed a programme by Aenon Ltd on Treblinka, the
'death camp' 60 miles north east of Warsaw, written by Arnold Kemp and
featuring historian David Cesarani.
x x
This is available for a few weeks in the UK. It featured two survivors of
the camp, Kalman Taigman and Samuel Willenberg, one of whom has since died.
None of them were witnesses of the 'Totenlager', though they claimed to have
seen the 'Lazarett' (field hospital) and one claimed to have been a barber,
amongst other duties, like Abraham Bomba. Taigman's father was a Zionist and
both lived in Israel. Apparently at least one had been a witness at the
Eichman trial and listened to some of the testimony there (they were well
briefed in other words).

Needless to say, there was no attempt to cross question the supposed
witnesses. The evidence provided will be familiar to many of us, but here is
a rough list:
Evidence
3 unidentified photos at the start showing bones
2 photos exposed as fake by Udo Walendy
Film of healthy Jews in Warsaw reportedly taken by the Germans
Film of corpses left outside in Warsaw ghetto
Unidentified map of Treblinka with 'Vernichtungslager Treblinka' written in
large letters
Footage of Eichman trial.
x x
Needless to say, there was no attempt to reply to 'One Third of the
Holocaust' or the work of Mattogno. As a result - and owing to the complete
lack of new evidence and indeed a certain lack of believable emotion on the
part of the 'witnesses' (not that they were calm) - I don't think the
programme added anything to scholarship or general information on Treblinka.
x x x clop x xx
https://forum.codoh.com/viewtopic.php?f=2&t=7170

Rauno Viljanen

On 22.01.2015 14:54, TJT2 wrote:

> No mihinkäs ne väitetyt kaasutukset erilaisilla pakokaasuilla ja
> ZyklonBeellä (jota on edelleenkin vain yhdenlaista) unohtuivat??

Treblinkassa käytettiin dieselmoottoreita.

> [...]
> mikä niissä on se ero, joka todistaa toisen kauttakulkuleiriksi ja toisen

Minä en pane enää näihin loputtomiin natsipropagandoihin mitään tekstiä.
Ole omillasi, valhetta ne ovat kumminkin. Sinä olet natsimielinen,
joten sinulta päin ei voi odottaa muuta kuin propagandaa.
Saatanan juoksupoikana sinua käytetään. Sinussa ei siis ole mitään
kristillistä.

> Miltä tiskiltä sitä leipää jaettiin?

Ei miltään.

> No missä se leipää saanut nainen sitten sai sen VESIsuihkutuksen, joka
> häntä
> niin kovasti hämmensi?

Ei mitään vettä. Treblinka oli pelkkää teloitusta heti junan
saapumisesta lähtien. Kaikki millä henki vain lähti, kelpasi Treblinkassa.

> Niin, tuossa YLEn esittämässä "dokumentissa" kovasti kostonhimoaan
> esittelivät ja taistelukokemuksillaan elvistelivät. Kyseistä "dokumenttia"
> on käsitelty mm

Meillä on omat lähteemme joten kaikki engl..korjaan
ulkomaankieliset tekstit teet aivan turhaan. Suomeksikin näitä tekstejä
löytyy. "Voimme siis puhua suomea, olenhan opiskellut sitä Leningradin
yliopistossa".

Katson tämän asian vääristelyt sinun osalta loppuun käsitellyksi.

Rauno Viljanen wrote:

> Treblinkassa käytettiin dieselmoottoreita.

Wikinne sanoo "... it was a 200 horsepower, water cooled V-8 gasoline
engine..."
http://en.wikipedia.org/wiki/Treblinka_extermination_camp
kun taas Nizkorinne sanoo "..., the diesel engines used in Treblinka were
much larger - they belonged to captured Soviet T-34 tanks. These tanks
weighed 26-31 tons (depending on the model) and had a 500 BHP engine..."
ja erään "luottavan todistajan" mukaanhan se oli sukellusveneestä
http://www.nizkor.org/hweb/people/e/eichmann-adolf/eichmann-004.html
ja oikeastihan sitä moottoria, mikä se sitten olikaan, käytettiin
generaattorin pyörittämiseen, jotta saatiin sähköt.

