Henkitorvihuijari patologinen ihmissaasta

Dokumentti "Hän valehteli aivan kaikesta", Frii, 29.7.2019. Jos ette
katsoneet, tässä taas referaattia: Valtamedian toimittaja rakastui
kuuluisaan lääkäriin, jota palvottiin kun hän "keksi" keinotekoisen
henkitorven, ja asenteli niitä ihmisille eri puolilla maapalloa. Italiaano,
mutta oli jotenkin kirjoilla Ruotsin karoliinisessa. Lääkäri lupasi
naiselle, että itse paavi vihkii heidät, kun hän on paavin ja USAn
presidenttien ja muiden mahtimiesten salainen henkilääkäri. Satoja
häävieraita oli tarkoitus lennättää Italiaan ja majoittaa johonkin hienoon
linnaan. Sen jälkeen kun lääkäri sai avioeron entisestä vaimostaan.

Nainen erosi työpaikastaan, käytti valtavia summia häävalmisteluihin, jne,
kunnes sai kaveriltaan linkin artikkeliin, jossa kerrottiin kuinka kyseistä
lääkäriä epäillään tieteellisten tulostensa väärentämisestä. Ja potilaitakin
oli kovasti kuollut. Nainen alkoi pikkuhiljaa tajuta, että häntä on
huijattu. Rupesi sitten tarkistamaan asioita, ja selvisi mm. että kysenen
lääkäri on edelleenkin naimisissa, ja lisäksi asuu jonkin naisen ja
lapsiensa kanssa Espanjassa. Italiassa sen sijaan kukaan ei ollut kuullut
mistään häävarauksista, ja jotenkin onnistui selvittämään jopa Valkoisesta
talosta ja Vatikaanista, että eivät tunteneet kyseistä lääkäriä.

Ruotsissa jopa eräät ruotsalaiset lääkärit rupesivat kauhistelemaan
italiaanon pahuutta, potilaiden kiduttamista, ja asiasta tuli jopa
rikostutkinta. Ruotsin poliisi sitten totesi, että onhan siinä monta
potilasta kuollut, mutta ei jakseta mitään syytteitä nostella, vaan todetaan
että lääkäri ollut hieman huolimaton.

Dokumentin lopussa nainen sitten heitti noin tuhannen dollarin arvoisen
sormuksen (jota lääkäri oli väittänyt 100 000 arvoiseksi) jokeen, ja
kerrottiin lopputekstinä, että lääkärillä on edelleenkin lääkärinlupa
voimassa, mutta jotkut viranomaiset ovat taas ruvenneet tutkimaan kyseisen
lääkärin toimia.

Toimittajan hääsuunnitelmatkin mainitaan lyhyesti wikipediassa, mutta
artikkeli näkyy keskittyvän enemmän tieteelliseen huijaukseen
https://en.wikipedia.org/wiki/Paolo_Macchiarini

Tuolla vaan uusin vuosiluku näyttää olevan 2017, ja tekstissä kerrotaan
siitä samasta ensimmäisestä tutkinnasta kuin telkkarissa, joten jää nyt
epäselväksi, onko ne dokumentin lopussa vihjatut uudet tutkimukset johtaneet
mihinkään. Mutta pointti siis, että lääkäri huijasi naisia, mediaa ja
tiedeyhteisöä, ja tappoi useita ihmisiä, eikä edes menettänyt
lääkärinlupaansa, puhumattakaan että olisi saanut jonkin rangaistuksen.
Mitenkäs te ateistisen evoluution kannattajan tämän pahuuden selitätte? Tai
sen, että kukaan uhreista tai heidän omaisistaan ei ole hoitanut kyseistä
lääkäriä hautaan? Tai edes haastanut oikeuteen, tuo amerikkalainen nainenkin
olisi varmasti voinut haastaa Paolon oikeuteen useallakin perusteella,
USAssahan ne saavat oikeusjutun aikaan kaikesta mahdollisesta...

JiiHoo

TJT2 explained :
> [...]
> olisi varmasti voinut haastaa Paolon oikeuteen useallakin perusteella,
> USAssahan ne saavat oikeusjutun aikaan kaikesta mahdollisesta...

En kuule pysty selittämään. Ruotsalaiset nyt ovat aivan sekaisin, mutta
enpä ihmettelisi, jos tuollainen Suomessakin onnistuisi.

Muutenkin ihmetyttää miten jotkut kaiffarit liikkuu maailmalla miten
sattuu ja rikoksia on joka paikassa eikä missään saada vastuuseen.

Rajat auki on vaan niin ihanaa ja ihmisoikeudet kuuluvat kaikille.
Siinä ei paljoa väliä, jos tulee hiukan ruumiita.

