Hylkää

HAKEMUKSENI MIELIPIDEVANGIKSI SUOMESSA ja turvapaikkahakemus Viroon

1 katselukerta

Seppo Lehto - Suomen vapaussoturi

HAKEMUKSENI MIELIPIDEVANGIKSI SUOMESSA ja turvapaikkahakemus Viroon
25.11.2002

Appeal to Amnesty International as a prison of opinios ja hakemukseni
turvapaikasta Viroon

Seppo Lehto
Penttilänkatu 12D15
33820 Tampere
palaute e-mail:
seppo...@yahoo.com, vapaus...@yahoo.com,
miehitettyjen_...@yahoo.com

Haen poliittista turvapaikkaa ja mielipidevangin statusta ajan
puutteen takia samalla hakemuksella sillä sakonmuuntoni on määrätty
maksuun 28.11.2002 tai minut passitetaan vankilaan välittömästi.

Turvapaikkaa ja mielipidevangin statusta haen Suomen poliittisen
oikeuslaitoksen kehittymättömyyden takia, kunnes miehittäjä-Ryssää
suojelevat tuomiot on kumottu tai purettu kaikilta osin, tai saatettu
kansainvälisen oikeuden eli Strassbourgin ihmisoikeustuomioistuimen
käsittelyn läpi velkavankeuden kieltävän artiklan osalta. Esim.
Ruotsissa ei tunneta velkavankeutta sakkovankeuden sovittamiseksi.

Olen joutunut miehittäjä-Ryssän vastaisista kriittisistä
kirjoituksistani vastoin viestejäni tuomiolle "venäläisvastaisina
kirjoituksista".

Silvotussa tynkä-Suomessa hylättiin ns. uhkapykälä syksyllä 1996 mutta
tilalle otettiin ns. kansankiihotuspykälä, jota käytetään samoin eli
kaikki miehittäjä-Ryssää, sen aluemiehityksiämme koskeva kirjoittelu
ja miehittäjä-Ryssän rikollisia sotatoimia ja ihmisoikeusrikoksia
arvosteleva tiukemmi kriittinen kirjoittelu pyritään estämään kaikin
tavoin.

( Mm. Martti Valkonen sai potkut HS:sta ko. seikolla keväällä 1996 -
tarkistakaa prokarelia.net:n kautta ).

Ensimmäinen tuomio tuli 15.1.1997 70 pvs, mikä myöhemmin vahvistettiin
ho:ssa ja sille ei myönnetty valituslupaa. ( Tsetstsenian
sodanvastaiset kirjoitukseni ja kritiikkini aluemiehityksiämme kohtaan
).

Toinen tuomio tuli maaliskuussa 1998 ns. "laittomana uhkauksena" Ria
Novostin ( kaikkihan sen tietävät että ko. pesäke on vain KGB/FSB:n
peitejärjestö ) päällikön Leonid Willevich Laakson ( venäläinen
vakoilija ) ja hänen minusta solvauksia Suomenmaa-lehdessä
tammi-helmikuussa 1997 julkaisseen Seppo Kuisman disinfon takia. Vasta
hovissa ko. tuomioon lisättiin kansankiihotus venäläisiä kohtaan. ...

Kertoneeko ajan hengestä se että tuomioistuinkäsittelyssä
miehittäjä-Ryssän vastainen kritiikki on sitkeästi haluttu mukata
kansanryhmää koskevan lainsäädännön perusteella, eikä
valtiokritiikkinä kuten se on kirjoitettu?

Nämä sakot muunnettiin keväällä 2002 sakkovankeudeksi vastoin
kansainvälisiä velkavankeuden kieltäviä artikloita ja myös Suomen
allekirjoittamia ihmisoikeussopimuksia, sekä oman lainsäädäntömme
vapauttavia ennakkotapauksia.

