Melkein ilmaista puhelinseksiä!!

Anonymous

Jul 8, 1998, 3:00:00 AM7/8/98
Hei vaan miehet!
Nyt sitä sitten saa, kuunnella nuoren naisen
seksifantasioita puhelinvastaajasta vain puhelumaksun hinnalla (EI
PALVELUMAKSUA) numerosta 006-832 371.
Soitto omalla vastuulla ja käteen saa vetää.

Tapio Linkosalo

Jul 8, 1998, 3:00:00 AM7/8/98
: >seksifantasioita puhelinvastaajasta vain puhelumaksun hinnalla (EI

: >PALVELUMAKSUA) numerosta 006-832 371.
: >Soitto omalla vastuulla ja käteen saa vetää.

: jossakin ohjelmassa ihan hiljattain muuten varoiteltiin että tuollaiset
: seksiä tarjoavat tavallisiksi kotinumeroiksi naamioidut numerot olisivat
: vieläkin kalliimpia kuin ne iltsikassa mainostavat numerosarjat.

Ainakin se alkaa 00-, elikkä menee ulkomaille. "68n" -suuntanumerot
näyttävät menevän jonnekin eteläisen pallonpuoliskon pikkusaarille, ja
siellähän on näitä systeemeitä, että puhelinmaksu on kova, ja siitä tulee
muhkea osa liittymän omistajalle. Silkkaa huijausta siis :-(

-Tapio-

Teemu

Jul 8, 1998, 3:00:00 AM7/8/98
Tapio Linkosalo (link...@cc.helsinki.fi) wrote:
: : >seksifantasioita puhelinvastaajasta vain puhelumaksun hinnalla (EI

: : >PALVELUMAKSUA) numerosta 006-832 371.
: : >Soitto omalla vastuulla ja käteen saa vetää.

sfnet.harrastus.autoilu ryhmasta leikattua:

Maakoodi 683 kuuluu HPY:n puhelinluettelon mukaan paikal-
le nimeltään Niue. Kyseessä on Tongasta itään oleva koral-
lisaari eteläisellä Tyynellämerellä. Pinta-ala 260 km2,
asukasluku 1708.
HPY:n hinnaston mukaan puhelumaksu sinne on 13,99 mk/min.

Jan Forsblom

Jul 8, 1998, 3:00:00 AM7/8/98
> [...]
>asukasluku 1708.
>HPY:n hinnaston mukaan puhelumaksu sinne on 13,99 mk/min.

Niin, siis pelkkä kaukopuhelumaksu.

Sitten jos otetaan huomioon vielä se että kyseinen numero on
todennäköisesti suomen 0700 numeroita vastaava palvelunumero,
joidenka rahaa/minuuttissa arvoa tuskin moisessa paikassa paljon
valvotaan, voi puhelu maksaa periaatteessa mitä vaan.

+ Jan Forsblom <j...@iki.fi> - http://www.iki.fi/jf/
+ GSM/SMS: +358505672428, FAX: +358950735230
+ About to spam? Add "nospam" to my e-mail address!

Tapio Keihanen

Jul 8, 1998, 3:00:00 AM7/8/98
"Leena" <let...@nettilinja.fi> writes:

> jossakin ohjelmassa ihan hiljattain muuten varoiteltiin että tuollaiset
> seksiä tarjoavat tavallisiksi kotinumeroiksi naamioidut numerot olisivat
> vieläkin kalliimpia kuin ne iltsikassa mainostavat numerosarjat.

No tuo numero näyttää menevän Niueen, hintaa 13 markkaa ja risat
minuutilta. Mielestäni varsin härskiä toimintaa, itseäni jaksaa aina
nuo toisten kustannuksella elävät loiset ihmetyttää - miten ihmeessä
jollakulla voi olla niin lötkö selkäranka, että moiseen ryhtyy?

ObSex: Jos ajelee karvat alapäästä, seuraavana päivänä yleensä
ilmaantuu punaisia näppylöitä ajelluille alueille, iho kun ei moiseen
ajeluun ole tottunut. Mitä väki käyttää noiden näppylöiden
poistoon/ennaltaehkäisyyn?

--
Tapio Keihanen --- d...@iki.fi --- http://www.iki.fi/dio/personal.html
"This is your life, this is your time Ronnie

Risto Paasivirta

Jul 9, 1998, 3:00:00 AM7/9/98
In article <giz67h8...@delta.hut.fi>, Tapio Keihanen <d...@iki.fi> wrote:
>ilmaantuu punaisia näppylöitä ajelluille alueille, iho kun ei moiseen
>ajeluun ole tottunut. Mitä väki käyttää noiden näppylöiden
>poistoon/ennaltaehkäisyyn?

