Karma tuli ja tappoi?

Vai olikohan ihan Jumalan rangaistus?
x x x
Koronarokotteista kieltäytyneet kironnut tunnettu kardiologi kuoli kolmannen
COVID-piikityksen jälkeen

52-vuotias kardiologi, joka tuomitsi koronarokotteista kieltäytyneet ja
syytti heitä itsekkyydestä, sanoi, "että hän ei itke heidän
hautajaisissaan", kuoli äkillisesti ja yllättäen nukkuessaan kaksi viikkoa
kolmannen piikityksensä jälkeen.

52-vuotias tunnettu kardiologi Sohrab Lutchmedial, joka asui ja työskenteli
New Brunswickissa, kuoli yllättävästi nukkuessaan vain kaksi viikkoa
kolmannen Covid-pistoksensa saatuaan. Kesällä 2021 tohtori hyökkäsi "itsekkäitä"
ihmisiä vastaan, jotka eivät halua ottaa mRNA-piikityksiä.

"Niiden, jotka eivät saa piikituksiä itsekkäistä syistään - joka
tapauksessa - en itke heidän hautajaisissaan", twiittasi tohtori Lutchmedial
heinäkuussa 2021.
x x x
https://mvlehti.net/2021/11/13/julkisesti-koronarokotteista-kieltaytyneet-tuominnut-tunnettu-kardiologi-kuoli-kolmannen-covid-piikityksen-jalkeen/

Ja onneksi menen aikasin nukkumaan
z z z
Suomen ylikuolleisuuden käyrä kohti kattoa - Valtamedia selittää
sydänkohtauksia myöhäisellä nukkumaanmenolla

Suomen ylikuolleisuus on räjähtänyt rokotekattavuuden noustessa, selviää
tilastoista. Pian kaikki mahdolliset yhteydet näin "äkillisiin kuolemiin" on
lueteltu lööpeissä, paitsi se, jota ei saa mainita. Niko: "Valemedia tekee
kaikkensa ohjelmoidakseen hypnoosissa olevien mielet hyväksymään tulevan
katastrofin".

Nouseva Kurki toteaa Twitterissä, että "aika rajua", ja kirjoittaa
havainnosta, että Suomessa kuoli tämän vuoden toukokuun ja lokakuun välillä
peräti 1900 ihmistä. Tämä tarkoittaa, että ylikuolleisuus on noussut 200
kuoleman alikuolleisuudesta huimaan 1700 ylikuoleman tapaukseen. Tämä siis
keskiarvollista kuolinodotetta enemmän.

x x kommenttiosiosta: x x
Piikitetyllä, perusteellisesti manipuloidulla ihmisellä on suuri "houkutus"
itsepetokseen ja selittää injektioista johtuvat kuolemat millä muulla
tahansa kuin sillä kaikkein ilmeisimmällä, so. "rokotteella", joka on
annettu "hyvässä tarkoituksessa". Ja jos kohdalle sattuu vakava haitta,
luonnollinen toiveajatus on, ettei se olisi "se" vaan jokin muu, joka olisi
joka tapauksessa ollut edessä. Vain ihminen pystyy tällaiseen
itsekusetukseen!
Henkilökohtaisesti on hyvin vaikea ymmärtää tätä psykoosin tasoa. onko
ihmiset siis valmiita uhraamaan itsensä ja lapsensa? Sekä vielä jollain
omituisella aasinsillalla syyllistämään niitä rokottamattomia sairaaloiden
ylikuormittamisesta, c'moon teidän lapsenne on hengenvaarassa, jos ette
itsestänne välitä.

Olen kyllä aliarvioinut median propagandan ja eri asiantuntijoiden voiman,
vaikka luulin jossain menevän rajan.
Toisaalta passiivisuus kansalaisten mielenilmauksiin on yllättänyt, siihen
olen syyllinen itsekin, mutta ei tämä syyttelyllä parane muuten, kuin
asioista vastuussa olevien henkilöiden osalta.

Nyt puhutaan ihan toisen koko luokan asioista, kuin esim. jokin holokausti..
niin hullua ja turhaa.
Suhtautuisin kyllä suurella varauksella telkkarin natsipropagandaan-kin
(eihän sieltä paljon muuta tulekaan). Kansallissosialismi oli hyvä
kansallisen sosialismin aate kuten alla oleva linkin lyhyt artikkeli kertoo.
Harvasta asiasta on tehty niin paljon propagandaa kuin ww2:sta ja
kansallissosialismista ja syy tietysti on helppo ymmärtää: se oli
rahaeliitille vastenmielinen asia koska se ei sallinut nukkuessa
rikastumista. Rotsildit olivat hyvin vihaisia.
The Central Jewish Role in Orchestrating World War II
unz.com/runz/american-pravda-understanding-world-war-ii/

Kansallissosialismi oli todella suuri uhka sille rahan vallalle jolla
Eurooppaa ja NL:a hallittiin ja siksi Illuminaatti oli päättänyt tuhota
Saksan joka oli noussut liian mahtavaksi sen rinnalle.

