Täälla ei saatana juhli

sanoi Ano.
x x x
Turtiainen rokotepakosta: "Täällä ei saatana juhli!" - Varoitti ministeri
Kiurua syytteestä kansanmurhaan

"Hyvät Suomen kansalaiset, älkää tunnustako tätä laittomuutta ja paholaisen
viitan alle tehtyä orjuuttamista. Yhdistykää ja taistelkaa kaikin keinoin
tätä hulluutta vastaan", sanoi kansanedustaja Ano Turtiainen (VKK) väkevässä
eduskunnan puheessa Marinin hallituksen esittämää sote-alan rokotepakkoa
vastaan.

RIP SOTE - tempauksen hautakynttilät pakoivat Eduskuntatalon rappusilla ja
keskeisillä hallintorakennuksilla ympäri Suomen, joka tapahtui samaan aikaan
kun Valta Kuuluu Kansalle puolueen johtaja Ano Turtiainen piti voimakkaan
puheensa rokotepakkoa vastaan eduskunnassa. Alla puheenvuorojen tekstit ja
video.

x x
Krista Kiuru vastasi:
"Arvoisa puhemies! Edustaja Turtiainen, kaikki, mitä tässä salissa sanotaan,
on onneksi julkista."

x x
Varapuhemies Antti Rinne sanoi ennen Turtiaisen puheenvuoroa:
x x
Ano Turtiainen:
"Kiitos, puhemies! Kyllä muistan. - Arvoisa puhemies ja hyvät kollegat!
Puhun nyt teille 1 600 000 koronarokottamattoman puolesta, ja niiden
rokotettujen, jotka ovat jo ymmärtäneet tulleensa harhaan johdetuiksi.
Eduskunnalla olisi mahdollisuus pysäyttää tähän lakiesitykseen liittyvä
hulluus vaikka saman tien, mutta te jatkatte täysin tietoisesti tätä kansan
alistamista.

x x
Turtiainen jatkoi: "Olen saanut satoja viestejä sote-alan henkilöiltä, ja
lainaan seuraavaksi yhtä viestiä:
x x
Haluan tuoda tiedoksi päättäjille, että olemme järjestäytyneet ja
puolustamme kaikin voimin oikeuttamme harjoittaa työtämme, työtä, josta
pidämme ja jota olemme ylpeydellä tähän päivään saakka tehneet. Emme
kuitenkaan ole valmiita myymään omaa koskemattomuuttamme ja
itsemääräämisoikeuttamme tämän pakon edessä, jossa joutuisimme ottamaan
vapaaehtoisen rokotteen saadaksemme jatkaa työssämme.

x x
Turtiainen jatkoi: "Arvoisa puhemies ja kollegat. Jos tuo lukemani viesti ei
kosketa teitä tai jos se synnyttää teissä halveksintaa joitakin ihmisryhmiä
kohtaan tässä maassa, hävetkää ja häipykää välittömästi tästä talosta. Vain
isänmaamme ja kansamme vihollinen kykenee aiheuttamaan kymmenilletuhansille
hoitajille kärsimystä kiitokseksi heidän työstään.
x x
Hyvät Suomen kansalaiset, älkää tunnustako tätä laittomuutta ja Paholaisen
viitan alle tehtyä orjuuttamista. Yhdistykää ja taistelkaa kaikin keinoin
tätä hulluutta vastaan.

Lopuksi muistutan teitä, hyvät kollegat: Teidän esityksenne ei tule koskaan
kumoamaan Suomen tasavallan perustuslakia - ei koskaan. Jumala on antanut
meille tämän maan ja luonut sen kyvykkään kansan, kauniista kielestämme
puhumattakaan. Ensin tulee Jumalan laki ja sitten perustuslaki. Täällä ei
Saatana juhli, ja tämä herännyt kansa tulee pitämään siitä kiinni",
Turtiainen sanoi.
x x x
https://mvlehti.net/2021/12/10/turtiainen-rokotepakosta-taalla-ei-saatana-juhli-varoitti-ministeri-kiurua-syytteesta-kansanmurhaan/

Mitäs AnttiHoax ja muut rokotefanaatikot tuohon sanovat?? Ja muut sfnetin
ateistit??? Tai Otto J Makela????

