Peniksen terska kuiva

1151 views
Skip to first unread message

sk

unread,
Dec 26, 2000, 3:13:16 PM12/26/00
to
Mikä mahtaisi olla ongelmana kun limakalvo on ihan kuiva ja ajoittain jopa
tahmea. Olen koittanut daktakort voidetta
mutta ei auta hirveästi joskin rauhoitaa hyvin ja tahmaisuus poistuu mutta
vain joksikin aikaa. Eli ei ehkä hiiva vaikka
jotenkin siltä tuntuukin.

Sama tyttöystävä kolme vuotta jo joten ns. suku puoli tauti ei tunnu
todennäköiseltä.
ongelma ollut jo n. puoli vuotta.
Tyttöystävällä saman tyyppistä limakalvojen kuivuutta mutta lääkäri ei
löytänyt mitään ja epäili e pillereistä johtuvaksi.
Hänellä on ollut ajoittain hiiva tulehduksia.

Seksistä ei tule mitään ilman liuku voidetta joten asialle tarttisi tehdä
jotain
ideoita?

Ilari

unread,
Dec 26, 2000, 4:30:44 PM12/26/00
to

Hiivatulehdus voi aiheuttaa että lima tuntuu kuivalta, samoin
lääke, jopa 2-3vk lääkkeen lopettamisen jälkeen.


Tussari

unread,
Dec 27, 2000, 6:17:43 PM12/27/00
to

sk wrote in message <92au4o$ig6$1...@news.kolumbus.fi>...

On se hyvä kun on yhdys sanat hallussa! :>


puudeli

unread,
Dec 28, 2000, 8:11:53 AM12/28/00
to
Suosittelen Bepanthen-voidetta, jos terskan iho on kuiva ja hilseilevä.
Limanerityksen riittämättömyys yhdynnässä on toinen juttu ja sitä varten
on sitten liukuvoiteet.


Miika Seppänen

unread,
Dec 28, 2000, 2:34:46 PM12/28/00
to
On Thu, 28 Dec 2000 01:17:43 +0200, "Tussari"
<mikko.h...@kolumbus.fi> wrote:

>On se hyvä kun on yhdys sanat hallussa! :>
>

Erittäin tarpeellinen ja auttava kommentti. :/


Jack Daniels

unread,
Dec 28, 2000, 3:02:48 PM12/28/00
to
> Erittäin tarpeellinen ja auttava kommentti. :/

Kyllä vaan!


Ilari

unread,
Dec 28, 2000, 5:55:20 PM12/28/00
to

"Jack Daniels" <em...@mail.mail.mail.mai> wrote in message
news:92g63n$mb6$1...@tron.sci.fi...

> > Erittäin tarpeellinen ja auttava kommentti. :/
>
> Kyllä vaan!
>
>
Siinähän se pervo äikkä opettaja on.
Laita pronominit ja partikkelit järjestykseen, niin saat
lopulta palkinnon kärsivän työstä!

Herranen Henrik

unread,
Dec 29, 2000, 9:33:48 PM12/29/00
to

Myös naisen e-pillerien syömisen lopettaminen voi auttaa tähän,
samoin kuin naisen krooniseen hiivatulehdukseen. Tosin nappien
käytön lopettamisen jälkeen voi mennä hyvinkin kolme kuukautta
tai enemmänkin, ennen kuin nesteidentuotanto taas normalisoituu.
Noh, tämä ei enää liity alkuperäiseen kysymykseen, joten lopetan
tähän.

- Henrik

--
Siknature

Olli Kuhta

unread,
Dec 30, 2000, 3:34:44 PM12/30/00
to
joskus kuulin että kondomin käyttö vaikuttaa hiivaan???, kun nai välillä
paljaalla, niin loppuu.Itsellä kävi näin, mutta palasi taas???.


"Herranen Henrik" <leo...@assari.cc.tut.fi> kirjoitti viestissä
news:vmyg0j6...@assari.cc.tut.fi...

Ilari

unread,
Dec 31, 2000, 12:15:06 PM12/31/00
to
> joskus kuulin että kondomin käyttö vaikuttaa hiivaan???, kun nai välillä
> paljaalla, niin loppuu.Itsellä kävi näin, mutta palasi taas???.