Tämä on tärkeä tieto kun ajatellaan nykyistä tilannetta Euroopassa ja
laajemmin maailmassa.Koko ww2:n vääristetyn historian avautuminen vasta avaa
sokeat silmät ja kansallissosialismiin kohdistettu propaganda voi menettää
merkityksensä. Se mahdollistaa paremmin ymmärtämään Euroopan nykyistä
kehitystä 'trotskilaiseksi' WEF-mafian hallitsemaksi liittovaltioksi.
Fimeaan on 2.11.2021 mennessä tullut 106 kolmatta rokoteannosta käsittelevää
haittavaikutusilmoitusta, joista 23:ssa haitta on ilmoitettu vakavaksi.
Eli 21,7 %
Jos tässä alkaa olemaan kohta enemmin kuolleita rokotteeseen, kuin itse
tautiin, niin en pistä pahakseni, vaikka rokotteeseen yllyttäjät ja
patistajat löytävät itsensä lyhtypylväistä.
x x x
https://mvlehti.net/2021/11/13/julkisesti-koronarokotteista-kieltaytyneet-tuominnut-tunnettu-kardiologi-kuoli-kolmannen-covid-piikityksen-jalkeen/

Oi että kun olen ruvennut enemmän ja enemmän inhoamaan/vieroksumaan koko
sanaa "mutaatio". Jos tämän sanan saisi kitkettyä pois..
- Kaj Stenberg, 19.11.19, s.k.e

"TJT2" <truth....@holocaust.is.invalid> writes:

> 52-vuotias tunnettu kardiologi Sohrab Lutchmedial, joka asui ja
> työskenteli New Brunswickissa, kuoli yllättävästi nukkuessaan vain
> kaksi viikkoa kolmannen Covid-pistoksensa saatuaan. Kesällä 2021

Onko missään mainittu hänen kuolinsyytään? Pelkästään se, että on
rokotettu ei kerro mitään siitä, että oliko rokotteella mitään
vaikutusta kuoleman kannalta.

Kyllä noita äkillisiä kuolemia tapahtuu ilman
rokotuksiakin. Esim. sukulaiseni terveenä pidetty vaimo kuoli noin
nelikymppisenä jo vuosia ennenkuin mistään COVID:ista on kuultukaan.
Hän vain yht'äkkiä lyyhyistyi eteisessä, eikä saatu elvytettyä.

1. Valitse sopiva paikka, ei ihmisten tai rakennusten lahella, jossa
paukku voi aiheuttaa hairiota. - Iso-Kiinalaisen kayttoohje

Otto J. Makela

Ari Saastamoinen <oh3mq...@hyper.fi> wrote:

> Onko missään mainittu hänen kuolinsyytään? Pelkästään se, että on
> rokotettu ei kerro mitään siitä, että oliko rokotteella mitään
> vaikutusta kuoleman kannalta.

Valitettavasti asiasta ei ole tietoa, hän kuoli nukkuessaan vain reilu
viikko sitten, maanantaina 2021-11-08:

https://www.cbc.ca/news/canada/new-brunswick/sohrab-lutchmedial-cardiac-surgeon-obituary-1.6242359

> [...]
> ennenkuin mistään COVID:ista on kuultukaan. Hän vain yht'äkkiä
> lyyhyistyi eteisessä, eikä saatu elvytettyä.

Menetin lankoni samalla tavalla vuosia ennen koronaa.

Näissä asioissa kannattaa todellakin miettiä onko asiallista yhteyttä,
koska "post hoc, ergo propter hoc" ei ole pätevä pohja tieteelliselle
ymmärrykselle tapahtumista.

Kuten aiemmin sanoin, Modernan mRNA-1273/Spikevax -rokotteen 3.
testausvaiheessa piti FDA:n harkita oliko 72-vuotiaan potilaan 28 päivää
rokotuksen jälkeen kokema salamanisku sekä seurannut sydämen rytmihäiriö
rokotteen aiheuttama vakava jälkiseuraus.

As of December 6, 2020, there were 3 SAEs reported in the
vaccine group: a 65-year-old participant with community acquired
pneumonia 25 days after vaccination, a 72-year-old participant
with arrhythmia after being struck by lightning 28 days after
vaccination, and an 87- year-old participant with worsening of
chronic bradycardia 45 days after vaccination. On FDA review of
the narratives, none of these SAEs are assessed as related.
There were no cases of severe COVID-19 reported in the study.
-- https://www.fda.gov/media/144434/download
--
/* * * Otto J. Makela <o...@iki.fi> * * * * * * * * * */
/* Phone: +358 40 765 5772, ICBM: N 60 10' E 24 55' */