Eli ensimmäisestä alkaneesta prosessista 70 pvs muuntona 35 vrk
vapaudenriistoa ja toisesta miehittäjä-Ryssän vastaisesta toiminnasta
169 pvs ( johon oli mahdutettu yksi vaaraton ylinopeussakko 15 pvs
mukaan ) 69 vrk:tta vapaudenriistoa sakkovankeutena.

Valituksiani ei käsitelty sakkovankeudesta vapautumiseksi myöskään
ylemmissä oikeusasteissa vaan tulivat palautteena KO:sta jossa luki
HO:n päätösten olevan lainvoimaisia.

Katson näillä perusteilla olevani poliittinen mielipidevanki ja
ansaitsevani kaiken mahdollisen poliittisen tuen miehittäjä-Ryssää
suojelevalta oikeuslaitokselta sen toimeenpanokoneistolta.

Kunnioittaen Seppo Lehto

Ajatusrikollinen Suomen Miehittäjä-Ryssää suojelevien virkamiesten ja
oikeusviranomaisten päätöksellä

TO: Viron Suurlähetystö Embassy....@mfa.ee ( ja
Ihmisoikeusjärjestöt eri puolilla maailmaa

FINLAND
amn...@amnesty.fi
www.amnesty.fi Ruoholahdenkatu 24
Helsinki
D 00180
FINLAND
+ 358 9586 04 40
+358 9 586 04 460

FRANCE
admi...@amnesty.asso.fr
www.amnesty.asso.fr 76 Boulevard de la Villette
75940 Paris
CEDEX 19
FRANCE
+ 33 1 53 38 65 65
+ 33 1 53 38 55 00

GAMBIA*
amn...@gamtel.gm
PO Box 1935
Banjul
GAMBIA
+220 49 41 40
+220 49 66 66 (Mohammed Lamin Sylla)

GERMANY
in...@amnesty.de
www.amnesty.de D-53108
Bonn
GERMANY

Itse olen antanut tukeni mm. seuraavalle miehittäjä-Ryssän
sotarikosten vastaiselle kampanjalle:

http://web.amnesty.org/web/russia.nsf/act_eng?openform

Niilo Paasivirta

Seppo Lehto - Suomen vapaussoturi <vapaus...@yahoo.com> wrote:
> [...]
>maksuun 28.11.2002 tai minut passitetaan vankilaan välittömästi.
>Katson näillä perusteilla olevani poliittinen mielipidevanki ja

Mitenkä sinä voit olla mielipidevanki kun et vielä edes ole siellä
vankilassa?

Amnesty, johon vetosit, pitää muuten myös vankeustuomiota kärsiviä
ns. totaalikieltäytyjiä mielipidevankeina. Vaaditko myös heidän
vapauttamistaan?

--
Niilo Paasivirta E-mail: n...@co.jyu.fi URL: http://www.co.jyu.fi/%7Enp/
"Gallialaiset, nyt puhuitte hölynpölyä viimeisen kerran!" - Asterix lyö vetoa

Sylvester DeNusso

vapaus...@yahoo.com (Seppo Lehto - Suomen vapaussoturi) wrote in

> puutteen takia samalla hakemuksella sillä sakonmuuntoni on määrätty
> maksuun 28.11.2002 tai minut passitetaan vankilaan välittömästi.

Eli vielä pari päivää pitää kestää näitä houreita...

john smith

Eikö jokainen vanki periaatteessa ole mielipidevanki, jos sattuu olemaan eri
mieltä lain kanssa siitä onko hänen tekonsa rikollista?

Mutta oikeassa olet kyllä siinä että Suomessa ei ole mitään mielipiteen tai
sanan vapautta.

Esim. laki yllyttämisestä kansanryhmää kohtaan on törkeää sananvapauden
loukkausta, koska sen varjolla voidaan kaikki asiallinenkin kritiikki
vaientaa ja syyllistää kaikki asioista toisin ajattelevat.

Lähde ihmeessä turhapaikanhakijaksi Viroon.

