Latex ja kumiasut

Wejjo

Dec 16, 1999, 3:00:00 AM12/16/99
Kokeekos muut lateksi ja kumiasut kiihottaviksi. Itselläni on jonkinlainen
vimma noihin, vaimoni tosin ei ole vielä suostunut kokeilemaan.
Tiedättekös hyviä sivuja (ilmaisia) joilta löytyisi kuvia etc. aiheesta.

Erkki

Dec 16, 1999, 3:00:00 AM12/16/99
Nythän on niin että latexikuvat niinkuin muutkin kuvat on parasta bongata
uutisryhmistä. Ei tarvi äpöstellä typerien luottokorttinumerovaatimusten ja
popupikkunoiden kanssa. Kuvien latautumisnopeuskin on omaa luokkaansa.
alt.binaries.pictures.erotica.fetish.latex
ja muut vastaavat...

Eki

runski

Dec 16, 1999, 3:00:00 AM12/16/99
Thu, 16 Dec 1999 09:47:14 +0200, "Wejjo" <veijo...@nic.fi> tarinoi:

>Kokeekos muut lateksi ja kumiasut kiihottaviksi. Itselläni on jonkinlainen
>vimma noihin, vaimoni tosin ei ole vielä suostunut kokeilemaan.
>Tiedättekös hyviä sivuja (ilmaisia) joilta löytyisi kuvia etc. aiheesta.

No esim:

http://www.redway.org/main.html

Täytyy kyllä sanoa, että naurussa on pitelemistä kun näkee esim.kuvan

http://www.flash.net/~numatic/mrblowup/womb2.jpg

Tuo herätti uteliaisuuteni, ja kysynkin kaltaiseltasi asiantuntijalta,
että mikä lateksissa ja kumissa kiihottaa. Itse kun en saa niistä
mitään viboja. Mitä minä mahdan menettää sellaista mitä sinä miistä
saat? Millaisia mielikuvia ne sinussa herättävät?

--runski

Tuomas

Dec 21, 1999, 3:00:00 AM12/21/99
Latexin houkuttelevuus perustuu pitkälti juuri siihen hyvään istuvuuteen,
"second skin" - niin kuin monesti sanotaan. Kuminen asu muodostaa mukavan
tunteen, koska se on läsnä koko ajan ja joka paikassa juuri sopivasti.
Ihminen kaipaa toisen ihmisen kosketusta ja vaikka latex voidaankin ajatella
aluksi varsin keinotekoiseksi, niin se antaa inhimillisemmän kosketuksen
kuin vaikka puuvilla - yllättävää, eikö?!

Toisaalta se kiillto, joka niihin on mahdollista saada, on kiinnostavaa
sekin (vrt. silkin hohde). Tietenkin se, että kumiasu samalla peittää kaiken
ja toisaalta paljastaa kaiken, on kiihottavaa.

Latexasuihin (ja niiden käyttäjiin) liittyy kaikenlaisia uskomuksia. Totta
onkin, että latexasuja voidaan käyttää melko extreme-seksissä, mutta latexia
voi käyttää myös ihan tavallisina vaatteina, ilman näitä
speciaalimielitekoja (jotka ulkopuolisesta näyttävät tosiaan vähän oudoilta,
mutta lienee kyse siitä, että ko. bondage- yms. lajien harrastajat haluavat
saada voimakkaampia tuntemuksia. Toisen osapuolen kunnioitus on kuitenkin
tärkeä osa koko touhua.)

Moniin erittäin tyylikkäisiin (ja myös futuristiin scifi-) kuviin voi
törmätä netissä. Kannattaa tsekkailla uutisryhmät fetish-latex yms ja lähteä
etsimään fetish-alkuisia saitti-indexejä.

Monista kuvista näkee, että latex on todella tyylikästä ja hyvännäköistä.
Niin hyvännäköistä, että turhaa on kätkeä se sisätiloihin, rohkeasti vaan
latexia julkisuuteen!

Eikä sen aina tarvitse olla mustaa...

Itsekin katselin ensin kuvia netistä, sitten tuli kiinnostus kokeilla jotain
kumiasua ihan konkreettisesti päälle. Ostin malliltaan ihan tavalliset
alushousut ja yllätyin positiivisesti: se mukaileva tunne oli todella
mukava!!!

