Annetaan kattopeltiä, harjaterästä

M@ti

Kuusankoskella Kouvolan vieressä.
Alkaa raksan siistiminen....

1. Annetaan kattopeltiä, käytettyä, mutta siistiä, ruosteetonta, sinkittyä
Vielä oli jäänyt muutama toiseen paikkaan. (Jos edellisen kesän hakija
tarvitsee lisää on etusijalla.)
ainakin 7 kpl 3metriä pitkiä, hyötyleveys reilu metri
profiili klassinen aalto~~~~ (kaupasta löytää lisääkin)
maalattu ruskeaksi.
Siitä pikkumökkiin tai varastoon ilmainen katto.

2. Harjateräskoukkuja valmiiksi taivuteltuna aimo nippu, oliskohan ainakin
n. 20 kpl
Saa viedä.
Suoraakin rautaa olis muutama tanko, mutta voi olla joskus itellä käyttöä,
lähtee sekin hyvin pienellä korvauksella jos tarvetta.

3. harkkomuurauslaastia n 50-150 kg
2 x 25 kg säkki + 1000kg suursäkin loppu jota ei jaksa nostaa
kallista ostaa....
tässä jo iski pihtari tai jano...
etten paremmin sano!

saa tarjota jotain esim "mäyräkoiran", semmosen 12 kaljapaketin tmv, rahaa
ei kehtaa...

cool_man61 miuku yahoo.com

Katson postin 1.6, nopein listalla saa viedä

miiaha...@gmail.com

hei, vieläkö kattopeltiä jäljellä?

Asko

On 8.10.2015 20:40, miiaha...@gmail.com wrote:
> hei, vieläkö kattopeltiä jäljellä?

Taitaa kyllä olla taas kyseessä joku +10 vuotta vanha viestiketju, kun
alkuperäistä viestiä ei täällä enää näy.

-Asko

Otto J. Makela

Ei ollut niissä ~30000 viestissä mitä Elisalla on jonossa,
eli arvauksesi viestin iästä lienee oikeassa.

--
/* * * Otto J. Makela <o...@iki.fi> * * * * * * * * * */
/* Phone: +358 40 765 5772, ICBM: N 60 10' E 24 55' */

Heikki Heinonen

On Fri, 09 Oct 2015 08:51:49 +0300, o...@iki.fi (Otto J. Makela) wrote:

>Ei ollut niissä ~30000 viestissä mitä Elisalla on jonossa,
>eli arvauksesi viestin iästä lienee oikeassa.

Niin niin mutta onko sitä kattopeltiä vielä jäljellä? :O

Asko

On 28.10.2015 12:57, Heikki Heinonen wrote:
> Niin niin mutta onko sitä kattopeltiä vielä jäljellä? :O

Mulla olis uutta, mutta vähän naarmuista peltiä 2 - 3 m2. Ilmatteeksi en
kyl anna. :)

-Asko