"Seppo Lehto - Suomen vapaussoturi" <vapaus...@yahoo.com> wrote in
message news:71053e1.02112...@posting.google.com...

Pietu Teuvola

"Seppo Lehto - Suomen vapaussoturi" <vapaus...@yahoo.com> kirjoitti
viestissä:71053e1.02112...@posting.google.com...

> HAKEMUKSENI MIELIPIDEVANGIKSI SUOMESSA ja turvapaikkahakemus Viroon
> 25.11.2002

Tartteks matkarahaa???

Peava

> [...]

> kirjoituksista".

> Itse olen antanut tukeni mm. seuraavalle miehittäjä-Ryssän

Älä jumalauta mene Viroon! Jos sinulle käy Frycmannit eli joudut
odottelemaan virolaisessa vankilassa luovutusta suomeen niin saat pitää sitä
saippuaa suihkussa todella tarkasti käsissäsi, on meinaan senverran täynnä
noita venäläisiä(ryssiä) nuo viron vankilat:)

Pentti

--
Minnie Haskins

Ihminen joka on liian vanha oppimaan,
on ilmeisesti aina ollut liian vanha oppimaan.

Sami Jumppanen

> [...]
> saippuaa suihkussa todella tarkasti käsissäsi, on meinaan senverran täynnä
> noita venäläisiä(ryssiä) nuo viron vankilat:)

Pitikö mennä möläyttämään.

Peava

"Sami Jumppanen" <SJump...@hotmail.com> wrote in news:arssp6$7mt$1@phys-
news1.kolumbus.fi:

Omatuntoni ei olisi kestänyt asian salaamista, olisi karmeaa lukea
iltapäivälehdestä uutinen jossa kerrotaan virossa pidätetyn ja luovutusta
suomeen odottavan vangin joutuneen venäläisten vankitoveriensa
joukkoraiskaamaksi...

Joakim Mutka

"Sylvester DeNusso" <ei...@ei.oo> wrote in message

Wihoo!! \o/

Seppo Lehto - Suomen vapaussoturi

Sylvester DeNusso voinee mennä Seppo Lehdon sijasta lusimaan?

... sinä kun tunnut hourivat kgb-nuotilla noita viheliäisiä
ruikutuksiasi ... edelleen.

Suomen Vapaussoturi

> [...]

> Sylvester DeNusso voinee mennä Seppo Lehdon sijasta lusimaan?
>
> ... sinä kun tunnut hourivat kgb-nuotilla noita viheliäisiä

Älä nyt ihmeessä, siitähän tulisi tuolla hienolla nimellään heti saunan
suosikki nambo wan!!!!

Sylvester DeNusso

vapaus...@yahoo.com (Seppo Lehto - Suomen vapaussoturi) wrote in
> Sylvester DeNusso voinee mennä Seppo Lehdon sijasta lusimaan?

Paljonko maksat?

Peava

> [...]

> Sylvester DeNusso voinee mennä Seppo Lehdon sijasta lusimaan?
>
> ... sinä kun tunnut hourivat kgb-nuotilla noita viheliäisiä

Hyvä Seppo Lehto,

Historiasta muistanette suurten johtajien alkutaipaleiden pienistä
vaikeuksista, teidän on nyt vuoro seurata edeltäjienne jalanjälkiä ja
käytävä se kivikkoinen ja ohdakkeinen tie kohti suurta tulevaisuutta,
Näyttäkää tällä historiallisella hetkellä olevanne Mies!
Mielipidevankeusaikanne käyttäkää tehokkaasti kansamme parhaaksi vaikka
kirjoittamalla kirja jossa ei turhia tunteilla, eikä mitään
pussauskohtauksia tai muutakaan "kauniit ja rohkea" hömpötystä.

