thai pillu

quixote

tuli pientä väittelyä siitä että onko thai pillu niin
tiukka ettei suomalainen iso kyrpä mahdu sinne. itse
väittäisin että ei ole mutta mitä mielipuolta muut?

q.
--
Anon news web interface. FAQ available for review at:
http://packetderm.cotse.com/cgi-bin/blockit.cgi

watc...@no.more.spam.iki.fi

quixote <anon...@cotse.com> laid it down with the following:

>tuli pientä väittelyä siitä että onko thai pillu niin
>tiukka ettei suomalainen iso kyrpä mahdu sinne. itse
>väittäisin että ei ole mutta mitä mielipuolta muut?

Sinun tapauksessasi tuskin tarvitsee huolestua.

- Mikki
- Mikko Rautalahti -- "It seems an emotional enema is next on the agenda. -
- watc...@iki.fi -- Flush out the excess humanity." - JTHM ------------
- WatchMan @ IRC ----------------------- http://www.iki.fi/~watchman/ -

Mika

watc...@no.more.spam.iki.fi wrote:

> Sinun tapauksessasi tuskin tarvitsee huolestua.

Näinhän se on.

Ja niinhän sitä sanotaan, että itämailla on pillutkin poikittain.
Johtunee kylläkin kyseisissä tapauksissa siitä, mihin reikään on
kännipäissään onnistunut tuikkaamaan. Meikit tekevät ihmeitä... Niin,
tästähän on laulukin. Porno-sellainen by Juha Watt.

Mika.
--
*
* Tampereen Korso http://Hervanta.on.get.to/

Joni Jarvenkyla

Big girl, small hole -- small girl, all hole!!

Pena Penanen

Joni Jarvenkyla <j...@walrus.megabaud.fi> wrote in message

> Big girl, small hole -- small girl, all hole!!

Valitettavasti usein näin.

Pena.

Ilu K.

> Ja niinhän sitä sanotaan, että itämailla on pillutkin poikittain.

Tästäkinhän on laulu, Andersson ja Itula.
"Poikittain pillu on Kiinassa
Siinä meisseli on vasta piinassa
Kas, jalat kun neidon on levinnyt
Niin kuinkas kullin ulos revin nyt?"

> Johtunee kylläkin kyseisissä tapauksissa siitä, mihin reikään on
> kännipäissään onnistunut tuikkaamaan. Meikit tekevät ihmeitä... Niin,
> tästähän on laulukin. Porno-sellainen by Juha Watt.

Toinen klassikko, Turakainen Thaimaassa.

Jonne

On Sat, 22 Apr 2000 11:08:27 +0300, Mika <li...@thorvalds.net> wrote:

> [...]

Käväsin tuossa Bangkokissa matkalla takaisin Taipeista ja ei se pillu
niin superpiukks niillä Thai-tytöillä ollut. Sitä vastoin naiset
olivat nukkemaisen kauniita ja siinä suhteessa todella naitavan
näköisiä!

Tulin myöhään yöllä ja käväsin yhdessä bordellissa pikaisilla.
Erittäin kaunis 25v tyttä hoiti homman ihan hyvin, mikäs siinä. Siina
projektin jälkeen tuli juttua toisesta ja kolmannesta varvista, kunnes
yhteistuumin päätimme, että tyttö tulee minulle oppaaksi seuraavana
päivänä.

Bordellin sulkeuduttua klo 03:00 tuli tyttö hotellihuoneeseeni klo
04:30. Olin tietysti täydessä unessa ja onneksi edes heräsin ;-)) Ja
niin heräsi pikkuvelikin!

Nyt tilanne oli aivan eri: aikaa oli, molemmat selvin päin (oli toki
aikaisemminkin), hyvä valaistus ja pienen levon jälkeen aika iskussa!

Kyllähän tytön pillu oli normaalia ahtaampi, mutta sen edun poisti
tietysti se, että nai kortongilla. Eräs asia oli kuitenkin hyvin
mielenkiintoista: Se tyttönen lypsi minua, vaikka ei liikkunut
päälläni milliäkään, eli sillä oli todella uskomaton lihaksisto
pillussa. Hän pystyi tekemään pillustaan kierän tai vähemmän kireän ja
samalla tämä kyrvän lypsäminen oli täysin uusi kokemus!

Olin myös pettynyt, että tytöillä oli pillussa tiheä tuhero, joka
piilotti kauniin pillun. Välillä vilahti kaunis ja kiihottava
vaaleanpunainen liha, mutta visuaalinen kiihotus oli minimaalista -
paitsi jos ei oteta huomioon kokonaisuutta, joka oli hyvin kaunis.

Myöhemmin kävin eräässä baarissa ja sielä tytöt vetelivät röökiä
pillullaan ja toinen soitteli torvea (sellaista fillarin rotvea, jossa
on päässä kumitutti, muta tässä tapauksessa ei ollut mitään). Tämä
todisti epäilyni todeksi: Thai-tytöillä on pilussa kehittyneet
lihakset, joita osaavat myös käyttää.

Tuhero häisitsi minua ja siksi suosinkin japanilaisia tyttöjä: ne ovat
kauniita ja häpykarvoitus on hyvin vähäistä (suosin posliinia). Vaan
Japanissa tulee käytyä harvemmin kuin Kiinassa ja Tokioon mentäesä ei
tarvii tehdä "välilaskua" Bangkokkiin ;-))

Tällaisia mielipiteitä kirjoitteli Jonne
---------------------
remove "xxx" to reply

Piia V P Rantala

Jonne <y...@xxx.iki.fi> wrote:
: On Sat, 22 Apr 2000 11:08:27 +0300, Mika <li...@thorvalds.net> wrote:

<snip>
[...]

Näitäpä lihaksia voi kyllä treenata, eivät ole miään rotuun liittyvä
'ominaisuus', et vain ole tainnut treenattua suomityttöä kokeilla?

- Kuopus

: Tällaisia mielipiteitä kirjoitteli Jonne

aarno...@gmail.com