Kansalaisaloite ilmastolain muuttamiseksi

Kaikki kiiresti allekirjoittamaan, please!
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/7719

TJT2 wrote:
> Kaikki kiiresti allekirjoittamaan, please!
> https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/7719

No miksi ette allekirjoita? Allekirjoituksia vain 2733 vaikka pitäisi olla
ainakin 12 000, jotta pysytään tavoitteessa.

Oi että kun olen ruvennut enemmän ja enemmän inhoamaan/vieroksumaan koko
sanaa "mutaatio". Jos tämän sanan saisi kitkettyä pois..
- Kaj Stenberg, 19.11.19, s.k.e

Kaj Stenberg wrote:

> JPK joskus esitti ettemme voi asioista mitään tietää ellei
> tapahtumasta löydy videotallennetta. Haluat liittyä tähän
> ajatusjättiläisten kerhoon?

Ei ole vastaus tuohon kysymykseeni, eikä siihen jonka snippasit. Joten
tyydyn päivittämään, että aloite ei näköjään saanut kuin 4855
allekirjoitusta, "Kannatusilmoitusten keruuaika on päättynyt 6.6.2021",
malliesimerkki ihmisten typeryydestä ja laiskuudesta. Sen sijaan
"rokotteiden" vastainen aloite näyttää etenevän, jo 13 688 allekirjoitusta
ja aikaa 7.6.22 asti.
x x x
Kansalaisaloite edellyttää, että eduskunta ryhtyy välittömästi toimiin
lasten oikeuksien turvaamiseksi. Alle 12-vuotiaiden lasten koronarokotukset
ovat perustuslaissa ja kansainvälisissä sopimuksissa turvattujen
ihmisoikeuksien ja lapsen oikeuksien vastaisia. Hyöty-haittasuhdetta
analysoitaessa on selvää, että alle 12-vuotiaiden lasten koronarokotusten
hyödyistä ei ole tieteellistä näyttöä, mutta rokotuksista aiheutuvat haitat
ja riskit ovat merkittäviä. Pfizerin tutkimus koronarokotteiden
turvallisuudesta 5–11-vuotiaille lapsille on riittämätön. Lasten
rokottaminen koronaa vastaan on epäeettistä.
x x x
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9457

Ja koronapässin vastainen aloitehan sai tarvittavat 50 000, itseasiassa 58
717 allekirjoitusta, "Kannatusilmoitusten keruuaika on päättynyt
23.11.2021." joten jäänee lopulliseksi tulokseksi.
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9240

Ja toinen pässinvastainen saanut jo 56 496
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9363

Koronavouhotus on siis niin iso ongelma, että se on vihdoinkin saanut
ihmiset heräämään ja taistelemaan hulluutta vastaan. Toivottavasti se
taistelutahto jää pysyväksi ja kohdistuu sitten koronavouhotuksen loppumisen
jälkeen ilmastovouhotukseen jne. Ja lopulta evouskonnon ja
holocaustiuskonnon tuputtamisia vastaan.

AnttiHx

Vain noin 1 % suomalaisista on allekirjoittanut nämä kaksi koronapassin
vastaista kansalaisaloitetta. 99 % ei ole allekirjoittanut.

Antti