Pentti

PS. Osoittakaa olevanne rehti suomalainen ja älkää ihmeessä maksako
viimetingasa vallesmannille teille syyttä ja vastoin kaikkea
oikeudenmukaisuutta määrättyä sakkorangaistusta, vaan pystyssä päin otatte
kuin mies mitä tuleman pitää!
Älkääkä ihmeessä maksako Sylvester DeNussolle tai kenellekkään muullekkaan,
moisella halpamaisella teolla lokaat maineesi loppuiäksesi!!.

Tervemenoa!

Duncan

> [...]
> Turvapaikkaa ja mielipidevangin statusta haen Suomen poliittisen
> oikeuslaitoksen kehittymättömyyden takia, kunnes miehittäjä-Ryssää

mikä helvetin miehittäjä-ryssä? miten joku noin pahasti harhainen voi vielä
edes olla vapaalla jalalla. tervemenoa vaan viroon ja pysy kans siellä.

irmeli

Katoliset ratkaisivat uskon ja tiedon puutteen mantralla: )

Tyhmäkin kuten sinä saattanee oppia kun lukee jotakin värssyä
tarpeeksi kauan! ... lähetämme sinulle saamamme oheisen tautofonisen
värssyn harjoitusmantraksi niin opettelet katoliseen "Ave
Maria"-tyyliin kuin miehittäjä-Ryssän kieltäminen ja sen sotarikosten
hyväksyntä on paheksuttavaa.

Kansallismielinen

"Duncan" <part...@hotmail.com> wrote in message news:<IezE9.780$q42....@read2.inet.fi>...

Pedofiili-Väyrynen Kepusta on ottanut kantaa *Väinö vaippahousu
Kuisman" stondikseen

Tiedote kuvan kera on Kuismalandian omilla sivuilla:)

Väiskin visvakulli ei seiso vaikka kuinka lutkuttaisi

Paavo Väyrynen:)
pvay...@europarl.eu.int

Paavo Väyrysen lausunto gerontofiiliasta ja
ryssäläisistä himoistaan :

Kepulaisryssäläinen lehdistötiedotteeni 14.11.2002

Minut on jo ympärileikattu jotta tunnoton vehkeeni
kestää pidempään kun siirryn mummolasta koukkusäärien
visvakinttujen välistä patologiselle osastolle
sovittamaan kälystä kepulaista ryssäläistä vehjettäni
tiukkoihin ruumisosaston horoihin.
Normaalisti ruumis kun ruumis toimii kun ensin
rasvatunkilla vipuaa paikat liukkaiksi.

Paavo Väyrynen - vanha ryssäläinen
ruumiisiinsekaantuja
- kepun ryssähuorien parittaja Bryssel
- Kepun pedofiiliringin toimitsija

Avustajan kommentit: Meidän Pate ainakin on käynyt
vanhainkodissa ja ruikkinut pitkin mummojen kinttuja,
jollei vanha vittu ole antanut sisään mennä

Palautteenne olkaa hyvä:)

MEP PAAVO VÄYRYSEN YHTEYSTIEDOT:

Kotiosoitteet:

Paavo Väyrynen - Kepun KGB-agentti
Keminsuuntie 252, 94400 Keminmaa
puh. +358-16-270 312
Vanha Siltalantie 133, 04380 Tuusula
Puh. +358-9-271 5447
Fax 09-271 5712 Sähköiset yhteydet:

e-mail: pvay...@europarl.eu.int

Internet: www.vayrynen.com

Toimisto Brysselissä:

European Parliament, Rue Wiertz,
LEO 10 G 258, B-1047 Brussels
Belgium

Puh. +322-284 5850
Fax +322-284 9850

Avustaja Johannes Alaranta

Puh. +322-284 7850
gsm +358-40-528 6302
e-mail: pvay...@europarl.eu.int

Toimisto Strasbourgissa:

Parlement Européen, LOW, 11.049
F-67070 Strasbourg Cedex
France

Puh. +333-8817 5850
Fax +333-8817 9850

Avustaja Johannes Alaranta

Puh. +333-8817 7850

gsm +358-40-528 6302

Toimisto Helsingissä:

