Ossikin loikkasi pois persuista

Siis Ossi Tiihonen kyllästyi perussuomalaisten petturuuteen, ja erosi PS:stä
ja liittyi tietysti VKK-puolueeseen. Persujen suosio laskee kuin lehmän
häntä samalla kun Ano Turtiaisen VKK on hurjassa nousukiidossa, hoitsutkin
lähelleet Anolle niin paljon kukkia että Anon huoneesta loppui tila ja
joutui pyytämään lähetysten lopettamista. Voisiko JiiHoo tai joku muu
persufani selittää, miksi PS ei ota oppia virheistään?? Ensin Soini tuhosi
persut, sitten Halla-aho, ja nyt Purra jatkaa perinnettä... Gallupeissa toki
vielä aika isot prosentit, mutta eiköhän nekin tipahda, kun alkaa
vaalitentit ja VKK-laiset tykittäjät pääsevät jauhottamamaan purralaiset
inisijät, ja kansa tajuaa kuinka heitä on taas huijattu.

JiiHoo

TJT2 päätti sitten kirjoittaa tälviisiin...
Helvetin hieno juttu, että toi pelle loikkasi itse. Ilmeisesti yritti
saada potkuja itselleen, mutta persujohto ei viitsinyt edes siihen
vaivautua.

Kannatusmittaukset ovat kyllä kummallisia, en voi ymmärtää yhdenkään
hallituspuolueen suosiota ja sitä, että demarien kannatus sen kuin
pysyy. enkä voi ymmärtää, että miten kokoomukseen pettyneet ovat taas
kerran palanneet sinne Orvon hellään huomaan.

Persujen touhu ei ole ollut kummoista, mutta luulisi riittävän tässä
tilanteessa sekin ettei tee mitään. Muut kyllä huolehtivat sekoilustaan.

Aluevaalit vituttavat jo etukäteen ja pitäisikö tässä myöntää, että
vanhoilta puolueilta loistava temppu. Tuodaan uudet vaalit, joista
äänestäjät eivät ole kiinnostuneita eivätkä oikein edes tiedä, että
mistä ne nyt mukamas äänestävät. Vanhat puolueet saavat kuitenkin
fossiilit äänestämään jälleen kerran itseään, kun vaikkapa persujen
äänestäjät jäävät näistäkin vaaleista kotiin.

Jos VKK menestyy, niin lupaan ihmetellä, että mitäköhän ne oikein ovat
tehneet. Mutta kun olen etukäteen lähes varma marcodewittiläisestä
sukseesta, niin ei niiden pelletouhut kauheasti kiinnosta.

--
JiiHoo:
" Ja uskottavuuden saa vain sillä, että oikeasti sanoo tekevänsä mitä

JiiHoo wrote:
> TJT2 päätti sitten kirjoittaa tälviisiin...
>
> Helvetin hieno juttu, että toi pelle loikkasi itse. Ilmeisesti yritti

Pelle jolla on nyt oma puolue, 5 000 kannattajailmoitusta kasaan muutamassa
päivässä, ei siis aivan yhtä nopeasti kuin Ano, mutta melkein.

> saada potkuja itselleen, mutta persujohto ei viitsinyt edes siihen
> vaivautua.

No miksi ne sitten vaivautuivat Junnun ja Millin ja monen muun kohdalla?

> [...]
> pysyy. enkä voi ymmärtää, että miten kokoomukseen pettyneet ovat taas
> kerran palanneet sinne Orvon hellään huomaan.

Tuota ihmettelen itsekin.

> Persujen touhu ei ole ollut kummoista, mutta luulisi riittävän tässä
> tilanteessa sekin ettei tee mitään. Muut kyllä huolehtivat
> sekoilustaan.

Koko ajanhan persut sekoilevat. Eräs uusimmista: Ensin julistetaan että ei
mitään NATOa, vaan Suomen parempi pärjätä omillaan, mutta heti kun Venäjä
lähetti kourallisen sotilaita Ukrainaan, takit kääntyivät.

> [...]
> tehneet. Mutta kun olen etukäteen lähes varma marcodewittiläisestä
> sukseesta, niin ei niiden pelletouhut kauheasti kiinnosta.

No miten kovasti olet ihmetellyt?? Vaalit tuli ja meni, VKK sai useita
valtuutettuja, toisinkin kuin Marcon viritykset, ja VKK:n homma oli kovassa
nousussa kunnes Ano meni hyökkäilemään Convoyta vastaan. Toisaalta, Ano ja
kumppanit ovat kovasti vakuutelleet, että tuhansia kannattajäseniä, joista
vain 200 tjps loikkasi.