Perussuomalaiset nolasivat taas itensa totaalisesti

En ole vielä katsonut sitä kuusituntista leveliä ollenkaan, mutta jossain
näytettiin jotain viestiä, jonka mukaan PS halusi erottaa Nico G:n, joten
lähettivät Marco G:lle erottamisilmoituksen, jossa valitetaan että ei ole
vastannut vuoteen 2031 mennessä! PS siis luulee olevansa jo 30-luvulla ja
mitäs noilla ulkomaisilla nimillä niin väliä, kun kumpikin loppuu "co"...
vai mitä sanoo JiiHoo?

Nico G tosin jo erosi itse, joten koko ilmo turha, sen sijaan Slimmin ne
erotti oikeasti, koska hän nimenomaan halusi jatkaa puolueen jäsenenä. Ei
kuulemma ole hänellekään mitään kunnollisia perusteluja esitetty. Ettei vaan
olisi laittomia nuo erottamiset?

Ja kumpikin supersuosittuja, joten siinä sitä sitten seuraavissa vaaleissa
iso kasa ääniä menee VKK:lle tai SML:lle tai jonnekin, pois persuilta...

Kuusituntisen lisäksi tullut joku ilmastolevelikin, ja ateistitovereiltanne
tuli monta tuntia synttärivihaa hakaristilippujen kunniaksi, ja
holocaustiakin olivat käyneet etsimässä sitä löytämättä. Miksi kukaan muu
kuin minä ei katso videoita ja raportoi niiden parhaita paloja tänne??
Turollakaan ei muuta tekemistä kuin katsoa jotain ulkomailta tilaamiaan
elokuvia, kun taas minulla niin paljon tekemistä että TV:stä tulleet
elokuvatkin jääneet katsomatta.

Paitsi että erehdyin tallentamaan digiboxille jonkun Ad astran kun piti olla
sci-fi, ja kovastihan siinä ollaan tulevaisuudessa ja avaruudessa, mutta
todella surkea. Ja miten se päättyi? Tyhmä digiboxi jätti viimeiset minuutit
tallentamatta! Loppui siihen kun se astronautti löysi isänsä sieltä toiselta
avaruusalukselta ja yritti saada sitä mukaansa takaisin maapallon suuntaan.

Jos totuus loukkaa, on parempi että loukkaus tulee ilmi kuin että totuus
kätkettäisiin.
- St Jerome

JiiHoo

TJT2 päätti sitten kirjoittaa tälviisiin...

> [...]
> kuulemma ole hänellekään mitään kunnollisia perusteluja esitetty. Ettei vaan

Mitä laitonta siinä on, että puolue erottaa jäsenet, joista on
mainehaitta? Kun asia on oikein säännöissäkin.

Jos pojat aikovat oikeuteen, niin siellä ei tarvitsisi kuin näyttää joku
parin minuutin pätkä jostain niiden parhaista paloista.

Kuka oikeasti jaksaa katsoa noiden öyhöttämistä pari tuntia putkeen?

--
JiiHoo:
" Ja uskottavuuden saa vain sillä, että oikeasti sanoo tekevänsä mitä

"TJT2" <truth....@holocaust.invalid> writes:

> niiden parhaita paloja tänne?? Turollakaan ei muuta tekemistä kuin
> katsoa jotain ulkomailta tilaamiaan elokuvia, kun taas minulla niin
> paljon tekemistä että TV:stä tulleet elokuvatkin jääneet katsomatta.

Ja silti kuitenkin löytyy aikaa joittenkin monituntisten
salaliittoteoria- / öyhötysvideoiden/-striimien katseluun?

1. Valitse sopiva paikka, ei ihmisten tai rakennusten lahella, jossa
paukku voi aiheuttaa hairiota. - Iso-Kiinalaisen kayttoohje

Matti Lehtiniemi

Ari Saastamoinen kirjoitti 1.9.2021 klo 18.11:

> Ja silti kuitenkin löytyy aikaa joittenkin monituntisten
> salaliittoteoria- / öyhötysvideoiden/-striimien katseluun?

Olisi mielenkiintoista tietää,mikä olisi se reitti millä saataisiin
ihmiset tekemään järkeviä asioita.
Minun mielestä suomessa on pääasiassa kahdenlaisia ihmisiä:ne jotka
tekee liikaa töitä ja ne jotka tekevät liian vähän töitä.