> Minä en pane enää näihin loputtomiin natsipropagandoihin mitään
> tekstiä.

Ai sinä panet tekstiä?? Me muut kirjoitetaan sitä...

> Ole omillasi, valhetta ne ovat kumminkin.

Ei se ole mitään valhetta, että yksi neliömetri on aivan liian pieni tila 30
henkilölle. Eikä sekään ole valhetta, että ZyklonB värjää sillä tapetut
ihmiset punaisiksi eikä suinkaan sinisiksi tai vihreiksi tai mustiksi. Eikä
sekään ole valhetta, että oikeasti ne lampunvarjostimet on tehty eläinten
nahoista eikä suinkaan juutalaisten ihosta.

> Sinä olet natsimielinen, joten sinulta päin ei voi odottaa muuta kuin
> propagandaa.

Sanoo Viljanen, jonka mielestä 1360 on vain 33 prosenttia 1695.stä...

> Saatanan juoksupoikana sinua käytetään. Sinussa ei siis ole mitään
> kristillistä.

Kummallinen tarve teillä ateisteilla määritellä kuka on kristitty...

> Ei miltään.

No miksi se juutalainen sitten väittää sillä videolla että sai leipää
matkaevääksi?? Et kai väitä, että poloinen holocaustin uhri olisi
valehtelija???

> Ei mitään vettä.

Väität siis useiden juutalaisten valehtelevan!!?

> Treblinka oli pelkkää teloitusta heti junan
> saapumisesta lähtien. Kaikki millä henki vain lähti, kelpasi
> Treblinkassa.

No miksi sillä juutalaisten itsensä tekemällä holocaustivideolla on USEITA
juutalaisia joilla on henki tallella, vaikka kulkivat nimenomaan tuon
Treblinkan kautta??

> Meillä on omat lähteemme joten kaikki engl..korjaan
> ulkomaankieliset tekstit teet aivan turhaan. Suomeksikin näitä
> tekstejä löytyy. "Voimme siis puhua suomea, olenhan opiskellut sitä
> Leningradin yliopistossa".

No puhutaan sitten, tai oikeammin, luetaan ihan suomenkielisiä sivustoja,
esim
https://totuusbloki.wordpress.com/2013/08/07/holokausti-on-huijaus/
https://www.netikka.net/mpeltonen/holokausti.htm
http://moranen.blogspot.fi/2008/01/puolalainen-huijaus.html
http://tjt2.tripod.com/puholocaust.html
http://www.magneettimedia.com/punaisen-ristin-viralliset-asiakirjat-paljastavat-holokaustin-huijaukseksi/
http://www.magneettimedia.com/ursula-haverbeck-kutsuu-sisaministerin-kriittiseen-holokaustikonferenssiin/
http://www.magneettimedia.com/kiista-holokaustin-todenperaisyydesta/
http://ylilauta.org/arkisto/15093467
https://revisionistit.wordpress.com/2012/06/26/tiistain-vuodatukset/
http://www.vho.org/aaargh/suomi/Grafinn.html
http://www.patriootti.com/hs-holokaustista-euroopan-uskonto/
http://www.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=428690
Tuolla viimeksimainitulla onkin hupaisa clippi
x x x
Debatti Rassinierin ja holokaustitodistaja pappi Renardin välillä:
Renard: "Näin Buchenwaldissa tuhansien ja taas tuhansien menevän suihkuihin,
joista virtasi veden sijasta kaasu."
Rassinier: "Buchenwaldissa ei ollut yhtäkään kaasukammiota."
Renard: "Aivan, ei ollutkaan, mutta tämä on kuvaannollista puhetta, ja koska
näitä asioita tapahtui jossakin, ei asialla ole väliä."
x x x

Oh, Satan, you ol' devil you, God can flatten you like a Sunday morning
pancake

Ja 25.4.2015 YLE Teemalla oikein teemalauantai, ensin uusintana "dokumentti"
Hitlerin juutalaisesta naapurista ja sitten joku dokumentti Hitchcockin ja
Bersteinin (kuulostaa juutalaiselta) yhdessä tekemästä elokuvasta, jota
sitten jostain syystä "koskaan" esitetty, ja sen jälkeen joku dokumentti(?)
seitsemästä kääpiöstä Auschwitzissa.