Pohjoisesplanadi 31
00100 HELSINKI

Puh. +358-9-687 273 80
Fax +358-9-687 273 81

Avustaja Mika Hyytiäinen

gsm +358-400-781 702

Toimisto Keminmaalla:

Pohjantie 23
94400 Keminmaa

Puh. +358-16-275 072
Fax +358-16-275 073

Avustaja Mikko Lampela

gsm +358-400-893 529
e-mail: paavo.v...@pohjantahti-opisto.inet.fi

Muut yhteydet Suomessa:

Markus Lohi (Lapin alueavustaja)

Ainonkatu 1
96200 Rovaniemi

Puh. +358-16-331 0748
Fax +358-16-311 991
gsm +358-400-692 682
e-mail: marku...@databank.fi

Antti Virrankoski (avustaja, sivujen päivitys)

Haukkamäenkatu 1A8
33560 Tampere

gsm +358-50-554 3947
e-mail: antti.vi...@uta.fi

--- Boris-sian Perseennuolija
<rampa...@yahoo.co.uk> wrote:
> [...]
> ryssäntappajien Itä-Suomen johtajaan ( fuhrer im
> Öst-Finland )
>
> Olemme keittämässä saippuakoe-erää
> miehittäjä-Ryssien
> edustajista Tehtaankadulta. Odotamme
> tautitilanteensa
> takia saastaisesta Ryssän lähetystöstä saapuvan
> lähiaikoina vapaaehtoisia saippuamme raaka-aineeksi
> Tampereen saippuatehtaalle.
> Vaihtoehtoinen puhdistautumisriittinsä on informoida
> paviaanihallintoaan oikeudestamme saada miehitetyt
> alueet takaisin ryöstösaaliineen ja korkoineen.
> Silvotusta-tynkä-Suomesta Suur-Suomeen ( sis. Kuolan

Tämän postin lähettäjä. Ota yhteys lähimpään

> mitään

> [...]
Onko HIV-neekeri Steven Thomas jo työntänyt
> svekomaani

> Klaus

Sankarimme Steven Thomas on jälleen vapaana, jotta koston penis voi
istuttaa kuoleman siemenen suomalaishuorien niljaisiin vittuihin!
Musta molo on oikeuden miekka!

ilkka....@eduskunta.fi jne) on salvottava
> ja toimitettava Tampereen
>saippuatehtaan raaka-ainehuoltoon.

Suosittelemme vilpittömästi oheisiin sivustoihin

__________________________________________________ --- Turun tunnetuin
huumeveikko OM <narkoma...@yahoo.com> wrote: > Paavo Väyrysen

To: pekka.s...@kokoomus.fi,

--- Tex.W...@saunalahti.fi wrote:

> [...]
> liukkaaseen peräaukkoon ja sylkenyt sisään HIV:iä

Komupetteriltä HIV:n saanevat myös
> homppelit Olavi Mäenpää Turus (Suomen anaaliaukosta)ja
Klaus Juutilainen Tesomalta, joista jälkimmäinne
kantaa tälläkin hetkellä navetasta saamiaan
sikaruttoa, suu- ja sorkkatautia ja hullun lehmän tautia.

--- Panu Höglund <phog...@abo.fi> wrote:
Sankarimme Steven Thomas on jälleen vapaana, jotta koston penis voi
istuttaa kuoleman siemenen uomalaishuorien niljaisiin vittuihin!

Kotimaiset ryssäläisemme (jaakko...@eduskunta.fi
ilkka....@eduskunta.fi jne) on salvottava ja toimitettava
Tampereen
saippuatehtaan raaka-ainehuoltoon.
Tutustukaa kansallismielisiin sivustoihin:
http://www.prokarelia.net
ja http://www.suomensisu.fi
> [...]