Ne jotka tekevät liikaa töitä käyttävät vapaa-aikansa pääasisassa
lepäämiseen, esim TV:n katseluun joka on sekin melko hyödytöntä puuhaa.

Liian vähän töitä tekevät käyttävät usein aikansa muuten vaan
turhuuteen, vaikka ostoskeskuksissa olemiseen.

Sitten se pieni joukko 5% jolla on rahaa paljon ja töitä järkevästi
kuvittelee olevansa huippuyksilöitä ja poikkeuksellisen merkittäviä.
Hekin pääasiassa vain viettävät aikaa toimistoissa melko tavanomaisissa
puuhissa.

Matti

JiiHoo wrote:
> TJT2 päätti sitten kirjoittaa tälviisiin...
>
> Mitä laitonta siinä on, että puolue erottaa jäsenet, joista on
> mainehaitta? Kun asia on oikein säännöissäkin.

Kuka sen mainehaitan mittaa ja millä mittarilla? Leveläisten mielestä
Putkonen on mainehaitta, miksi häntä ei ole erotettu? Ja joidenkin mielestä
pakkoruotsia yms kannattanut Purra on mainehaitta, miksi häntä ei erotettu?
Joidenkin mielestä Teuvo Hakkaraisen kännisekoilut ja kommentit ovat
mainehaitta (häntähän jopa harjattiin Soinin aikana), miksi häntä ei ole
erotettu? Jne.

> Jos pojat aikovat oikeuteen, niin siellä ei tarvitsisi kuin näyttää
> joku parin minuutin pätkä jostain niiden parhaista paloista.

Miten joidenkin poikien jutut liittyvät Slimm Millin erottamiseen? Omasta
mielestäänhän hän vain istui siinä vieressä (hoitamassa lähetyksen
tekniikkaa tjsp). Ja miten Nicon Ferrari haittaa persuja? Toki noloa, jos
sikakallis auto hajoaa heti kättelyssä, mutta sehän on noloa vain Nicolle
itselleen.

> Kuka oikeasti jaksaa katsoa noiden öyhöttämistä pari tuntia putkeen?

3 tuntia 42 minuuttia olen nyt tuosta kuusituntisesta katsonut, erottamista
ei ole vielä käsitelty ollenkaan, mutta siinä on jo ollut se nuori nainen
jonka veli kuoli "rokotteeseen" kun Terveystalon "lääkäri" sitä puoliväkisin
tuputti, ja ilmeisesti teki muitakin virheitä.

Ari Saastamoinen wrote:

> Ja silti kuitenkin löytyy aikaa joittenkin monituntisten
> salaliittoteoria- / öyhötysvideoiden/-striimien katseluun?

Sen naisen veljen tapausta on käsitelty ihan valtamediassakin, täysin
julkinen ja dokumentoitu tapaus, ruumiinavauskin suoritettu, joten ei siinä
mitään salaliittoteoriaa ole. Ja ihan varmasti ateistiset evotoverinne
kävivät Latviassa ja Liettuassa ja valepakolaisia haastattelivat. Ja
Helsingissä ulkoilutettiin hakaristilippuja 6.12.2018 ja oikeuden päätöskin
on ihan julkinen, minulla on nyt se PDF kiintolevyllä. Kovia julkisia
faktoja siis eikä mitää salaliittoteorioita eikä öyhötystä...

Mutta aikaa niihin menee, telkkarissakin olisi ollut joku Matrixin
jatko-osa, ei edes tallennettu digiboxille kun siellä on jo paljon
katsottavaa. Ja miksi kukaan ei vastaa Ad astra elokuvakysymykseeni? Siis
miten se loppui? Kai joku teistä on senkin katsonut??

Heikki Heinonen

Wareta se ja katso loppuun?

TJT2 wrote:
> [...]
> Nico G:n, joten lähettivät Marco G:lle erottamisilmoituksen, jossa
> valitetaan että ei ole vastannut vuoteen 2031 mennessä! PS siis

Nyt olen katsonut. Se uusi puoluesihteeri A.L. on ihan pelle, siis suurempi
mainehaitta kuin erotetut yhteensä: Lähetti siis väärälle henkilölle
erottamisilmoituksen, jossa vuosiluku 2031. Ilmeisesti joku ojensi tuosta
vuosiluvusta, koska lähetti toisen viestin, jossa kovasti pahoitteli
typografista virhettään. Mutta tämä toinenkin viesti oli osoitettu
Marcolle!! Kolmannella yrityksellä hän sitten lopulta sai etunimenkin oikein
NG:n tapauksessa.

