Re: Kaj Stenbergille viimeinen kysymys

Sartsa wrote:

> En kovin paljon katso telkkaria, en ole sinua edes siellä nähnyt.
> En ole nähnyt yhtään todistetta olemassaolostasi.

No sitä suurempi syy sinulla tulla katsomaan jos kaasutan itseni
ei-tappavalla kaasulla. (poistin jakelusta politiikka- ja evoluutioryhmät)

> Turo on siis alan ylin auktoriteetti?

No ei todellakaan ole.

> Kyllä minulla on vakavia mielenterveysongelmia.

Lisäsin jakeluun terveysryhmän, vaikka sitä ei näytä enää lukevan kukaan.
Minkälaisia mielenterveysongelmia sinulla on? Onko montakin F-diagnoosia?
Ovatko ne mielestäsi oikeaan osuneita, vai oletko suurestikin erimieltä ne
sinulle antaneen konitohtorin kanssa? Minkälaista hoitoa olet saanut? Onko
siitä ollut hyötyä vai haittaa? Mitä sina arvelet, onko myös Turolla
mielenterveysongelmia?

Shermer admitted to Cole in private that revisionists have the truth on
their side in some regards, but when speaking out or writing publicly, he
said the exact opposite.

Sartsa

TJT2 kirjoitti 28.1.2019 klo 11.06:

> No sitä suurempi syy sinulla tulla katsomaan jos kaasutan itseni
> ei-tappavalla kaasulla. (poistin jakelusta politiikka- ja evoluutioryhmät)

Asun Nokialla, en viitsisi junalippuja ostaa vain sen takia, paitsi jos
on muuta menoa Helsinkiin samalla, esim. Rene Magritten näyttely Amos
Rexissä alkaa helmikuussa eli silloin menen Helsinkiin.

> Lisäsin jakeluun terveysryhmän, vaikka sitä ei näytä enää lukevan
> kukaan. Minkälaisia mielenterveysongelmia sinulla on? Onko montakin
> F-diagnoosia?

Olen samaa mieltä, että maanis-depressiivinen, itse lisäisin
post-traumaattinen stressi.

> Ovatko ne mielestäsi oikeaan osuneita, vai oletko
> suurestikin erimieltä ne sinulle antaneen konitohtorin kanssa?

Ennen olin vain masentunut, mutta lääkäri määräsi 1996 masennuslääkettä
unettomuuteen, se oli virhe. Olisin tarvinnut vain nukahtamislääkettä,
en piristettä. Epäilen että ko. lääke aiheutti ensimmäisen manian 1999.
Eli minut lääkittiin sairaaksi.

> Minkälaista hoitoa olet saanut? Onko siitä ollut hyötyä vai haittaa?

Lääkkeitä. Terapiaa ei kunnolla saa. Joskus sairaalahoitoa, se on
karmaisevaa kidutusta. Luulen että vankilassa olisi miellyttävämpää kuin
mielisairaalassa.

> Mitä sina arvelet, onko myös Turolla mielenterveysongelmia?

En ole siinä asemassa, että diagnooseja voisin jaella.
Mielestäni Turo on varmaankin hyvin tasapainoinen.
En ole tavannut häntä, niin en tiedä.

John Smith

TJT2 wrote:
> No sitä suurempi syy sinulla tulla katsomaan jos kaasutan itseni
> ei-tappavalla kaasulla. (poistin jakelusta politiikka- ja evoluutioryhmät)

Ongelman myöntäminen on kuulemma ensimmäinen askel parantumiseen.

--
uʍop ǝpᴉs sᴉɥʇ