Sitten ostin malliltaan tavallisen T-paidan - varsin tyylikäs sekin, vaikka
malliltaan onkin ihan tavallinen. Jos sitten tykkää seksileikkeihin saada
jotain lisämaustetta, niin kyllähän kumiasuista sitten löytyy kaikenlaisia
hupaisia juttuja...

Tyttöystäväni piti (yllättävää) kumijulkistustani seksikkäänä: olin ostanut
myös kokopitkät latexhousut ja latexsukat ja olin pukenut ne sen paidan
kanssa muiden vaatteiden alle ja julkisella paikalla kerroin tästä ja
vilautin nilkkaa ja paidan alle ja kerroin, että päälläni on latexia
alhaalta ylös asti. Pelkäsin etukäteen reaktiota, mutta turhaan...

Suosittelen latexin kokeilemista. Kannattaa aloittaa perushousuista, että
saa tuntumaa - ihan tangoja (tai stringejä) ei kannata ostaa, koska niissä
on liian vähän "kontaktipintaa". Oikean koon valitseminen on tärkeää, sillä
vaikka kumi joustaakin, niin ei kuitenkaan niin paljon ja toisaalta liian
löysiä kumivaatteita ei saa kiristettyä millään. Myyjät kyllä seksikaupoissa
(joista ainoastaan valitettavasti kumiasuja löytää...!) auttavat: asut
otetaan esille paketista ja mittaillaan.

Kumiasuja valmistavat useat firmat, laaduissakin on sitten eroja - kyllä se
kalliimpi vaihtoehto tässäkin useasti on parempi. Hinta voi ehkä tuntua
jossain tapauksessa korkeahkolta, mutta sitä on verrattava vaikka naisten
merkkialusasuihin, jotka ovat myös kalliita. (Miesten tavalliset alusasut
ovat - onneksi - yleensä kohtuuhintaisia.) Eri kumivalmistajilla on
erilaiset materiaalit: esim. Renate Buccone menee sujuvammin päälle, mutta
ei välttämättä ole niin kestävää, Latexa sen sijaan on materiaalina
nihkeämpi, mutta siinä on vahvistetut saumat. Isompia vaatekappaleita
päällepuettaessa (ainakin Latexa) tarvitaan sisäpuolelle talkkia (apteekista
tai asun myynneestä liikkestä), ettei asu takerru liikaa esim. ihokarvoihin,
lisäksi se parantaa säilyvyyttä.

Kiiltoa saa asianmukaisella sprayllä, se myös suojaa kumivaatetta. Eri
valmistajien kumin luonnollisessa kiillossa on eroja, mutta pääsääntöisesti
ne eivät juurikaan kiillä sellaisenaan. Tämä voikin aiheuttaa yllätyksen,
kun menee asuja ensimmäisen kerran katselemaan: ne ovat himmeitä,
aavistuksen suojatalkissa eikä ne edes näytä vaatteina tyylikkäiltä,
ennemminkin joltain rääpäleiltä. Mutta kun asun pukee päälleen, niin
tunnelma nousee - ja kiiltoakin siis saa...

Kumiasut ovat helppohoitoisia: niihin ei lika imeydy, joten nopea pesu esim.
astianpesuaineella riittää, samoin kuivuminen on nopeaa.

Tietenkin päälläpidettäessä esiintyy vähän hikoilua, mutta vähemmän kuin
mitä etukäteen luulin.

Ei varmaankaan ihan jokapäiväiseksi vaatteeksi, mutta aina silloin tällöin.

Tuomas

Jukka Aho

Feb 15, 2000, 3:00:00 AM2/15/00
"Api" <aant...@pp.nic.fi> wrote in message news:88a53k$qh1$1...@tron.sci.fi...

> Vaimoni olisi ostanut mulle kumivaatteita joululahjaksi, mutta
> ei onnistuttu mistään löytämään. :(

Taannoin joku täällä mainosti tällaista Brittein saarilta löytyvää
palvelua:

<http://www.skintwo.com/clothing/index.html>

Valikoimaa näkyisi ainakin olevan runsaanlaisesti, sekä miehille että
naisille.