Ei kai muuten, kun että hiiva ei tartu kun on kondomi.
Jos kummallakin on hiiva ja vaikka nainen on syönyt hiivalääkkeen,
niin mieskin saa siitä osansa kun nai paljaalla.


Odessa

unread,
Jan 2, 2001, 5:47:04 AM1/2/01
to

> Ei kai muuten, kun että hiiva ei tartu kun on kondomi.
> Jos kummallakin on hiiva ja vaikka nainen on syönyt hiivalääkkeen,
> niin mieskin saa siitä osansa kun nai paljaalla.
>
>

Ja päinvastoin.

Oud..


molopää

unread,
Jan 2, 2001, 12:47:16 PM1/2/01
to
Pitäisikö terskan olla kostea? Mulla se on ainakin ihan kuiva ollu aina,
onko se jotenkin epänormaalia?

Aki Peltola

unread,
Jan 2, 2001, 2:01:24 PM1/2/01
to
"molopää" <the_...@artic.net> wrote

> Pitäisikö terskan olla kostea? Mulla se on ainakin ihan kuiva
> ollu aina, onko se jotenkin epänormaalia?

Vain yökastelijoilla... ;-D


Susanna-Sofia

unread,
Jan 3, 2001, 5:11:21 PM1/3/01
to

"sk" <sakari.k...@kolumbus.fi> wrote in message
news:92au4o$ig6$1...@news.kolumbus.fi...

> Mikä mahtaisi olla ongelmana kun limakalvo on ihan kuiva ja ajoittain jopa
> tahmea.

Käypä näyttämässä lääkärille. Maallikoilla kun ei mielikuvitus
riitä juuri hiivaa ja pillereitä pitemmälle. Lääkäri on tässä maassa
hintansa väärti ja todennäköisesti vapauttaa sinut huolesta...

-S


Koskinen Riku

unread,
Jan 6, 2001, 2:24:46 AM1/6/01
to
On Tue, 26 Dec 2000, sk wrote:

> Mikä mahtaisi olla ongelmana kun limakalvo on ihan kuiva ja ajoittain jopa
> tahmea.

> Eli ei ehkä hiiva vaikka


> jotenkin siltä tuntuukin.
>
> Sama tyttöystävä kolme vuotta jo joten ns. suku puoli tauti ei tunnu
> todennäköiseltä.
> ongelma ollut jo n. puoli vuotta.
> Tyttöystävällä saman tyyppistä limakalvojen kuivuutta mutta lääkäri ei
> löytänyt mitään ja epäili e pillereistä johtuvaksi.
> Hänellä on ollut ajoittain hiiva tulehduksia.
>
> Seksistä ei tule mitään ilman liuku voidetta joten asialle tarttisi tehdä
> jotain
> ideoita?
>

Ideoita: Ihotautien erikoislääkäri. (ne näkee munia ja muita päivittäin
työssään, joten turha pelätä, että ne naureskelesi.) Itse tilanne on myös
sellainen, ettei ala seisomaan vaikka minkäkainen povikuningatar olisi
lekurina.

Lääkäriaikaa odotellessa suosittelen: Ceridal Lipogel, 44mk. Rauhoittaa
kummasti kuivaa kankea. Satiinibokserit ovat myös hyvät, tiukat alushousut
vain pahentaa tilannetta.

Kyseessä ei ole hiiva, vaan pikemminkin jokin bakteeritulehdus,
luullakseni. Hlökoht. odotan pääsyä lekurille samasta ongelmasta.


bloodys...@gmail.com

unread,
Nov 23, 2012, 10:04:20 AM11/23/12
to
torstai, 28. joulukuuta 2000 21.59.53 UTC+2 Jack Daniels kirjoitti:
> > Erittäin tarpeellinen ja auttava kommentti. :/
>
> Kyllä vaan!

Siis mitä vittua käsittääkseni tämä on paikka josta voi kysyä neuvoa/ apua asioihin ja se olisi eriasia jos joku valittaa ettei osaa yhdyssanoja. minun mielestä tärkein on se että asia menee perille tässä aiheessa ja kysyttiin neuvo limakalvon kuivuuteen eikä oikeinkirjoitukseen joten ettikää mulkut omat ryhmänne ja menkää sinne pätee jos ette muuta osaa. kiitos nam ja hei hei VITUN NIPOT!!!!
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages