Jaana vietiin sairaalaan

Kuulemma pyörtynyt, Sebastian HOMO Tynkkysellä "parempaa tekemistä" kuin
kommentoida, mutta Päivi Räsänen oli kuulemma noteerannut. Tosin eipä
hänestäkään tainnut siinä tilanteessa mitään todellista apua olla, jos kyse
aivoveritulpasta tai aivoverenvuodosta. Mutta toivottavasti oli kyse vain
siitä nälkälakon aiheuttamasta heikkoudesta. Lakko kuulemma loppui tähän.
Joten jos siellä Helsingissä asuvat stenberimäkelät eivät käyneet autolla,
niin nyt se on myöhäistä.

Tai voihan se auto olla vielä parkissa, katsokaa livekamerasta. Mutta
ilmeisesti Sanna ja kumppanit ovat sairaalassa odottamassa uutisia Jaanan
kohtalosta.

Ja koska minulla on ollut tällaisia tärkeitä asioita seurattavana, en ole
jaksanut edes lukea AnttiHäirixin, Stenbärisijän, Suonion jne uusimpia
sössötyksiä. Mutta yritän katsoa niitäkin joskus tulevaisuudessa...

Matti Lehtiniemi

TJT2 kirjoitti 6.11.2021 klo 18.34:
> [...]
> kyse vain siitä nälkälakon aiheuttamasta heikkoudesta. Lakko kuulemma
> loppui tähän. Joten jos siellä Helsingissä asuvat stenberimäkelät eivät

Googlasin tuon Jaanan.Semmoinen kuin Jaana Kavonius.
En kyllä suosittelisi nälkälakkoa ihmiselle, jolla on sairauksia.Ei
kovin älykästä.

Matti

Heikki Heinonen

Iltalehdessä on asiasta näköjään uutinen, en tosin lukenut.

Matti Lehtiniemi

Heikki Heinonen kirjoitti 7.11.2021 klo 11.16:
> Iltalehdessä on asiasta näköjään uutinen, en tosin lukenut.

https://laitonlehti.net/2021/11/07/jaana-kavonius-ambulanssilla-sairaalaan/

Lakinainen,jolla on poika ja mies.Aika poikkeukksellista että hänen
kaltaisensa jaksaa taistell yhteiskunnan vääryyksiä vastaan.
En kyllä itse ole koskaan kokenut että Niinistö olisi ollut jotenkin
epärehellinen uransa aikana.

Sitten hänellä on ollut terveysongelmia, aivokasvain joskus.Ei kyllä
kannattaisi nälkälakkoilla.

Elokapinan nälkälakkolaiset ovat jotenkin ymmärrettäviä mutta ei tämä.

Matti

Heikki Heinonen

Ehkä se on hullu.

Matti Lehtiniemi wrote:

> https://laitonlehti.net/2021/11/07/jaana-kavonius-ambulanssilla-sairaalaan/
>
> Lakinainen,jolla on poika ja mies.Aika poikkeukksellista että hänen

Itseasiassa Jaanalla on SEITSEMÄN lasta. Kuulemma liikaa Lähi-Tapiolan
mielestä, joten laittomat potkut äitiyslomalla.

> kaltaisensa jaksaa taistell yhteiskunnan vääryyksiä vastaan.

Sinä ilmeisesti et jaksanut tulla edes siihen miekkariin?

> En kyllä itse ole koskaan kokenut että Niinistö olisi ollut jotenkin
> epärehellinen uransa aikana.

Rehellinen poliitikko???

> Sitten hänellä on ollut terveysongelmia, aivokasvain joskus.Ei kyllä
> kannattaisi nälkälakkoilla.

Niin, miksi sinä tarjoutunut Jaanan sijaiseksi?

> Elokapinan nälkälakkolaiset ovat jotenkin ymmärrettäviä mutta ei tämä.