-- znark

B-wisertaja

Feb 15, 2000, 3:00:00 AM2/15/00

Api wrote:

> No eivät kyllä jokapaikassa auta. Yxkin kauppa Porissa oli sellainen, että
> myyjä mutisi tiskin takaa jotain umpimähkäistä, eikä vaivautunut
> liikahtamaankan kun kyselin kumivaatteista. Toisessa taas valikoimassa oli
> tasan yhdet kumiset pikkarit. Eli Helsinkiinkö suunnistan? Vaiko netistä?

kavitko erossexissa vai siina toisessa?

Suosittelen erosta. Myyjat on asiallisia.

Api

Feb 16, 2000, 3:00:00 AM2/16/00

Jukka Aho kirjoitti viestissä <88a6rt$tki$1...@haavi.uwasa.fi>...

> [...]
>
><http://www.skintwo.com/clothing/index.html>
>
>Valikoimaa näkyisi ainakin olevan runsaanlaisesti, sekä miehille että

Vauts, mikä valikoima. Paras nettiauppa tähän saakka. Uskaltaakohan
tuollaisesta paikasta tilata visakortilla, vai tuleeko loppuik laskuja
jostain kaukoidästä? Kiitos url:stä

Api

Mikko Grönroos

Feb 16, 2000, 3:00:00 AM2/16/00
Api wrote:

> Mutta sitten taas julkkikset jotka esim. esiintymisasuinaan
> pitävät kumikuteita päällään, eivät aiheuta mitään mielikuvia
> homoseksuaaleista.

Kyllä nekin aiheuttaa. Varmaan monta kertaa esim. "julkkis"
nimeltä Henry Saari on saanut kuulla olevansa "takaoven
poikia" tai jotain muuta vastaavaa.

Mutta naisten päällä, hmm, jaa'a ei ne kovin paljoa aiheuta
miehissä fiiliksiä varmaan siitä, että ne olis homoja ja
naisillekkin tulee ainakin yleisesti ottaen mieleen vain
sana "huora" niistä naisista, joten vaikea mennä sanomaan.

Kai muuten katoit SinCity:n sivut? http://www.sincity.fi

Kiitos,

--

( remember what the dormouse said! )

Mikko Gronroos aka mi...@feynman.com

Api

Feb 17, 2000, 3:00:00 AM2/17/00

Mikko Grönroos kirjoitti viestissä <38A89A12...@feynman.com>...

>tarkemmin katottuna toi naisten pitkä poplari on aika ruma)

Makuasia :)
Siitäkin moni tykkäisi. Ja ties kuinka coolin näköinen olisi jos liihottaisi
tuollainen päällä. Ainakin säväyttaisi.

>Mutta tää on ihan siisti :: http://www.latexa.dk/F1189big.jpg

Juu, mutta kyllä muhun iskee noi housut. :)

>Kumma juttu, että noista miesten vaatteista tulee mieleen
>kaikki mahdolliset homoseksuaaliset stereotypiat, joten ne
>ei sinänsä ainakaan muhun iske.

Valitettavaa! En kyllä haluaisi tuollaista kuvaa antaa varsinkin kun olen
vahvasti perinteisten perhearvojen kannattaja. No kaikella on aina
varjopuolensakin ja kyllä sama on mullakin mielessä käynyt. :(

Mutta sitten taas julkkikset jotka esim. esiintymisasuinaan pitävät
kumikuteita päällään, eivät aiheuta mitään mielikuvia homoseksuaaleista.

Api

Api

Feb 17, 2000, 3:00:00 AM2/17/00

B-wisertaja kirjoitti viestissä <38A98E5F...@hotmail.com>...

>kavitko erossexissa vai siina toisessa?
>
>Suosittelen erosta. Myyjat on asiallisia.

No tuossa kävin. Mielestäni harvassa maassa asiakkaisiin suhtaudutaan yhtä
tylysti, kuin Suomessa.
Koske mielestäni kaikkia aloja, mutta varsinkin seksikaupassa myyjän pitäisi
olla erikoisen hienotunteinen.

Muuten asiakkaan pukeutuminen vaikuttaa tosi paljon palveluun. Kokeilkaapas
joskus puku päällä/farkut jalassa vertailua vaikka hki-vantaan
lentoasemalla. Olen testannut ja kyllä farkku-kuteissa saa kompleksin, jos
mistään.

