Upein seksikokemus ilman yhdyntää?

Jukka Mikkonen

Taitaa olla enempi naisten heiniä muistella tapauksia, jolloin kyllä
tehtiin vaikka mitä mutta SE jäi sitten lopulta kuitenkin tekemättä
syystä taikka toisesta. (Enkä tarkoita mitään sammahtamista kesken
kaiken tai muuta, vaan siis yhteisellä päätöksellä.)

Pakko silti tunnustaa, kaksi ehdottomasti upeinta seksikokemustani eivät
nimenomaan sisältäneet sitä 'pakollista' finaaliosaa, vaan nautiskelua
riitti läpi yön ihan ilman sitäkin - etten sanoisi jopa huomattavasti
intensiivisempänä kuin muuten. Tottakai fyysisenä kokemuksena tuollainen
on karseaa kidutusta, mutta kai mä sitten olen sen verran masokisti. :)

Kertoilkaapa kokemuksianne, jos sellaisia on. Oman vakipartnerin kanssa
väliin jätettyjä panoja en ehkä ihan laskisi tähän mukaan, siinä on
kuitenkin yleensä sen verran paremmin selvät sävelet toisen
käyttäytymisestä, että se ainakin minua eniten noissa kiehtova
jännityspuoli kärsisi turhan paljon...

--
Jukka Mikkonen

Alien

On Tue, 22 Oct 2002 10:55:40 GMT, Jukka Mikkonen
<jukka_m...@hotmail.KILLALLcomSPAMMERS> wrote:

> [...]
>intensiivisempänä kuin muuten. Tottakai fyysisenä kokemuksena tuollainen
>on karseaa kidutusta, mutta kai mä sitten olen sen verran masokisti. :)

Valitettava maan pinnalle tipauttava tosiasia on kuitenkin se, että
miehelle tuollainen "nautiskelu" ei riitä, vaan on mentävä runkulle
heti nautiskelun jälkeen tyhjentämään pussit, jos se jäi nautiskelun
yhteydessä tekemättä... Näin raakaa mutta rehellistä se on!

Naiselle pelkkä nautiskelukin voi riittää.

Alien

Teemu Korhonen

Alien wrote:
> [...]
> yhteydessä tekemättä... Näin raakaa mutta rehellistä se on!
>
> Naiselle pelkkä nautiskelukin voi riittää.

No, kyllä jotkut miehetkin saa euforiaa ihan tarpeeksi kaikesta
muustakin kuin orgasmista.

--
http://almost100.tripod.com/

Timo Hirvi

Teemu Korhonen <taj...@utu.fi> kirjoitti:

> No, kyllä jotkut miehetkin saa euforiaa ihan tarpeeksi kaikesta
> muustakin kuin orgasmista.

Esim. olut on aika hyvää.

--
Timo Hirvi

mika

Teemu Korhonen <taj...@utu.fi> wrote in news:3DB5590C...@utu.fi:

Ei se silti poista sitä, etteikö pusseja pitäisi tyhjentää. Orgasmin
kanssa sillä ei ole niinkään tekemistä, mutta paine on pahasta ja johtaa
pahimmillaan äärettömään kireyteen.

Joten runkulla olisi pakko tuollaisen perään käydä.

Euforiaa saa varmasti monellakin tapaa, mutta miten se tähän liittyy?

Teemu Korhonen

mika wrote:
> [...]
>
> Joten runkulla olisi pakko tuollaisen perään käydä.
>
> Euforiaa saa varmasti monellakin tapaa, mutta miten se tähän liittyy?

Sulla on vaan erilainen anatomia kuin mulla.

--
http://almost100.tripod.com/

mika

Teemu Korhonen <taj...@utu.fi> wrote in news:3DB5A35D...@utu.fi:

Saattaa olla, en lähde kinaamaan. Tosin olen kiertänyt teinitytöt kaukaa jo
silloin kun olin itse teini, joten en ole joutunut kokeilemaan miltä tuntuu
romanttinen sekstailu ilman että se viedään loppuun.

mika

Jukka Mikkonen <jukka_m...@hotmail.KILLALLcomSPAMMERS> wrote in
> Vai kumpaa pitäisit miellyttävämpänä vaihtoehtona:
>
> A) Kiehnätä ensin koko yö periaatteella 'kaikkee muuta muttei yhdyntää'
> ja sitten aamun valjetessa viimein hermonsa menettäneenä sipaista parin
> minuutin pikapanot
>
> B) Onnistua pitämään itselleen ja toiselle osapuolelle annettu
> (sanallinen tai sanaton) lupaus ja kokea siitä itsessään mielihyvää, ja
> nautiskella tästä mielihyvän tunteesta erinomaisen hyvin kiihottuneena
> kaikessa rauhassa yksinään sen jälkeen?

Vastataan C) Harrastaa seksuaalista kanssakäymistä aikuisen naisen
kanssa, jossa hellitään ja hyväillään toisiaan läpi yön, vieden sen lopulta
kliimaksiin, ja jättäen teinit niille, jotka niistä nauttivat.

Jukka Mikkonen

Alien wrote:

> [...]
> heti nautiskelun jälkeen tyhjentämään pussit, jos se jäi nautiskelun
> yhteydessä tekemättä... Näin raakaa mutta rehellistä se on!

Totta, mutta silloinhan on kyse jo kahdesta eri tapahtumasta, jotka
täydentävät toisiaan. Vai kumpaa pitäisit miellyttävämpänä vaihtoehtona:

[...]

Kuten sanottua, puhtaasti fyysisenä juttuna tuo todella ON melkoista
kidutusta, mutta ainakin mulla se henkinen puoli _voi_ viedä myös
voiton. Ei, en katselisi hyvällä jos tuota pitäisi harrastaa
tyttöystävänsä kanssa missään määrin säännöllisesti, viimeistään
muutaman kerran jälkeen on kyllä tosi vaikea kuvitella enää mitään uutta
tai kihelmöivän jännittävää, jolla oikeuttaisi fyysisen puutostilan
mukanaan tuomat lieveilmiöt. :)

--
Jukka Mikkonen

Jukka Mikkonen

Plääh, sä oot tylsä ihminen. Tai ainakin mielikuvitukseton. :)

--
Jukka Mikkonen

mika

> Plääh, sä oot tylsä ihminen. Tai ainakin mielikuvitukseton. :)

Se on tietty yksi päätelmä. Toinen päätelmä olisi se, että
mielikuvitukseni ylitti jopa annetut rajat, eli se olisi rajaton?

