Vitsi ja asiaa asetaatista

Hitler: "Hey, Stalin, wanna hear a joke?"
Stalin: "Sure"
Hitler: "Finland"
Stalin: "I don't get it"
Hitler: "Exactly"

https://vk.com/id362877502

Tillanenkaan ei ota "rokotetta", vaan suosittelee sinkkiASETAATTIA.
Biokemiti Stenberg osannee selittää, miksi sitraatti tai karbonaatti ei
käy!? Ja entäs pikolinaatti??

The only thing that appears to be evolving is 'evolution,' and it's becoming
more and more absurd.

Matti Lehtiniemi

TJT2 kirjoitti 3.11.2021 klo 16.00:
> Hitler: "Hey, Stalin, wanna hear a joke?"
> Stalin: "Sure"
> Hitler: "Finland"
> Stalin: "I don't get it"
> Hitler: "Exactly"

Koko vitsi on outo, eihän tuohon aikaan englantia pidetty minään "lingua
fracana"
Englantihan oli kapitalistien kieli neukuille ja vihollisten kieli
saksalaisille.

Ranskalaiset halusivat pitää omaa kieltään yleismaailmallisena
keskustelukielenä.

Näin minunkin lapsuudessa 70-luvulla, tosin silloin oli jo englannista
tullut melkoinen yleiskieli.Muttei lähellekään niin paljon kuin nykyään.

Matti

Heikki Heinonen

Ei toi oikein toimisi millään muulla kielellä.

Matti Lehtiniemi

Heikki Heinonen kirjoitti 4.11.2021 klo 21.34:
> Ei toi oikein toimisi millään muulla kielellä.

No ei se itse vitsi toimi mutta ei toi idea toimi englanniksikaan.
Joku nuoriso keksinyt tuon vitsin, kun se kuulostaa niin kököltä.

Aika pitkä aika kulunut siitä kun ihmiset vihasivat vielä toisiaan
euroopassa.Aika lepposaa nuoriso on euroopan yliopistoissa.

Matti

Heikki Heinonen

Sosialismin on korvannut wokeismi joka muistuttaa kovasti sosialismia, itse asiassa se on sosialismia.
Porvarin tai juutalaisen on korvannut valkoinen mies.

Matti Lehtiniemi wrote:
> Aika pitkä aika kulunut siitä kun ihmiset vihasivat vielä toisiaan
> euroopassa.Aika lepposaa nuoriso on euroopan yliopistoissa.

Miksi kirjoitat Euroopan pienellä e:llä??

Juha-Pekka on, antakaa anteeksi suorasukaisuuteni, ällöttävä paska!
- Raimo "asiallinen keskustelija" Suonio, 6.3.2012, s.k.evoluutio