Ruotsissakaan ei uskota holocaustiin

Mitäs AnttiHx ja muut holocaustiuskovat tähän sanovat?
x x x
Ruotsissa järjestettiin lokakuun 13. ja 14. päivä Malmön kaupungissa
kansainvälinen konferenssi "holokaustin muistamiseksi ja antisemitismiä
vastaan kamppailemiseksi," johon Suomen istuva presidentti Sauli Niinistökin
osallistui.

Sionistinen konferenssi kohtasi Pohjoismaisen vastarintaliikkeen
aktivisteilta vastustusta näiden heijastaessa "holokausti on valhe"
-tekstejä rakennusten seiniin laserprojektoreilla tapahtumapäivien välisenä
yönä.

Yksi kohderakennuksista oli poliisipartioiden vahvasti vartioima Malmön
synagoga, minkä takia poliisi aloitti aktivismista rikostutkinnan. On
epäselvää, millä rikosnimikkeellä tapausta tutkitaan holokaustien
kieltämisen ollessa Ruotsissa laillista.

Lähteet: Times of Israel, PVL
x x x
ja kommnettiosuudesta poimittua
z z z
... oppii paljon enemmän totuutta kuin koululaitoksemme
historiantunneilla...
z z
Kuinka mnuka voit uskoa niin mielipuoliseen valheplöräykseen kuin
holokausti?
Onhan se kaikkien uskonto ja juutalaismafian hallitsema yhteiskunta yrittää
painaa marginaaliin kovasti. Se on ainoa syy joutua marginaaliin: Ihmisten
tietämättömyys ja pelkuruus
z z
totuus ei ole typeryyttä!
z z
Kannattaisi perehtyä asioihin niin sanotusti pintaa syvemmälle, saatat
yllättyä. Voit miettiä, että kuinka paljon sinulle valehdellaan myös muissa
asioissa.
Kyseinen tempaus oli selkeästi onnistunut, kun se herätti noin laajalti
kohua ja PolPonkin kiinnostuksen.
z z
Aika alkaa loppumaan holokaustiuskovaisilla. Kohta on viimeinenkin "natsi"
haudanlevossa. Ketäs sitten syytetään? Ai niin uusnatseja, jotka ovat myös
ikuisesti vastuussa "holokaustista"!
Entäs mitä tehdään ihmisille, joita ei kiinnosta tai he eivät tiedä mitään
holokaustitarinasta?
Milloin rakennetaan auschwitzin uunin kopio ja rekonstruktoidaan holokausti?
Eli eräänlainen "myytinmurtajat"-koe. Siinä menisi monella suvakilla jauhot
suuhun!
z z
Holokaustin kieltämisen kriminalisointi ja pitäminen sosiaalisesti
epäsopivana on peruste epäillä holokaustia.

Holokausti ei ole historiallinen tosiasia vaan uskonto. Tosiasiaa saa
epäillä mutta uskontoa ei.
z z
Olen itse tutkinut holokaustien numerotietoja ja mielestäni niissä on
lukuisia epäselvyyksiä. Yksi kaikista eniten epäilystä herättävä ja jonka
uskon olevan väärin ja valetta on määrä 6 miljoonaa. Uhriluku kerrottiin jo
hyvissä ajoin ennen mitään tutkimuksia uhrien määristä esim. väestölaskentaa
eloonjääneistä ja koska leireillä kuolleiden määrien huomattavista
vähentymisistä huolimatta ei itse kokonaislukua ole vähennetty, on syytä
olettaa sen olevan liioittelua.

Toisinkuin valtaosa lampaista on saatu uskomaan, on faktapohjainen tieto
holokaustista hyvin heikkoa. Miksi esim. suurimpien tappoleirien
massahautoja ei ole löydetty tai tehty kaivauksia uhrien jäämisten esille
saamiseksi? Lienee selvä, että leireillä kuolleisuus oli huomattavan suurta,
mutta joukkokaivaukset voisivat samalla paljastaa ettei uhreja ole riittävän
paljon. Käymällä läpi pelkästään viralliset ns. faktatiedot leireillä
kuolleista ei pääse kuin n. puoleen tuosta kuudesta miljoonasta. Jossakin on
siis kolme miljoonaa uhria lisää.