Siksi toisekseen tuo valinta C) toimi oikein hyvin jopa silloin, kun sen
tein tosielämässä ja tapailin käytännössä vain itseäni noin 3-10 vuotta
vanhempia.

Ella Lynoure Rajamäki

On Wed, 23 Oct 2002 17:25:51 +0300, mika wrote:

> Ei ainakaan aina. Kyllä minun vaimoni toisinaan ilmoittaa hyvinkin
> selkeästi ettei edes halua laueta tällä kertaa. Eikä ole ainut
> partnerini jolta tuon sävyisen "tilauksen" olen saanut.

Eli jos ovat saamaisillaan, sinun pitää tehdä jotakin huomion saamiseksi
pois orgasmista? Vai miten tuo toimii? :)

Yksi syy ilmoittaa ettei tahdo orgasmia voi olla se, että henkilö kokee
orgasmintuottamistavoittelun stressaavaksi tai tunnelmaa kiristäväksi.

--
Lynoure Rajamäki
lyn...@welho.com

plastic...@yahoo.com

Alien <no....@thank.you> wrote:
> [...]
> yhteydessä tekemättä... Näin raakaa mutta rehellistä se on!

> Naiselle pelkkä nautiskelukin voi riittää.

Valitettava tosiasia on, että myös nainen tarvitsee orgasmin jotta voisi
kokea saavansa täyden tyydytyksen "nautiskelusta". Yhdyntä ilman orgasmia
on lievästi sanoen pettymys.

Katri

mika

plastic...@yahoo.com wrote in news:ap6auq$ssr$1...@news.cc.tut.fi:

> [...]
> orgasmia on lievästi sanoen pettymys.

Ei ainakaan aina. Kyllä minun vaimoni toisinaan ilmoittaa hyvinkin

plastic...@yahoo.com

Ai. Tunnet sitten aika outoja naisia.

Ei vaan, tiedätkös, me naiset emme valitettavasti saa aina. Se ei johdu
aina partnerista. Joskus sitä vaan tietää jo etukäteen ettei tällä kertaa
tule saamaan (voi johtua väsymyksestä, krapulasta tai mistä tahansa) ja
jotkut vaan haluavat ilmoittaa asiasta partnerille etukäteen.

Katri

mika

Ella Lynoure Rajamäki <lyn...@welho.com> wrote in

> Eli jos ovat saamaisillaan, sinun pitää tehdä jotakin huomion saamiseksi
> pois orgasmista? Vai miten tuo toimii? :)

Helposti kiitos kysymästä. Orgasmin partaalla pitäminen on hubaa, ja
harjaannuttaa myös sen suhteen, ettei päästä niin pitkälle ollenkaan.

> Yksi syy ilmoittaa ettei tahdo orgasmia voi olla se, että henkilö kokee
> orgasmintuottamistavoittelun stressaavaksi tai tunnelmaa kiristäväksi.

Ei koske meitä, varsinkaan enää.

mika

plastic...@yahoo.com wrote in news:ap6ci8$ssr$9...@news.cc.tut.fi:

> Ai. Tunnet sitten aika outoja naisia.

Voi olla, tosiaan pelkästään partnerini otantana on vähintään suppea.

> Ei vaan, tiedätkös, me naiset emme valitettavasti saa aina.

Toiset ovat onnellisemmassa asemassa kuin toiset. Meillä voi vaimo
tosiaan "tilata". Onnistuupa vielä sekin, että saako kovin vai jotain eri
tavalla nautinnollista. Tosin "kovin" tarkoittaa minun kannaltani sitä,
että minä vain "saan" ja päinvastoin.

> Se ei
> johdu aina partnerista.

Sitä en epäile.

> Joskus sitä vaan tietää jo etukäteen ettei
> tällä kertaa tule saamaan (voi johtua väsymyksestä, krapulasta tai
> mistä tahansa) ja jotkut vaan haluavat ilmoittaa asiasta partnerille
> etukäteen.

Meillä se toimii vähän toisin. Minä päätän miten vaimo saa, ja
päinvastoin. Näin siis tekemistasolla, mutta toiveita esitetään ja
toisinaan niitä noudatetaan ja toisinaan suunnitelmat muuttuvat matkan
varrella, eikä toivetta enää katsota voitavan huomioida.

Musca

<plastic...@yahoo.com> kirjoitti
viestissä:ap6auq$ssr$1...@news.cc.tut.fi...

Esitän eriävän mielipiteen. Nainen nyt vaan ei aina saa, ja itse saatan olla
siinä vielä keskimääräistä huonompi, mutta ei se ainakaan minulle ole
ongelma, enkä koe mitään suurta pettymyksen tunnetta vaikka orgasmia ei
kuulunutkaan. Kai se on toisille tärkeämpi kuin toisille; itse kuitenkin
nautin rakastelusta minulle rakkaan ihmisen kanssa eikä orgasmi ole
todellakaan pääasia.

-Musca-

mika <mi...@i.i.invalid> writes:

> Ei se silti poista sitä, etteikö pusseja pitäisi tyhjentää. Orgasmin

Mitään fysiologista pakkoa moiseen ei kyllä ole, ainakaan itselläni,
ja joskus jostain kirjallisuudesta muistelisin lukeneeni, ettei se
pitäisi olla ongelma muillekaan kun noita siittiöitä myös häviää
palleista ihan ilman erillistä tyhjennystäkin.

