Tietoja viivytetään tahallaan

Olen tässä kesällä ollut yhteyksissä viranomaisiin, eräänäkin päivänä pitkä
keskustelu, jossa selvisi että osa omakantaan tulevista tiedoista tulee
pitkällä viiveellä, koska sellainen on ihan tietoisesti systeemiin laitettu.
Sen sijaan tämäkin viranomainen tuntui ihmettelevän erään toisen
viranomaisen toimintaa, ja jopa ryhtynyt kiireelliseen toimenpiteeseen.
Mutta enpäs kerro enempää, kun kuitenkin vain vittuilisitte ja kehittäisitte
harhaisia muistikuvia. Joten käykääpäs vaikkapa lukemassa
http://mvlehti.net/2017/08/23/kuka-suojelisi-elakelaisia-hoitotiimien-pakkorahastukselta/
vaikka ei minun tapaukseeni mitenkään liitykään. Siis ei liity suoraan,
mutta mielenkiintoisia yhtymäkohtia on.

JiiHoo: "Koska olen mulkku enkä koita saada vastapuolta omalle kannalleni,
vaan haluan vain vittuilla sille ja pilkata sille tärkeitä arvoja ja
oppeja."

---
http://www.avg.com

JiiHoo

TJT2 has brought this to us :
> [...]
> pitkällä viiveellä, koska sellainen on ihan tietoisesti systeemiin laitettu.

Ei kai tuo mikään salaisuus ole. Vaikkapa vakava sairaus on sellainen
asia, jonka lääkäri kertoo naamatusten eikä niin että diagnoosi vain
livahtaa omakantaan ja sitten potilas lukee sen järkyttyneenä sieltä.

Virheitähän nekin tekee ja välillä sinne tulee sellaista, mikä ei olisi
saanut vielä tulla.

--
Kansalainen Heikki Heinonen:
" Ennen vanhaan heiteltiin tomaatteja ja kananmunia, mutta kenellä