En minäkään ymmärrä mihin ne lakkoon lupautuneet jäivät, yhdessä vaiheessa
ilmoitettiin että VIISI henkilöä, mutta ei siellä autossa ollut aluksi kuin
Jaana ja Sanna kahdestaan. Kolme siis hyytyi matkalle...

...henkilö joka joutuu turvautumaan konekäännökseen ruo->suo on täysin
pihalla!
- Kaj Stenberg, 27.9.2018, turvauduttuaan itse kyseiseen konekäännökseen.

Matti Lehtiniemi wrote:

> Googlasin tuon Jaanan.Semmoinen kuin Jaana Kavonius.

Miksi sinun piti googlata?? Ja et kai vaan käyttänyt nimenomaan Googlea??
Muitakin hakukoneita on olemassa, sellaisia jotka eivät pahansuovasti
vakoile käyttäjiään.

> En kyllä suosittelisi nälkälakkoa ihmiselle, jolla on sairauksia.Ei
> kovin älykästä.

Pakko se on sairaan uhrautua jos terveet eivät uskalla tai viitsi.

The only thing that appears to be evolving is 'evolution,' and it's becoming
more and more absurd.

Heikki Heinonen wrote:
> Iltalehdessä on asiasta näköjään uutinen, en tosin lukenut.

Ei kannatakaan, kun siinä ei edes mainita Jaanan nimeä. Kuvan tosin olivat
ottaneet lakkoautosta, mutta siinäkin olivat sutanneet Jaanan nimen pois.

Oi että kun olen ruvennut enemmän ja enemmän inhoamaan/vieroksumaan koko
sanaa "mutaatio". Jos tämän sanan saisi kitkettyä pois..
- Kaj Stenberg, 19.11.19, s.k.e

Heikki Heinonen wrote:
> Ehkä se on hullu.

Noinhan ne piffillä sanovat, joten taidatkin olla piffiläinen suvakki ja
antifantti?? Ja olette te ihme porukkaa, kukaan ei edes kysellyt miten Jaana
voi, puhumattakaan että olisi ottanut osaa. Vai kävikö kaikki muka
tarkistamassa uusimmat viestit twitteristä ja instasta ja telegramista ja
missä kaikkialla niitä onkaan, kun Jaana ei bannin takia pysty laittamaan
omalle kanavalleen!? Minun tietääkseni Jaana voi hyvin, on kotiutunut
sairaalasta ja ilmeisesti tänäiltana Tokentubessa perinteinen
maanantainlähetys. Tai ainakin jotain juttua reformilla tai jotain,
seuratkaa itse somea.

Mikäli edes villeimmissäsi hetkissäsi kuvittelet että ECM (Extracellular
matrix) liittyisi yhtään mitenkään epigenetiikkaan suosittelen että aloitat
alusta taikka myyt kirjan käytettyna.
- Kaj Stenberg, 17.11.2018, s.k.evoluutio

Matti Lehtiniemi

TJT2 kirjoitti 8.11.2021 klo 11.12:
> Itseasiassa Jaanalla on SEITSEMÄN lasta. Kuulemma liikaa Lähi-Tapiolan
> mielestä, joten laittomat potkut äitiyslomalla.

No onpa lapsikatras.Kannaattako pistää omaa henkeään likoon ?

> Sinä ilmeisesti et jaksanut tulla edes siihen miekkariin?

Yritän täällä maaseudulla taistella itseäni takaisin normaalimmaksi pois
alkoholismista.

> Rehellinen poliitikko???

Niin minun mielestä.Varmasti aika monen muunkin mielestä kun hänet on
äänestetty pressaksi.

Matti

Heikki Heinonen

On Mon, 8 Nov 2021 11:16:21 +0200, "TJT2" <truth....@holocaust.is.invalid> wrote:

> [...]
>sairaalasta ja ilmeisesti tänäiltana Tokentubessa perinteinen
>maanantainlähetys. Tai ainakin jotain juttua reformilla tai jotain,

En tiedä mitä asiaa tämä Jaana ajaa mutta nälkälakko ei ehkä ole paras keino jos on pitkäaikaissairas.