--
Arzka oh3mqu+...@vip.fi - En halua follareita mailina
1. Valitse sopiva paikka, ei ihmisten tai rakennusten lahella, jossa

hulakki

> [...]
> kuulunutkaan. Kai se on toisille tärkeämpi kuin toisille; itse kuitenkin
> nautin rakastelusta minulle rakkaan ihmisen kanssa eikä orgasmi ole

juu mutta joidenkin mielestä se kilpahiihto ilman palkintoa on ihan
vitun turhaa ;)

mika

Ari Saastamoinen <oh3mq...@vip.fi> wrote in

> [...]
> pitäisi olla ongelma muillekaan kun noita siittiöitä myös häviää
> palleista ihan ilman erillistä tyhjennystäkin.

En ole ainakaan tarkoituksella puhunut mitään fysiologisesta pakosta.
Ainoastaan siitä, että muuten tulee kireäksi ja se aiheuttaa pahimmillaan
aggressiivisuuttakin.

Timo Hirvi

mika <mi...@i.i.invalid> kirjoitti:

> [...]
>
> En ole ainakaan tarkoituksella puhunut mitään fysiologisesta pakosta.
> Ainoastaan siitä, että muuten tulee kireäksi ja se aiheuttaa pahimmillaan

Eikös luonto hoida tuon hävittämishomman ns. märkänä unena, jos ei
tyhjennystä hoideta muuten?

Olotilaan vaikuttaa tietysti muukin elämäntilanne aika edellisestä
tyhjennyksekstä. Luulisi ainakin hormonitasojen vaihtelun vaikuttavan
siihen melko suoraan.

--
Timo Hirvi

Mika Rasanen

In article <ap6auq$ssr$1...@news.cc.tut.fi>, plastic...@yahoo.com wrote:
>Valitettava tosiasia on, että myös nainen tarvitsee orgasmin jotta voisi
>kokea saavansa täyden tyydytyksen "nautiskelusta". Yhdyntä ilman orgasmia
>on lievästi sanoen pettymys.

Tuota noin, minä ainakin olen kokenut yhdynnän joskus erittäin
tyydyttäväksi ilman orgasmia ja kuvittelisin, että myös nainen voisi kokea
samalla tavalla.

Musca

"hulakki" <im...@labra.com> kirjoitti
viestissä:kwEt9.628$k46....@read2.inet.fi...

Onneks mä en ole niin voitonhaluinen ;)

mika

Timo Hirvi <tmh...@horus.co.jyu.fi> wrote in

> Eikös luonto hoida tuon hävittämishomman ns. märkänä unena, jos ei
> tyhjennystä hoideta muuten?

En tiedä, en ole koskaan jäänyt odottelemaan.

> Olotilaan vaikuttaa tietysti muukin elämäntilanne aika edellisestä
> tyhjennyksekstä. Luulisi ainakin hormonitasojen vaihtelun vaikuttavan
> siihen melko suoraan.

Juu, mutta ajattelin että se on selviö.

Laura Ahonen

"mika" <mi...@i.i.invalid> wrote in message

> [...]
lopulta
> kliimaksiin, ja jättäen teinit niille, jotka niistä nauttivat.

Ahdas maailmankuva täytyy myöntää. Tässähän kysyttiin seksikokemuksista
ilman YHDYNTÄÄ. Kuka muka sanoi, ettei orgasmia hankita?

--
Laura Ahonen * laura.m...@kolumbus.fi
"Si essem tu, non illic graderer."

Laura Ahonen

<plastic...@yahoo.com> wrote in message
> [...]

Mutta orgasmi ilman yhdyntää ei...

Laura Ahonen

"hulakki" <im...@labra.com> wrote in message

Mä en ole koskaan ollut siitä kilpailemisesta kovin kiinnostunut. Enemmän
menee sen kunto/nautiskelupuolelle. ;)

plastic...@yahoo.com

mika <mi...@i.i.invalid> wrote:
> [...]
> toisinaan niitä noudatetaan ja toisinaan suunnitelmat muuttuvat matkan
> varrella, eikä toivetta enää katsota voitavan huomioida.

Parikohtaisia eroja on. Minulla on ollut kumppaneita, joiden kanssa olen
saanut aina ja sellaisia, joiden kanssa en koskaan vaikka tekisivät mitä.
Kirjoitin lähinnä jotain yleistä mystisestä naisen orgasmista.

Katri

plastic...@yahoo.com

Laura Ahonen <laura.m...@kolumbus.fi> wrote:

> Mutta orgasmi ilman yhdyntää ei...

Ittekseen puuhailu voi olla hauskempaa, kun kumppanin kanssa. :=)

Ja silloin sitäpaitsi saa melkein aina!

Katri

Timo Hirvi

Marcus E Engdahl <meng...@cc.hut.fi> kirjoitti:

> Eikös tuohon auttaisi mies joka ei saa ennen naista, paitsi silloin kun
> haluaa?

Luultavasti siihen auttaa (siis kurjuutta lieventävästi) myös miehen
hyvät ominaisuudet. Tai no onhan nopeasti laukeaminen sekin tavallaan
hyvä ominaisuus lisääntymisen kannalta :).

--
Timo Hirvi

mika

plastic...@yahoo.com wrote in news:ap8sda$an3$1...@news.cc.tut.fi:

Et ole vissiin kuullut esim. suuseksistä?

mika

plastic...@yahoo.com wrote in news:ap8qf9$an3$1...@news.cc.tut.fi:

Ei siinä mitään mystistä ole.

mika

"Laura Ahonen" <laura.m...@kolumbus.fi> wrote in

Vaihtoehto A ja B

plastic...@yahoo.com

Musca <mu...@hoasnet.fi> wrote:
> [...]

Ei nainen aina saakaan. Kyllä minusta kuitenkin on vähän kurjaa, jos se

loppuhuipennus jää kokematta. Varsinkin jos se on ollut lähellä ennen

miehen laukeamista. Orgasmi ei saisi olla pääasia, mutta kyllä sitä salaa
kuitenkin aina toivoo.

Katri

Metalman2

On Thu, 24 Oct 2002 13:24:57 +0000 (UTC), plastic...@yahoo.com
<plastic...@yahoo.com> wrote:
> [...]
>loppuhuipennus jää kokematta. Varsinkin jos se on ollut lähellä ennen
>miehen laukeamista. Orgasmi ei saisi olla pääasia, mutta kyllä sitä salaa

Minua harmittaa eniten kun minulta jää multiorgasmi saamatta naisen
taitamattomuuden takia.