No, kyllä tuonnekin varmaan joskus poikkean.

Api.

Toni Sebastian Riihioja

Feb 28, 2000, 3:00:00 AM2/28/00
On Sun, 27 Feb 2000 14:48:13 GMT, Tuomas <eiro...@pp.inet.fi> wrote:
>Latex on tyylikästä! :-)

sita se on.

>Kommentteja?

on jo pitkaan tehnyt mieli lateksisia housuja. hinta
hieman hirvityttaa ja samaten kayton vaikeus.

kuinka hyvin moisia voi pitaa sillee normaalisti, eika
vain bilekaytossa+ mites kesakuumalla? entas reiveissa?
hikoiluttaa perkeleesti, onko silla valia? miten houset
kestaa? jos investoin tonnin tai puolitoista housuihin,
tekee mieli ajatella, etta niita voi kayttaa vuosia. ja
riittavan tiheaan.

-toni

Tuomas

Feb 28, 2000, 3:00:00 AM2/28/00
Tosiaan oikeaan kohtaan osuit: kesäkuuma ja auringon paiste eivät sovi
kumivaatteelle. Siis ainakaan suurina annoksina, sillä auringon valo kyllä
varmasti haurastuttaa kumia. Totta on myös, että varsinkin kuumalla säällä
ja raveissa hikoilu on voimakasta ja se sitten valuu...! Niin, että
kyllähän sitä jotain käyttörajoituksia on - valitettavasti. Kesällä
kuitenkin on todistettavasti käytetty perusmallisia kumialushousuja
uimahousuina ja siinä tehtävässä ne toimivatkin! (Nehän ovat sitten samalla
halvempaa hintaluokkaakin.)

Itselläni on kokemusta aiemmassa viestissä mainituista neljästä merkistä.
Enkä niitä farkkumallisia housuja ole kokeillut, vaan erimallisia ja
eripituisia (mielenkiintoisiakin!) alushousuja. Julkisemmin on esillä
kuitenkin ollut kumipaita. Kuitenkaan paita ei ole niin suuressa
rasituksessa kuin farkkumalliset kumihousut, joten niiden kestävyydestä en
osaa sanoa mitään kokemusperäistä.

Mainitsemistani merkeistä Skin Two on paksuinta (ja samalla vahvinta
materiaalia) www.skintwo.com . Sen sijaan Renate Bucconea eikä Sharon
Sloanea ei missään nimessä kannata edes harkita: ne hajoavat!!
Latexa ei ole niin paksua kuin Skin Two, mutta vaikuttaa kuitenkin
kohtuullisen kestävältä. Enpä itsekään ole aivan erityisen pitkään vielä
käyttänyt.

Joskus julkisuudessa luullaan PVC-vaatteita kumivaatteiksi, mutta nehän ovat
täysin eri asia!!!!! Toki PVC kiiltää aina ja se on helpompi ylläpitää ja
käyttää (ja se on liukaspintainen - kumihan ei ole), mutta kyllä PVC:stä
puuttuu "se" tunne ja fiilis!! PVC sopii ehkä vain erityyppisille(!)
esiintyjille. Bailuasuina PVC myös toimii, mutta latex on kuitenkin aika
paljon kovempi juttu.

-Tuomas-

Tuomas

Feb 28, 2000, 3:00:00 AM2/28/00
Tämmöinen sivu löytyi joidenkin katalogien imuroimiseksi PDF-muodossa:
http://www.paradise.no/pdf/download.htm

Enpä kuitenkaan itse vielä kokeillut, että minkätasoista (kuviltaan)
katalogia sieltä sitten tulee...

Tuomas

Tuomas

Feb 29, 2000, 3:00:00 AM2/29/00
Mainiot katalogit!! Imuroin nyt itselleni parit noista katalogeista, ja
olipa todella houkuttelevaa...! Alkoi tehdä mieli ostaa (lähes) kaikki...
Eihän niissä sivuissa näkynyt ihan kaikki kuvat kokonaan, mutta ihan
riittävästi silti ja kuvien tarkkuuskin oli ihan hyvä.

Kannattaa tsekata.