Miladin tapauksessa hän oli copypastannut saman erottamisilmoituksen, jossa
valitetaan ette Milad ei ole vastannut, vaikka Milad vastasi siihen suorassa
striimissä, josta tietysti youtubessa se tallenne! A.L. siis valehtelee,
että pyyntöön ei ole vastattu, ja käyttää tuota erottamisperusteena. Joten
jo tuolla perusteella Milad voisi kiistää erottamisensa laillisuuden.

Nico on jo siirtynyt VKK-porukkaan, kovasti kehui miten siellä on ihan eri
meininki, ja tyrkytti Miladille jäsenanomuslomaketta. Milad halusi vielä
katsoa jonkin palaverin, kun hänelle on tullut tukiviestejä
perussuomalaisilta, pitävät kohtelua törkeänä. Joku jopa ottaa yhteyttä
tuohon puoluesihteeriin ja yrittää perua Miladin erottamisen. Ennustan että
ei mitään apua, vaan Miladkin siirtyy parempaan puolueeseen, koska
erottamisen teki joku puoluehallitus eikä A.L.

Siis erotetaan kaksi kuuluisaa ääniharavaa, lähetellään viestejä väärälle
nimelle, sekoillaan vuosiluvuissa, valehdellaan että selvityspyyntöön ei ole
vastattu, ei anneta kunnollisia perusteluja erottamiselle. Levitellään
perättömiä juttuja agressiivisten turvamiesten pihalle heitosta
puoluekokouksesta, jossa epäselvyyttä äänestyksissä, kun sähköinen äänestys
jota ei kuulemma voi tarkistaa, ja estetään Nicon osallistuminen vpj-vaaliin
puolueen sääntöjen vastaisesti keksimällä kokoukselle omat säännöt. Jne,
kovin alas on PS vajonnut... vai olikohan se alunperinkin? Mainehaitta
Putkonenhan siellä kuulemma oikeasti valtaa pitää, Tanja V:nkin mukaan
Halla-aho näyttänyt... joltain, en muista sanatarkasti, katsokaa itse se
video, mutta näyttivät kuvaa jossa Halla-aho jotenkin väsyneen, masentuneen,
poissaolevan jne näköisenä, ja joku puhui jostain hymiselystä ja boomereiden
perseilystä.

Joten ei ihme, että telkkarissa näytetyssä gallupissa PS:n kannatus oli
tipahtanut. Vai mitenkäs JiiHoo selittää ne lukemat??

JiiHoo

> [...]
> Joidenkin mielestä Teuvo Hakkaraisen kännisekoilut ja kommentit ovat
> mainehaitta (häntähän jopa harjattiin Soinin aikana), miksi häntä ei ole

Se on kyllä tullut selväksi, että leveliläiset eivät tiedä persujen
säännöistä eikä muutenkaan yleisesti politiikasta yhtään mitään.

Hölmöt kuvittelevat, että koska ovat mukamas oikeassa, niin saavat
päättää jostain.

JiiHoo wrote:
> TJT2 päätti sitten kirjoittaa tälviisiin...
>
> Se on kyllä tullut selväksi, että leveliläiset eivät tiedä persujen
> säännöistä eikä muutenkaan yleisesti politiikasta yhtään mitään.

Se on kyllä tullut selväksi, että SINä et tiedä persujen säännöistä eikä
muutenkaan yleisesti politiikasta yhtään mitään, persuthan joutuivat
muuttamaan sitä laitonta kokouskutsua kun tämä porukka luki niille lakia. Ja
nimenomaan PS-puolueen sääntöjen mukaan Nicolla olisi ollut oikeus asettua
ehdolle vaikka joku jäsenmaksu olikin unohtunut.

> Hölmöt kuvittelevat, että koska ovat mukamas oikeassa, niin saavat
> päättää jostain.