--
Motherfuckers kill.

Trinity

"Musca" <mu...@hoasnet.fi> wrote in message

> Esitän eriävän mielipiteen. Nainen nyt vaan ei aina saa,
<snippety snip>

Aika rankka yleistys. Mitenniin ei aina saa? Itsestäni tiedän aina tasan
tarkkaan miten pitää kulloinkin tehdä että laukeaa vaikka olis mikä krapula
tai ahdistus. Joskus se vaan vaatii enemmän kuin panemista, mikä itsessään
on kylläkin aika tylsää jos se on vaan edestakaista liikettä.

Tuntuu että on omassa kädessä vikaa jos ei millään saa vaikka kuinka
yrittää.

mika

> Tsk, tsk. Jos yhdyntä raakataan pois, mahdollisia tapoja saada toiselle
> aikaan orgasmi jää sittenkin vielä ihan tuhlattavaksi asti.. Suosittelen
> kokeilemaan.

Nyt ne vaihtehdot ovat kyllä jo painuneet unholaan, mutta kuitenkin
osallistuin keskusteluun ketjussa kohdasta jossa oli jo suljettu pois se
mahdollisuus että orgasmi saadaan yhdessä. Eli kommentin mukaan niiden
hellyttelyiden jälkeen pitää mennä runkulle jos laueta tahtoo.

Jukka Mikkonen

mika wrote:

> [...]

Tsk, tsk. Jos yhdyntä raakataan pois, mahdollisia tapoja saada toiselle

aikaan orgasmi jää sittenkin vielä ihan tuhlattavaksi asti.. Suosittelen

Musca

"Trinity" <trini...@hotmail.com> kirjoitti
viestissä:apa1r4$6nr$1...@mordred.cc.jyu.fi...

Kyse taisikin nyt ainakin minun käsittääkseni olla siitä yhdynnästä, eikä
esim. siitä omasta kädestä.

mika

"Musca" <mu...@hoasnet.fi> wrote in
> Kyse taisikin nyt ainakin minun käsittääkseni olla siitä yhdynnästä,
> eikä esim. siitä omasta kädestä.

Eli omaa kättä ei_voi käyttää yhdynnän aikana? Edes ohjatakseen
kumppania?

Musca

"mika" <mi...@i.i.invalid> kirjoitti
viestissä:Xns92B28D88394...@195.197.54.116...

Tietenkin voi, mutta mielestäni kyse ei ollut siitä. Saatan toki olla
väärässäkin.

Laura Ahonen

> [...]
> mahdollisuus että orgasmi saadaan yhdessä. Eli kommentin mukaan niiden
> hellyttelyiden jälkeen pitää mennä runkulle jos laueta tahtoo.

Minun kysymykseni koski enemmänkin sitä ihan alkuperäistä viestiä ja
threadin subject-lineä, jossa ei ainakaan puhuta mitään orgasmittomasta
seksikokemuksesta, ainoastaan seksikokemuksesta ilman YHDYNTÄÄ.

mika

"Laura Ahonen" <laura.m...@kolumbus.fi> wrote in

Anteeksi asiaton ihan alkuperäisestä viestistä ja threadin subject-
linestä poikkaminen. Koitan parantaa tapani.

plastic...@yahoo.com

mika <mi...@i.i.invalid> wrote:

> Ei siinä mitään mystistä ole.

Kuin niin ei? Naisen orgasmi on aika monimutkainen juttu... Välillä saa
kun tekee ojentajapunnerruksia aerobictunnilla, välillä ei saa vaikka
harrastaisi kuinka ihanaa seksiä tahansa... Aina ei saa edes
masturboidessa vaikka kuinka haluaa, ja välillä taas saa kun seksi on
vasta alkanut. Joskus saa monesti, joskus ei ollenkaan, joskus tuntuu tosi
hyvältä ja joskus se orgasmi voi olla vähän pettymys. Minä en osaa
selittää, ja olen sentään saanut aika monta orgasmia elämäni aikana...

Katri

plastic...@yahoo.com

Kyseessä ei ole aina miehen taitamattomuus.

Katri

plastic...@yahoo.com

Marcus E Engdahl <meng...@cc.hut.fi> wrote:

> Eikös tuohon auttaisi mies joka ei saa ennen naista, paitsi silloin kun
> haluaa?

Auttaahan se. :=) Kaikista kivointa on joskus saada miehen kanssa samaan
aikaan.

Katri

mika

plastic...@yahoo.com wrote in news:apjggs$qcv$1...@news.cc.tut.fi:

> Esim. siten, että nainen saa harvemmin orgasmin yhdynnässä?

Jos joku mies on väittänyt saavansa kanssasi aina orgasmin, hän
todennäköisesti valehtelee.

> nainen voi
> saada monta kertaa yhdynnän aikana

en kutsuisi vielä mystifioinniksi.

> naisella ei ole orgasmin jälkeen
> "palautumisaikaa"...

Just, joo.

mika

mika

plastic...@yahoo.com wrote in news:apj57l$e6s$4...@news.cc.tut.fi:

> Joo, mutta saako silloin aina?

Ei tehdessä välttämättä

plastic...@yahoo.com

Esim. siten, että nainen saa harvemmin orgasmin yhdynnässä, nainen voi
saada monta kertaa yhdynnän aikana, naisella ei ole orgasmin jälkeen
"palautumisaikaa"...

Katri

plastic...@yahoo.com

mika <mi...@i.i.invalid> wrote:

> Ei tehdessä välttämättä

Ei tehdässä, muttei myöskään vastaanottaessa. Kaikki naiset eivät pidä
siitä, että mies häärii kielineen alapään kimpussa, vaikka kaikki miehet
luulevat naisten siitä pitävän.

Katri

mika

plastic...@yahoo.com wrote in news:apjgil$qcv$2...@news.cc.tut.fi:

> Ei tehdässä, muttei myöskään vastaanottaessa. Kaikki naiset eivät pidä
> siitä, että mies häärii kielineen alapään kimpussa, vaikka kaikki miehet
> luulevat naisten siitä pitävän.