Jos kuolemanpartiot ja heidän itä-Eurooppalaiset apurinsa pystyivät oikeasti
ampumaan liki kaksimiljoonaa idässä, niin herää kysymys, että mihin niitä
tappotehtaita oikein tarvittiin, jos idässä se onnistui jo laajassa
mittakaavassa. On pikemminkin todennäköistä, että idässä tehdyt
joukkomurhat, joiden uhriluvuissa puhutaan tuhansista, ovat yksittäisiä ja
suurin osa kuolleista juutalaista kuoli sotaan liittyvässä sekasorrossa,
puutteessa ja taisteluissa.

Mielestäni paras todista idässä kuolleiden juutalaisten määrän pienuudesta
on Nurembergin oikeudenkäynti, jossa leirilukuja liioiteltiin huomattavasti.
Esim. Maydanekin leirillä kerrottiin surmatun yli miljoona juutalaista ja
nykyisin uhriluku on 5% siitä, eikä kaikki kuolleista edes ole juutalaisia.
Jos idässä olisi oikeasti surmattu vaadittava määrä kuuteen miljoonaan, niin
Neuvostoliitto olisi taatusti tuonut faktan ilmi oikeudenkäyntien aikana.
Oli käytännössä mahdotonta ettei kyseistä faktaa olisi saatu selvitettyä
heidän metodeilla.
z z z
https://www.partisaani.com/news/norden/2021/10/24/ruotsin-poliisi-etsii-holokausti-on-valhe-tekstin-synagogan-seinaan-laserprojisoineita-henkiloita/

Kovasti siis näyttää olevan sekä Ruotsissa että Suomessa ihmisiä, jotka ovat
jo vapautuneet holocaustiuskonnon orjuudesta. AnttiHx, P de G, Kaj Stenberg
ja kumppanit, mitäpä jos tekin tulisitte nyt vihdoinkin tänne totuuden
puolelle??

AnttiHx

TJT2 kirjoitti 25/10/2021 klo 5.54:

> [...]
> ovat jo vapautuneet holocaustiuskonnon orjuudesta. AnttiHx, P de G, Kaj
> Stenberg ja kumppanit, mitäpä jos tekin tulisitte nyt vihdoinkin tänne

Näyttää todellakin siltä että sekä Suomessa että Ruotsissa uusnatseja
jotka yrittävät kieltää holokaustin.
Onneksi heitä on todella vähän.

Antti

Heikki Heinonen

Vanhanatsikin kieltää sen ja meitä on paljon.

AnttiHx wrote:

> Näyttää todellakin siltä että sekä Suomessa että Ruotsissa uusnatseja

Ruotsalaiset osallistuivat aikoinaan PVL:n tapahtumiin, joten olisit voinut
nähdä ruotsalaisia uusnatseja ihan livenä jos olisit uskaltanut tulla
mukaan.

> jotka yrittävät kieltää holokaustin.

Sinä siis haluat sallia holocaustit??? Kannatko myös muiden kansanmurhien ja
joukkomurhien laillistamista??? (ja jos joku ei ymmrätnyt vitsiä, niin
"kieltää" ja "kiistää" ovat edelleenkin kaksi ihan eri verbiä).

> Onneksi heitä on todella vähän.

Käsittääkseni massamurhat oli kielletty Kolmannessa Valtakunnassakin, olihan
se oikeusvaltio, toisin kuin esim Nyky-Suomi, jossa on jo aloitettu
hoitsujen massamurhaaminen pakkorokotteilla.

Minä yritin kieltää naapureitani laittamasta lasinsiruja yms sekajätettä
biojäteastiaan ja paperinkeräysastiaan, mutta eivät ne uskoneet, olisikohan
pitänyt pyytää ne ruotsalaiset uusnatsit kieltämään naapureitani
sikailemasta jätteittensä kanssa?? Ja aikoinaan joku poliisi kielsi minua
ajamasta ylinopeutta, ja tehosti kieltoaan kirjoittamalla jonkin sakkolapun.
Ja kerran kun oikaisin erään kerrostalon pihan kautta, jossa oli kyltti
"Läpikulku kielletty" joku mummeli tuli kieltämään... Sen sijaan naapurini
eivät KIISTÄNEET sikailuaan, poliisi ei KIISTÄNYT ylinopeuden olemassaoloa
eikä se mummelikaan KIISTÄNYT yhtään mitään.