Re: Miikka R.I.P

Ari Saastamoinen wrote:

> Ja mahtoiko tuo sairaus ihan oikeasti johtua siitä skorpioninpistosta,
> kun hän hakeutui lääkärin juttusille ekaa kertaa vasta noin viisi
> viikkoa skorpioninpiston jälkeen. Jos hän olisi ollut
> esim. allegrinen ko. skorpionille, niin se anafylaktinen shokki olisi
> tullut huomattavasti nopeammin.

Ja mistäs sinä tuon viisi viikkoa löysit?? MVlehden mukaan
"Miikkaa pisti kotonaan myrkyllinen skorpioni kahdesti huhtikuun
puolivälissä,"
ja
"Tuolloin, huhtikuun lopussa, omaiset ja ystävät ryhtyivät myös kysymään
Suomen suurlähetystöstä apua sekä vinkkejä mm. siihen, että mikä olisi hyvä
sairaala, koska sairaalahoidot ovat hyvin hintavia Thaimaassa. "
Huhtikuun puolivälistä huhtikuun loppuun on siis sinun mielestäsi noin viisi
viikkoa, siis yli kuukausi!!! Meidän normaalien ihmisten mielestä vain noin
2 viikkoa.

> Ja tuota tapausta kun googlettelee, niin (kuvien perusteella tehty
> diagnoosi, kun oikeata sairauskertomusta ei kuitenkaan ole saatavilla)
> ilmeisesti hänellä oli maksakirroosi tai harvinaisempi hepatiitin
> aiheuttama maksan äkillinen hajoaminen, ja molempiin tunnetaan
> korjauksena ainoastaan maksansiirto.

Ja mitenkäs tuo spekulaatiosi sopii siihen, että hän kuntoutui peräti kaksi
kertaa alkuperäisessä sairaalassa??
x x x
Hän auttoi Miikkan ja Oomin pienestä kylästä kaupunkiin suurehkoon
sairaalaan, jossa Miiikkalle annettiin hoitoa.
Annettujen hoitojen muodot ovat toistaiseksi hämärän peitossa, mutta ne
auttoivat. Miikkan oli kuitenkin palattava sairaalasta kotiin, koska
pariskunnalta loppui rahat.
x x
Miikkan tila huononi jälleen kotioloissa. Suomalaismies meni pyynnöstä
katsomaan häntä uudestaaan ja sanoi kaikella vakavuudella, että "kyllä
Miikka on saatava nyt sairaalaan". Hänet vietiin uudestaan samaan sairaalaan
ja samalla rahaa kyettiin toimittamaan hoitojen järjestämiseksi.
Keski-Thaimaassa sijaitsevassa sairaalassa Miikka saatiin hoidettua
lentokuntoon ja hänen vointinsa helpottui.
x x x
MV

> Thaimaassa tehdään kyllä paljon maksansiirtoja, ja ilmeisesti jopa
> ihan riittävän laadukkaitakin, kun jenkeillekin oikein mainostetaan
> thaimaalaista maksansiirtoklinikkaa.

Suoritettiinko hänelle peräti kaksi maksansiirtoa siellä alkuperäisessä
sairaalassa...!?? Vai miten ne sai hänet lentokuntoon siitä väittämästäsi
"maksan äkillisestä hajoamisesta" huolimatta??

> PS. Olisiko sinua kiinnostanut tuo Miikka, jos hän ei olisi sattunut
> olemaan Odini?

Toki myös PVL, SKE yms tovereitteni kohtalot kiinnostavat, ja tietysti myös
kreatovereitteni kohtalot. Ja yleensäkin ihmisten kohtalot, Gypsy Rosen
tapauskin todella järkyttävä.

Lisäsin riipimiesi ryhmien tilalle s.k.terveyden, vaikka se taitaakin olla
jo kuolemansairas...

"TJT2" <revisionis...@holohoax.is.invalid> writes:

> Ja mistäs sinä tuon viisi viikkoa löysit?? MVlehden mukaan

En muista enää, jostain nettijutusta. Mutta en tuota MVlehteä sen
luotettavampana pidä kuin jotain muutakaan nettijuttelua, joten voi
olla ihan kummin vain - tai jopa jotain muuta.

> Ja mitenkäs tuo spekulaatiosi sopii siihen, että hän kuntoutui peräti
> kaksi kertaa alkuperäisessä sairaalassa??

Ei ollut mun spekulointeja. Mä en osaa tunnistaa maksakirroosia.

1. Valitse sopiva paikka, ei ihmisten tai rakennusten lahella, jossa
paukku voi aiheuttaa hairiota. - Iso-Kiinalaisen kayttoohje

Ari Saastamoinen wrote:

> En muista enää, jostain nettijutusta. Mutta en tuota MVlehteä sen
> luotettavampana pidä kuin jotain muutakaan nettijuttelua, joten voi

Ja monikos niistä nettijuttelijoista kävi sähköpostikeskustelua Finnairin
kanssa tai soitteli lähetystöön tai oli muuten mukana prosessissa???

> olla ihan kummin vain - tai jopa jotain muuta.

Siinä Korhosen videollahan haastatellaan sitä miestä, joka oli koko ajan
mukana, ja Korhonen itse tuli mukaan siinä vaiheessa kun yrittivät saada
Miikkaa Suomeen. Miksi uskot mieluummin jotain epämääräisiä nettijuttuja
kuin asianosaisten omia kertomuksia??

> Ei ollut mun spekulointeja. Mä en osaa tunnistaa maksakirroosia.

Kyllä se olit SINÄ joka kirjoitti
x x x