Eli kun joka ainoa poikkeus otetaan mukaan, päästään pointtiisi?

Sini Mäkelä

Marcus E Engdahl <meng...@cc.hut.fi> wrote:

> Onko ko. naisilla jonkinlainen vamma alapään hermotuksessa? Mitenkäs
> masturbointi silloin onnistuu?

Eiköhän tässä ole kysymys siitä, että itse tuntee oman kehonsa
parhaiten. Toinen ei välttämättä osaa koskea sillä tavalla, että saisi
halutun vaikutuksen aikaan.

Ei kaikki miehetkään nauti suunnattomasti suihinoton vastaanottavana
osapuolena olosta, vaikka itsetyydytys/yhdyntä sujuisi mainiosti.
Makunsa kullakin.

- Sini

Jukka Mikkonen

Sini Mäkelä wrote:

> Ei kaikki miehetkään nauti suunnattomasti suihinoton vastaanottavana
> osapuolena olosta, vaikka itsetyydytys/yhdyntä sujuisi mainiosti.
> Makunsa kullakin.

Hep! Mä tykkään suuseksistä paljon enempi antavana kuin ottavana
osapuolena. Ei suihinotossa sinänsä mitään vikaa ole, muttei toisaalta
mitään niin taivaallisen ihanaakaan, että osaisin sitä kaivata. Sitä
vastoin nainen (noin yleensä siis) maistuu aivan taivaallisen ihanalta
kiihoittuneena.. *slurps* (Olettaen tietysti, että hygieniasta yms on
huolehdittu..)

--
Jukka Mikkonen

Message has been deleted

Martin RL

On Mon, 28 Oct 2002 22:16:10 +0300, Kutri <ku...@mac.com> wrote:
>Ai niin ja aika harva muija viitsii sanoa kumppanille, että "sä
>oot surkea suusekstari". Niin että mistä kukaan teistä miehistä
>voi IHAN varmasti tietää, onko hyvä. Varsinkin kun toiset
>muijat tykkää toisenlaisesta suuseksistä kuin toiset... :-)

No johan on kumman sulkeutuneita ystäviä sinulla. Siis heidän
partnerinsa koheltavat heidän vinkkelistään epämiellyttävästi ja he
eivät uskalla sanoa mitään? Kyllä mä ainakin sanon jotain jos
poskihoito on sarjassa helvetillinen imu, nykivä niskoja naksautteleva
rynkytys ynnä hampaiden hinkkausta sladdiin.

Ja ei, se ei ole miellyttävää kun kesken kunnon hekumallisen suussa
liikehdinnän siirrytään lirputtemaan terskaa kuin klitorista ikään tai
imeskelemään palleja. Se ei kohota halua tahi kiihkoa vaan on saatanan
ärsyttävää! Muna takaisin suuhun ja heti! Tämä siis tiedoksi jos
joskus satutte ottamaan minulta suihin, muiden miesten mieltymyksistä
on paha sanoa kun en ole pahemmin munia lutkuttanut.

- Martin

Martin RL

On Mon, 28 Oct 2002 23:28:14 +0300, Kutri <ku...@mac.com> wrote:
>Väitän, että jos otettaisiin 10 miehen ja 10 itsetyydytystä har-
>rastavan naisen edustava otos, vain muutama kykenisi hoita-
>maan kenen tahansa naisista paremmin suullaan kuin nainen
>itsensä omilla käsillään. Jos niinkään moni. Ja hyvä jos yksi-
>kään kykenisi hoitamaan kaikki naiset suullaan oikeasti paremmin
>kuin kaikki naiset itsensä käsillään. (sekava selitys, ehkä joku
>tajusi).

Juujuu, 10 miestä itsetyydyttää ja naiset kisailevat keskenään kuka
pystyy tyydyttämään toisensa parhaiten suulla ja näistä sitten vain
muutama siihen kykenee. Ei kuulosta kyllä miesten osa hääviltä näissä
pidoissa.

>Tähän on btw. oikein tieteellinen selitys
>
>Sarjassamme vakavasti otettavia viittauksia: joskus luin jostain, että
>naisen seksihormonit erittyvät pään alueella, miehen seksihormoonit
>nivusten tienoilla (ja ne ovat siis eri hormoneja). Tämä kuulemma
>selittää sen, miksi naiset kiihottuvat yleensä helpommin vartalon
>yläosan hyväilystä, kun miehen voi sytyttää suoraan haaroväliin
>käsiksi käyminen.

Pistäisin tämän selityksen tieteellisyyden samaan lokeroon
aromaterapian ja tunnetiloja säätelevien kivien kanssa. Käsittääkseni
kun hormonit leviävät kehoon ihan tasapuolisesti riippumatta siitä
mistä kohtaa verenkiertoon eksyivät. Muuten olisi muutamilla
punttiskavereilla jo kohtuullisen muhkeat ja toispuoliset perseet
injektiokohdan tietämillä jos paikallisuus olisi mainitulla tavalla
mahdollista.

- Martin

kai.k...@leave.utu.here.fi

Kutri <ku...@mac.com> wrote:

> [...]

Eipä tosiaan kannata sanoa "sä oot surkea suusekstari". Mutta
kannattaa siitä huolimatta sanoa "voisitko tehdä sellaista pyörittävää
liikettä tuon painavan (ja inhottavalta <- tätä ei sanota, vaikka
ajatellaan) tuntuvan tilalle?"