Katsokaa myös
https://mvlehti.net/2021/12/10/turtiainen-eduskunnasta-erottamisella-uhkailusta-varapuhemies-antti-rinteen-vihamielinen-kaytos-sietamatonta/

AnttiHx

Yksi asia on ainakin varma, en koskaan tule äänestämään Turtiaista tai
ketään hänen hengenheimolaistaan mihinkään luottamustehtävään.

Antti

Heikki Heinonen

Minä äänestin edellistä turtiaista eli James Hirvisaarta, sen viihdearvo oli erinomainen. Alkuperäistä öyhöä
eli Tony Halmetta en äänestänyt.

AnttiHx wrote:

> Yksi asia on ainakin varma, en koskaan tule äänestämään Turtiaista tai
> ketään hänen hengenheimolaistaan mihinkään luottamustehtävään.

Minä ajattelin äänestää VKK:n ehdokasta seuraavissa vaaleissa, jos tässä
vaalipiirissä on sellainen tarjolla. Seuraavat vaalithan ovat ne mystiset
aluevaalit, jotka eivät tunnu kiinnostavan juuri ketään, eikä VKK ilmeisesti
ennättänyt panostaa kunnolla ehdokasten hankintaan. Millä alueella sinä
äänestät aluevaaleissa??

Ja harmi että seuraaviin eduskuntavaaleihin on vielä niin pitkä aika, tyhmät
ihmiset saattavat unohtaa koko koronavouhotuksen jos korona menee ohi, ja
äänestävät taas SDP, KOK, KEPU, RKP.... Toisaalta, jos Kiuru jatkaa
fanaattisella linjallaan ja jos vielä tulee lisää variAntteja, niin
koronahysteria ei ennätä mennä ohi, vaan niistä vaaleista tulee nimenomaan
koronavaalit, ja VKK voi saada samanlaisen jytkyn kuin persut aikoinaan.

Siinä sitä on sitten Purralla pureskelemista, vai mitä sanoo JiiHoo ja muut
purralaiset?

So Satan, listen up In God's name I rebuke you (ah) I stand up in his name,
Look you in the eye and laugh in your ugly face (ha, ha, ha)

Heikki Heinonen wrote:
> Minä äänestin edellistä turtiaista eli James Hirvisaarta, sen
> viihdearvo oli erinomainen. Alkuperäistä öyhöä eli Tony Halmetta en
> äänestänyt.

Millä perusteella solvaat Halmetta öyhöksi?? Ja mitäs erityistä Hirvisaari
muka teki? Itselläni ei ole hänestä oikein mitään muistikuvaa, nimi kyllä
tuttu, muistaakseni ateistinen evotoverittarennekin hänet useasti maininnut,
ilmeisesti yhteistä historiaa...

God can deliver us from Satan's evil grip

AnttiHx

TJT2 kirjoitti 19/12/2021 klo 9.30:

> [...]
> mystiset aluevaalit, jotka eivät tunnu kiinnostavan juuri ketään, eikä
> VKK ilmeisesti ennättänyt panostaa kunnolla ehdokasten hankintaan. Millä
Kerro ensiksi millä alueella itse äänestät. Kerro myös mikä on koulutuksesi.
En ymmärrä miksi muilta kyselet muttta et itse kerro muille mitä muilta
tivaat.

Antti

"TJT2" <truth....@holocaust.is.invalid> writes:

> ehdokasten hankintaan. Millä alueella sinä äänestät aluevaaleissa??

Jos äänestän, niin Pirkanmaa. Mutta en ole vielä lainkaan varma, että
äänestänkö. kun on täysin turhan tuntuinen organisaatio, johon noita
edustajia haalitaan. Valtiolta tulee rahoitus, ja valtio myöskin
määrittää minimivaatimukset, niin en oikein ymmärrä, että mistä
merkittävästä noi edes voisivat päättää.