Heikki Heinonen

On Mon, 8 Nov 2021 11:06:06 +0200, "TJT2" <truth....@holocaust.is.invalid> wrote:

> [...]
>vakoile käyttäjiään.

>Pakko se on sairaan uhrautua jos terveet eivät uskalla tai viitsi.

Oletko itse ajatellut uhrautua tämän asian puolesta? Mikä se sitten onkaan, se ei ole vielä tullut ilmi tässä
langassa.

root

"TJT2" <truth....@holocaust.is.invalid> writes:

> ja antifantti?? Ja olette te ihme porukkaa, kukaan ei edes kysellyt
> miten Jaana voi, puhumattakaan että olisi ottanut osaa. Vai kävikö

Kyllähän täällä joku toivotti Jaanalle parenemisia. Se on kyllä IMO
riittävästi henkilölle, jota täällä ei "kukaan" tunne, joka ei täältä
tuota toivottelua ole edes lukemassa ja tuskin täällä on edes omaisia
noita toivotteluja lukemassa ja asianomaiselle välittämässä.

1. Valitse sopiva paikka, ei ihmisten tai rakennusten lahella, jossa
paukku voi aiheuttaa hairiota. - Iso-Kiinalaisen kayttoohje

Matti Lehtiniemi wrote:

> No onpa lapsikatras.Kannaattako pistää omaa henkeään likoon ?

Taitaa olla laitonta pistää jonkun toisen henki likoon?

> Yritän täällä maaseudulla taistella itseäni takaisin normaalimmaksi
> pois alkoholismista.

Ai niin, sinä et enää asu pääkaupunkiseudulla... Valitettavasti sitä
alkoholia saa maaseudullakin, joten tuskin pikavisiitti kaupunkiin olisi
pahentanut tilannettasi?

> Niin minun mielestä.Varmasti aika monen muunkin mielestä kun hänet on
> äänestetty pressaksi.

Tyhmät ja tietämättömät äänestää pästäkertoimen tms omituisen syyn
perusteella.

Kerro parempi tapa. Btw, maanantailähetys pätki pahasti, netissä ilmeisesti
enemmänkin häiritöitä (aurinkomyrsky?), joten laittoivat sen jakson
uudestaan. Katsoin loppuun muutama tunti sitten, Jaana aikoo jatkaa työtä
sananvapauden puolesta, virkamafian rikollisuuden paljastamista, Suomen
itsenäisyyden puolesta taistelua, jne. Hänhän pyörtyi
sananvapausseminaarissa, jossa Susanna Koski ja kumppanit kohtelivat häntä
hieman tylysti, ja Sebastian Tynkkynen puolusti omaa sananvapauttaan
juoksemalla kiireesti karkuun...

Heikki Heinonen wrote:
> On Mon, 8 Nov 2021 11:06:06 +0200, "TJT2"
>
> Oletko itse ajatellut uhrautua tämän asian puolesta?

Ehkä olen jo aika paljon tehnyt erilaisia uhrauksia.

> Mikä se sitten onkaan, se ei ole vielä tullut ilmi tässä langassa.

Sananvapaus. Suomen itsenäisyys. Virkamafian saaminen vastuuseen
rikoksistaan ja muista väärinteoistaan. Pressanvaaleihinkin aikoo
osallistua, jos saa kerättyä kannattajakortit.

"TJT2" <truth....@holocaust.is.invalid> writes:

> Kerro parempi tapa.

No mitä vaikutusta tuolla nälkälakolla on ollut (muuta kuin että hän
on päässyt sairaalaan?). Jos ei muuta, niin melko huonolta tavalta
vaikuttaa.

Heikki Heinonen

On Thu, 11 Nov 2021 23:42:32 +0200, "TJT2" <truth....@holocaust.is.invalid> wrote:

>Ehkä olen jo aika paljon tehnyt erilaisia uhrauksia.