Putkonen todellakin kuvitteli hoitavansa laittoman kokouskutsun aiheuttaman
ongelman jollain paimenkirjeelllä. Ja jos Nico haastaisi PS:n oikeuteen,
todennäköisesti voittaisi, mutta hänhän totesi, että ei enää kiinnosta
mikään PS yhtään, kun VKK:ssa on niin mukavaa. Siitäkin on näköjään tullut
video, en ole vielä katsonut.

Matti Lehtiniemi wrote:
> [...]
> kuvittelee olevansa huippuyksilöitä ja poikkeuksellisen merkittäviä.
> Hekin pääasiassa vain viettävät aikaa toimistoissa melko

Mihin ryhmään sijoitat itsesi?

The truth is now called hate, but I’ll defend it anyway.

JiiHoo

> [...]
> nimenomaan PS-puolueen sääntöjen mukaan Nicolla olisi ollut oikeus asettua
> ehdolle vaikka joku jäsenmaksu olikin unohtunut.

Tuskin on. Itsekin olen ollut yhdessä yhdistyksen kokouksessa, jossa
jäsenmaksunsa maksamatta jättäneet huomasivat olevansa
äänioikeudettomia.

> Putkonen todellakin kuvitteli hoitavansa laittoman kokouskutsun aiheuttaman
> ongelman jollain paimenkirjeelllä.

Siinä ei ollut mitään laitonta kuin teidän kuvitelmissanne.

Kummallisesti Marco De Wittkin hävisi oikein oikeudessa, vaikka oli
kaikki todisteet laittomasta kokouksesta. Puolueita nämä sekopäät kyllä
tuntuvat perustavan oikein urakalla. Kun vielä tietäisivät, että mitä
tekisivät niillä. Eiköhän anonkin puolue hajoa viimeistään viiden vuoden
sisällä. Tuokin on aika optimistinen arvio.

Matti Lehtiniemi

TJT2 kirjoitti 5.9.2021 klo 9.55:
> Mihin ryhmään sijoitat itsesi?

Itse teen tietysti liian vähn töitä kun on tuo sydänsairaus enkä
uskaltaisikaan tehdä paljoa töitä.
Kuitenkin nyt kun olen ollut selvinpäin on tullut tehtyä kaikennäköistä,
esim polttopuita ja asenneltua tietokoneita ja purettua jääkaappeja.

Nykymeno johtaa hyvin tylsään yhteiskuntaan.Kun kyvykkäiltä otetaan
rahat pois himioverotuksella ja luotonlaajennuksella,ei innovaatioita
juurikaan tule.

Itsekin tutkin paljon 2.maailmansotaa.Oli se mielenkiintoista, kun
ihmiset joutuivat pyrkimään aivan täysilla optimaaliseen lopputulokseen.
Jopa hehkuttamasi holocausti oli aika mielenkiintoinen juttu.Siinäkin
sentään pyrittiin johonkin, optimoimaan kansan geeniperimää.

Nykyään vaan passiivisesti odotetaan kun maapallon luonto tuhoutuu ja
siinä sivussa hieman puuhataan jotain.Jenkeissä jopa jotain
mielenkiintoisia juttuja ,kuten Space-X .Siellä sentään vähän
markkinataloutta.
Näissä asioissa olen 100% Greta Thunbergin ja Elokapinan puolella.

Matti

Heikki Heinonen

Eli luovut autosta ja syöt heiniä?

Matti Lehtiniemi

Heikki Heinonen kirjoitti 5.9.2021 klo 14.20:

> Eli luovut autosta ja syöt heiniä?

Näissä asioissa on paljon optimoimisen varaa.
Jos menet kauppaan ja painat 80 kiloa.Ostoksesi painaa 10 kiloa.Miksi
raahaat 1500 kilon autoa mukanasi ?

Jos eläisimme enemmän markkinataloudessa, voisi kauppoja olla joka
kylillä eikä 10 kilometrin päähän kauppaan tarvitsisi edes mennä.

Himoverotus-sosialismi on tuonut mukanaan heikosti toimivan yhteiskunnan.

Matti

Heikki Heinonen

On Sun, 5 Sep 2021 14:29:30 +0300, Matti Lehtiniemi <ma...@jotain.fi> wrote:

>Näissä asioissa on paljon optimoimisen varaa.
>Jos menet kauppaan ja painat 80 kiloa.Ostoksesi painaa 10 kiloa.Miksi
>raahaat 1500 kilon autoa mukanasi ?

