Re: Kuinka minusta tuli revisionisti

JiiHoo wrote:
> TJT2 explained on 27.3.2017 :
>
> Jep, tällä hetkellä on todellakin hommat tauolla, mutta jos tästä
> vielä nousisi. Siihen menee kyllä kauan, koska mahdollinen leikkaus on
> todella kaukana ja siitä toipuminen kestää useamman kuukauden.

Eikös sinulle ole jo tehty joku leikkaus, jossa välilevyt korvattiin
titaanilla...!?

> Eikä tuo leikkaus ole edes varma, koska uskon vasta kun asiasta
> päättävä lääkäri niin toteaa.

Onhan se lääkäri, tai joku toinen lääkäri, kertonut sinulle että
leikkauksessa on kaikenlaisia riskejä? Tapasin aikoinaan
kiinteistövälittäjän, jolta oli leikattu selkää ja niskaa monta kertaa,
kunnes lääkäri oli todennut, että seuraavasta leikkauksesta ei tod
näköisesti olisi mitään apua, mutta melko varmasti siitä seuraísi
halvaantuminen, joten ei leikata enää kertaakaan. Paikat siis ihan sökönä,
ollut aikaisemmin ihan eri ammatissa, yrittänyt päästä
työkyvyttömyyseläkkeelle, mutta vakuutusyhtiön lääkäri oli tutkinut
papereita potilasta näkemättä, ja todennut että ei sitä mikään vaivaa, joten
ei tipu mitään eläkettä.

> Saattaahan olla, että olen vain yltiövarovainen ja jos paljastun
> hirveäksi rasistiksi, niin kaikki tulevat vain taputtamaan selkää ja
> kehumaan, että hieno juttu. Ei olla oikein uskallettu puhua, kun
> ollaan luultu sua joksikin suvakiksi, mutta niin sitä voi vaan
> erehtyä.

Voihan sitä yrittää sillai varovasti kysellä että mitä mieltä ne
harrastuskaverisi ovat maahanmuutosta, suurmoskeijasta, palautuslennoista,
Päivi Nergistä, kysellä kävivätkö äänestämässä nyt kunnallisvaaleissa, ja
jos niin mitä puoluetta, jne. Jos joku harrastetoverisi sitten paljastuu
esim PS:n äänestäjäksi, niin sittenhän vain nyökyttelet ja sanot "ai sinäkin
äänestit persuja, niin minäkin" tjsp.

Atheists will never be satisfied because they are not seeking truth, they
are seeking to guard a paradigm.

JiiHoo

TJT2 wrote :

> Eikös sinulle ole jo tehty joku leikkaus, jossa välilevyt korvattiin
> titaanilla...!?

Yksi leikkaus ja yksi välilevy. Jäljelle jäi selkäydinkanavan ahtauma
ja hajonnut välilevy, mikä ei kuulemma olisi tarvinnut leikkausta.

> Onhan se lääkäri, tai joku toinen lääkäri, kertonut sinulle että
> leikkauksessa on kaikenlaisia riskejä?

Tottakai leikkauksissa on riskinsä ja tuollainen ahtauman avaaminen on
ilmeisesti aika pirun iso leikkaus. Kun tässä nyt netistä olen hakenut
tietoa, niin saattaa olla ainakin pahimmillaan tai aina todella hurjan
kuuloista kamaa. Olen muuten huomannut, että tällaisissa
terveysasioissa on hankala löytää tietoa, kun pitäisi osata
englanninkieliset termit. Suomeksi nyt ei saa kuin pintaraapaisua.
Spinal stenosis hakuun ja alkaa tulla reilusti enemmän tietoa.

Siinä vedetään yläosa pois selkänikamasta ja leikataan selkäydinkanavan
ympärille tilaa ja lopuksi laitetaan jotain tukitankoja ja
titaani-implantti. Pirun paljon suurempi ja hankalampi leikkaus kuin
toi mun edellinen, missä vain välilevy korvattiin implantilla.

Ei tollaseen ihan kevyesti varmaan lähdetä ja ehkä se on sittenkin ihan
oikea proseduuri, että yritetäänm ilman leikkausta ja jos siitä ei
kertakaikkiaan tule mitään, niin se on viimeinen vaihtoehto.

--
Sitä luulisi, että feministit olisivat myös huolissaan raiskausten
kasvusta.