Kuulema säännöllisesti ajelemalla siihen tottuu. Tosin en ole
yhtään varma että tarkoittaako näppylöitten katoamista vaiko
näppylöihin tottumista... (tuntuisi pätevän enämpi tuo jälkim-
mäinen...)

Risto

Ella Lynoure Rajamäki

Jul 9, 1998, 3:00:00 AM7/9/98
In article <giz67h8...@delta.hut.fi>, <d...@iki.fi> wrote:

> [...]

>ilmaantuu punaisia näppylöitä ajelluille alueille, iho kun ei moiseen
>ajeluun ole tottunut. Mitä väki käyttää noiden näppylöiden

Aloe vera -geeli on ihan hyvä aine tuohon (säärille ja miksei muuallekin).
Kannattaa vaan tarkistaa, ettei mikään mahdollisista lisäaineista ärsytä:
vuosia sitten myynnissä oli sellaistakin aloe vera -geeliä, jossa oli
formaldehydiä (sp?) :/

--

-------Ella Lynoure Rajamäki-------
------er4055 @ turkuamk . fi-------

Annele Apajakari

Jul 9, 1998, 3:00:00 AM7/9/98
On Thu, 09 Jul 1998 07:08:39 GMT, er4...@turkuamk.guardian.fi (Ella
Lynoure Rajamäki) wrote:

> [...]
>Kannattaa vaan tarkistaa, ettei mikään mahdollisista lisäaineista ärsytä:
>vuosia sitten myynnissä oli sellaistakin aloe vera -geeliä, jossa oli

Esmes apteekista reseptittä saatava yhden prosentin Hydrocortison
sopii molempiin tarkoituksiin. Ja muihinkin kutinoihin, ainakin
allergisiin ja hyttysenpistoihin.

Annele Apajakari
an2...@uta.fi
Muuta maailma. Se on tarpeen. (Bertolt Brecht)

Ella Lynoure Rajamäki

Jul 9, 1998, 3:00:00 AM7/9/98

>Esmes apteekista reseptittä saatava yhden prosentin Hydrocortison
>sopii molempiin tarkoituksiin. Ja muihinkin kutinoihin, ainakin
>allergisiin ja hyttysenpistoihin.

Mutta kortisonia sisältäviä voiteita ei tietääkseni suositella pitkäaikaiseen
käyttöön (ja ainakin säärikarvojen ajelu on useimmilla naisilla hyvin
toistuvaa puuhaa)...

Risto Paasivirta

Jul 9, 1998, 3:00:00 AM7/9/98
In article <35a4909a...@news.cc.tut.fi>,

Annele Apajakari <an2...@uta.fi> wrote:
>Esmes apteekista reseptittä saatava yhden prosentin Hydrocortison

Kortisoni pidempään käytettynä aiheuttaa ihon ohenemista ja
hidastaa haavojen paranemista etc.

Risto

Leena

Jul 9, 1998, 3:00:00 AM7/9/98
eikö sfnet.keskustelu.ulkonäkö olisi aiheesseenne liittyvämpi
keskusteluryhmä ..

birdy

Jul 10, 1998, 3:00:00 AM7/10/98

Risto Paasivirta kirjoitti viestissä <6o1hrb$2...@kanto.cc.jyu.fi>...

> [...]
>yhtään varma että tarkoittaako näppylöitten katoamista vaiko
>näppylöihin tottumista... (tuntuisi pätevän enämpi tuo jälkim-

Ei siihen totu eli vaikka kuinka ajelisi, niitä näppyjä joskus tulee.
Erityisesti silloin, kun on juuri vaihtanut terän ajelimeen. Skarppi
terä (ajelee hyvin joo) tuo mukanaan siis sivuvaikutuksia:)

Kortisoneja ja muita mömmöjä pelkäävänä olen todennut parhaaksi
avuksi toistaiseksi Apobase-rasvan ja vauvatalkin.

B.

Ella Lynoure Rajamäki

Jul 10, 1998, 3:00:00 AM7/10/98
In article <6o2tue$94e$1...@tron.sci.fi>, "Leena" <1444...@pager.mirabilis.com> wrote:
>eikö sfnet.keskustelu.ulkonäkö olisi aiheesseenne liittyvämpi
>keskusteluryhmä ..

Jostain syystä ainakaan tälle serverille ei ole ilmestynyt kyseistä ryhmää,
vaikka 20060 muuta onkin tarjolla.

miro....@edu.hel.fi

Jul 25, 2016, 9:19:09 AM7/25/16
keskiviikko 8. heinäkuuta 1998 10.00.00 UTC+3 Anonymous kirjoitti:
> [...]
> PALVELUMAKSUA) numerosta 006-832 371.
> Soitto omalla vastuulla ja käteen saa vetää.

miro....@edu.hel.fi

Jul 25, 2016, 9:19:39 AM7/25/16

hansk...@gmail.com