Re: Asiallinen laakari ja outoja autoja

TJT2 wrote:
> Keskiviikkona kävelin terveyskeskukseen kun kuorma-auto blokkasi
> autoni. Torstaiaamuna olin keskussairaalassa, ja tällä kertaa siellä
> oli ihan asiallinen lääkäri. Tai ainakin oletan niin, senhän näkee
> vasta joskus kesällä omakannasta mitä hän on papereihin kirjoitellut.

No ei näköjään tarvitsekaan odotella, eilen postiluukusta kirje jossa
ESSOTEn logo, oletin että siellä on lasku, mutta siinä olikin samanlainen
aanelonen kuin mitä sain sen tietopyyntöni jälkeen. Siis tällä kertaa
lähettivät sen lääkärin sanelun ihan oma-aloitteisesti. Ja näyttää
kirjoittaneen asiat melko tarkasti niinkuin ne on, joten keskussairaalassa
on siis todistetusti ainakin yksi asiallinen lääkäri.