> narkomaanituttavieni ylläpitämä keskustelupalsta.
> Tervetuloa laukomaan ryssäläisiä kgb-jorinoita
> suoraan ryssäläisiin suoliin. Olavi Mäenpää -

aua

26 marras 2002 kansalli...@yahoo.com (irmeli) päästi suustaan:

mitäpäs jos tunkisit nämä tarinat vaikkapa hanuriisi...

--
aua
#...haluut sä sen heti - vai teenkö tietsalla...#

Mikko Ylivakeri

> mitäpäs jos tunkisit nämä tarinat vaikkapa hanuriisi...

Jos toinen jaksaa ja viitsii, niin anna toisen jaksaa ja viitsiä.

Mitä mä en käsitä on, että kuinka joku voi oikeasti jaksaa ja viitsiä
tuhlata aikaansa noinkin pitkien sepustusten laatimiseen, kun niitä ei
kukaan kuitenkaan ajatuksella lue! :)

--
Mikko Ylivakeri

"Varaudu pahimpaan, ole nöyrä, sillä liika itsevarmuus tappaa."

Jusupoff

"Seppo Lehto - Suomen vapaussoturi" <vapaus...@yahoo.com> wrote in
message news:71053e1.02112...@posting.google.com...

Moi
Toivon, että sinut passitetaan välittömästi vankilaan!
Ja toivon, että siellä ei ole Internetpäätettä kaytettävissä!
Eli vedä itte!

--

Jusupoff

Jusupoff

"Jusupoff" <en.h...@roska.postia> wrote in message

Anteeksi, oli liian pitkä lainaus, omaan kommenttiin verrattuna.

foo

Seppo, Seppo,

Toivotan sinulle oikein antoisaa aikaa siellä kiven sisällä. Ehkä ehdit
päästä itsensä Peter the Greatin (Fryckman) kanssa samaan koppiin...

"Seppo Lehto - Suomen vapaussoturi" <vapaus...@yahoo.com> kirjoitti
viestissä:71053e1.02112...@posting.google.com...

Lyd

"foo" <fdfo...@hotmail.com> wrote in message news:<as0h3u$mnmqj$1...@ID-127196.news.dfncis.de>...

> Seppo, Seppo,
>
> Toivotan sinulle oikein antoisaa aikaa siellä kiven sisällä. Ehkä ehdit
> päästä itsensä Peter the Greatin (Fryckman) kanssa samaan koppiin...

Sepille avautuu uusi hyvä mahdollisuus solmia uusia suhteita
valtakunnan mahtimiesten, kuten Fyrkmanin tai Relanderin, kanssa. Jos
Relander oli valmis haaskaamaan 36 miljardia vanhaa markkaa Saksan
ilman ostamiseen, niin miksei hän olisi halukas satsaamaan sellaiseen
riskibisnekseen kuin miehitettyjen alueiden takaisinsaamaiseen? Kunnon
investoinneillahan se voisi olla jopa kannattavampi satsaus kuin
Saksan UMTS-luvat.

Lyd

Pekka Siltala

"Peava" <pe...@phnet.fi> wrote in message

> Mielipidevankeusaikanne käyttäkää tehokkaasti kansamme parhaaksi vaikka
> kirjoittamalla kirja jossa ei turhia tunteilla, eikä mitään

Hmm .. mulla tuli just mieleen yksi toinen heppu, joka vankeusaikanaan
saneli kanssa yhden kirjan, kirjurina toimi Rudolf Hess ....

--
Pekka

irmeli

Nimimerkki Jusupoff eli Rosvo-Ryssän nuolija on päänkatkaisua vailla?