--
Johtaja Pekka Siitoin:
"Mutta kaikesta huolimatta. Olen kivenkovaan

"TJT2" <revisionis...@holohoax.is.invalid> writes:

> jonkin rangaistuksen. Mitenkäs te ateistisen evoluution kannattajan
> tämän pahuuden selitätte?

Ei toi ateismiin liity mitenkään, mutta mä selittäisin tuon ihan
vastaavalla tavalla kuin moni uskovakin, että tyyppi oli ahne
paskiainen.

> Tai sen, että kukaan uhreista tai heidän
> omaisistaan ei ole hoitanut kyseistä lääkäriä hautaan?

Ehkä ne uhrit olivat lainkuuliaisia tuota lekuria paremmin.

> Tai edes haastanut oikeuteen, tuo amerikkalainen nainenkin olisi varmasti
> voinut haastaa Paolon oikeuteen useallakin perusteella, USAssahan ne
> saavat oikeusjutun aikaan kaikesta mahdollisesta...

Tota pitänee kysyä ko. naiselta, että miksi hän ei oikeusjuttua ole
nostanut, mutta sekään syy ei todennäköisesti liity ateismiin tai sen
puutteeseen millään tavalla.

1. Valitse sopiva paikka, ei ihmisten tai rakennusten lahella, jossa
paukku voi aiheuttaa hairiota. - Iso-Kiinalaisen kayttoohje

Ari Saastamoinen wrote:

> Ei toi ateismiin liity mitenkään, mutta mä selittäisin tuon ihan

Kyse olikin ateistisesta evoluutiosta, erotuksena teistisestä evoluutiosta,
koska teistisen evoluution kannattajilla tietääkseni on eräs selitys
pahuudelle, ja näinollen minulla ei tarvetta osoittaa kysymystäni teistisen
evon kannattajille.

> vastaavalla tavalla kuin moni uskovakin, että tyyppi oli ahne
> paskiainen.

Ei se nainen käsittääkseni mitenkään erityisen rikas ollut, ja Paolohan
lahjoitteli sille tavaroita, esim sen sormuksen. Jonka arvo sitten murto-osa
väitetystä, mutta ei mitenkään muuta rahavirran suuntaa. Eikä tuo sinun
"selityksesi" oikeasti selitä yhtään mitään, vaan ainoastaan tiivistää
kuvausta. Siis miksi hän oli "ahne paskiainen"?? Miksi se oy evoluutio ab:n
tuotekehitysosasto kehittelee jatkuvasti "ahneita paskiaisia"??

> Ehkä ne uhrit olivat lainkuuliaisia tuota lekuria paremmin.

Paljon mahdollista, mutta vähän ihmettelen että edes se venäläinen ei...

> Tota pitänee kysyä ko. naiselta, että miksi hän ei oikeusjuttua ole
> nostanut, mutta sekään syy ei todennäköisesti liity ateismiin tai sen
> puutteeseen millään tavalla.

Puhe olikin ateistisesta evoluutiosta. Tosin tämän voisi jotenkin ulottaa
myös teistisen evoluution puolelle. Btw, taisi olla sama päivä, jolloin
YLEltä tuli se dokumentti nettihuijareista, sekä miehet että naiset, sekä
Britannissa että USAssa, lähettelevät valtavia rahasummia ja huumeita yms
joillekin afrikkalaisille huijareille siinä luulossa että kyseessä on
valkoinen seurustelukaveri. Eräskin brittimies luuli lähettävänsä rahaa
tulevalle vaimolleen, kunnes häneltä loppui rahat ja huijaus paljastui. Ei
vaan oppinut, vaan alkoi pian lähetellä rahaa jollekin toiselle huijarille,
sen verran mitä pienestä eläkkkeestä pystyi ja mitä sai lainaa, tjsp. Ja
joku nainen luuli olevansa menossa naimisiin amerikkalaisen sotilaan kanssa,
kunnes lopulta selvisi että mies onkin nigerialainen parturi, joka ruvennut
huijariksi kun se hänen parturi-kampaamonsa tuotti tappiota. Eräs
amerikkalainen nainen puolestaan sai välitettäväkseen jonkin mystisen
paketin, jne (en nyt muista enää oliko siinä huumeita vai varastettuja
kännyköitä vai jotain muuta laitonta...). Miten ihmeessä ihmiset voivat olla
niin äärettömän tyhmiä, että lähettävät valtavia rahasummia henkilöille,
joita eivät ole koskaan tavanneeet, eivätkä välttämättä edes puhuneet
puhelimessa, vaan viestittelevät vain jollain tekstiviesteillä...!!??? Ja
tuossa YLEnkin dokumentisssa siis nainen, joka oli jo kovasti häitä
suunnittelemassa, vaikka olivat vain pari kertaa puhuneet puhelimessa, ja
lähetelleet tekstiviestejä.