Juuri nyt autossa on peltitynnyri joka pitäisi hävittää. Eihän se paljoa paina mutta miten muuten sen voisi
kuskata.

>Jos eläisimme enemmän markkinataloudessa, voisi kauppoja olla joka
>kylillä eikä 10 kilometrin päähän kauppaan tarvitsisi edes mennä.
>
>Himoverotus-sosialismi on tuonut mukanaan heikosti toimivan yhteiskunnan.

Elämme maailmanpelastus-sosialismissa. Kaikki pitää pelastaa paitsi suomalaiset.

Tsaksan Tsulttaani

Matti Lehtiniemi wrote:

> Näissä asioissa olen 100% Greta Thunbergin ja Elokapinan puolella.

Eli totaalisesti sekaisin!

Matti Lehtiniemi wrote:
> Itse teen tietysti liian vähn töitä kun on tuo sydänsairaus enkä

Eikös sinulla ollut vettä keuhkoissa tai jotain...?

> uskaltaisikaan tehdä paljoa töitä.
> Kuitenkin nyt kun olen ollut selvinpäin on tullut tehtyä
> kaikennäköistä, esim polttopuita ja asenneltua tietokoneita ja
> purettua jääkaappeja.

Ethän ole päästänyt freoneja luontoon?

> Nykymeno johtaa hyvin tylsään yhteiskuntaan.Kun kyvykkäiltä otetaan
> rahat pois himioverotuksella ja luotonlaajennuksella,ei innovaatioita
> juurikaan tule.

Virossa tai jossain kuuluu olevan himoverotuksen asemesta tasaverotus, joten
miksei siellä ole niitä innovaatioita? Ateistiset evotoverisihan kävivät
tutkimassa Latvian, Liettuan ja Viron, innovoineet jonkin koronapässinkin,
mutta ei sitäkään sitten kuulemma pahemmin tarkastattu.

> Itsekin tutkin paljon 2.maailmansotaa.Oli se mielenkiintoista, kun
> ihmiset joutuivat pyrkimään aivan täysilla optimaaliseen
> lopputulokseen. Jopa hehkuttamasi holocausti oli aika
> mielenkiintoinen juttu.

Kun mitään holocaustia ei oikeasti tapahtunut.

> Siinäkin sentään pyrittiin johonkin, optimoimaan kansan geeniperimää.

Miten holocaustin lavastaminen vaikuttaa geeniperimään?

> Nykyään vaan passiivisesti odotetaan kun maapallon luonto tuhoutuu ja
> siinä sivussa hieman puuhataan jotain.

Ihan aktiivisestihan ne ilmastovouhottajat luontoa tuhoavat.
Afganistanissakin kuulemma sähköautoihin tarvittavia aineita maaperä täynnä,
selittää Kiinan kiinnostuksen. Näyttää siis käyvän, että Etelä-Amerikan ja
Kauko-Idän luonnon lisäksi tuhoavat Afganistaninkin luonnon, jotta luonto
pelastuisi...

> Jenkeissä jopa jotain
> mielenkiintoisia juttuja ,kuten Space-X .Siellä sentään vähän
> markkinataloutta.

Ei siellä ole tapahtunut viime aikoina muuta mielenkiintoista kuin Texasin
aborttilakimuutos.

> Näissä asioissa olen 100% Greta Thunbergin ja Elokapinan puolella.

Haluat siis tuhota luonnon perustamalla joka paikkaan saastuttavia kaivoksia
jotta saataisiin ökyrikkaat vihervouhottajat tuntemaan... niin, mitä ne
oikein tuntevat kun ostelevat sähköautoja ja muita
"luonnonsuojelutuotteita"?? Tuleeko niille pelkästään vähän parempi olo kun
syyllisyydentunne helpottaa, vai tuntevatko ne suurtakin ylemmyyttä kun
kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä kuin "saastuttavat" normaalit
ihmiset?? Vai miten tämä menee...???

JiiHoo wrote:
> TJT2 päätti sitten kirjoittaa tälviisiin...

> Tuskin on. Itsekin olen ollut yhdessä yhdistyksen kokouksessa, jossa
> jäsenmaksunsa maksamatta jättäneet huomasivat olevansa
> äänioikeudettomia.