Tuomas

Tuomas

Feb 29, 2000, 3:00:00 AM2/29/00
Vielä pari huomiota latexvaatteiden käyttämisestä. Kesäkuuma ja kova
auringonpaiste eivät ole mikään mahdoton käytön rajoitin Suomessa, kun ne
kesäsäätkään eivät aina niin aurinkoisia ja kuumia ole...

Latexpaitojen käyttö on sinänsä ihan luontevaa(!), latexhousuissa on selvä
jako niihin ihan ihonmyötäisiin asuihin ja sitten niihin farkkumallisiin.
Ihonmyötäiset toimivat tosiaan esimerkiksi uimahousuina, kuten aiemmin
tulikin mainittua. Samoin bermudapituiset toimivat esim. pyöräilyhousujen
asemesta. Ja pitkälahkeiset menevät (urheilu)trikoiden sijasta.

Näissä kaikissa on se mukava ominaisuus, että ne istuvat jämäkästi ja siitä
tulee itsellekin ryhdikäs olo! (Miesten alusvaatteet saattavat joskus istua
vähän huonosti ja niiden epämukavuuden (ja arkisuuden) huomaa harmittavasti.

Esimerkiksi raveihin sopii varmaan paremmin juuri ihonmyötäiset asut: niiden
kanssa voi liikkua miten vaan, mutta kuten todettu, niin niistä
farkkumallisista ei ole kokemusta. Niissä ihonmyötäisissä reivaaminen on
kyllä todella eroottinen signaali (vastakkainen sukupuoli varmaan noteeraa),
sillä etumuksenkin muodot ovat sitten näkyvillä!! (Mutta kuitenkin samalla
kiusoittelevasti täysin peittettyinä...)

Jep, kannattaa tosiaan tsekata tuossa toisessa viestissä mainitsemani
Latexan katalogien imurointisivu.

Tuomas

Tuomas

Feb 29, 2000, 3:00:00 AM2/29/00
Latasinpa loputkin kataloogit: hmmm... onpa siellä kyllä melkosen
speciaalialejakin tuotteita. No, voihan sieltä poimia itselle sopivat ...

Tuomas

K. O.

Mar 2, 2000, 3:00:00 AM3/2/00
pari linkkiä ulkomaisille kaupoille jotka myyvät latexia:

www.boutik7.com

www.abc-fetish.de

tää jälkimmäinen myy latex-asuja tavallisenkin näköisiin tilanteisiin (vrt
mm. kuva jossa ollaan auton vieressä). Myös juhlaan: frakki

boutik7:lla on oikein mukavan tunnelmallisia kuvia deMaskin tuotteista,
mutta en löytänyt niiltä miesten latex-asuja. deMask vaikuttaisi muuten
kyllä houkuttelevalta

Tuotteiden kirjo on kyllä huima, eihän niitä muuten edes tehtäisi, ellei ne
menisi myös kaupaksi!

K. O.

bearr...@gmail.com

Jan 2, 2019, 9:55:43 PM1/2/19
torstai 16. joulukuuta 1999 10.00.00 UTC+2 Wejjo kirjoitti:
> Kokeekos muut lateksi ja kumiasut kiihottaviksi. Itselläni on jonkinlainen
> vimma noihin, vaimoni tosin ei ole vielä suostunut kokeilemaan.
> Tiedättekös hyviä sivuja (ilmaisia) joilta löytyisi kuvia etc. aiheesta.

terve veijo kyllä koen kiihottaviksi kumiasut miulla on muuten myytävänä latexpuku musta hartiavetoketjulla ja 2kpl kaasunaamareita osta pois 250e kaikki ota veijo yhteyttä sähköpostiin bearr...@gmail.com

bearr...@gmail.com

Jan 2, 2019, 9:58:33 PM1/2/19
tiistai 15. helmikuuta 2000 10.00.00 UTC+2 Jukka Aho kirjoitti:

> [...]
>
> <http://www.skintwo.com/clothing/index.html>
>
> Valikoimaa näkyisi ainakin olevan runsaanlaisesti, sekä miehille että

terve täältä löytysi latexpuku musta hartiavetoketjulla sukeltajamalli ja 2 kpl kaasunaamareita 25oe koko paketti