Minulla on loppujen lopuksi aika vähän kokemusta eri naisista tällä
suuseksin saralla, mutta (huom, en nyt halua yleistää, kun en tosiaan
itse tiedä, mutta seuranneena muita, olen huomannut saman suuntaisia
viitteitä muussakin toiminnassa joillain naisilla toisinaan -- oliko
tarpeeksi yleistämättä sanottu?) turhankin monet tuntuvat olevan
kumman sulkeutuneita tässä asiassa ja allahan se on kiteytettynä:

> Eikun ekaksi annetaan hienovaraisia vinkkejä, sit jos ne ei mee perille,
> vinkataan vähän selvemmin. Jos sekään ei mee perille, niin sitten
> tarjoudutaan ottamaan suihin tai aletaan vinkua munaa sisään... :-)

Eli, 1) hienovaraisia vinkkejä, 2) selvempiä vinkkejä ja kun vinkit eivät
toimi, niin kuin niin usein miesten kohdalla (tai no, ainakin itseni, en
osaa taaskaan sanoa muista muuta kuin keskustelujeni pohjalta) niin
sitten ei tehdä sitä itsestään selvää asiaa ja sanota mitä sitten pitäisi
tehdä vaan luovutetaan? Näinhän se asia varmaan korjaantuukin. Argh.
Nyt sattuu päästä.

Jotta ei jäisi epäselväksi: 1) älä anna hienovaraisia vinkkejä. 2) Älä
anna vähemmän hienovaraisia vinkkejä. 3) Älä anna vinkkejä. 4) Älä anna
edes sellaisia vinkkejä, jotka sinusta kuullostavat halolla päähän
lyömiseltä. Sano suoraan mitä pitäisi tehdä ja mitä ei. Ei se opi muuten,
kun ei osaa lukea ajatuksia (eikä yleensä myöskään vinkkejä).

T.
--
Kai Kimppa
Poista leave. ja .here jos vastaat sähköpostitse.

mika

Kutri <ku...@mac.com> wrote in news:3DBD8CFA...@mac.com:
> Sen kielen kun näkis... :-)

Minä kun luulin että kielen näyttäminen on rumaa.

> Niin tai varsinkaan kahden sormen. Yritä poimia mitä
> tahansa kahdella sormella tai yhdellä kielellä. Kummalla
> onnistumisprosentti mahtaa olla isompi?

Että tällä tasolla... Pyöritäpä ne sormesi nyt aluksi vaikka rullalle, ja
sen jälkeen voitkin koittaa miten sormi kääntyisi ylösalaisin ihan omilla
lihaksillaan. Sitten vaikka rullalle toiseen suuntaan, ja jos vielä sormi
tai sormet toimii, niin käännäpäs ylösalaisin ja kärki rullalle. Kun siitä
sormet suoristuvat, niin laita jotain vasten, ja vedä se kuopalle
saadaksesi imukuppiefektin ja liikuta sitä väristen menettämättä kupin
imutehoa.

> Mistä lähtien sä olet "moni äijä"? Marcus hei, sä olet special, joten et
> voi puhua muiden äijien puolesta... :-)

Kyllä se on aika tavallista, että vaimolleen tai hoidolleen antaa
suuhoitoa, ja ihan laadukastakin.

> Ei vaan, mitä "tyttöjen kaa" ollaan vaihdettu tietoa, niin aika moni äijä
> on todella hukassa kielensä kanssa. Pelkkä into kun ei aina riitä.

Yleensä kun jutellaan vielä "tyttöjen kaa" varsinkin argumentein
"exqueeze mee" ollaan aika kaukana äijistä.

> Ai niin ja aika harva muija viitsii sanoa kumppanille, että "sä
> oot surkea suusekstari".

Ja kun alapääpusuista (sekstailuista) pääsee eteenpäin suuseksiin,
saattaa yllättyä.

Sampsa Jaatinen

Marcus E Engdahl wrote:

> Onko ko. naisilla jonkinlainen vamma alapään hermotuksessa? Mitenkäs
> masturbointi silloin onnistuu?
>

> Marcus

Vika saattaa olla tietty myös yläpään hermotuksessa. Jos jotenkin epäilee
haisevansa tai maistuvansa vastenmieliselle, voi olla että toisen päästäminen
suineen alas, voi tuntua kiussalliselta.

-Sampsa

plastic...@yahoo.com

?????

Katri

plastic...@yahoo.com

Marcus E Engdahl <meng...@cc.hut.fi> wrote:

> Onko ko. naisilla jonkinlainen vamma alapään hermotuksessa? Mitenkäs
> masturbointi silloin onnistuu?

Lähinnä taitaa olla partnerilla vamma kielen käytössä. :=)

Aika monet naiset, siis sellaiset naiset jotka nauttivat seksistä muuten,
eivät pidä suuseksistä mitenkään erityisesti.

Katri

Hiski Haapoja

Kutri <ku...@mac.com> wrote in message news:<3DBD8CFA...@mac.com>...

> Ei vaan, mitä "tyttöjen kaa" ollaan vaihdettu tietoa, niin aika moni äijä
> on todella hukassa kielensä kanssa. Pelkkä into kun ei aina riitä.

Voi miesparkoja. Ensin meitä painostetaan nuolemaan pilluja, ja sitten
saa kuulla olevansa hukassa kielensä kanssa. (Väitän, että todella
harvalle miehelle pillun nuoleminen tulisi mieleen ilman vuosikausien
indoktrinaatiota pornolla ja nettikeskustelulla.)

Välillä tulee mieleen, että raiskaus on ainoa rehellinen, teeskentelyä
sisältämätön seksin muoto, mikä miehen ja naisen välillä on
mahdollista. Valitettavasti.

Hiski

Ella Lynoure Rajamäki

On Tue, 29 Oct 2002 14:14:07 +0200, Marcus E Engdahl wrote:

> Tuota on vaikea ymmärtää muuten kuin siten että klitoriksen koskeminen
> ei tunnu kivalta.

Jos klitoris on kovin herkkä, suora kosketus voi tuntua lähes tai
suorastaan kivuliaalta. Sama pätee joidenkin miesten terskojen herkimpiin
alueisiin.

Ja kaikista seksuaalinenkaan kipu ei ole kivaa.

--
Lynoure Rajamäki
lyn...@welho.com

mika

plastic...@yahoo.com wrote in news:aplrph$ssu$1...@news.cc.tut.fi:

> Väitinkö näin?

Missä eroavaisuus? Saati mystiikka?

> Mutta eroaa kuitenkin merkitsevästi miehen orgasmista.

Juu niin tekee. En silti vieläkään kutsuisi sitä mitenkään mystiseksi.
Voi mieskin saada monta orgasmia, pitää vain käyttää enemmän aikaa ja
vaivaa.