1. Valitse sopiva paikka, ei ihmisten tai rakennusten lahella, jossa
paukku voi aiheuttaa hairiota. - Iso-Kiinalaisen kayttoohje

Heikki Heinonen

On Sun, 19 Dec 2021 09:32:38 +0200, "TJT2" <truth....@holocaust.is.invalid> wrote:

> [...]
>tuttu, muistaakseni ateistinen evotoverittarennekin hänet useasti maininnut,

Öyhöttäjä on henkilö joka pitää kovaa meteliä jostain asiasta. Hirvisaari taitaa lisäksi olla uskovainen.

AnttiHx wrote:
> [...]

Päivitys: Oli tarjolla ihan kolme, joista yksi oli Levelissä kertomassa
faktoja koronahuijauksesta, joten tietysti äänestin häntä.

Äänestysprosentti melkein 50, joten kyllä ne näyttivät jotain joitakin
kiinnostavan, mutta kovasti ne "asiantuntijat" YLEn vaalilähetyksssäkin
kauhistelivat alhaista.

> Kerro ensiksi millä alueella itse äänestät.

Näissä vaaleissa Etelä-Savo.

> Kerro myös mikä on koulutuksesi.

Olen kyllä monta kertaa kertonut, että ihan peruskoulupohjalta ponnistan, en
ole käynyt mitään typerää lukiota.

> En ymmärrä miksi muilta kyselet muttta et itse kerro
> muille mitä muilta tivaat.

Ei ole kukaan aikaisemmin kysynyt, ainakaan tuota aluevaalien
äänestysaluetta, ja johan se peruskoulussakin opetettiin että pitää olla
hiljaa jos ei kysytä. Sen sijaan olen kyllä monta kertaa kertonut, että en
ole käynyt lukiota, etkö lue olleenkaan evotoverisi Kaj Stenbergin
viestejä?? Hänhän muistaa lähes jatkuvasti mainita peruskoulupohjani... Ja
olen myös kertonut, kuinka peruskoulun jälkeen menin ammattikouluun, jossa
opettaja potki pulpetteja nyrkit pystyssä jne. Ja sitten asevelvollisuus
Keski-Suomessa, jonka jälkeen pistivät minut Pohjois-Savoon
työllisyyskurssille aikuiskoulutuskeskukseen, jota kautta pääsin tehtaaseen
duuniin. Kurssilta tuli toinen asentajat titteli (eka tietysti amiksesta)
joten en ole mikään yksinkertainen asentaja vaan ihan kaksinkertainen. Ja
sinun vuoro kertoa, millä alueella äänestit näissä aluevaaleissa, ja mihin
menit peruskoulun jälkeen (vai oletko kenties niin suonio että kävit jonkin
kansakoulun?) ?

Ari Saastamoinen wrote:

> Jos äänestän, niin Pirkanmaa. Mutta en ole vielä lainkaan varma, että

No äänestitkö?

> äänestänkö. kun on täysin turhan tuntuinen organisaatio, johon noita
> edustajia haalitaan. Valtiolta tulee rahoitus, ja valtio myöskin

Minustakin ihan turha, terveydenhoidon ja palokunnat voisi ottaa suoraan
valtion hoidettaviksi ihan niinkuin poliisin. Mitä järkeä siinä on että esim
kolaripaikalle lähtee valtion poliisiauto valtion poliisiasemalta ja jonkin
VPK:n paloauto siitä vierestä kunnan tai kaupungin tai ties minkä tahon
omistamalta paloasemalta? Nehän voisi ihan hyvin olla vaikka samassa
rakennuksessa, varsinkin pienissä kunnissa joissa poliisiasemia on
lakkautettu sillä tekosyyllä että se kiinteistö aiheuttaa liikaa kuluja..

> määrittää minimivaatimukset, niin en oikein ymmärrä, että mistä
> merkittävästä noi edes voisivat päättää.

