Re: Yleissivistyksen parantamista?

Kaj Stenberg wrote:

> Jääköön muu moska, mutta tähän: sait ammattilaisen arvioiman
> lääkityksen. Täysin vailla mitään tietoa päätitkin itse muuttaa
> tätä lääkitystä. "Omahoitosi" ei ilmeisesti tydyttänyt ja nyt syytät
> alkuperäistä ammattilaista?

Vastaapas nyt, swedupelle, rehellisesti näihin kahteen kysymykseen:
1. Onko sinulla oikeasti joku mielisairaus, tai joku fyysinen sairaus (esim
aivosyöpä) joka vaikuttaa aivotoimintaasi?
2. Oletko saatananpalvoja?
Sen verran lahjakkaasti olet taas sotkenut faktoja ja omia mielisairaita
harhojasi, että joku sinussa on todellakin pahasti vialla. Aloitetaan
vaikkapa tuosta "ammattilaisesta", minä sain kyseisen prosessin aikana
lääkereseptejä ainakin NELJÄLTÄ eri lääkäriltä, kuka niistä on tuo
mainitsemasi ammattilainen, ja miksi sinäkään et pidä niitä muita
ammattilaisina? Ja mitähän se kertoo ammattilaisuudesta, jos lääkäri ensin
kirjoittaa reseptin, ja sitten pari tuntia myöhemmin soittaa perään ja
kieltää syömästä kyseisiä pillereitä? Tai se, että TOINEN lääkäri sitten
pari päivää myöhemmin käskee syödä kyseisiä kiellettyjä pillereitä? Tai se,
että KOLMAS lääkäri kirjoittaa ihan toisia pillereitä, joita kävin sitten
näyttämässä VIIDENNELLE lääkärille sillä seurauksella, että kyseinen henkilö
repi pakkauseen apteekissa liimatun lapun nähdäkseen mitä sen alla lukee,
vaikka sama teksti olisi löytynyt paketin toiselta puolelta, ja ihmetteli
silmät pyöreinä "mitä nämä oikein on?". (tämä viides ei siis kirjoittanut
minulle mitään lääkkeitä, kävin siis neljän pillerintuputtajan lisäksi
viidennelläkin lääkärillä, tai miten monta niitä olikaan, joiden kanssa
jouduin tekemisiin, päivystyksessäkin olin neljä tuntia näkemättä yhtään
lääkäriä, ja päätin lähteä kotiin, johan ilmestyi joku lääkäri uhkailemaan
että voin kuolla). Ja vailla tietoa... etkö sinä saatanan pelle edelleenkään
tajua, että minä en ole mikään JiiPee??? Ja mitä "tätä lääkitystä", sitähän
muutettiin jatkuvasti, kiellettiin ja käskettiin, kirjoitettiin uusia
lääkkeitä jne, kunnes totesin että parempi päättää ihan itse, JOHON OLEN
TYYTYVÄINEN. Ja mikä ihmeen ALKUPERÄINEN ammattilainen?? Ensimmäinen
tapaamani lääkärihän oli tk-lääkäri, joka lähinnä sanoi "tule viikon päästä
uudestaan" vaikka oireiden perusteella minut olisi pitänyt jo silloin
lähettää kiireesti keskussairaalan päivystykseen. Kuten hän sitten viikkoa
myöhemmin toisella tapaamisella tekikin. Paitsi että ihan turha reissu se
eka käynti keskussairaalassa, kun päivystäjä oli vajakki, joka naureskeli
tk-lääkärin diagnoosille ja teki ihan eri diagnoosin ja lähetti minut
takaisin kotiin. Jonne päästyäni otinkin sitten yhteyttä YKSITYISEEN
lääkäriasemaan, jolle sitten maksoin yli tuhat euroa... joten juu,
todellakin syytän noita julkisen puolen "ammattilaisia", joiden olisi
pitänyt hoitaa minut paljon halvemmalla (keskussairaalassa käynti
muistaakseni 42 euroa ja sentit päälle, ja kun 6 kertaa kävin, ja päälle
tk-lääkärillä käynnit... ei ollut ihan ilmaista sekään, mutta
suhteellisesti otettuna lähes ilmaista verrattuna yksityisellä käymiseen.)
Potilasasiamiesnaisten kanssa keskustelin, myönsivät että pahasti on tehty
virheitä, mutta en voi kuulemma tehdä muuta kuin kirjoittaa jonkin
muistutuksen, joka ei oikeasti johda mihinkään. Kantelu ylemmille tahoille
kuulemma tulee takaisin, koska kukaan ei kuollut. Lakimiestenkin kanssa
keskustelin, mutta julkisen puolen lääkärit ovat viranomaisia ja ESSOTE sen
verran iso organisaatio, että saisin tapella niiden kanssa lopun ikääni ja
lakimiesten palkkiot niin suuria että rahani loppuisivat jo
käräjäoikeudessa, kuten Asta "T2" Tuomiselle kävi.

> _Miksi_ käyt lääkärissä ja _miksi_ maksat niistä "myrkkypillereistä"?

Yleensä ihminen hakeutuu lääkäriin viimeistään siinä vaiheessa kun huomaa
olevansa hengenvaarassa. Maksan kun eivät ilmaiseksi anna, ja ilmeisesti ne
pillerit joita nyt syön, pitävät minut hengissä.

> Itsehän sinä mielestäsi aina kummiskin parhaiten tiedät? -

Niin, noitakin pillereitä syön ihan itse päättämälläni annostuksella enkä
lääkärin "määräämällä", me kansallissosialistikreationistit ei oteta
määräyksiä vastaan kuin harvoilta ja valituilta tahoita.

> Veronmaksaja

Niinhän me kaikki, autostakin tuli taas joku ajoneuvovero. Iso sellainen,
kun ilmastovouhottajat kuvittelevat voivansa vaikuttaa minun CO2-päästöihini
veroja korottamalla. Vaan minäpäs tiedän Svensmarkista ja supernovista!

The Edge of Evolution makes it much more difficult for an atheist to find
fulfillment in Darwin.