> Maksimissaan hyvin lyhyt, n. 10 - 15 sekuntia.

Maksimissaan? Läheskään aina se ei riitä edes siihen, että kumppani saisi
itseään irti sängystä tai silmät auki ja hengityksen tasaantumaan.

mika

his...@hotmail.com (Hiski Haapoja) wrote in
> Väitän, että todella
> harvalle miehelle pillun nuoleminen tulisi mieleen ilman vuosikausien
> indoktrinaatiota pornolla ja nettikeskustelulla.

minä taas uskon, että se on vähän kuin "luonto ajaa tikanpojan puuhun".
Sitä ei tietenkään ehkä tule toteutettua mikäli on kasvatettu jonkun
fundamentalistisen kuvan mukaan, mutta siis sukupuolielimet kiehtovat kyllä
kaikkia luonnonkappaleita ja niiden tutkiskelussa on erinäisiä kiehtovia
piirteitä (siis oman lajin:).

mika

plastic...@yahoo.com wrote in news:aplruo$ssu$3...@news.cc.tut.fi:

Juu minultakin unohtui jo.

plastic...@yahoo.com

Laura Ahonen

"Marcus E Engdahl" <meng...@cc.hut.fi> wrote in message

> Onko ko. naisilla jonkinlainen vamma alapään hermotuksessa? Mitenkäs
> masturbointi silloin onnistuu?

Toiset tykkää suuseksin saannista, toiset ei. Tuskin sillä on mitään
tekemistä hermotuksien kanssa. Joistakin naisista se kielellä häröily siellä
alapäässä ei vaan tunnu kivalta, vaikka kalu pimpassa tuntuisikin.

Hanna Karhu

Marcus E Engdahl wrote:

> Nämä samat naiset eivät sitten varmaan runkkaa sormin sitä
> alapäätään, vaan tunkevat itseensä dildoja?

Masturboida voi myös ilman sormia tai dildoja.

-Hande-

Message has been deleted

Laura Ahonen

<plastic...@yahoo.com> wrote in message

> Väitinkö näin?

Et. Sanoit vain, että nainen saa orgasmin yhdynnässä harvemmin kuin mies.

mika

Kutri <ku...@mac.com> wrote in news:3DBED6A4...@mac.com:

> Et siis ole päässyt todistamaan naisen nk. moninkertaista orkkua
> (= monta orkkua yhden panon aikana)?

?

Niiden jälkeen se vasta tarvitseekin toipumisaikaa

Hanna Karhu

Marcus E Engdahl wrote:

> Ettei vaan olisi kyse verbaalimasturbaatiosta?

Verbaalimasturbaatio? Ei. Mielikuvamasturbaatio. Fantasiaa ja oikeita
lihaksia :)

-Hande-

Jukka Mikkonen

Hanna Karhu wrote:

> Masturboida voi myös ilman sormia tai dildoja.

Hansu peijooni. Kyllä sun pitäis jo tietää että sä olet aikalailla
uniikki ton "masturbaatio ilman käsiä" -juttusi kanssa. :)

--
Jukka Mikkonen

Panu Höglund

his...@hotmail.com (Hiski Haapoja) wrote in message news:<e0dc61cf.02102...@posting.google.com>...

> Välillä tulee mieleen, että raiskaus on ainoa rehellinen, teeskentelyä
> sisältämätön seksin muoto, mikä miehen ja naisen välillä on
> mahdollista. Valitettavasti.

Kiitos, Hiski! Tulin heti paremmalle tuulelle. Tämän luettuani päätin
luoda mainoslauseen, joka tietenkin on suunnattu naisille: "Aloita
päiväsi Hiskillä!"

Mika Rasanen

In article <apmmcj$upe2$3...@midnight.cs.hut.fi>, Marcus E Engdahl wrote:

>Nämä samat naiset eivät sitten varmaan runkkaa sormin sitä
>alapäätään, vaan tunkevat itseensä dildoja?

Eräs tuntemani neito joka ei suunnattomasti nuolemisesta perustanut (kyllä
se siitä tykkäsi, mutta enemmän tykkäsi muusta) runkkasi enimmäkseen
hinkkaamalla itseään patjaan tms.

Jonna Lehtonen

On Wed, 30 Oct 2002, Jouni Kemppi wrote:

> Pitääkö tämäkään paikkansa läheskään aina?

Kyllä se vaan pitää. Minä annan yhden äänen, ja kaveriporukastani kaikki
naiset antavat myös. Nyt tietysti joku sanoo että eivät miehetkään aina
saa orgasmia...mutta se on aivan eri mittakaavassa tämän asian kanssa.

plastic...@yahoo.com

mika <mi...@i.i.invalid> wrote:

> Missä eroavaisuus? Saati mystiikka?

Ero on nyt ainakin siinä, että naiset saavat harvemmin eikä se ole niin
itsestäänselvää kuin miehillä. Mystiikkaa on siis se, kuinka orgasmi
voidaan saavuttaa useammin tai aina ja miksi se ei tule aina vaikka kuinka
yrittäisi. Miehillä laukeamattomuus ongelmana on varmasti harvinaisempi.

> Juu niin tekee. En silti vieläkään kutsuisi sitä mitenkään mystiseksi.
> Voi mieskin saada monta orgasmia, pitää vain käyttää enemmän aikaa ja
> vaivaa.

Mystiikkaa on jälleen se, kuinka tuollainen multiorgasmi saavutetaan ja
miten useat orgasmit syntyvät melko lyhyen ajan (esim. 15 min) aikana.

> Maksimissaan? Läheskään aina se ei riitä edes siihen, että kumppani saisi
> itseään irti sängystä tai silmät auki ja hengityksen tasaantumaan.

Palautumisajalla tarkoitin nyt lähinnä sitä, milloin yhdyntää on
fyysisesti mahdollista jatkaa. Tai periaatteessahan sitä voi jatkaa koko
ajan, vaginahan säilyttää liukkautensa orgasmista huolimatta.

Katri

plastic...@yahoo.com

Jouni Kemppi <jon...@kemppi.org> wrote:

> Pitääkö tämäkään paikkansa läheskään aina?