Pikaiset tilaukset paviaanikoira-Putinille, niin tulee imemään pilisi
juurta jaksain, kuten tässä hiljan jo eräässä haastattelussa lupasi
eräälle toimittajalle, joka erehtyi kyselemään Tsetsenian
sotarikoksista

Kansallismielinen suursuomalainen. Mutta Jusupoff taitaa kelvata
enintään tientäytteeksi talvisodan ryssäinsinöörien kaavailujen
mukaan. Siitähän on johdettu sananlasku: "ryssä on epäluotettava vielä
kuoltuaankin", kun kesä tuli niin tiet laski kuoppaisesti, kun ruumiit
suli ryssien tienrakennusten jäljiltä.

http://www.prokarelia.net - Miehittäjä-Ryssä helvettiin alueiltamme

PS:) Seppo Lehto kusee kaltaistenne niskaan, kuin kiimainen ori

"Jusupoff" <en.h...@roska.postia> wrote in message news:<a6NE9.1801$vY1.6...@reader1.news.jippii.net>...

Peava

lyd...@sunpoint.net (Lyd) wrote in

On siellä Uotin veljeksetkin, eli, hyvään seuraan pääsee.

Peava

"Pekka Siltala" <psilt@.ei.iki.na.spammia.fi.invalid> wrote in

Taidettiin ajatella samaa henkilöä, kirjurin nimeä en vain muistanut.

Mika Rantanen

> PS:) Seppo Lehto kusee kaltaistenne niskaan, kuin kiimainen ori

Ainakin mies on yhtä älykäs kuin hevonen, ja käytöstavat ovat samaa luokkaa.
Luultavasti on myös sokeakin, kun ihmisten päälle kusee. Jokuhan voi vaikka
hermostua sellaisesta.

- Mika Rantanen

Tapio Manninen

"Peava" <pe...@phnet.fi> kirjoitti
viestissä:Xns92D3943...@193.64.137.17...
Juu, toinen valmistelee oikeustieteen väitöskirjaakin.

Peava

"Tapio Manninen" <tap...@welho.com> wrote in news:as2hg6$ia4$1
@nyytiset.pp.htv.fi:

Leikkasivat aika pihisti sepille "kakkua" joten ei mitään väitöskirjaa siinä
ajassa kirjoitella, (paitsi tietysti Oulussa), mutta kyllä siinä yksi
"Tappeluni" -niminen kirja voisi syntyä?

Pentti

Mikko Ylivakeri

> PS:) Seppo Lehto kusee kaltaistenne niskaan, kuin kiimainen ori

Minulla oli "ilo" nähdä tämä Seppo Lehto ihan henkilökohtaisesti muutama
viikko sitten pidetyssä turvallisuuspoliittisessa seminaarissa Tampereen
yliopistolla, ja mieshän on niin kuikelon ja suihkua näkemättömän
rappioalkoholistin näköinen amisviiksi (anteeksi ammattikoululaiset!), että
jos oikeasti erehtyisi kadulla jotakuta suullisesti solvaamaan ilman tätä
internetin suoman kyseenalaisen anonymiteetin tuomaa turvaa, niin
todennäköisesti vastakeskustelija päästäisi Seposta ilmat paljain käsin.

Harmittaa vain, että seminaariin liittyvien työtehtävieni takia missasin
juuri sen paneelikeskustelun, jonka kyselytuokion aikana Seppo avasi suunsa.
Olisin ilomielin nakannut Sepon niskaperseotteella, parin seinän kautta
kimmokkeella, ovesta pokat kaulassa pihalle ja lumihankeen tuulettumaan.
Seuraavaan paneelikeskusteluun meninkin sitten varmuuden vuoksi ihan
muutaman penkin päähän Seposta istumaan, mutta helvetti kun tämä
liimanhaistelija ei sitten enää uskaltautunutkaan avaamaan suutaan... Ehkä
Seppokin hiffasi, että olisi niin tehdessään saattanut lähteä salista kuin
talkkari jäiseltä peltikatolta...

foo

Ka', Seppoko se siinä naisen asussa kynäilee? Vähän niinkuin Peterin
sellikaveruuteen jo valmistautuen.

"irmeli" <kansalli...@yahoo.com> kirjoitti
viestissä:d3089174.02112...@posting.google.com...

