Kaj Stenberg pois kill fileesta

1 view

Eilinen A-studio/talk taisi aiheuttaa minulle jonkinlaisen tilapäisen
mielenhäiriön, siellä kun käsiteltiin lääkäreiden virheitä ja yleensäkin
julkisen terveydenhoidon virheitä ja salailua yms. Minullahan on aiheesta
runsaasti omakohtaisia kokemuksia. Näyttää olevan sellainen mafia, että edes
minä en uskalla ruveta sen kanssa tappelemaan. Tuossa ohjelmassakin oli joku
miespuolinen sairaanhoitaja, jonka isä oli kuollut lääkäreiden virheiden
takia, ambulanssikaan ei ottanut kyytiin ekalla yrityksellä!!! Toisella
yrityksellä pääsi "hoitoon", josta laitettiin takaisin kotiin, jonne kuoli
15 minuutin päästä. Hoitaja oli sitten tapellut neljä vuotta tuota mafiaa
vastaan, ja saanut jonkin muodollisen korvauksen. Ohjelmassa ei
valitettavasti kerrottu mitään rahasummia.

Joten vaihdan aiheen paljon helpompaan: Stenberg, mitenkäs se sinun
natsimenneisyytesi menikään?? Sinähän muistaakseni aikoinaan tunnustit
olleesi kansallissosialisti (tjsp) mutta sen jälkeen aloit kiemurrella ja
selitellä, että sinulla oli vain jotain ajatuksia ja niistäkin pääsit sitten
eroon...!?? Vai miten tämä meni? Olitko sinä oikeasti AATTEEN kannattaja??
Siis sillai aikuisen oikeesti. Kuuluitko johonkin järjestöön? Mihin?? Ja
katsopas nyt vaikkapa tämä uutinen
https://www.vastarinta.com/vastarintaliike-teki-yllatysvierailun-nordean-konttoriin/
ja etenkin kuva, jossa peililasinainen teippaa pankin ovet kiinni hakaristi
kaulassa. Eikö sinun herrasmiehenä tee yhtään mieli mennä naisen avuksi?
Yhtään ikävä vanhoja hyviä aikoja, jolloin sinäkin olit mukana
toiminnassa!!? (Siis JOS olit, jota vähän epäilen...). Vai ahdistaako
sinuakin, kun olet jo liian vanha pysymään nuorison tahdissa?? (jos minä
olisin 30 vuotta nuorempi... ja asuisin siellä Helsingissä...)

Ja entäs 612-marssi, PVL:n mielenosoitus (kumpikin itsenäisyyspäivänä), ja
nyt mielenosoitus sananvapauden puolesta, eikö todellakaan tehnyt mieli
mukaan?? Entä mites tämän vuoden soihtukulkue, tavataanko siellä kahdestaan
kun johnjaakkimajiihoot ja mensamuoniomakelat eivät uskalla!? (oletan, että
tänäkin vuonna järjestetään 612-kulkue, vaikka PVL kiellettäisiin, koska
virallisestihan siinä on ihan eri järjestäjä). Tai joku SKE:n
mielenosoitus/korttikeräys? Vai oletkos sinä niitä Hjallis Harkimon
liikenyttiläisiä? Hänhän on teitä rannikkoruotsalaisia...

Ja jotta olisi jotain evoasiaakin
http://www.icr.org/article/doolittle-recycled-evolutionary-theory-is-old-news/
(ennustan että stenberiltä ei tule tuohonKAAN mitään asiallista kommenttia,
puhumattakaan että hän kykenisi osoittamaan artikkelin virheelliseksi)

Sorry, evolutionists, you were wrong all the time.

---
https://www.avg.com

Heikki Heinonen

On Fri, 18 May 2018 09:50:44 +0300, "TJT2" <truth.i...@atheism.is.invalid> wrote:

> [...]
>vastaan, ja saanut jonkin muodollisen korvauksen. Ohjelmassa ei
>valitettavasti kerrottu mitään rahasummia.

Siis pidät killissä sellaisia ihmisiä joiden kanssa yrität keskustella?

John Smith

Ei se omituisuus siihen rajoitu.
Sais keskittyä Notepadiin.

--