Äänioikeusilmoituksen mukana tuli lappu "Mistä äänestän aluevaaleissa ja
miksi?", kovasti on listattu merkittäviä asioita, mutta konkretiaa aika
vähän, esim "...terveysasemien sijoittumisesta". Joten kyllä ne ilmeisesti
voivat vaikkapa lakkauttaa sinua lähinnä olevan terveyskeskuksen. Joka
ilmeisesti siellä tiheään asutulla alueella ei kovin merkittävä asia, toisin
kuin harvaan asutulla, menee mielenkiintoiseksi jos lähin terveyskeskuskin
on yhtä kaukana kuin lähin keskussairaala...

Heikki Heinonen wrote:
> On Sun, 19 Dec 2021 09:32:38 +0200, "TJT2"
>
> Öyhöttäjä on henkilö joka pitää kovaa meteliä jostain asiasta.

Nykyään täytyy pitää, eihän sitä muuten saa kuulijoita.

> Hirvisaari taitaa lisäksi olla uskovainen.

Evousovainen? Holocaustiuskovainen? Ilmastouskovainen?

"TJT2" <truth....@holocaust.is.invalid> writes:

> Äänestysprosentti melkein 50, joten kyllä ne näyttivät jotain joitakin
> kiinnostavan, mutta kovasti ne "asiantuntijat" YLEn
> vaalilähetyksssäkin kauhistelivat alhaista.

Ehkä jotain, mutta ei toi äänestysprosentti vielä suoraan kerro
kiinnostuksesta. Itseäni ei nämä vaalit kyllä kiinnostanut pätkääkään,
mutta äänestin nyt sitten kuitenkin Prisman aulassa samalla kun kävin
kaupassa. (Ja ensin meinasin jopa tietoisesti boikotoida näin vaaleja)

Mutta ihme tulkintoja noi veti vaalituloksesta. Eli koska demarin ja
kepu oli molemmat ihan kärjessä, niin ilmeisesti kansa hyväksyy heidän
sotehimmelinsä - eihän tuosta mun mielestäni voi mitenkään vetää
tuollaista tulkintaa.

> [...]
> alueella äänestit näissä aluevaaleissa, ja mihin menit peruskoulun
> jälkeen (vai oletko kenties niin suonio että kävit jonkin

Toi kansakoulu -> peruskoulu -muutos tuli muuten ihan yllättävän
myöhään. Joskus oikein hämmästyin kun jostain bongasin, että ite
aloitin kouluni Tampereen alueen ensimmäisenä peruskouluvuonna. Mistään
ei kyllä käynyt mitenkään ilmi, että oli joku isohko muutos takana, ja
että isommilla luokilla olleet olivatkin (olleet?) kansakoululaisia.

Kuinka toi muuten muuttui? Oliko ne kansakoululaisia koko kouluaikansa
loppuun, vai muuttuivatko ne peruskoululaisiksi kesken kouluajan?

* Edellinen sigu oli aika paska jostain viime vuosituhannelta *

> No äänestitkö?

Joo. Kaupassa käydessä Prisman aulassa.

AnttiHx

TJT2 kirjoitti 28/01/2022 klo 5.29:

> [...]
>
> Äänestysprosentti melkein 50, joten kyllä ne näyttivät jotain joitakin
> kiinnostavan, mutta kovasti ne "asiantuntijat" YLEn vaalilähetyksssäkin

Minulla Länsi-Uusimaa.

Ja sinun vuoro kertoa, millä alueella äänestit
> näissä aluevaaleissa, ja mihin menit peruskoulun jälkeen (vai oletko
> kenties niin suonio että kävit jonkin kansakoulun?) ?

Kansakoulu (4 luokkaa), keskikoulu, lukio, armeija (11 kuukautta),
Teknillinen Korkeakoulu (Otaniemi). Sen jälkeen epämääräinen määrä
työnantajan järjestämää koulutusta (kielikoulutusta (englanti ja
ruotsi), johtamista, esiintymistaitoa jne jne)

Antti