Niin mutta menisit syömälakkoon?

>Sananvapaus. Suomen itsenäisyys. Virkamafian saaminen vastuuseen
>rikoksistaan ja muista väärinteoistaan. Pressanvaaleihinkin aikoo
>osallistua, jos saa kerättyä kannattajakortit.

Syömälakkolaisten puolue onkin vielä perustamatta. Voisi tehdä hyvää koko maalle.

Matti Lehtiniemi

Ari Saastamoinen kirjoitti 12.11.2021 klo 8.50:

> No mitä vaikutusta tuolla nälkälakolla on ollut (muuta kuin että hän
> on päässyt sairaalaan?). Jos ei muuta, niin melko huonolta tavalta
> vaikuttaa.

Minun mielestä tuo vaikuttaa julkisuuden- ja vallan hakuiselta tempaukselta.
Pitäisi jotenkin tehdä Niinistöstä syyllinen... En kyllä tiedä miten
Jaana Kavonius aikoo siinä onnistua.

Niinistö on niitä harvoja jotka edes alkeelisesti ymmärtää miten typerä
tämä eurojen rahaluontikoneisto on.Tai että niitä ylipäätänsä luodaan
liikaa.

Matti Lehtiniemi wrote:

> Minun mielestä tuo vaikuttaa julkisuuden- ja vallan hakuiselta
> tempaukselta.

Nimenomaan julkisuuttahan tuollaisilla tepmpauksilla haetaan, mutta miten
valta tähän liittyy?

> Pitäisi jotenkin tehdä Niinistöstä syyllinen...

Yritätkö syyttää Jaanaa siitä että hän lavastaisi Niinistöstä syyllisen???
Vai mitä ihmettä tarkoitat??? Syyllinen on syyllinen koska on ihan itse
syyllistynyt johokin, ei kukaan toinen voi tehdä toisesta syyllistä muuta
kuin valehtelemalla, siis lavastamalla.

> En kyllä tiedä miten Jaana Kavonius aikoo siinä onnistua.

Niinistön rikoksethan on jo paljastettu, ei puutu enää muuta kuin että hänet
saadaan niistä vastuuseen, siis pitäisi jotenkin tehdä Niinistöstä TUOMITTU.

> Niinistö on niitä harvoja jotka edes alkeelisesti ymmärtää miten
> typerä tämä eurojen rahaluontikoneisto on.Tai että niitä ylipäätänsä
> luodaan liikaa.

No miksi hän sitten kannattaa sitä? Ja miten tuo ymmärrys muka mitätöi hänen
muut tekonsa??

Matti Lehtiniemi

TJT2 kirjoitti 24.12.2021 klo 9.44:
> No miksi hän sitten kannattaa sitä? Ja miten tuo ymmärrys muka mitätöi
> hänen muut tekonsa??

Sanoin että hän alkeellisesti ymmärtää asian.En sanonut että hän
kunnolla ymmärtää miten sairas ja rikollinen tämä Euroopan eliitin
rahanpainantakoneisto on.

No en ole perehtynyt Kavoniuksen asiaan juurikaan, en osaa sanoa miten
moraalitonta Niinistön toiminta on.Mutta ainakaan hän ei vaikuta
ihmiseltä, joka tahalleen käyttäisi valtaa väärin ja rikollisiin
tarkoituksiin.
Olkoonkin että tämä EUn hallinto on hyvin epämoraalinen ja de facto
rikollinen.
Mutta nämä valtaapitävät eivät sitä itse tajua ja keskittyvät Venäjän
vastaisiin juoniin koska se on heidän näkökulmastaan niin paljon
helpompi asia.

Kova totuus ei ole heille se,että he painavat rahaa itselleen vaan se,
että Venäjä uhkaa EUn ihmisiä ja olemassaoloa.Ainakin näin he
aivopesevät itsensä uskomaan ja yrittävät saada kansan uskomaan siihen myös.