En väittänyt ihan suoraan näinkään.

Nainenhan voi saada multiorkut joka käytännössä tarkoittaa sitä, että
tarvitaan useampi sellainen sessio missä nainen ei saa orgasmia ennen kuin
mies tasaa tilit. :=)

Väitän kyllä kuitenkin, että yhdyntöjä joissa mies ei saa orgasmia
lainkaan on vähemmän kuin niitä, joiden aikana nainen ei saa lainkaan.
Tästä kielivät tilastot, joiden mukaan kolmasosalla naisista on
merkittäviä vaikeuksia saada orgasmia yhdynnän aikana ja osalla se ei
onnistu lainkaan.

Katri

plastic...@yahoo.com

Marcus E Engdahl <meng...@cc.hut.fi> wrote:

> Nämä samat naiset eivät sitten varmaan runkkaa sormin sitä

> alapäätään, vaan tunkevat itseensä dildoja?

Eri asia.

Sormet toimivat vähän eri tavalla kuin kieli ja sitäpaitsi omat "hyvät"
kohdat löytää parhaiten itse.

Katri

plastic...@yahoo.com

Marcus E Engdahl <meng...@cc.hut.fi> wrote:

> Paitsi jos taju lähtee tai jotain. Tuossa lienee paljonkin eroja.

Luultavasti. Useimmiten se ei kuitenkaan ole kovin pitkä - ja vaikka
olisikin, se silti harvoin estää yhdynnän jatkumista.

Katri

Jussi Häkkinen

<plastic...@yahoo.com> kirjoitti
viestissä:apotql$p9r$3...@news.cc.tut.fi...

> [...]
> Tästä kielivät tilastot, joiden mukaan kolmasosalla naisista on
> merkittäviä vaikeuksia saada orgasmia yhdynnän aikana ja osalla se ei

Joh, entäs sitten se, kun saa siemensyöksyn mutta ei orgasmia? Noita kun
tuntuu olevan orgasmillisiin kertoihin nähden aikalailla moninkertainen
määrä. Onhan sekin ihan jees, mutta välillä on kivaa saada se orkkukin. Tai
ne orkutkin, kunhan jaksaa pelleillä kehonhallinnan kanssa vähäsen.
Tunnin-pari se kyllä aina ottaa.

Tero Markus Ronkko

In article <Xns92B7CD5E55C...@195.197.54.116>, mika wrote:

> Juu, kaikki ne miehet jotka eivät tiedä mitä eroa on siemensyöksyllä ja
>orgasmilla tosiaan saavat aina.

Onko se jotenkin negatiivista että saan orgasmin käytännössä aina kun saan
siemensyöksyn (yhdynnässä, runkatessa jne.) ? Pitääkö minun nyt tuntea
jotenkin syyllisyyttä tästä? Käsittämätöntä poikkeustapausten
yleistämistä.

--
Tero-Markus C Rönkkö | "If i could change something in my life,
di...@batmud.bat.org | I would definitely do more mistakes to feel

Metalman2

On Tue, 29 Oct 2002 11:29:36 +0200, Sampsa Jaatinen
<sampsa....@hut.fi.EIJEI> wrote:
>Vika saattaa olla tietty myös yläpään hermotuksessa. Jos jotenkin epäilee
>haisevansa tai maistuvansa vastenmieliselle, voi olla että toisen päästäminen
>suineen alas, voi tuntua kiussalliselta.

...tai jos epäilee vittunsä näyttävän vastenmieliseltä. Eräässä dokumentissa
näytettiin kauneusleikkaukseen menevän vittua: peräsuolen ulkokumi
pullisteli alapuolelta ja virtsarakko repsotti yläpuolelta.

--
Motherfuckers kill.

Metalman2

On Wed, 30 Oct 2002 16:07:56 +0200, Jonna Lehtonen <jml...@utu.fi> wrote:
>Kyllä se vaan pitää. Minä annan yhden äänen, ja kaveriporukastani kaikki
>naiset antavat myös. Nyt tietysti joku sanoo että eivät miehetkään aina
>saa orgasmia...mutta se on aivan eri mittakaavassa tämän asian kanssa.

Ihan kohtuullista että varsinaisen työn tekijä saa palkinnoksi orgasmin.
Kuten työelämässä palkka tulee maksaa työnteosta, ei siitä että käydään
työpaikalla seurustelemassa.

--
Motherfuckers kill.

plastic...@yahoo.com

Marcus E Engdahl <meng...@cc.hut.fi> wrote:

> Ettei vaan olisi kyse verbaalimasturbaatiosta?

Oletko koskaan kuullut suihkusta? :=)

Katri

mika

plastic...@yahoo.com wrote in news:apotg7$p9r$1...@news.cc.tut.fi:

Tietty jos tykkää yhtyä velttoon ihmiseen, joka on lopettanut liikkumisen
ja hyvällä tsägällä kaiken fyysisen reagointikyvyn......

Laura Ahonen

"Jonna Lehtonen" <jml...@utu.fi> wrote in message

> Kyllä se vaan pitää. Minä annan yhden äänen, ja kaveriporukastani kaikki
> naiset antavat myös. Nyt tietysti joku sanoo että eivät miehetkään aina
> saa orgasmia...mutta se on aivan eri mittakaavassa tämän asian kanssa.

No, ei tässä kukaan ollutkaan väittämässä, että miehet AINA saisivat
orgasmin yhdynnässä.

mika

t...@oivalla.net (Tero Markus Ronkko) wrote in

> [...]
> saan siemensyöksyn (yhdynnässä, runkatessa jne.) ? Pitääkö minun nyt
> tuntea jotenkin syyllisyyttä tästä? Käsittämätöntä poikkeustapausten

Sanoinko jotain sen suuntaistakaan? Jos luit sen noin, niin pahoitteluni
epäselvästä viestinnästä.

mika

Jouni Kemppi <jon...@kemppi.org> wrote in

> Pitääkö tämäkään paikkansa läheskään aina?

Onko sillä nyt edes väliä?

It is loading more messages.