Sen lisäksi että et tiedä persujen säännöistä etkä politiikasta, et näköjään
tiedä edes sitä mistä keskustelet. Kukaan ei ole kiistänyt sitä, että
Nicolla ei ollut äänioikeutta. Kiista koski sitä, onko hänellä oikeus
ASETTUA EHDOKKAAKSI.

> Siinä ei ollut mitään laitonta kuin teidän kuvitelmissanne.

No miksi se sitten korjattiin??

> Kummallisesti Marco De Wittkin hävisi oikein oikeudessa, vaikka oli
> kaikki todisteet laittomasta kokouksesta. Puolueita nämä sekopäät

Nyt oli puhe PS:stä, ei SKE:stä. SKE:n alkuperäiset säännöt kuulemma todella
sekavat, Salmen porukkahan päätti heti ekassa kokouksessaan että säännöt
kirjoitetaan kokonaan uusiksi.

> kyllä tuntuvat perustavan oikein urakalla. Kun vielä tietäisivät,
> että mitä tekisivät niillä. Eiköhän anonkin puolue hajoa viimeistään
> viiden vuoden sisällä. Tuokin on aika optimistinen arvio.

Miten tämä liittyy PS:n sääntöihin ja niiden kanssa sekoilevan Putkosen
aiheuttamaan mainehaittaan?

JiiHoo

> [...]
> tiedä edes sitä mistä keskustelet. Kukaan ei ole kiistänyt sitä, että
> Nicolla ei ollut äänioikeutta. Kiista koski sitä, onko hänellä oikeus

Eli Perussuomalaisten puheenjohtajistossa voisi olla muka tyyppi, joka
ei edes kuulu perussuomalaisiin?
Voitkin varmaan laittaa sen sääntökohdan esille. Itse en viitsi etsiä
persujen sääntöjä (luulisi olevan netissä) ja lukea sen läpi
huomatakseni ettei niin hölmöä puoluetta todellakaan voi olla, jossa
puolueeseen kuulumattomat voivat tulla valituiksi johtajistoon. Tai
jäsenmaksunsa maksamatta jättäneet.

Matti Lehtiniemi

TJT2 kirjoitti 6.9.2021 klo 9.08:> Ethän ole päästänyt freoneja luontoon?
Ei tietenkään.Kaveri korjaa kodinkoneita ja ne on kohtalaisen
uusia.Freoneistahan luovuttiin ajat sitten.

> [...]
> kävivät tutkimassa Latvian, Liettuan ja Viron, innovoineet jonkin
> koronapässinkin, mutta ei sitäkään sitten kuulemma pahemmin tarkastattu.

Tiina ja Junes vai ?
Kiva että nekin saa vaihtelua elämäänsä.Luulisi että ne olisi tehnyt jo
lapsen tai pari.
Eestissä nimen omaan on innovaatioita nykyään.

> Miten holocaustin lavastaminen vaikuttaa geeniperimään?

No jos sodan aikana poistat muonavahvuudesta vanhuksia,homoja ja
vammaisia, jää enemmän ruokaa ja lebensraumia terveille arjalaisille.
Toisin sanoen silloin ne voivat tehdä lapsia enemmän.
Huvittavaa miten ruoan keskeinen rooli elämässä on kadonnut ihmisten
muistista kun ollaan eletty niin monta vuosikymmentä yltäkylläisyydessä.

> [...]
> kun syyllisyydentunne helpottaa, vai tuntevatko ne suurtakin ylemmyyttä
> kun kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä kuin "saastuttavat" normaalit

Ihmiskunnan touhu on niin sekavaa että huh huh.
Yksinkertainen poliittinen päätös:luotonlaajennuksen kieltäminen,ja
rahaa riittäisi oikeiden asoiden tekemiseen.
Ihmisten syyllistäminen on typerintä mahdollista puuhaa.Nämä päätökset
pitää tehdä ylhäältä alaspäin.

Miten monta eläinlajia tuhotaan ja miten paljon eläimiltä viedään
elinalueita ennen kuin ihmiskunta herää horroksesta joko sodan tai
järkiintymisen seurauksena ?

Matti

Heikki Heinonen

Onko tänä vuonna jokin eläinlaji kuollut sukupuuttoon?