Matti Lehtiniemi wrote:

> Sanoin että hän alkeellisesti ymmärtää asian.En sanonut että hän
> kunnolla ymmärtää miten sairas ja rikollinen tämä Euroopan eliitin
> rahanpainantakoneisto on.

Ehkäpä sinun pitäisi antaa hänelle tukiopetusta? Joko olet allekirjoittanut
puoleen kannatusilmoitusen?

> No en ole perehtynyt Kavoniuksen asiaan juurikaan, en osaa sanoa

Korkea aika perehtyä. Puolue
https://totuuspuolue.net/
Yhdistys
https://www.oikeusturvakeskus.net/
Jaanan oma sivusto
https://www.virkamafia.fi/

> miten moraalitonta Niinistön toiminta on.Mutta ainakaan hän ei vaikuta
> ihmiseltä, joka tahalleen käyttäisi valtaa väärin ja rikollisiin
> tarkoituksiin.

Pahimmat rikolliset harvemmin vaikuttavat rikollisilta. Mutta voihan hän
toki olla tyhmä.

> Olkoonkin että tämä EUn hallinto on hyvin epämoraalinen ja de facto
> rikollinen.

Mitä ajattelit tehdä asialle?

> Mutta nämä valtaapitävät eivät sitä itse tajua ja keskittyvät Venäjän
> vastaisiin juoniin koska se on heidän näkökulmastaan niin paljon
> helpompi asia.

Vaan mitä mieltä sinä itse olet?

> [...]
> että Venäjä uhkaa EUn ihmisiä ja olemassaoloa.Ainakin näin he
> aivopesevät itsensä uskomaan ja yrittävät saada kansan uskomaan

Mihin sinä uskot?

Matti Lehtiniemi

TJT2 kirjoitti 23.4.2022 klo 16.08:
> Ehkäpä sinun pitäisi antaa hänelle tukiopetusta? Joko olet
> allekirjoittanut puoleen kannatusilmoitusen?

Minkä puolueen ?
Kommunistipuolueen ? Ennen vanhaan kun puhuttiin puolueesta ilman
mainintaa että mikä puolue on niin tarkoitettiin kommunistipuoluetta,
NL:n yleensä.

> Korkea aika perehtyä. Puolue

Meni maku vähän Kavoniuksen touhuihin kun hän oli valmis nälkälakolla
tuhoamaan terveytensä ja meni ties mihin suolihuuhteluihin.

> Mitä ajattelit tehdä asialle?

Taistella luotonlaajennusta vastaan.Sitä mitä teen jatkuvasti.

Matti Lehtiniemi wrote:

> Minkä puolueen ?

Totuuspuolueen. Vapauden liittohan sai jo 5 000 ja toimitti ministeriöön.

> Kommunistipuolueen ? Ennen vanhaan kun puhuttiin puolueesta ilman
> mainintaa että mikä puolue on niin tarkoitettiin kommunistipuoluetta,
> NL:n yleensä.

Puhe oli kannattajakortteja keräävästä puolueesta, siis puoluehankkeesta.
Sinimustillakin kuuluu jo olevan 5 000 kasassa, mutta toimittavat
ministeriöön vasta sitten kun keräysaika lopussa.

> Meni maku vähän Kavoniuksen touhuihin kun hän oli valmis nälkälakolla
> tuhoamaan terveytensä ja meni ties mihin suolihuuhteluihin.

Sen huuhtelunhan pitäisi edistää sitä terveyttä. Ja nälkälakkoon meneminen
todisti, että Jaana on tosissaan, toisin kuin esim ne perussuomalaiset,
jotka vain mättävät lisää sapuskaa suoleen jotta jaksavat käännellä takkia
jatkuvasti.

> Taistella luotonlaajennusta vastaan.Sitä mitä teen jatkuvasti.

Mainitsemalla kyseisen sanan täällä sfnetissä, ja vittuilemalla, että "turha
teille selittää kun ette kummiskaan tajua"??