Re: AnttiHx ja PdeGaasukammion ovet

Kaj Stenberg wrote:

> Olen kyllä ajatellut etten tähän sohjoon viitsi kajota. Mutta siis
> millä ihmeen ilveellä yhdistät 6 miljoonan juutalaisen (+ 5 milj
> muita "lomaleiriläisiä") katoaminen Jumalan olemassaoloon?

Uskot siis edelleenkin tuohon monta kertaa torpattuun viiteen miljoonaan??
Kummallisen sitkeitä nuo sinun väärinkäsityksesi. Pystytkö kertomaan
yhtäkään tällä vuosituhannella kirjoitettua holocaustikirjaa tai antamaan
yhtäkään linkkiä minkään virallisen holocaustijärjestön sivulle, jossa
kerrotaan tuosta viidestä miljoonasta??? (oletuksella, että puhumme
nimenomaan saksalaisten leirittämistä, eikä esim siitä kun amerikkalaiset
jne leiritti saksalaisia, tai jostain ihan muusta leirittämisestä...) Millä
leireillä kyseiset viisi miljoonaa olivat, keitä he olivat, miten heidät
muka massamurhattiin, jne???

Ennustan, että emme tule koskaan saamaan TÄHÄNKÄÄN kysymykseen Kaj
Stenbergiltä mitään asiallista vastausta.

DNA:ssa on geneettistä informaatiota. Sitä informaatiota pystytään
määrittelemään ja mittaamaan, jopa useilla eri tavoilla.
- Raimo Suonio, s.k.evoluutio, 23.12.2019

Kaj Stenberg wrote:

> https://www.history.com/news/auschwitz-liberation-soviets-holocaust
>
> Se siitä.

Ensinnäkin, sinä puhuit leirEistä, siis monikossa. Ausvitsi on AINOA niistä
perinteisesti listatusta kuudesta väitetystä massamurhaleiristä, joka päätyi
sotahullujen liittoutuneiden käsiin vasta 1945. Toiseksi, päätyi jo
TAMMIkuussa, ei vasta keväällä. Kolmanneksi, saksalaisethan olivat
evakuoineet kaikki ne vangit, jotka eivät halunneet jäädä odottamaan
neukkuja ja väitetyt kaasutuksetkin sen satunne mukaan lopetettu jo syksyllä
1944 (tässäkin selitystä kaipaava ristitiriita, miksi ne lopetettiin jo
tuolloin jos tarkoitus oli massamurhata kaikki juutalaiset, joita siis oli
vielä tuolloin leirillä valtava määrä). Ei siis varsinaisesti vapautettu,
saksalaisethan olivat jo poistuneet leireiltä, wikinnekin myöntää "he SS-TV
guards had lef", alueella toki käytiin joitakin taisteluja "Two hundred and
thirty-one Red Army soldiers died in the fighting around Monowitz
concentration camp, Birkenau, and Auschwitz I, as well as the towns of
Oświęcim and Brzezinka"

Ja vaikka tuonne jäikin lähes 10 000 vankia, suurin osa siis evakuoitiin
(teikäläisten logiikalla "pakotettiin kuolemanmarssille") joka taas räikeä
ristiriita, miksi ihmeessä saksalaiset olisivat jättäneet useita tuhansia
"silminnäkijöitä" jos kyseessä olisi ollut massamurhaleiri eikä normaali
vankileiri?? (ja tietysti ristiriita siinäkin, että jos ihan PAKOTETTIIN
niin miksi se sitten kuitenkin oli vapaaehtoista ihan se nobelpalkitun
judealaisenkin mielestä?? Ja mitä järkeä nimittää normaalia evakuointia
KUOLEMANmarssiksi, varsinkin jos sen marssin lähtöpiste muka oli
massamurhaleiri??)

Siis ettekö te todellakaan huomaa miten reikäinen se holocaustisatunne on??
Melkein yhtä sekavaa sössötystä kuin Kaj Stenbergin jatkuvat sekoilut täällä
sfnetissä, ei näytä ymmärtävän/muistaan edes mitä on aikaisemmin
kirjoittanut, eikä kykene myöntämään väärässäoloaan vaan lapsellisesti
yrittää päteä linkeillä ja "Se siitä" kommenteilla.

Kaksi samantapaista mutta ei samanlaista määritelmää antaa kuvan siitä, että
asiaa ei todella itsekään ymmärretä.
- evolutionisti Raimo Suonio