> Katoliset ratkaisivat uskon ja tiedon puutteen mantralla: )

... muutama rivi älyvapaata jorinaa poistettu...

Seppo Lehto - Suomen vapaussoturi

"Mikko Ylivakeri" olet sinä aika ruikku epatoksi ... näin jos
logiikallasi ruikkasen takaisin kuin kalalokki?

Kuikelona en ole itseäni ikinä pitänyt ( 90 kg ) paremminkin karvan jo
liikaa rasvottuneena. ... Taidat olla näitä liimanhaistelijoita itse,
kun näköhermosi noin ruikkii mihin sattuu, kuin rakkovikaisen koiran
pissit.

Viiksiä ei ko. tilaisuudessa ollut, mutta toki viikseen olisin
vetässyt jos olisit tullut narkomaanilärviäsi tarjoamaan. ... Oliko
tämä sitä mitä odotit äskeisellä purkauksellasi?

Perseotteellasi taidat nippa nappa kyetä vain itsesi juuri ja juuri
pitämään sisäsiistinä, vaan tiedä häntä kun en ole eksynyt
haisteluetäisyydelle.

Suomen Vapaussoturi = Miehitettyjen alueidemme palauttaja
Seppo Lehto - uljas ja esimerkillinen nuorisoidoli

PS:) Liimanhaistelijoillekin tiedoksi: http://www.prokarelia.net

"Mikko Ylivakeri" <if.t...@irekavilY.okkiM> wrote in message news:<as49mo$koa$1...@news.cc.tut.fi>...

mokkakorva

"Pietu Teuvola" <t_pi...@hotmail.com> wrote in message

> "Seppo Lehto - Suomen vapaussoturi" <vapaus...@yahoo.com> kirjoitti
> viestissä:71053e1.02112...@posting.google.com...

> Tartteks matkarahaa???

Tai kyydin laivalle?

Panu Höglund

n...@horus.co.jyu.fi (Niilo Paasivirta) wrote in message news:<slrnau3k...@horus.co.jyu.fi>...

> [...]
>
> Amnesty, johon vetosit, pitää muuten myös vankeustuomiota kärsiviä
> ns. totaalikieltäytyjiä mielipidevankeina. Vaaditko myös heidän

Älä nyt tyhmiä kysele. Mikä sopii Jupiterille, ei sovi härälle.

Panu Höglund

"mokkakorva" <mokka...@luukku.com> wrote in message news:<as7ktn$egc$1...@phys-news1.kolumbus.fi>...

Tai autokyydin itärajalle?

Panu Höglund

Peava <pe...@phnet.fi> wrote in message news:<Xns92D180C...@193.64.137.17>...
> [...]
> iltapäivälehdestä uutinen jossa kerrotaan virossa pidätetyn ja luovutusta
> suomeen odottavan vangin joutuneen venäläisten vankitoveriensa

Miten niin karmeaa? Sen verran kauan olen saanut noita
takapihafyyrerin sähköposteja boksistani pyyhkiä, että jos lukisin
moisen uutisen Iltsarista, menisin konditoriaan teettämään
peniksenmuotoisen täytekakun ja kutsuisin kaverit juhlimaan
seponraiskaajaisia.

Panu Höglund

Peava <pe...@phnet.fi> wrote in message news:<Xns92D3A05...@193.64.137.17>...

> Leikkasivat aika pihisti sepille "kakkua" joten ei mitään väitöskirjaa siinä
> ajassa kirjoitella, (paitsi tietysti Oulussa), mutta kyllä siinä yksi
> "Tappeluni" -niminen kirja voisi syntyä?

Sain juuri tänään uuden tiedotteen Zhürppö Lähdön tietotoimistolta,
taisi yritellä vielä jonkin sortin saksaakin kirjoittaa. Joten joko se
ei vielä ole kiven sisässä, tai sitten niillä on siellä
yleisötietsikat.

0 uutta viestiä