Mitä on groyped suomeksi?

TJT2

Googlen translate ei osaa kääntää sanoja "groyped" ja "groyper".
Politiikkaan tuntuu kuitenkin liittyvän
https://www.youtube.com/watch?v=eF0T5whVECE

Mutta voihan tuo olla vaikkapa jotain (kulttuuri)evoluutiotakin, joten
laitan evoryhmänkin...

--
--TJT--

Masavaari

"TJT2" wrote in message news:qr030q$se$1...@dont-email.me...
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Groyping

Masa

TJT2

Ja siinäkin oiva esimerkki Mosavaarin pahuudesta: Minä kysyin mitä tuo on
SUOMEKSI, joten Masavuori antaa linkin ENGLANNINKIELISELLE sivustolle, ja
kaikenlisäksi tuo sivu vastaa "Sorry, we couldn't find: Groyping".

> Masa

Eikös se ollutkaan M a s a ? Tai jos tuo on olevinaan sigu, niin siitä
puuttuu sigueroitin...

--
--TJT--
Masavaari had myriads of opportunities to make a fool of himself, and he

Masavaari

"TJT2" wrote in message news:rf62ke$8id$3...@dont-email.me...

> [...]
> on SUOMEKSI, joten *Masavuori* antaa linkin ENGLANNINKIELISELLE
> sivustolle, ja kaikenlisäksi tuo sivu vastaa "Sorry, we couldn't find:

Hittoako sinä minulle vingut heidän kirjoituksistaan, minä olen Masavaari !

Olen muuten kanssasi samaa mieltä: Törkeää olettaa että sinä ymmärtäisit
englantia.
Olen kyllä tosi typerys kun luulin että sinä ymmärtäisit tänne sivukaupalla
postaamiasi englanninkielisiä tekstejä.
Kyllä nyt nolottaa - varmaan Laura sitten ministerinä pistää minut tästä
hyvästä putkaan.

> Eikös se ollutkaan M a s a ? Tai jos tuo on olevinaan sigu, niin siitä
> puuttuu sigueroitin...

Sittenhän se ilmiselvästi ei ole sigu ;-)

Masa

TJT2

Masavaari wrote:

> Hittoako sinä minulle vingut heidän kirjoituksistaan, minä olen
> Masavaari !

AnttiHx:n, Suonion, Stenbergin jne mielestä pitää vinkua ihan eri
FROM-kentälle kuin mitä viestissä on, joten valita
evolutkuttajatovereillesi.

> Olen muuten kanssasi samaa mieltä: Törkeää olettaa että sinä
> ymmärtäisit englantia.

Mutta vielä törkeämpää olettaa, että en ymmärtäisi.

> Olen kyllä tosi typerys

Sinäpä sen sanoit.

> Kyllä nyt nolottaa - varmaan Laura sitten ministerinä pistää minut
> tästä hyvästä putkaan.

Ministeri ei pistä ketään putkaan, poliisi pistää. Ja päästään viimeistään 3
vrk kuluttua pois, jos tuomari ei määrää tutkintavankeutta, tai miten se
menikään, ei ole omakohtaista kokemusta...

> Sittenhän se ilmiselvästi ei ole sigu ;-)

Joten se on nimi, joten koitapas nyt päästä itsesi kanssa yksimielisyyteen
oletko "Masa" vai "M a s a".

--
--TJT--
Kukaan ei ole väittänyt että dieselpakokaasulla olisi tapettu merkittävä